-
Χαχα!
Καλημέρα σε όλους!
Βρε παιδιά όντως γιατί τέτοια καχυποψία;Αν δηλαδή μία εταιρεία βγάλει στην παραγωγή ένα αμάξι ή μία μοτοσυκλέτα ή έναν υπολογιστή ή ένα τηλέφωνο κ.ο.κ. με βελτιωμένα χαρακτηριστικά(πράγμα απόλυτα λογικό) συγκριτικά με το μοντέλο που διαδέχεται,πρέπει να νιώθουμε @@ ή κορόιδα επειδή έχουμε το παλιό-'σάπιο';; Ε δε νομίζω!
Αυτή ήταν και θα είναι πάντα η λογική της εξέλιξης αλλά και του εμπορίου,της αγοράς και του marketing -
TO V power diesel όντως έχει αυτό το 'πλεονέκτημα'. Ελπίζω και τα πρατήρια της να ελέγχονται εξονυχυστικά από την Coral, όπως και επί Shell.
-
Ο χρήστης barimagas έγραψε:
Το προηγουμενο ειχε 30% λιγοτερη καθαριστικη δυναμη. Σαν μας λεει οτι ηταν σαπιο και ηρθε τωρα το καλο.Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν καταλαβαίνω τη λογική σου. Ακόμα και σ'ένα πολύ καλό προϊόν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Δηλαδή αν διάβαζες π.χ. ότι η νέα 911 έχει αυξημένη κατά 20% ακαμψία από την προηγούμενη γενιά, θα έλεγες τι σαπάκι μας πουλούσε η Porsche ως τώρα;
Σε κάθε περίπτωση, μετά από 30.000 Km αποκλειστικά με V-Power Diesel (την προηγούμενη γενιά) από εταιρικά πρατήρια, το φίλτρο πετρελαίου του αυτοκινήτου μου βγήκε πεντακάθαρο.
-
Προσωπικά, ακόμη δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το καθαρό και ποιο το βρώμικο φίλτρο.
Στο vitrara είναι αυτό:Όταν βγήκε στις 30,000 χλμ, ήταν κατάμαυρο, χωρίς όμως κίτρινες μίξες και στερεά υπολείμματα. Αυτό σημαίνει ότι βγήκε καθαρό; Εκτός από τους μύκητες, δε μπορώ να καταλάβω πως κάποιος καταλαβαίνει αν είναι καθαρό ή βρώμικο το φίλτρο.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Καλυτερο πετρέλαιο, ever, Κατερίνη στην ΕΚΟ στα Ευαγγελικα.
Με το redex diesel system cleaner, το αυτοκινητο πετάει.
Συμπερασμα:οσο και καθαρος να ειναι ο βενζινας, λογω του βιοdiesel, θελει καθαριστικό που και που.Ταδε έφη Ζαρατούστρα + Ηρακλής + μπαμπης ο σουγιας + θεια η καμπαρετζου.
Στα ευαγγελικα που ρε φιλε?Εγω εχω ακουσει για τον κοκκινο(τερζοπουλου) πως ειναι πολυ ενταξει στα καυσιμα του
-
http://www.eko.gr/pratiria/kafsima-lipantika/diesel-avio/
Στο σχεδιαγραμμα του φιλτρου, στην εισοδο του, λεει : ΚΑΥΣΙΜΟ ΜΕ ΒΡΩΜΙΑ ΚΑΙ ΥΓΡΑΣΙΑ
Δηλαδη αν **δε **μπει diesel avio αλλα το απλο ΕΚΟ diesel (χωρις το φιλτρο) , τρως βρωμια και υγρασια στανταρ ?Αλλο πραγμα να σου παρεχει ενα καυσιμο τα καλυτερα και αλλο να σε γλυτωνει απο τα χειροτερα ... λεω εγω τωρα ...
-
Έχω βάλει σε ένα γυάλινο δοχείο λίγο SHELL V-Power από 7 Αυγούστου 16,
Ακόμα δεν έχει βγάλει γλυτσα, έχει δοκιμάσει κανείς σε πόσο καιρό αρχίζει να βγάζει την γλυτσα; -
Ο χρήστης Psilos1972 έγραψε:
Έχω βάλει σε ένα γυάλινο δοχείο λίγο SHELL V-Power από 7 Αυγούστου 16,
Ακόμα δεν έχει βγάλει γλυτσα, έχει δοκιμάσει κανείς σε πόσο καιρό αρχίζει να βγάζει την γλυτσα;Ισως να λεω και βλακεια....μηπως το γυαλι δεν είναι τοσο φιλοξενο για τους μικροοργανισμούς ?Τα ρεζερβουάρ είναι πλαστικα.
-
Απο τι ξερω ολα τα diesel εχουν μεσα βιοντιζελ περιπου 7%.Απο γνωστο εμαθα οτι εβαλε σε πρατηριο δεξαμενες απο πλεξιγκλας ή κατι παρομοιο ωστε να ειναι πιο καθαρες.Με καθε επιφυλαξη το λεω...
-
Στο Λαγκαδά, στην Ελιν,έξω απο το Περιβολάκι,ο τύπος εχει φοβερό πετρέλαιο.
Με ενα γέμισμα έπεσε η κατανάλωση στο 4,5....έψαχνα για μια βδομάδα τι φταίει και βαράει εξαρες.Για το φίλο πιο πάνω,αδερφέ,μια ειναι η ΕΚΟ στα ευαγγελικα στην Κατερίνη.Και εκείνος έχει μπέσα πετρέλαιο.
-
Δοκιμασα το premium diesel - δε θυμαμαι πως το λενε - της Aegean και το αποτελεσμα στον ιδιαιτερα επιλεκτικο CDTI του Astra ειναι ιδιο με το V-Power Diesel. Αθορυβο, ησυχο, χωρις κροταλισμα.
Μονο αυτα τα δυο διατηρουν χαμηλο θορυβο στον κινητηρα.
Ο,τι αλλο δοκιμασα ως τωρα (ΕΚΟ Avio, απλο Diesel απο ΕΚΟ, απλο απο Shell) ανεβαζει το θορυβο τρελα.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Στο Λαγκαδά, στην Ελιν,έξω απο το Περιβολάκι,ο τύπος εχει φοβερό πετρέλαιο.
Με ενα γέμισμα έπεσε η κατανάλωση στο 4,5....έψαχνα για μια βδομάδα τι φταίει και βαράει εξαρες.Για το φίλο πιο πάνω,αδερφέ,μια ειναι η ΕΚΟ στα ευαγγελικα στην Κατερίνη.Και εκείνος έχει μπέσα πετρέλαιο.
Έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα Premium πετρέλαια της αγοράς, με το Crystal της Ελιν είχα τις καλύτερες επιδόσεις, και την χαμηλότερη κατανάλωση.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Δοκιμασα το premium diesel - δε θυμαμαι πως το λενε - της Aegean και το αποτελεσμα στον ιδιαιτερα επιλεκτικο CDTI του Astra ειναι ιδιο με το V-Power Diesel. Αθορυβο, ησυχο, χωρις κροταλισμα.Μονο αυτα τα δυο διατηρουν χαμηλο θορυβο στον κινητηρα.
Ο,τι αλλο δοκιμασα ως τωρα (ΕΚΟ Avio, απλο Diesel απο ΕΚΟ, απλο απο Shell) ανεβαζει το θορυβο τρελα.
Το premium της Aegean είναι το D-force (δεν το δοκίμασα) από οσα έχω δοκιμάσει (Εκο Avio,Shell V-Power,Elin Crystal,Bp Ultimate) το μεγαλύτερο κροτάλισμα το έκανε το Shell V-Power,(ειδικά στο ρελαντί) και το πιο ήσυχο - αθόρυβο ήταν το Εκο Avio.
-
Ο χρήστης geo76 έγραψε:
Δοκιμασα το premium diesel - δε θυμαμαι πως το λενε - της Aegean και το αποτελεσμα στον ιδιαιτερα επιλεκτικο CDTI του Astra ειναι ιδιο με το V-Power Diesel. Αθορυβο, ησυχο, χωρις κροταλισμα.
Μονο αυτα τα δυο διατηρουν χαμηλο θορυβο στον κινητηρα.
Ο,τι αλλο δοκιμασα ως τωρα (ΕΚΟ Avio, απλο Diesel απο ΕΚΟ, απλο απο Shell) ανεβαζει το θορυβο τρελα.
Το premium της Aegean είναι το D-force (δεν το δοκίμασα) από οσα έχω δοκιμάσει (Εκο Avio,Shell V-Power,Elin Crystal,Bp Ultimate) το μεγαλύτερο κροτάλισμα το έκανε το Shell V-Power,(ειδικά στο ρελαντί) και το πιο ήσυχο - αθόρυβο ήταν το Εκο Avio.
Εμένα με το ΕΚΟ κάνει σαν τρακτέρ ενώ με το Aegean και το VPower είναι βελούδο.
Δεν έχω δει τόσο μεγάλες διαφορές ανάμεσα σε εταιρείες/βενζίνες σε βενζινοκίνητα, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας δείχνει σαφώς τις 'προτιμήσεις' του.Είμαι παντελώς άσχετος με μηχανολογικά οπότε δεν ξέρω πως να το αιτιολογήσω.
-
Σήμερα είδα hyundai i30 φίλου,με 33,000 χλμ να αργεί να αργεί να αρπάξει μπρος και όταν πήρε έβγαζε λίγο καπνό από εξάτμιση. ΕΚΟ avio ανελλιπώς.
Τι σημαίνει αυτο; οτι και από τον παπά της ενορίας να βάλουμε πετρέλαιο,θέλει κάθε τόσο να ριχνουμε καθαριστικό ματζουνι.Ηρακλής ο παπάς
-
Ο χρήστης Psilos1972 έγραψε:
Έχω βάλει σε ένα γυάλινο δοχείο λίγο SHELL V-Power από 7 Αυγούστου 16,
Ακόμα δεν έχει βγάλει γλυτσα, έχει δοκιμάσει κανείς σε πόσο καιρό αρχίζει να βγάζει την γλυτσα;βαζω σε μπετονια 20λιτρα πετρελαιο για να το χρησιμοποιω σε ενα τρακτερακι που εχω.
Προσεξα οτι οταν βαζω αντιμουχλικο μεσα, μενει μια 'μουργα' στο τελος οπως στον τενεκε με το ελαιολαδο.χωρις προσθετο ειναιι καλυτερα (αρα μαλλον περναει η μουργα στο ντεποζιτο)
Εχω ενα μπετονι με V-power στο υπογειο (πανω απο ενα χρονο), θα το δοκιμασω, αν και νομιζω εχω βαλει και σ'αυτο προσθετο.
Επισης σχετικα με τα φιλτρα πετρελαιου: Στην τελευταια αλλαγη βγηκε καπως 'μαυρο' σε σχεση με τα κάτασπρα που εβλεπα στις τελευταιες αλλαγες.
Η μονη διαφορα ειναι οτι πριν την τελευταια αλλαγη (λογω καποιων θεματων που ειχα) καταναλωσα αρκετα ρεζεβουαρ με προσθετα (καθαρισμου μπεκ και αντιμουχλικο)Πετρελαιο εβαζα πριν και μετα το ιδιο, το V-power
-
Αυτο με το αντιμουχλικο ισχυει κ εγω το ιδιο εχω παρατηρησει γιαα το δικο μου τρακτερακι.. Παντος τα πετρελαια εχουν προτημισσεις στο καυσιμο...στο α170 την καλητερη λειτουργια την ειχε με αβιο ..περιμενα καλητεεη αποδοση και σε τραβιγμα κ σε αυτονομια απ το voower αλλα ματαια ηλπιζα..
-
Οταν λετε αντιμουχλικο εννοειται το βιοκτονο κατα του βιοντιζελ ??? Αφου αυτα βοηθανε λενε.....
-
Όταν βάζω 'απλό' diesel έχω παρατηρήσει ότι μυρίζουν πολύ έντονα τα καυσαέρια του αυτοκινήτου και ότι υπάρχει αισθητό τρέμουλο στην καμπίνα από τη μηχανή + αυξημένος θόρυβος. Με premium από Aegean ή V-Power δεν μυρίζει ποτέ τίποτα.
Δοκίμασα με γέμισμα σε διάφορες εταιρείες τόσο με απλό όσο και με premium και με βάση τα παραπάνω κατέληξα ότι απλά το Astra δεν την παλεύει ιδιαίτερα με απλό diesel, οπότε στο εξής θα βάζω αποκλειστικά premium για να μη πάρω το κινητήρα/τρόμπα/δε ξέρω τι άλλο στο χέρι.
-
Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο. Μηπως δεν φταιει το αμαξι αλλα κυριως το καυσιμο? Βεβαια λες οτι εχεις βαλει απο πολλα σημεια. Αυτα που περιγραφεις στις πρωτες εξι γραμμες ειναι με ζεστο μοτερ ή μολις εχεις βαλει μπρος?
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;