...ακομα δεν το εχω βρει
Δε ξερω αν εχει συζητηθει και αλλου εδω (δεν το βρηκα σα θεμα) αλλα θα ειχε ενδιαφερον να δουμε τι σημαινει το Σωστο συνεργειο αυτοκινητων . Παροτι εχω αρκετη εμπειρια σε συγκεκριμμενη μαρκα αυτοκινητων και εχω δοκιμασει τους περισσοτερους επισκευαστες της, παντα κατι συμβαινει και ξενερωνω τη ζωη μου. Τα συνηθεστερα προβληματα που χαλουν τη συνταγη (για μενα) ειναι :
-
κλεινεις ραντεβου για συγκεκριμμενα πραγματα (πχ αλλαγη λαδιων / φιλτρων / μπουζι) και συγκεκριμμενη ωρα (πχ πρωτο πρωινο) και καταληγεις να καθεσαι καμμια ωρα μεχρι τα μαστορια να πιουνε καφε, να βγαλουν στο πεζοδρομιο τα αμαξια κλπ . Κατσε ρε φιλε , που ξερεις εσυ αν εγω εχω χρονο ή ποσο κοστιζει η δικη μου εργατοωρα ? Εσυ μου ειπες να ερθω στις 8:30 το πρωι και εγω ειπα στο αφεντικο μου πως θα ειμαι στο γραφειο μεχρι τις 11:00 . Στα ιδια πλαισια, μια δουλεια 5 λεπτων με διαφορες αιτιες ξεχειλωνει απελπιστικα : αλλες φορες το μαστορι κατι χαχανιζει , αλλες φορες εξαφανιζεται επειδη ενας διερχομενος κατι θελει να ρωτησει κλπ . Ας μην κλεινουν ραντεβου αν δεν μπορουν να το τηρησουν . Οι οποιες καθυστερησεις ας ειναι αναλογες της επισκευης για την οποια εχεις παει ...δε μπορει ενα απλο σερβις (1 ωρα ? ) να γινεται σε 3 ωρες .... αμα ερθει μαλιστα κανας γερανος οδικης με τρακαρισμενο χοντρα, ολοι σε ξεχνουν και τρεχουν για την καλη κονομα.
-
συνδρομο ''ειμαι-φθηνος-τωρα-αλλα-θα-σε-δαγκωσω-μολις-χαλαρωσεις'' : οταν ρωτας εκ των προτερων καποιες εργασιες που παιρνουν αναβολη ή γινονται ευκολα παντου,η τιμη ειναι λογικη ... αν του πεις απλα ''καντο'' σκεφτομενος ''καλα μωρε ποσο να παει αυτη η δουλεια, δυο πισω σιαγωνες θα αλλαξω'' , το κοστος ανεβαινει λες και θα πληρωσεις εσυ για ολο το πλυντηριο των φρενων...
-
σε εξουσιοδοτημενα, εντελως εκνευριστικο να μη γνωριζουν βασικα πραγματα για τα αυτοκινητα της μαρκας τους ...δε μπορω να συζηταω με το μαστορι για το αν το λαδι πρεπει να ειναι 5w-30 με πιστοποιηση ΜΒ229.5 και αυτος να μου λεει τα δικα του οτι και καλα ''ξερω εγω, εχει βγει οδηγια, αυτο ισχυε παλια κλπ'' .
-
Οκ , μη μου βαλεις original τακακια αλλα δε θα σου πληρωσω τα LRP 35 ευρω + ΦΠΑ ... στα ανταλλακτικαδικα εχουν 15 ευρω με το ΦΠΑ (λιανικη). Επισης, αλλο πραγμα ''εισαγεται απο τη Γερμανια'' και αλλο Made in Germany.
-
προσβαση τουλαχιστον οπτικη στο χωρο του συνεργειου : καταχρηστικη απαιτηση μου αυτη αλλα θελω να βλεπω να μαθαινω ... αν θελει το συνεργειο, υπαρχει τροπος (βλ Omega Mεσογειων) . Τουλαχιστον αν δεν επιτρεπεις την προσβαση στο συνεργειο (που καταλαμβανει το 98% του μαγαζιου) , κανε μια προβλεψη για το που θα σταθω επι δυο ωρες.
-
οχι αλλη καραμελα με το ΦΠΑ ... ας λενε την τιμη με ΦΠΑ εξαρχης και αν ο πελατης αδυνατει και θελει, το βλεπουμε. Οχι αλλο '' θα παει κανα 200 ευρω η αλλαγη '' και μετα στο ταμειο ''' η τιμη που ειπαμε ηταν χωρις ΦΠΑ, αν θελετε αποδειξη ειναι 246 ευρω''
-
''ο ελεγχος που δεν εζησα'' : ρε φιλε ανεξαρτητε αλλα εξειδικευμενε επισκευαστη, σου φερνω το αμαξι για το ετησιο σερβις της ταδε μαρκας που γνωριζεις καλα ... το να μου αλλαξεις λαδια-φιλτρα-πλυστικο υγρο (sic) αλλα το αμαξι να θελει τακακια και να το διαπιστωνω δυο μερες μετα που βρηκαν πλεον στις δισκοπλακες, με κανει να πιστευω πως το αμαξι δεν το ελεγξες σωστα (συμφωνα με τις νορμες του Κατασκευαστη που προβλεπει 5-10 ελεγχους ανα τυπο σερβις) . Δεν παω το αμαξι μου για σερβις για να νιωθει μονο αυτο καλα αλλα και για τη δικη μου ασφαλεια ...αν δεν ειδες τα τακακια οτι ειναι τσιγαροχαρτα, ποιος ξερει τι αλλο παραμελησες ... τι να κανω τα φρεσκα λαδια στο μοτερ αν προκειται να πεσει στο δρομο απο κομμενη βαση που δεν την ειδες ?
8 ) κοστος εξωτικων εργασιων σε εξουσιοδοτημενα : σε νορμαλ σερβις, οι τιμες εξουσιοδοτημενων ειναι πλεον νορμαλ ...αν παλι ζητησεις κατι πιο ιδιαιτερο, τοτε καταλαβαινεις πως πρεπει να αφησεις εκει το αμαξι για παντα. 480 ευρω εργατικα για αλλαγη δισκοπλατο σε αμαξι των 5000 ευρω ? what ?
Υπαρχουν και αλλα που με ενοχλησαν κατα καιρους και εχω καταληξει σε υβριδικο αλλα ταλαιπωρο συστημα επισκευων Για τα σερβις του Κατασκευαστη , παω στο καλυτερο δυνατο εξουσιοδοτημενο εχοντας ενημερωθει για το κοστος εκ των προτερων ...αλλαζω τα στανταρ πραγματα που προβλεπει ο Κατασκευαστης και μονο, κανουν τους ηλεκτρονικους ελεγχους κλπ . Αυτοι στο τελος του σερβις , μου δινουν λιστα ελλειψεων πχ θελεις τακακια, δισκοπλακες, ενα ρουλεμαν τροχου κλπ κλπ . Τα τελευταια χρονια ακομα και εκει παω με δικα μου λαδια , οχι για να γλυτωσω λεφτα αλλα για να βεβαιωθω πως θα μπουν τα σωστα (βλ Ξενερωμα Νο 3)
Με βαση τις ελλειψεις που μου ειπαν στο εξουσιοδοτημενο , ψωνιζω μονος μου ανταλλακτικα και παω σε εξειδικευμενο να μου τα περασει ... οταν λεω εξειδικευμενο, εννοω ειτε της μαρκας ή της ελλειψης. Αν το εξειδικευμενο ανακαλυψει και αλλες ελλειψεις που δεν ειδε λιγες μερες πριν το εξουσιοδοτημενο, τρωει Χ το εξουσιοδοτημενο κ.ο.κ .
Για αλλαγες λαδιων εκτος book service παω σε οποιον μπορει να λυσει μια ταπα και να βαλει με χωνι μια συγκεκριμμενη ποσοτητα λαδιου χωρις να χρεωνει κατι τετοιο 30 ευρω
Ειμαι εγω τοσο παραλογος τελικα ?
ΥΓ Δε θα ηθελα στο παρον να αναφερθουμε/καταφερθουμε σε/εναντια σε συγκεκριμμενα συνεργεια ...το θεμα ειναι γενικο