Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 15
    • Best 0
    • Groups 0

    billy1978

    @billy1978

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    15
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    billy1978 Unfollow Follow

    Latest posts made by billy1978

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      Στις ταχύτητες αυτές με δύσκολες συνθήκες πιστεύω οροφή θα είναι τα 6λτ/100χλμ και με ευνοϊκές συνθήκες μάλλον προς το 5μισι.
      Το 1.8 έχω, βλέπω να κινείται ανά διαστήματα ηλεκτρικά (ή συνδυαστικά) μέχρι και με 115 χαω. Και έχω την αίσθηση πως το δίλιτρο θα ταξιδεύει πιο ξεκούραστα...
      Να περιμένεις καταναλώσεις ντίζελ ή παρακάτω, αλλά είναι λίγο ακριβότερη ή βενζίνη και σε χρήμα μία η άλλη.

      Ζήτα να σου φέρουν απ τη Λάρισα το τεστ ντραηβ και να το πάρεις για λίγο, είναι σαν αυτό που θες, πιο πολύ για να το ακούσεις, γιατί στο ανέβα Πήλιο ίσως σε ξενίσει λίγο ο ήχος του κινητηριου συνόλου, ανάρτηση και τιμόνι θα σε ενθουσιάσει.

      Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες ... Ανάβαση-κατάβαση βουνού (πχ Βόλος-Πορταριά-Χάνια-Ζαγορά (ή Κισσός που είναι και ο νέος τόπος διαμονής μου μετά απο 47 χρόνια στην Αθήνα 🙂 ) τι να περιμένω σαν εμπειρία και κατανάλωση ? Θα μου πείς έχεις το 1.8 και ίσως σε αυτό ισχύουν άλλα νούμερα. Επειδή τα χρήματα είναι αρκετά, οι επιλογές στις 42.000 ευρώ αρκετές, συν οτι δε θα μένω κατα κανόνα σε πόλη ώστε να χαρώ 100% τα καλά του υβριδικού, προβληματίζομαι λίγο με το CC. Δε σε βοηθάει λίγο και το σασι .. θέλω πχ AWD λόγω βουνού αλλά με 16 πόντους απόσταση, σου χαλάει τα σχέδια για κάτι περισσότερο απο απλά καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο (που ούτως ή αλλιώς δεν έχω χάσει ποτέ με το δικινητο dieselακι και καλά ελαστικά, εκτός απο μια φορά στην απότομη γλυστερή ανηφόρα στο Άνω Βόλο, αν ξέρεις 🙂 ).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billy1978
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Kαλησπέρα σε όλους απο Πήλιο,

      Ενδιαφέρομαι για αγορά ενός CC 2.0, AWD σε έκδοση lounge (καινούργιο ή φρεσκομεταχειρισμένο αν βρώ) και ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν πραγματικά δεδομένα κατανάλωσης εκτός πόλης σε ένα ταξίδι πχ Αθήνα-Βόλος με νορμάλ φορτίο και ταχύτητες μέχρι 120 χλμ/ωρα. Είμαι dieselοκίνητος τα τελευταία δεκατρία χρόνια και έχω καλομάθει με τον Κ9Κ απο πλευράς κατανάλωσης 🙂 . Επίσης ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχουν αρνητικές εμπειρίες αναφορικά με το διλιτρο μοτερ της Toyota καθώς παλιότερα είχαν αναφερθεί κάποια προβληματάκια στη λειτουργία του ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billy1978
    • RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

      Kαλησπερα,

      Για τα Sailun Atrezzo Elite εχουμε καμμια αποψη ?
      http://www.maroudis.gr/index.php?route= ... id=1285042

      ....200 ευρω τοποθετημενα ... fuel: C, Wet: B, noise: 70 dB

      Aπο κριτικές εδω δεν τα παει ασχημα :
      http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Sailu ... -Elite.htm

      Tα συζηταω για Renault Clio dci με ''ντιζελοκινητη'' χρηση (κανω-κοντρες-με-το-τραμ ) ...να τα κρατησω 2-3 χρονια, να βγαλουν 30.000-40.000 χλμ και να τα πεταξω

      Επισης, μια γενικη ερωτηση για το weight load ... υπαρχει προβλημα αν το αμαξι φοραει μαμα 87 load index και εγω βαλω μεγαλυτερο ? πχ 91 ? (οπως εχουν τα Sailun) ...μονο πλεονεκτηματα δεν εχει μια τετοια επιλογη (γενικα) ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      billy1978
    • RE: Αυτοκίνητο με λίγα κυβικά και πολλά άλογα για ταξίδι

      Θορυβος αν δουλευει ψηλα το μοτερ για να κρατησει ταχυτητα, συχνες αλλαγες ταχυτητας αν υπαρχει ανωφερεια και χαμηλη ροπη ...φυσικα αν πηγαινεις με 110 χλμ/ωρα δε θα εχεις αυτα τα προβληματα (ουτε με smart )

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      billy1978
    • RE: Αναζήτηση Km αυτοκινήτου με βάση το VIN -Αρ. Πλαισίου

      Δε ξερω αν σε βοηθαει, παντως σε Renault τα online VIN decoders (τα free που δοκιμασα) βγαζουν αποτελεσματα οτι-να-ναι...

      Του εβαζα αμαξι του 2015 και μου το εβγαζε ημερομηνια παραγωγης του 2005 (τοτε δεν υπηρχε ουτε στη φαντασια των σχεδιαστων) και με 180.000 χλμ που επισης δε μπορουσε να ισχυει ...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      billy1978
    • Το καλύτερο συνεργείο ...

      ...ακομα δεν το εχω βρει

      Δε ξερω αν εχει συζητηθει και αλλου εδω (δεν το βρηκα σα θεμα) αλλα θα ειχε ενδιαφερον να δουμε τι σημαινει το Σωστο συνεργειο αυτοκινητων . Παροτι εχω αρκετη εμπειρια σε συγκεκριμμενη μαρκα αυτοκινητων και εχω δοκιμασει τους περισσοτερους επισκευαστες της, παντα κατι συμβαινει και ξενερωνω τη ζωη μου. Τα συνηθεστερα προβληματα που χαλουν τη συνταγη (για μενα) ειναι :

      1. κλεινεις ραντεβου για συγκεκριμμενα πραγματα (πχ αλλαγη λαδιων / φιλτρων / μπουζι) και συγκεκριμμενη ωρα (πχ πρωτο πρωινο) και καταληγεις να καθεσαι καμμια ωρα μεχρι τα μαστορια να πιουνε καφε, να βγαλουν στο πεζοδρομιο τα αμαξια κλπ . Κατσε ρε φιλε , που ξερεις εσυ αν εγω εχω χρονο ή ποσο κοστιζει η δικη μου εργατοωρα ? Εσυ μου ειπες να ερθω στις 8:30 το πρωι και εγω ειπα στο αφεντικο μου πως θα ειμαι στο γραφειο μεχρι τις 11:00 . Στα ιδια πλαισια, μια δουλεια 5 λεπτων με διαφορες αιτιες ξεχειλωνει απελπιστικα : αλλες φορες το μαστορι κατι χαχανιζει , αλλες φορες εξαφανιζεται επειδη ενας διερχομενος κατι θελει να ρωτησει κλπ . Ας μην κλεινουν ραντεβου αν δεν μπορουν να το τηρησουν . Οι οποιες καθυστερησεις ας ειναι αναλογες της επισκευης για την οποια εχεις παει ...δε μπορει ενα απλο σερβις (1 ωρα ? ) να γινεται σε 3 ωρες .... αμα ερθει μαλιστα κανας γερανος οδικης με τρακαρισμενο χοντρα, ολοι σε ξεχνουν και τρεχουν για την καλη κονομα.

      2. συνδρομο ''ειμαι-φθηνος-τωρα-αλλα-θα-σε-δαγκωσω-μολις-χαλαρωσεις'' : οταν ρωτας εκ των προτερων καποιες εργασιες που παιρνουν αναβολη ή γινονται ευκολα παντου,η τιμη ειναι λογικη ... αν του πεις απλα ''καντο'' σκεφτομενος ''καλα μωρε ποσο να παει αυτη η δουλεια, δυο πισω σιαγωνες θα αλλαξω'' , το κοστος ανεβαινει λες και θα πληρωσεις εσυ για ολο το πλυντηριο των φρενων...

      3. σε εξουσιοδοτημενα, εντελως εκνευριστικο να μη γνωριζουν βασικα πραγματα για τα αυτοκινητα της μαρκας τους ...δε μπορω να συζηταω με το μαστορι για το αν το λαδι πρεπει να ειναι 5w-30 με πιστοποιηση ΜΒ229.5 και αυτος να μου λεει τα δικα του οτι και καλα ''ξερω εγω, εχει βγει οδηγια, αυτο ισχυε παλια κλπ'' .

      4. Οκ , μη μου βαλεις original τακακια αλλα δε θα σου πληρωσω τα LRP 35 ευρω + ΦΠΑ ... στα ανταλλακτικαδικα εχουν 15 ευρω με το ΦΠΑ (λιανικη). Επισης, αλλο πραγμα ''εισαγεται απο τη Γερμανια'' και αλλο Made in Germany.

      5. προσβαση τουλαχιστον οπτικη στο χωρο του συνεργειου : καταχρηστικη απαιτηση μου αυτη αλλα θελω να βλεπω να μαθαινω ... αν θελει το συνεργειο, υπαρχει τροπος (βλ Omega Mεσογειων) . Τουλαχιστον αν δεν επιτρεπεις την προσβαση στο συνεργειο (που καταλαμβανει το 98% του μαγαζιου) , κανε μια προβλεψη για το που θα σταθω επι δυο ωρες.

      6. οχι αλλη καραμελα με το ΦΠΑ ... ας λενε την τιμη με ΦΠΑ εξαρχης και αν ο πελατης αδυνατει και θελει, το βλεπουμε. Οχι αλλο '' θα παει κανα 200 ευρω η αλλαγη '' και μετα στο ταμειο ''' η τιμη που ειπαμε ηταν χωρις ΦΠΑ, αν θελετε αποδειξη ειναι 246 ευρω''

      7. ''ο ελεγχος που δεν εζησα'' : ρε φιλε ανεξαρτητε αλλα εξειδικευμενε επισκευαστη, σου φερνω το αμαξι για το ετησιο σερβις της ταδε μαρκας που γνωριζεις καλα ... το να μου αλλαξεις λαδια-φιλτρα-πλυστικο υγρο (sic) αλλα το αμαξι να θελει τακακια και να το διαπιστωνω δυο μερες μετα που βρηκαν πλεον στις δισκοπλακες, με κανει να πιστευω πως το αμαξι δεν το ελεγξες σωστα (συμφωνα με τις νορμες του Κατασκευαστη που προβλεπει 5-10 ελεγχους ανα τυπο σερβις) . Δεν παω το αμαξι μου για σερβις για να νιωθει μονο αυτο καλα αλλα και για τη δικη μου ασφαλεια ...αν δεν ειδες τα τακακια οτι ειναι τσιγαροχαρτα, ποιος ξερει τι αλλο παραμελησες ... τι να κανω τα φρεσκα λαδια στο μοτερ αν προκειται να πεσει στο δρομο απο κομμενη βαση που δεν την ειδες ?

      8 ) κοστος εξωτικων εργασιων σε εξουσιοδοτημενα : σε νορμαλ σερβις, οι τιμες εξουσιοδοτημενων ειναι πλεον νορμαλ ...αν παλι ζητησεις κατι πιο ιδιαιτερο, τοτε καταλαβαινεις πως πρεπει να αφησεις εκει το αμαξι για παντα. 480 ευρω εργατικα για αλλαγη δισκοπλατο σε αμαξι των 5000 ευρω ? what ?

      Υπαρχουν και αλλα που με ενοχλησαν κατα καιρους και εχω καταληξει σε υβριδικο αλλα ταλαιπωρο συστημα επισκευων Για τα σερβις του Κατασκευαστη , παω στο καλυτερο δυνατο εξουσιοδοτημενο εχοντας ενημερωθει για το κοστος εκ των προτερων ...αλλαζω τα στανταρ πραγματα που προβλεπει ο Κατασκευαστης και μονο, κανουν τους ηλεκτρονικους ελεγχους κλπ . Αυτοι στο τελος του σερβις , μου δινουν λιστα ελλειψεων πχ θελεις τακακια, δισκοπλακες, ενα ρουλεμαν τροχου κλπ κλπ . Τα τελευταια χρονια ακομα και εκει παω με δικα μου λαδια , οχι για να γλυτωσω λεφτα αλλα για να βεβαιωθω πως θα μπουν τα σωστα (βλ Ξενερωμα Νο 3)

      Με βαση τις ελλειψεις που μου ειπαν στο εξουσιοδοτημενο , ψωνιζω μονος μου ανταλλακτικα και παω σε εξειδικευμενο να μου τα περασει ... οταν λεω εξειδικευμενο, εννοω ειτε της μαρκας ή της ελλειψης. Αν το εξειδικευμενο ανακαλυψει και αλλες ελλειψεις που δεν ειδε λιγες μερες πριν το εξουσιοδοτημενο, τρωει Χ το εξουσιοδοτημενο κ.ο.κ .

      Για αλλαγες λαδιων εκτος book service παω σε οποιον μπορει να λυσει μια ταπα και να βαλει με χωνι μια συγκεκριμμενη ποσοτητα λαδιου χωρις να χρεωνει κατι τετοιο 30 ευρω

      Ειμαι εγω τοσο παραλογος τελικα ?

      ΥΓ Δε θα ηθελα στο παρον να αναφερθουμε/καταφερθουμε σε/εναντια σε συγκεκριμμενα συνεργεια ...το θεμα ειναι γενικο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      billy1978
    • RE: Το καλύτερο συνεργείο ...

      ...ακομα δεν το εχω βρει

      Δε ξερω αν εχει συζητηθει και αλλου εδω (δεν το βρηκα σα θεμα) αλλα θα ειχε ενδιαφερον να δουμε τι σημαινει το Σωστο συνεργειο αυτοκινητων . Παροτι εχω αρκετη εμπειρια σε συγκεκριμμενη μαρκα αυτοκινητων και εχω δοκιμασει τους περισσοτερους επισκευαστες της, παντα κατι συμβαινει και ξενερωνω τη ζωη μου. Τα συνηθεστερα προβληματα που χαλουν τη συνταγη (για μενα) ειναι :

      1. κλεινεις ραντεβου για συγκεκριμμενα πραγματα (πχ αλλαγη λαδιων / φιλτρων / μπουζι) και συγκεκριμμενη ωρα (πχ πρωτο πρωινο) και καταληγεις να καθεσαι καμμια ωρα μεχρι τα μαστορια να πιουνε καφε, να βγαλουν στο πεζοδρομιο τα αμαξια κλπ . Κατσε ρε φιλε , που ξερεις εσυ αν εγω εχω χρονο ή ποσο κοστιζει η δικη μου εργατοωρα ? Εσυ μου ειπες να ερθω στις 8:30 το πρωι και εγω ειπα στο αφεντικο μου πως θα ειμαι στο γραφειο μεχρι τις 11:00 . Στα ιδια πλαισια, μια δουλεια 5 λεπτων με διαφορες αιτιες ξεχειλωνει απελπιστικα : αλλες φορες το μαστορι κατι χαχανιζει , αλλες φορες εξαφανιζεται επειδη ενας διερχομενος κατι θελει να ρωτησει κλπ . Ας μην κλεινουν ραντεβου αν δεν μπορουν να το τηρησουν . Οι οποιες καθυστερησεις ας ειναι αναλογες της επισκευης για την οποια εχεις παει ...δε μπορει ενα απλο σερβις (1 ωρα ? ) να γινεται σε 3 ωρες .... αμα ερθει μαλιστα κανας γερανος οδικης με τρακαρισμενο χοντρα, ολοι σε ξεχνουν και τρεχουν για την καλη κονομα.

      2. συνδρομο ''ειμαι-φθηνος-τωρα-αλλα-θα-σε-δαγκωσω-μολις-χαλαρωσεις'' : οταν ρωτας εκ των προτερων καποιες εργασιες που παιρνουν αναβολη ή γινονται ευκολα παντου,η τιμη ειναι λογικη ... αν του πεις απλα ''καντο'' σκεφτομενος ''καλα μωρε ποσο να παει αυτη η δουλεια, δυο πισω σιαγωνες θα αλλαξω'' , το κοστος ανεβαινει λες και θα πληρωσεις εσυ για ολο το πλυντηριο των φρενων...

      3. σε εξουσιοδοτημενα, εντελως εκνευριστικο να μη γνωριζουν βασικα πραγματα για τα αυτοκινητα της μαρκας τους ...δε μπορω να συζηταω με το μαστορι για το αν το λαδι πρεπει να ειναι 5w-30 με πιστοποιηση ΜΒ229.5 και αυτος να μου λεει τα δικα του οτι και καλα ''ξερω εγω, εχει βγει οδηγια, αυτο ισχυε παλια κλπ'' .

      4. Οκ , μη μου βαλεις original τακακια αλλα δε θα σου πληρωσω τα LRP 35 ευρω + ΦΠΑ ... στα ανταλλακτικαδικα εχουν 15 ευρω με το ΦΠΑ (λιανικη). Επισης, αλλο πραγμα ''εισαγεται απο τη Γερμανια'' και αλλο Made in Germany.

      5. προσβαση τουλαχιστον οπτικη στο χωρο του συνεργειου : καταχρηστικη απαιτηση μου αυτη αλλα θελω να βλεπω να μαθαινω ... αν θελει το συνεργειο, υπαρχει τροπος (βλ Omega Mεσογειων) . Τουλαχιστον αν δεν επιτρεπεις την προσβαση στο συνεργειο (που καταλαμβανει το 98% του μαγαζιου) , κανε μια προβλεψη για το που θα σταθω επι δυο ωρες.

      6. οχι αλλη καραμελα με το ΦΠΑ ... ας λενε την τιμη με ΦΠΑ εξαρχης και αν ο πελατης αδυνατει και θελει, το βλεπουμε. Οχι αλλο '' θα παει κανα 200 ευρω η αλλαγη '' και μετα στο ταμειο ''' η τιμη που ειπαμε ηταν χωρις ΦΠΑ, αν θελετε αποδειξη ειναι 246 ευρω''

      7. ''ο ελεγχος που δεν εζησα'' : ρε φιλε ανεξαρτητε αλλα εξειδικευμενε επισκευαστη, σου φερνω το αμαξι για το ετησιο σερβις της ταδε μαρκας που γνωριζεις καλα ... το να μου αλλαξεις λαδια-φιλτρα-πλυστικο υγρο (sic) αλλα το αμαξι να θελει τακακια και να το διαπιστωνω δυο μερες μετα που βρηκαν πλεον στις δισκοπλακες, με κανει να πιστευω πως το αμαξι δεν το ελεγξες σωστα (συμφωνα με τις νορμες του Κατασκευαστη που προβλεπει 5-10 ελεγχους ανα τυπο σερβις) . Δεν παω το αμαξι μου για σερβις για να νιωθει μονο αυτο καλα αλλα και για τη δικη μου ασφαλεια ...αν δεν ειδες τα τακακια οτι ειναι τσιγαροχαρτα, ποιος ξερει τι αλλο παραμελησες ... τι να κανω τα φρεσκα λαδια στο μοτερ αν προκειται να πεσει στο δρομο απο κομμενη βαση που δεν την ειδες ?

      8 ) κοστος εξωτικων εργασιων σε εξουσιοδοτημενα : σε νορμαλ σερβις, οι τιμες εξουσιοδοτημενων ειναι πλεον νορμαλ ...αν παλι ζητησεις κατι πιο ιδιαιτερο, τοτε καταλαβαινεις πως πρεπει να αφησεις εκει το αμαξι για παντα. 480 ευρω εργατικα για αλλαγη δισκοπλατο σε αμαξι των 5000 ευρω ? what ?

      Υπαρχουν και αλλα που με ενοχλησαν κατα καιρους και εχω καταληξει σε υβριδικο αλλα ταλαιπωρο συστημα επισκευων Για τα σερβις του Κατασκευαστη , παω στο καλυτερο δυνατο εξουσιοδοτημενο εχοντας ενημερωθει για το κοστος εκ των προτερων ...αλλαζω τα στανταρ πραγματα που προβλεπει ο Κατασκευαστης και μονο, κανουν τους ηλεκτρονικους ελεγχους κλπ . Αυτοι στο τελος του σερβις , μου δινουν λιστα ελλειψεων πχ θελεις τακακια, δισκοπλακες, ενα ρουλεμαν τροχου κλπ κλπ . Τα τελευταια χρονια ακομα και εκει παω με δικα μου λαδια , οχι για να γλυτωσω λεφτα αλλα για να βεβαιωθω πως θα μπουν τα σωστα (βλ Ξενερωμα Νο 3)

      Με βαση τις ελλειψεις που μου ειπαν στο εξουσιοδοτημενο , ψωνιζω μονος μου ανταλλακτικα και παω σε εξειδικευμενο να μου τα περασει ... οταν λεω εξειδικευμενο, εννοω ειτε της μαρκας ή της ελλειψης. Αν το εξειδικευμενο ανακαλυψει και αλλες ελλειψεις που δεν ειδε λιγες μερες πριν το εξουσιοδοτημενο, τρωει Χ το εξουσιοδοτημενο κ.ο.κ .

      Για αλλαγες λαδιων εκτος book service παω σε οποιον μπορει να λυσει μια ταπα και να βαλει με χωνι μια συγκεκριμμενη ποσοτητα λαδιου χωρις να χρεωνει κατι τετοιο 30 ευρω

      Ειμαι εγω τοσο παραλογος τελικα ?

      ΥΓ Δε θα ηθελα στο παρον να αναφερθουμε/καταφερθουμε σε/εναντια σε συγκεκριμμενα συνεργεια ...το θεμα ειναι γενικο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      billy1978
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Καλη επισης ιδεα ειναι κατευθειαν ραντεβου σε συνεργειο! Ωστε να πεισθει και ο αλλος οτι εισαι σοβαρα ενδιαφερομενος. Στο συνεργειο επισης μπορεις να πεις 'τοσα' τελικα γιατι θελει αυτο εκεινο και το αλλο.

      Αυτο ειναι το καλυτερο αλλα ενεχει τζαμπα ταλαιπωρια ...πρωτον γιατι ο αλλος σου λεει απο το τηλεφωνο ''αριστο'' και καταληγεις στο συνεργειο να βλεπεις ενα χρεπι σκετο και δευτερον γιατι τα συνεργεια δουλευουν συγκεκριμμενες ωρες

      Προσωπικα, εχω αγορασει μεχρι σημερα ενα κανουργιο αυτοκινητο και τεσσερα μεταχειρισμενα (2 απο ιδιωτες και 2 απο μαντραδες) . Των μαντραδων ηταν και τα δυο ενος ετους-Ελληνικα-εντος εργοστασιακης εγγυησης και ελεγχθηκαν απο επισημα συνεργεια της μαρκας τους.Απο αυτα, ειχα ενα κερδος περι τα 3500-4000 ευρω σε σχεση με το αν τα αγοραζα καινουργια (αμαξια με τιμη καταλογου 18.000 ευρω περιπου με το κλειδι στο χερι)

      Το πρωτο που αγοραστηκε απο ιδιωτη ηταν τοσο καλο και τοσο φθηνο (οταν το αγορασα) που το πουλησα ενα χρονο και 15.000 χιλιομετρα μετα στην τιμη που το αγορασα ...δηλαδη τζαμπα αμαξι για ενα ετος. Το πουλησα γιατι απλα ηθελα το ιδιο σε πιο γρηγορο

      Πολλοι βαζουν αγγελιες στο car οχι επειδη θελουν ντε και καλα να πουλησουν οσο-οσο αλλα θετουν μια τιμη (σχετικα υψηλη) και αν περασει, περασε (συνηθισμενο σε μικρα αμαξια με μικρο κοστος κτησης/τελων κλπ) ... αλλοι αγοραστες προτεινουν μια τιμη και επισης αν περασει, περασε.

      Σε αριστο μεταχειρισμενο που πουλησα και ειχε φαει τρακο πισω (οχι σασι) απο παππου στην Αττικη Οδο το εγραφα αναλυτικα στην αγγελια που χτυπησε, που φτιαχτηκε, ειχα φωτο διαθεσιμες απο τη ζημια κλπ και εμφανιστηκαν ολοι οι πονηροι να το παρουν δωρεαν λες και το αμαξι ηταν πλεον αχρηστο επειδη αλλαξε ενα προφυλακτηρα,ενα parktronic και ενα φτερο τελικα πουληθηκε μια χαρα σε σοβαρο ανθρωπο που εκτιμησε την ευθυτητα μου και ακομα μετα απο δυο χρονια με παιρνει να μου πει ποσο το χαιρεται ...

      Απο μαντρα παντως για μενα, μονο αμαξι -πρακτικα- καινουργιο και Ελληνικο ...εντος εργοσιακης εγγυησης . Απο ιδιωτη επισης μονο πρωτο χερι με βιβλιο σερβις ...ολα τα υπολοιπα εχουν μεγαλυτερο ρισκο ειτε τα πουλαει ο Βασιλακης ή η κα Φανη η συνταξιουχος .

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      billy1978
    • RE: Renault Clio IV

      To αμαξι εχει πρωτη αδεια κυκλοφοριας 6/2015 η οποια ειναι στην Ελλαδα οπου και πρωτοκυκλοφορησε την ιδια ημερομηνια ... αγοραστηκε απο Lion Hellas . Μιλαμε για euro 5 - Clio dci 90 hp με κιβωτιο edc - εκδοση Dynamic . Ρυποι στην αδεια 95 γραμ CO2. (νομιζω πως και σε αυτα με start stop καπου μεταξυ 90-100 γραμ ειναι οι ρυποι οποτε δεν τιθεται θεμα ατελειας στα τελη κυκλοφοριας ειτε με start stop ή χωρις)

      Το προτιμω χωρις start stop αφου και να ειχε, θα το εβγαζα off καθε πρωι (το ιδιο εκανα και με το αυτοματο ds3 που ειχα παλιοτερα).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billy1978
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      Κανενα παραπονο μεχρι σημερα απο την προσφατη συναλλαγη μου με την Αuto Profit (εξουσιοδοτημενος διανομεας Renault-Dacia κλπ) ... Ο κυριος Βασιλης απολυτα εξυπηρετικος ... το μεταχειρισμενο αμαξι παραδοθηκε στην ωρα του και με το ρεζερβουαρ γεματο , περασμενο service οπως συμφωνησαμε, με ολα τα χαρτια του κλπ ...ελπιζω να παει καλα ...
      Τι να πω, κυριος σε ολα του ... αν αλλαξει κατι, θα ενημερωσω ...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      B
      billy1978
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr