-
...ακομα δεν το εχω βρει
Δε ξερω αν εχει συζητηθει και αλλου εδω (δεν το βρηκα σα θεμα) αλλα θα ειχε ενδιαφερον να δουμε τι σημαινει το Σωστο συνεργειο αυτοκινητων . Παροτι εχω αρκετη εμπειρια σε συγκεκριμμενη μαρκα αυτοκινητων και εχω δοκιμασει τους περισσοτερους επισκευαστες της, παντα κατι συμβαινει και ξενερωνω τη ζωη μου. Τα συνηθεστερα προβληματα που χαλουν τη συνταγη (για μενα) ειναι :
-
κλεινεις ραντεβου για συγκεκριμμενα πραγματα (πχ αλλαγη λαδιων / φιλτρων / μπουζι) και συγκεκριμμενη ωρα (πχ πρωτο πρωινο) και καταληγεις να καθεσαι καμμια ωρα μεχρι τα μαστορια να πιουνε καφε, να βγαλουν στο πεζοδρομιο τα αμαξια κλπ . Κατσε ρε φιλε , που ξερεις εσυ αν εγω εχω χρονο ή ποσο κοστιζει η δικη μου εργατοωρα ? Εσυ μου ειπες να ερθω στις 8:30 το πρωι και εγω ειπα στο αφεντικο μου πως θα ειμαι στο γραφειο μεχρι τις 11:00 . Στα ιδια πλαισια, μια δουλεια 5 λεπτων με διαφορες αιτιες ξεχειλωνει απελπιστικα : αλλες φορες το μαστορι κατι χαχανιζει , αλλες φορες εξαφανιζεται επειδη ενας διερχομενος κατι θελει να ρωτησει κλπ . Ας μην κλεινουν ραντεβου αν δεν μπορουν να το τηρησουν . Οι οποιες καθυστερησεις ας ειναι αναλογες της επισκευης για την οποια εχεις παει ...δε μπορει ενα απλο σερβις (1 ωρα ? ) να γινεται σε 3 ωρες .... αμα ερθει μαλιστα κανας γερανος οδικης με τρακαρισμενο χοντρα, ολοι σε ξεχνουν και τρεχουν για την καλη κονομα.
-
συνδρομο ''ειμαι-φθηνος-τωρα-αλλα-θα-σε-δαγκωσω-μολις-χαλαρωσεις'' : οταν ρωτας εκ των προτερων καποιες εργασιες που παιρνουν αναβολη ή γινονται ευκολα παντου,η τιμη ειναι λογικη ... αν του πεις απλα ''καντο'' σκεφτομενος ''καλα μωρε ποσο να παει αυτη η δουλεια, δυο πισω σιαγωνες θα αλλαξω'' , το κοστος ανεβαινει λες και θα πληρωσεις εσυ για ολο το πλυντηριο των φρενων...
-
σε εξουσιοδοτημενα, εντελως εκνευριστικο να μη γνωριζουν βασικα πραγματα για τα αυτοκινητα της μαρκας τους ...δε μπορω να συζηταω με το μαστορι για το αν το λαδι πρεπει να ειναι 5w-30 με πιστοποιηση ΜΒ229.5 και αυτος να μου λεει τα δικα του οτι και καλα ''ξερω εγω, εχει βγει οδηγια, αυτο ισχυε παλια κλπ'' .
-
Οκ , μη μου βαλεις original τακακια αλλα δε θα σου πληρωσω τα LRP 35 ευρω + ΦΠΑ ... στα ανταλλακτικαδικα εχουν 15 ευρω με το ΦΠΑ (λιανικη). Επισης, αλλο πραγμα ''εισαγεται απο τη Γερμανια'' και αλλο Made in Germany.
-
προσβαση τουλαχιστον οπτικη στο χωρο του συνεργειου : καταχρηστικη απαιτηση μου αυτη αλλα θελω να βλεπω να μαθαινω ... αν θελει το συνεργειο, υπαρχει τροπος (βλ Omega Mεσογειων) . Τουλαχιστον αν δεν επιτρεπεις την προσβαση στο συνεργειο (που καταλαμβανει το 98% του μαγαζιου) , κανε μια προβλεψη για το που θα σταθω επι δυο ωρες.
-
οχι αλλη καραμελα με το ΦΠΑ ... ας λενε την τιμη με ΦΠΑ εξαρχης και αν ο πελατης αδυνατει και θελει, το βλεπουμε. Οχι αλλο '' θα παει κανα 200 ευρω η αλλαγη '' και μετα στο ταμειο ''' η τιμη που ειπαμε ηταν χωρις ΦΠΑ, αν θελετε αποδειξη ειναι 246 ευρω''
-
''ο ελεγχος που δεν εζησα'' : ρε φιλε ανεξαρτητε αλλα εξειδικευμενε επισκευαστη, σου φερνω το αμαξι για το ετησιο σερβις της ταδε μαρκας που γνωριζεις καλα ... το να μου αλλαξεις λαδια-φιλτρα-πλυστικο υγρο (sic) αλλα το αμαξι να θελει τακακια και να το διαπιστωνω δυο μερες μετα που βρηκαν πλεον στις δισκοπλακες, με κανει να πιστευω πως το αμαξι δεν το ελεγξες σωστα (συμφωνα με τις νορμες του Κατασκευαστη που προβλεπει 5-10 ελεγχους ανα τυπο σερβις) . Δεν παω το αμαξι μου για σερβις για να νιωθει μονο αυτο καλα αλλα και για τη δικη μου ασφαλεια ...αν δεν ειδες τα τακακια οτι ειναι τσιγαροχαρτα, ποιος ξερει τι αλλο παραμελησες ... τι να κανω τα φρεσκα λαδια στο μοτερ αν προκειται να πεσει στο δρομο απο κομμενη βαση που δεν την ειδες ?
8 ) κοστος εξωτικων εργασιων σε εξουσιοδοτημενα : σε νορμαλ σερβις, οι τιμες εξουσιοδοτημενων ειναι πλεον νορμαλ ...αν παλι ζητησεις κατι πιο ιδιαιτερο, τοτε καταλαβαινεις πως πρεπει να αφησεις εκει το αμαξι για παντα. 480 ευρω εργατικα για αλλαγη δισκοπλατο σε αμαξι των 5000 ευρω ? what ?
Υπαρχουν και αλλα που με ενοχλησαν κατα καιρους και εχω καταληξει σε υβριδικο αλλα ταλαιπωρο συστημα επισκευων Για τα σερβις του Κατασκευαστη , παω στο καλυτερο δυνατο εξουσιοδοτημενο εχοντας ενημερωθει για το κοστος εκ των προτερων ...αλλαζω τα στανταρ πραγματα που προβλεπει ο Κατασκευαστης και μονο, κανουν τους ηλεκτρονικους ελεγχους κλπ . Αυτοι στο τελος του σερβις , μου δινουν λιστα ελλειψεων πχ θελεις τακακια, δισκοπλακες, ενα ρουλεμαν τροχου κλπ κλπ . Τα τελευταια χρονια ακομα και εκει παω με δικα μου λαδια , οχι για να γλυτωσω λεφτα αλλα για να βεβαιωθω πως θα μπουν τα σωστα (βλ Ξενερωμα Νο 3)
Με βαση τις ελλειψεις που μου ειπαν στο εξουσιοδοτημενο , ψωνιζω μονος μου ανταλλακτικα και παω σε εξειδικευμενο να μου τα περασει ... οταν λεω εξειδικευμενο, εννοω ειτε της μαρκας ή της ελλειψης. Αν το εξειδικευμενο ανακαλυψει και αλλες ελλειψεις που δεν ειδε λιγες μερες πριν το εξουσιοδοτημενο, τρωει Χ το εξουσιοδοτημενο κ.ο.κ .
Για αλλαγες λαδιων εκτος book service παω σε οποιον μπορει να λυσει μια ταπα και να βαλει με χωνι μια συγκεκριμμενη ποσοτητα λαδιου χωρις να χρεωνει κατι τετοιο 30 ευρω
Ειμαι εγω τοσο παραλογος τελικα ?
ΥΓ Δε θα ηθελα στο παρον να αναφερθουμε/καταφερθουμε σε/εναντια σε συγκεκριμμενα συνεργεια ...το θεμα ειναι γενικο
-
-
...ακομα δεν το εχω βρει
Δε ξερω αν εχει συζητηθει και αλλου εδω (δεν το βρηκα σα θεμα) αλλα θα ειχε ενδιαφερον να δουμε τι σημαινει το Σωστο συνεργειο αυτοκινητων . Παροτι εχω αρκετη εμπειρια σε συγκεκριμμενη μαρκα αυτοκινητων και εχω δοκιμασει τους περισσοτερους επισκευαστες της, παντα κατι συμβαινει και ξενερωνω τη ζωη μου. Τα συνηθεστερα προβληματα που χαλουν τη συνταγη (για μενα) ειναι :
-
κλεινεις ραντεβου για συγκεκριμμενα πραγματα (πχ αλλαγη λαδιων / φιλτρων / μπουζι) και συγκεκριμμενη ωρα (πχ πρωτο πρωινο) και καταληγεις να καθεσαι καμμια ωρα μεχρι τα μαστορια να πιουνε καφε, να βγαλουν στο πεζοδρομιο τα αμαξια κλπ . Κατσε ρε φιλε , που ξερεις εσυ αν εγω εχω χρονο ή ποσο κοστιζει η δικη μου εργατοωρα ? Εσυ μου ειπες να ερθω στις 8:30 το πρωι και εγω ειπα στο αφεντικο μου πως θα ειμαι στο γραφειο μεχρι τις 11:00 . Στα ιδια πλαισια, μια δουλεια 5 λεπτων με διαφορες αιτιες ξεχειλωνει απελπιστικα : αλλες φορες το μαστορι κατι χαχανιζει , αλλες φορες εξαφανιζεται επειδη ενας διερχομενος κατι θελει να ρωτησει κλπ . Ας μην κλεινουν ραντεβου αν δεν μπορουν να το τηρησουν . Οι οποιες καθυστερησεις ας ειναι αναλογες της επισκευης για την οποια εχεις παει ...δε μπορει ενα απλο σερβις (1 ωρα ? ) να γινεται σε 3 ωρες .... αμα ερθει μαλιστα κανας γερανος οδικης με τρακαρισμενο χοντρα, ολοι σε ξεχνουν και τρεχουν για την καλη κονομα.
-
συνδρομο ''ειμαι-φθηνος-τωρα-αλλα-θα-σε-δαγκωσω-μολις-χαλαρωσεις'' : οταν ρωτας εκ των προτερων καποιες εργασιες που παιρνουν αναβολη ή γινονται ευκολα παντου,η τιμη ειναι λογικη ... αν του πεις απλα ''καντο'' σκεφτομενος ''καλα μωρε ποσο να παει αυτη η δουλεια, δυο πισω σιαγωνες θα αλλαξω'' , το κοστος ανεβαινει λες και θα πληρωσεις εσυ για ολο το πλυντηριο των φρενων...
-
σε εξουσιοδοτημενα, εντελως εκνευριστικο να μη γνωριζουν βασικα πραγματα για τα αυτοκινητα της μαρκας τους ...δε μπορω να συζηταω με το μαστορι για το αν το λαδι πρεπει να ειναι 5w-30 με πιστοποιηση ΜΒ229.5 και αυτος να μου λεει τα δικα του οτι και καλα ''ξερω εγω, εχει βγει οδηγια, αυτο ισχυε παλια κλπ'' .
-
Οκ , μη μου βαλεις original τακακια αλλα δε θα σου πληρωσω τα LRP 35 ευρω + ΦΠΑ ... στα ανταλλακτικαδικα εχουν 15 ευρω με το ΦΠΑ (λιανικη). Επισης, αλλο πραγμα ''εισαγεται απο τη Γερμανια'' και αλλο Made in Germany.
-
προσβαση τουλαχιστον οπτικη στο χωρο του συνεργειου : καταχρηστικη απαιτηση μου αυτη αλλα θελω να βλεπω να μαθαινω ... αν θελει το συνεργειο, υπαρχει τροπος (βλ Omega Mεσογειων) . Τουλαχιστον αν δεν επιτρεπεις την προσβαση στο συνεργειο (που καταλαμβανει το 98% του μαγαζιου) , κανε μια προβλεψη για το που θα σταθω επι δυο ωρες.
-
οχι αλλη καραμελα με το ΦΠΑ ... ας λενε την τιμη με ΦΠΑ εξαρχης και αν ο πελατης αδυνατει και θελει, το βλεπουμε. Οχι αλλο '' θα παει κανα 200 ευρω η αλλαγη '' και μετα στο ταμειο ''' η τιμη που ειπαμε ηταν χωρις ΦΠΑ, αν θελετε αποδειξη ειναι 246 ευρω''
-
''ο ελεγχος που δεν εζησα'' : ρε φιλε ανεξαρτητε αλλα εξειδικευμενε επισκευαστη, σου φερνω το αμαξι για το ετησιο σερβις της ταδε μαρκας που γνωριζεις καλα ... το να μου αλλαξεις λαδια-φιλτρα-πλυστικο υγρο (sic) αλλα το αμαξι να θελει τακακια και να το διαπιστωνω δυο μερες μετα που βρηκαν πλεον στις δισκοπλακες, με κανει να πιστευω πως το αμαξι δεν το ελεγξες σωστα (συμφωνα με τις νορμες του Κατασκευαστη που προβλεπει 5-10 ελεγχους ανα τυπο σερβις) . Δεν παω το αμαξι μου για σερβις για να νιωθει μονο αυτο καλα αλλα και για τη δικη μου ασφαλεια ...αν δεν ειδες τα τακακια οτι ειναι τσιγαροχαρτα, ποιος ξερει τι αλλο παραμελησες ... τι να κανω τα φρεσκα λαδια στο μοτερ αν προκειται να πεσει στο δρομο απο κομμενη βαση που δεν την ειδες ?
8 ) κοστος εξωτικων εργασιων σε εξουσιοδοτημενα : σε νορμαλ σερβις, οι τιμες εξουσιοδοτημενων ειναι πλεον νορμαλ ...αν παλι ζητησεις κατι πιο ιδιαιτερο, τοτε καταλαβαινεις πως πρεπει να αφησεις εκει το αμαξι για παντα. 480 ευρω εργατικα για αλλαγη δισκοπλατο σε αμαξι των 5000 ευρω ? what ?
Υπαρχουν και αλλα που με ενοχλησαν κατα καιρους και εχω καταληξει σε υβριδικο αλλα ταλαιπωρο συστημα επισκευων Για τα σερβις του Κατασκευαστη , παω στο καλυτερο δυνατο εξουσιοδοτημενο εχοντας ενημερωθει για το κοστος εκ των προτερων ...αλλαζω τα στανταρ πραγματα που προβλεπει ο Κατασκευαστης και μονο, κανουν τους ηλεκτρονικους ελεγχους κλπ . Αυτοι στο τελος του σερβις , μου δινουν λιστα ελλειψεων πχ θελεις τακακια, δισκοπλακες, ενα ρουλεμαν τροχου κλπ κλπ . Τα τελευταια χρονια ακομα και εκει παω με δικα μου λαδια , οχι για να γλυτωσω λεφτα αλλα για να βεβαιωθω πως θα μπουν τα σωστα (βλ Ξενερωμα Νο 3)
Με βαση τις ελλειψεις που μου ειπαν στο εξουσιοδοτημενο , ψωνιζω μονος μου ανταλλακτικα και παω σε εξειδικευμενο να μου τα περασει ... οταν λεω εξειδικευμενο, εννοω ειτε της μαρκας ή της ελλειψης. Αν το εξειδικευμενο ανακαλυψει και αλλες ελλειψεις που δεν ειδε λιγες μερες πριν το εξουσιοδοτημενο, τρωει Χ το εξουσιοδοτημενο κ.ο.κ .
Για αλλαγες λαδιων εκτος book service παω σε οποιον μπορει να λυσει μια ταπα και να βαλει με χωνι μια συγκεκριμμενη ποσοτητα λαδιου χωρις να χρεωνει κατι τετοιο 30 ευρω
Ειμαι εγω τοσο παραλογος τελικα ?
ΥΓ Δε θα ηθελα στο παρον να αναφερθουμε/καταφερθουμε σε/εναντια σε συγκεκριμμενα συνεργεια ...το θεμα ειναι γενικο
-
-
...ακομα δεν το εχω βρει
Δε ξερω αν εχει συζητηθει και αλλου εδω (δεν το βρηκα σα θεμα) αλλα θα ειχε ενδιαφερον να δουμε τι σημαινει το Σωστο συνεργειο αυτοκινητων . Παροτι εχω αρκετη εμπειρια σε συγκεκριμμενη μαρκα αυτοκινητων και εχω δοκιμασει τους περισσοτερους επισκευαστες της, παντα κατι συμβαινει και ξενερωνω τη ζωη μου. Τα συνηθεστερα προβληματα που χαλουν τη συνταγη (για μενα) ειναι :
-
κλεινεις ραντεβου για συγκεκριμμενα πραγματα (πχ αλλαγη λαδιων / φιλτρων / μπουζι) και συγκεκριμμενη ωρα (πχ πρωτο πρωινο) και καταληγεις να καθεσαι καμμια ωρα μεχρι τα μαστορια να πιουνε καφε, να βγαλουν στο πεζοδρομιο τα αμαξια κλπ . Κατσε ρε φιλε , που ξερεις εσυ αν εγω εχω χρονο ή ποσο κοστιζει η δικη μου εργατοωρα ? Εσυ μου ειπες να ερθω στις 8:30 το πρωι και εγω ειπα στο αφεντικο μου πως θα ειμαι στο γραφειο μεχρι τις 11:00 . Στα ιδια πλαισια, μια δουλεια 5 λεπτων με διαφορες αιτιες ξεχειλωνει απελπιστικα : αλλες φορες το μαστορι κατι χαχανιζει , αλλες φορες εξαφανιζεται επειδη ενας διερχομενος κατι θελει να ρωτησει κλπ . Ας μην κλεινουν ραντεβου αν δεν μπορουν να το τηρησουν . Οι οποιες καθυστερησεις ας ειναι αναλογες της επισκευης για την οποια εχεις παει ...δε μπορει ενα απλο σερβις (1 ωρα ? ) να γινεται σε 3 ωρες .... αμα ερθει μαλιστα κανας γερανος οδικης με τρακαρισμενο χοντρα, ολοι σε ξεχνουν και τρεχουν για την καλη κονομα.
-
συνδρομο ''ειμαι-φθηνος-τωρα-αλλα-θα-σε-δαγκωσω-μολις-χαλαρωσεις'' : οταν ρωτας εκ των προτερων καποιες εργασιες που παιρνουν αναβολη ή γινονται ευκολα παντου,η τιμη ειναι λογικη ... αν του πεις απλα ''καντο'' σκεφτομενος ''καλα μωρε ποσο να παει αυτη η δουλεια, δυο πισω σιαγωνες θα αλλαξω'' , το κοστος ανεβαινει λες και θα πληρωσεις εσυ για ολο το πλυντηριο των φρενων...
-
σε εξουσιοδοτημενα, εντελως εκνευριστικο να μη γνωριζουν βασικα πραγματα για τα αυτοκινητα της μαρκας τους ...δε μπορω να συζηταω με το μαστορι για το αν το λαδι πρεπει να ειναι 5w-30 με πιστοποιηση ΜΒ229.5 και αυτος να μου λεει τα δικα του οτι και καλα ''ξερω εγω, εχει βγει οδηγια, αυτο ισχυε παλια κλπ'' .
-
Οκ , μη μου βαλεις original τακακια αλλα δε θα σου πληρωσω τα LRP 35 ευρω + ΦΠΑ ... στα ανταλλακτικαδικα εχουν 15 ευρω με το ΦΠΑ (λιανικη). Επισης, αλλο πραγμα ''εισαγεται απο τη Γερμανια'' και αλλο Made in Germany.
-
προσβαση τουλαχιστον οπτικη στο χωρο του συνεργειου : καταχρηστικη απαιτηση μου αυτη αλλα θελω να βλεπω να μαθαινω ... αν θελει το συνεργειο, υπαρχει τροπος (βλ Omega Mεσογειων) . Τουλαχιστον αν δεν επιτρεπεις την προσβαση στο συνεργειο (που καταλαμβανει το 98% του μαγαζιου) , κανε μια προβλεψη για το που θα σταθω επι δυο ωρες.
-
οχι αλλη καραμελα με το ΦΠΑ ... ας λενε την τιμη με ΦΠΑ εξαρχης και αν ο πελατης αδυνατει και θελει, το βλεπουμε. Οχι αλλο '' θα παει κανα 200 ευρω η αλλαγη '' και μετα στο ταμειο ''' η τιμη που ειπαμε ηταν χωρις ΦΠΑ, αν θελετε αποδειξη ειναι 246 ευρω''
-
''ο ελεγχος που δεν εζησα'' : ρε φιλε ανεξαρτητε αλλα εξειδικευμενε επισκευαστη, σου φερνω το αμαξι για το ετησιο σερβις της ταδε μαρκας που γνωριζεις καλα ... το να μου αλλαξεις λαδια-φιλτρα-πλυστικο υγρο (sic) αλλα το αμαξι να θελει τακακια και να το διαπιστωνω δυο μερες μετα που βρηκαν πλεον στις δισκοπλακες, με κανει να πιστευω πως το αμαξι δεν το ελεγξες σωστα (συμφωνα με τις νορμες του Κατασκευαστη που προβλεπει 5-10 ελεγχους ανα τυπο σερβις) . Δεν παω το αμαξι μου για σερβις για να νιωθει μονο αυτο καλα αλλα και για τη δικη μου ασφαλεια ...αν δεν ειδες τα τακακια οτι ειναι τσιγαροχαρτα, ποιος ξερει τι αλλο παραμελησες ... τι να κανω τα φρεσκα λαδια στο μοτερ αν προκειται να πεσει στο δρομο απο κομμενη βαση που δεν την ειδες ?
8 ) κοστος εξωτικων εργασιων σε εξουσιοδοτημενα : σε νορμαλ σερβις, οι τιμες εξουσιοδοτημενων ειναι πλεον νορμαλ ...αν παλι ζητησεις κατι πιο ιδιαιτερο, τοτε καταλαβαινεις πως πρεπει να αφησεις εκει το αμαξι για παντα. 480 ευρω εργατικα για αλλαγη δισκοπλατο σε αμαξι των 5000 ευρω ? what ?
Υπαρχουν και αλλα που με ενοχλησαν κατα καιρους και εχω καταληξει σε υβριδικο αλλα ταλαιπωρο συστημα επισκευων Για τα σερβις του Κατασκευαστη , παω στο καλυτερο δυνατο εξουσιοδοτημενο εχοντας ενημερωθει για το κοστος εκ των προτερων ...αλλαζω τα στανταρ πραγματα που προβλεπει ο Κατασκευαστης και μονο, κανουν τους ηλεκτρονικους ελεγχους κλπ . Αυτοι στο τελος του σερβις , μου δινουν λιστα ελλειψεων πχ θελεις τακακια, δισκοπλακες, ενα ρουλεμαν τροχου κλπ κλπ . Τα τελευταια χρονια ακομα και εκει παω με δικα μου λαδια , οχι για να γλυτωσω λεφτα αλλα για να βεβαιωθω πως θα μπουν τα σωστα (βλ Ξενερωμα Νο 3)
Με βαση τις ελλειψεις που μου ειπαν στο εξουσιοδοτημενο , ψωνιζω μονος μου ανταλλακτικα και παω σε εξειδικευμενο να μου τα περασει ... οταν λεω εξειδικευμενο, εννοω ειτε της μαρκας ή της ελλειψης. Αν το εξειδικευμενο ανακαλυψει και αλλες ελλειψεις που δεν ειδε λιγες μερες πριν το εξουσιοδοτημενο, τρωει Χ το εξουσιοδοτημενο κ.ο.κ .
Για αλλαγες λαδιων εκτος book service παω σε οποιον μπορει να λυσει μια ταπα και να βαλει με χωνι μια συγκεκριμμενη ποσοτητα λαδιου χωρις να χρεωνει κατι τετοιο 30 ευρω
Ειμαι εγω τοσο παραλογος τελικα ?
ΥΓ Δε θα ηθελα στο παρον να αναφερθουμε/καταφερθουμε σε/εναντια σε συγκεκριμμενα συνεργεια ...το θεμα ειναι γενικο
-
-
Τα έχουμε πει κι άλλες φορές.
Στα πολλά έχεις δίκιο.
Κι άλλα τόσα που δεν έχεις αναφέρει.Δυστυχώς θα εισπράξεις απαντήσεις
από ανθρώπους του χώρου
'έτσι έχουμε μάθει'
'έτσι είναι, κι αν σου αρέσει'
'κάτσε να το φτιάξεις μόνος σου'
κλπ κλπ.Ας πούμε ο σωστός μάστορας θα έπρεπε να το είχε κάνει 'επιστήμη'.
Ειδικά στα εξουσιοδοτημένα, και σεμινάρια τούς κάνουν και πρόσβαση στα τεχνικά εγχειρίδια έχουν πλήρη.
Απλά έχουν έτσι (κακο)μάθει, και τα μαστόρια και τα αφεντικά και τα after sales δίκτυα.
Δεν υπάρχει δικαιολογία, τη στιγμή που πληρώνεις το premium για να πας στο εξουσιοδοτημένο. -
Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα και ακόμη χειρότερα.
Αλλά όλα αυτά είναι αποτέλεσμα της λογικής
'Μας έχετε ανάγκη, εξαρτάστε από εμάς, δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς αυτοκίνητα, οπότε σε όποιον του αρέσει'...Σε άλλους κλάδους δεν ισχύει αυτό γιατί ο πελάτης έχει πρόσβαση και σε πληροφορία και σε δυνατότητα να επέμβει από μόνος του.
Π.χ. φανταστείτε να ήταν υποχρεωτικό για όλες τις Android συσκευές να πηγαίνεις σε κατάστημα για να βάλεις εφαρμογές. Ή να ήταν υποχρεωτικό να πηγαίνεις το PC σου σε κατάστημα για αναβάθμιση hardware και διάφορα άλλα.Δυστυχώς ο κλάδος του αυτοκινήτου είναι μία καλοστημένη μπίζνα που την εκμεταλλεύονται αναλόγως οι επαγγελματίες του.
-
Αν υπήρχε κράτος, θα είχε ρυθμίσει την αγορά των επισκευαστών
μαζί και τα καταναλωτικά δικαιώματα.Δυστυχώς πρόκειται για τη λογική πως ...νόμος είναι το δίκιο του εργάτη.
Τον εργάτη, τον τεχνίτη, το μάστορα δεν τον πειράζεις όταν είσαι πολιτικός.
Είναι ο 'φτωχοδιάβολος' που 'αγωνίζεται' και γι' αυτο του χαρίζεται το συμπαν.Είναι και το 'ιδεολογικό' θέμα.
Ο τεχνίτης προσωποποιεί με τον καλύτερο τρόπο το αφήγημα με την 'πάλη της εργατιάς'.
Και πάνω από τα δικαιώματα του αγώνα, δε θα σταθεί κανένα 'δίκαιο των αστών'. -
Για την κατάντια στον χώρο έχουν ευθύνη και οι κατασκευαστές. Οι υπάλληλοι αλλάζουν ανταλλακτικά σε όποιο σφάλμα βγάλει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου. Μηχανικοί και τεχνικοί που θυμόμαστε από άλλες δεκαετίες δεν υπάρχουν...
-
Ακόμα υπάρχουν (ευτυχώς), γιατί δεν βγάζει για τα πάντα σφάλμα ο εγκέφαλος. Μου συνέβη πρόσφατα στην 116i (βλάβη φάντασμα!) και ευτυχώς που ο τεχνικός σύμβουλος μου έχει μεγάλη εμπειρία και κατάλαβε σχεδόν αμέσως τι έφταιγε.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ακόμα υπάρχουν (ευτυχώς), γιατί δεν βγάζει για τα πάντα σφάλμα ο εγκέφαλος. Μου συνέβη πρόσφατα στην 116i (βλάβη φάντασμα!) και ευτυχώς που ο τεχνικός σύμβουλος μου έχει μεγάλη εμπειρία και κατάλαβε σχεδόν αμέσως τι έφταιγε.Αυτά είναι τα πλεονέκτηματα της πρωτεύουσας!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ακόμα υπάρχουν (ευτυχώς), γιατί δεν βγάζει για τα πάντα σφάλμα ο εγκέφαλος. Μου συνέβη πρόσφατα στην 116i (βλάβη φάντασμα!) και ευτυχώς που ο τεχνικός σύμβουλος μου έχει μεγάλη εμπειρία και κατάλαβε σχεδόν αμέσως τι έφταιγε.Φάνη για ποιο συνεργείο/τεχνικό σύμβουλο μιλάς;
-
Συνεργειο που δε μπορω να βλεπω τι κανουν στο αμαξι, να ειμαι μπροστα, ουτε απ εξω.. Δεν ειπα να τον πρηζω και να μη τον αφηνω να δουλεψει αλλα να ειμαι διπλα στο αμαξι και να βλεπω τι κανει. Το αφηστε τα κλειδια και πιειτε καφε στη ρεσεψιον ειναι για ψυγεια οχι γι αυτοκινητα...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Συνεργειο που δε μπορω να βλεπω τι κανουν στο αμαξι, να ειμαι μπροστα, ουτε απ εξω.. Δεν ειπα να τον πρηζω και να μη τον αφηνω να δουλεψει αλλα να ειμαι διπλα στο αμαξι και να βλεπω τι κανει. Το αφηστε τα κλειδια και πιειτε καφε στη ρεσεψιον ειναι για ψυγεια οχι γι αυτοκινητα...Πόσο πολύ δίκιο έχεις σ' αυτό!
Να τους εμπιστεύεσαι την περιουσία σου
και να μη θέλουν να εμπιστευτούν εσένα στο χώρο τους.Και να έλεγες να είχες να κάνεις με εγνωσμένης εμπιστοσύνης επαγγελματίες, αλλά πάλι δεν...
Έστω τουλάχιστον να είχαν μια τζαμαρία να βλέπεις από μακριά.
Στη δικαιολογία των ατυχημάτων, να βλέπεις από απόσταση.
Ούτε καν.Και ναι έχουν δει τα μάτια μας διάφορα.
-
Στην αντιπροσωπεία της Nissan στη Γλυφάδα έχουν κάμερες στο συνεργείο και μπορείς να βλέπεις τι γίνεται από τηλεοράσεις που έχουν στον χώρο αναμονής.
Και πάλι δε μου άρεσε όταν το πήγαινα, ζητούσα να είμαι στο συνεργείο και μου το επέτρεπαν.
Απλά το αναφέρω σαν γεγονός. Από το ολότελα.... -
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Φάνη για ποιο συνεργείο/τεχνικό σύμβουλο μιλάς;Για τον Σπανό στην Συγγρού. Το όνομα εάν σε ενδιαφέρει με ΠΜ.
Συνεργειο που δε μπορω να βλεπω τι κανουν στο αμαξι, να ειμαι μπροστα, ουτε απ εξω.. Δεν ειπα να τον πρηζω και να μη τον αφηνω να δουλεψει αλλα να ειμαι διπλα στο αμαξι και να βλεπω τι κανει. Το αφηστε τα κλειδια και πιειτε καφε στη ρεσεψιον ειναι για ψυγεια οχι γι αυτοκινητα...
Συμφωνώ μαζί σου, ΑΛΛΑ υπάρχουν 2 σημαντικά προβλήματα, ειδικά στα εξουσιοδοτημένα:
-
Είναι θέμα ασφάλειας. Εάν γίνει ένα ατύχημα, οι νομικές συνέπειες (εάν κινηθεί νομικά ο πελάτης) είναι τεράστιες.
-
Σκέψου να είναι ταυτόχρονα 50 άτομα (πελάτες) μέσα στο συνεργείο επιπλέον των μηχανικών. Θα γίνεται το αδιαχώρητο και δεν θα μπορεί κανείς να δουλέψει.
Δεν είναι λοιπόν πάντα εν του πονηρού το ότι δεν μας αφήνουν, αλλά συντρέχουν και αληθινοί λόγοι ασφάλειας και πρακτικότητας.
-
-
Θα μπορούσαν όμως τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ειδικά οι μεγάλες κάθετες μονάδες να έχουν κάποιο χώρο για να κάθονται οι πελάτες. Απλά ένας χώρος με μερικές καρέκλες. Έστω μία καρέκλα και ας κάθονται με βάρδιες οι πελάτες...
Ένα τέτοιο απαράδεκτο τεράστιο συνεργείο είναι του Συγγελίδη (Auto One στο Μαρούσι Citroen/Fiat/Chrysler κλπ...) που δεν είχε τέτοιο χώρο. Ήταν και είναι τόσο αφιλόξενοι που θεωρούν δεδομένο ότι ο πελάτης θα αφήσει το αυτοκίνητο και θα φύγει και 'ξυνίζουν' αν τους πεις ότι θα κάτσεις να περιμένεις.
Αν κάτσεις στο συνεργείο, αναγκάζεσαι να σταθείς μπροστά στην ρεσεψιόν, όρθιος και να κοιτάς πέρα/δώθε σαν τον βλαμμένο.
Δύο φορές πήγα και αναγκάστηκα να γυρνώ στους δρόμους για να περάσει η ώρα. Την δεύτερη φορά έβρεχε κιόλας. Ούτε υπόστεγο δεν έχουν από έξω οι άχρηστοι για να μην βρέχεται ο κόσμος.
Έχει και άλλα αρνητικά, αλλά αυτό με την ορθοστασία με εξόργισε.
-
Η διαφάνεια ποτέ δεν έβλαψε κανέναν.
Ειδικά όταν σε χώρους σαν τα συνεργεία
η διαφάνεια είναι ζητούμενο.Στα εξουσιοδοτημένα έχουν κάνει ένα σωρό επενδύσεις σε μύρια δυο άσχετα πράγματα.
Καλύτερα να τα σκορπούσαν και σε απολύτως σχετικά όπως στην διαφάνεια.Πας και καταθέτεις ένα καπέλο για να σε εξυπηρετήσουν στο δίκτυο της αντιπροσωπείας.
Θα απαιτούσες το ελάχιστο μια διασφάλιση της ποιότητας και της διαφάνειας των υπηρεσιων που λαμβανεις.
Και έναν παραπάνω σεβασμό στον πελάτη και στην ιδιοκτησία του.Λύσεις θα μπορούσαν να υπάρχουν.
Σε καθίζουν σε ένα σαλονάκι, αλλά δε σου παρέχουν ενημέρωση για την τύχη και τη διαχειριση της ιδιοκτησίας σου.
Άμεση οπτική επαφή από ένα χώρο στον οποίο θα φιλοξενείται ο πελάτης.
Τεχνικά ηλεκτρονικά μέσα παρακολούθησης εγκατεστημένα στο χώρο του συνεργείου.Ο πελάτης έχει δικαιώματα στην ιδιοκτησία του, αν μη τι άλλο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Θα μπορούσαν όμως τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ειδικά οι μεγάλες κάθετες μονάδες να έχουν κάποιο χώρο για να κάθονται οι πελάτες. Απλά ένας χώρος με μερικές καρέκλες. Έστω μία καρέκλα και ας κάθονται με βάρδιες οι πελάτες...Κάποια εχουν. Ο Σπανος που γνωριζω, εχει ανετο χωρο με τζαμι προς το συνεργειο (το ιςογειο μονο) καφε, νερό, τουαλέτα και ιντερνετ.
-
Σε όσα έχω πάει έχουν τηλεόραση, wifi, σαλονάκι, καφέ μπλα μπλα.
Θυμάμαι καταπληκτική εμπειρία όμως
πολικό ψύχος σε βαθμό που στον εν λόγω χώρο δε στεκόταν άνθρωπος
και επρόκειτο για εξουσιοδοτημένο VW.Σε άλλο εξουσιοδοτημένο τώρα έχω συναντήσει τζαμαρία με θέα το συνεργείο
αλλά σε καμία περίπτωση δε μπορούσες να παρακολουθεις από τόσο μακριά
το δικό σου από τα δεκάδες αυτοκίνητα που είχαν στις ράμπες. -
Πολυσυζητημένο αλλά ωραίο θεματάκι όπως και η χιουμοριστική προσέγγιση στο πρώτο post!
Εννοείται πως όλοι μας ψάχνουμε με το φανάρι για καλά,''τίμια'' συνεργεία με προσωπικό που θα διαθέτει κατάρτιση, επαγγελματική συμπεριφορά και δε θα εκμεταλλεύονται την άγνοια/ημιμάθεια ή την εμπιστοσύνη που τους δείχνουμε.
Και άντε εδώ στην Αττική υπάρχουν επιλογές, ιδίως σε μάρκες με μεγάλες πωλήσεις...σε κάποιες επαρχιακές πόλεις με πολύ λιγότερες επιλογές,η κατάσταση ίσως είναι χειρότερη.
Βέβαια υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος ότι δηλαδή στις μεγάλες πόλεις και κυρίως στην Αθήνα υπάρχουν πολλές επιλογές αλλά η επαφή συνήθως είναι απρόσωπη ενώ στην περιφέρεια οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι πιο στενές και ίσως είναι πιο δύσκολο να σε εξαπατήσει ο άλλος διότι και δε θέλει να φερθεί άσχημα στο γείτονα-πελάτη και έχει το φόβο ότι μια-δυο-τρεις θα μαθευτεί ότι είναι αναξιόπιστος και δε θα πατάει άνθρωπος στο μαγαζί του.
Το καλύτερο συνεργείο ...