Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανταλλαγή CX7 με.....τι ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ανταλλαγή CX7 με.....τι ?
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 33 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    97
    675
    1955
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the-ace last edited by

      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

      Χωρίς να έχω κάνει τις πράξεις, είναι πιθανόν ότι η ενοικίαση μπορεί να συμφέρει όντως τα πρώτα 2 χρόνια, καθώς εκεί έχουμε και την μεγαλύτερη απαξίωση ενός αυτοκινήτου (20% + 15% by the book). Άρα υπολογίζοντας τα NPV, είναι πιθανόν το NPV του αγορασμένου οχήματος να είναι χαμηλότερο από το κόστος ενοικίασης του ίδιου οχήματος. Προσοχή όμως, μιλάμε για ενοικίαση για κάποιες μέρες, δηλαδή συνεχίζουμε να συζητάμε για ενοικίαση για 1,2,3 μήνες συνολικά το έτος. Διαφορετικά πάμε σε ενοικίαση μακράς διαρκείας (που ξεπερνάει τις 31 μέρες), όπου εκεί ισχύουν άλλοι τιμοκατάλογοι, υπάρχει άλλο καθεστώς κλπ κλπ....

      Το δικό μου παράδειγμα είναι 'ιδιαίτερο' γιατί αφορά ενοικίαση για 1 (ή 2, 3, 4) χρόνια από τον συγκεκριμένο έμπορο με τα 'πακέτα' που έχει. Για παράδειγμα τότε η ενοικίαση μιας καινούργιας Μ3 (e92) κόστιζε €40.000 για 1 χρόνο (με service και μικτή ασφάλεια, αξίας ~ €5.000) και σου έλεγε ότι εάν αγόραζες την Μ3 και την πούλαγες (σε αυτόν) μετά από 1 χρόνο θα σου κόστιζε περισσότερα χρήματα. Οπότε ο 'Χ' μπασκετμπολίστας που άλλαζε αυτοκίνητο κάθε χρόνο, αντί να μπαίνει στην διαδικασία αγοράς και πώλησης (με την όποια χασούρα η οποία δεν τον απασχολούσε γιατί είχε να τα δώσει) απλά νοίκιαζε το αυτοκίνητο που ήθελε. Αντίστοιχα είχε πακέτα για όλα τα μοντέλα και η αλήθεια είναι ότι ήταν συμφέρουσες περιπτώσεις μόνο εφόσον κάποιος ήθελε να αλλάζει συχνά αυτοκίνητο αλλά πάντα με καινούργιο, γιατί στα μεταχειρισμένα (όπως έκανα εγώ) δεν είχε νόημα.

      Άρα είναι μακροχρόνια ενοικίαση με δυνατότητα επιστροφής ή αγοράς, ή πιο απλά leasing 😉

      Αυτό είναι ένα προϊόν που φτιάχτηκε ειδικά για όσους θέλουν να έχουν πάντα καινούριο αυτοκίνητο, δεν θέλουν να μπλέκουν με πάγια, με services, με ασφαλιστικές κλπ. Και θεωρητικά δεν έχεις να ασχολείσαι με αξία μεταπώλησης, απαξίωση οχήματος, συνεννοήσεις με τους εμπόρους κλπ. Κάτι παρόμοιο προσφέρουν η ΜΒ, η BMW και η Seat που έχω ήδη κοιτάξει, με εγγυημένη επαναγορά και δεδομένο κόστος ανά έτος/μήνα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Ο χρήστης The Ace έγραψε:
        Άρα είναι μακροχρόνια ενοικίαση με δυνατότητα επιστροφής ή αγοράς, ή πιο απλά leasing 😉

        Ακριβώς! Απλά δεν το ονομάζουν leasing, οπότε (πριν 2-3 χρόνια τουλάχιστον) δεν είχες θέμα με την εφορία. Το είχα κοιτάξει και για το δικό μου, αλλά δεν με συνέφερε αφού ήθελα να το κρατήσω πάνω από 2ετία.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

          Και εγώ αυτό προσπαθώ να καταλάβω, αν το αυτόματο του Q5 (ή του προηγούμενου A4 Allroad) αντέχει remap, ακούω εντελώς αντικρουόμενες απόψεις.

          Αντέχει! Και αυτό είναι βέβαιο. Μη σε μπερδεύει η περιρρέουσα φιλολογία που έχει κάνει αχταρμά όλα τα κιβώτια διπλού συμπλέχτη, αποδίδοντας τους συλλογικά την προβληματική αξιοπιστία του μικρού 7τάχυτου ξηρού τύπου.
          Στο δικό μου Α3 με 250 άλογα και 37 κιλά ροπής, το πρώτης γενιάς 6άρι υγρού τύπου, δεν έκανε κιχ για 55.000 Km. Βεβαίως αυτό είναι ένα μόνο δείγμα, αλλά έχουν βελτιωθεί ουκ ολίγα δίλιτρα αυτόματα και μάλιστα όχι μόνο σε πρώτο στάδιο.

          Πολλοί πάντως τραβάνε τα μαλλιά τους ακόμα και με τα μεγάλα DSG. Μέλος του φόρουμ με Q5 έχει αλλάξει 2-3 φορές mechatronic και εγκέφαλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            the-ace last edited by

            Βασικά αυτό σκέφτομαι, μήπως πάρω ως καλύτερο το αυτόματο, και τελικά αποδειχτεί μια μ@##κία και μισή και πληρώσω άλλα τόσα για επισκευές. Να μου πεις, ποιος να σου πει, και ποιο αυτοκίνητο θα πάρεις, και τι έκανε ο προηγούμενος κλπ κλπ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Πολλοί πάντως τραβάνε τα μαλλιά τους ακόμα και με τα μεγάλα DSG. Μέλος του φόρουμ με Q5 έχει αλλάξει 2-3 φορές mechatronic και εγκέφαλο.

              Shit happens...
              Παρόλ' αυτά δεν είναι ένα γενικευμένο πρόβλημα, όπως το αντίστοιχο με τα ξηρού τύπου DSG, όπου φίλος μου με Golf MK 6 1.4 TSi 160, είχε αλλάξει εντός τριετίας και mechatronic και πολύδισκο (σε διαφορετικές επισκέψεις). Ευτυχώς είχε επέκταση εγγύησης, απαραίτητη αν αγοράσεις αυτοκίνητο με ξηρού τύπου DSG.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fsword last edited by

                Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                Στο δικό μου Α3 με 250 άλογα και 37 κιλά ροπής, το πρώτης γενιάς 6άρι υγρού τύπου, δεν έκανε κιχ για 55.000 Km. Βεβαίως αυτό είναι ένα μόνο δείγμα, αλλά έχουν βελτιωθεί ουκ ολίγα δίλιτρα αυτόματα και μάλιστα όχι μόνο σε πρώτο στάδιο.

                Τώρα αυτό για καλό το λες; Αλίμονο αν έκανε κιχ σε μόλις 55k χιλιόμετρα. Στις 200 χιλιάδες πώς ήταν;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Ο χρήστης The Ace έγραψε:
                  Βασικά αυτό σκέφτομαι, μήπως πάρω ως καλύτερο το αυτόματο, και τελικά αποδειχτεί μια μ@##κία και μισή και πληρώσω άλλα τόσα για επισκευές. Να μου πεις, ποιος να σου πει, και ποιο αυτοκίνητο θα πάρεις, και τι έκανε ο προηγούμενος κλπ κλπ...

                  Το καλό με το DSG είναι ότι στην ουσία είναι σχεδόν αδύνατο να το έχει κανιβαλίσει ο προηγούμενος (εκτός ίσως αν έκανε καθημερινά offroad) εν αντιθέση με τα χειροκίνητα κιβώτια.

                  Αν όμως φοβάσαι την αξιοπιστία του, σου συστήνω να ΜΗΝ κανεις test drive σε αυτόματο. If you try it, you 'll buy it!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:

                    Στο δικό μου Α3 με 250 άλογα και 37 κιλά ροπής, το πρώτης γενιάς 6άρι υγρού τύπου, δεν έκανε κιχ για 55.000 Km. Βεβαίως αυτό είναι ένα μόνο δείγμα, αλλά έχουν βελτιωθεί ουκ ολίγα δίλιτρα αυτόματα και μάλιστα όχι μόνο σε πρώτο στάδιο.

                    Τώρα αυτό για καλό το λες; Αλίμονο αν έκανε κιχ σε μόλις 55k χιλιόμετρα. Στις 200 χιλιάδες πώς ήταν;

                    Για κακό πάντως δεν το λέω!
                    Στα 5 χρόνια και με 58.000 Km πουλήθηκε, ελέω υπερφορολόγησης των δίλιτρων. Μπορεί για σένα να μην αποδεικνύει τίποτα, για όσους όμως ξέρουν αποδεικνύει ότι μάλλον δεν είχε κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα (τα ξηρού τύπου σε αυτά τα χρόνια/Km έχουν βγάλει ότι πρόβλημα έχουν).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fsword last edited by

                      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                      Στο δικό μου Α3 με 250 άλογα και 37 κιλά ροπής, το πρώτης γενιάς 6άρι υγρού τύπου, δεν έκανε κιχ για 55.000 Km. Βεβαίως αυτό είναι ένα μόνο δείγμα, αλλά έχουν βελτιωθεί ουκ ολίγα δίλιτρα αυτόματα και μάλιστα όχι μόνο σε πρώτο στάδιο.

                      Τώρα αυτό για καλό το λες; Αλίμονο αν έκανε κιχ σε μόλις 55k χιλιόμετρα. Στις 200 χιλιάδες πώς ήταν;

                      Για κακό πάντως δεν το λέω!
                      Στα 5 χρόνια και με 58.000 Km πουλήθηκε, ελέω υπερφορολόγησης των δίλιτρων. Μπορεί για σένα να μην αποδεικνύει τίποτα, για όσους όμως ξέρουν αποδεικνύει ότι μάλλον δεν είχε κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα (τα ξηρού τύπου σε αυτά τα χρόνια/Km έχουν βγάλει ότι πρόβλημα έχουν).

                      Καλά κακό δεν είναι σίγουρα, υπερέβαλα κι εγώ λίγο. Έχω διαβάσει διάφορες ιστορίες για τα ξηρού τύπου 7άρια DSG που στα 55k ορισμένα έχουν ήδη βγάλει προβλήματα, κάποια αρκετά σοβαρά. Και πάλι όμως αυτό δείχνει ότι είναι καλύτερο απ' τα ξηρού τύπου. Το θέμα όμως είναι η αξιοπιστία γενικά. Τι να το κάνω να μη βγάζει προβλήματα τόσο σύντομα όσο τα ξηρού τύπου αλλά στα 100 χιλιάδες km (για παράδειγμα) να θέλει μια καλή επικευή (όταν θα είναι και εκτός εγγύησης); Γι' αυτό λέω ότι ένα πιο σωστό κριτήριο θα ήταν να δούμε πώς τα πάει σε πολλά χιλιόμετρα. Άσε που η επισκευή είναι συνήθως και αρκετά δαπανηρή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Ότι το σασμαν θα είναι απροβλημάτιστο για 100-200.000 Km δεν μπορεί να στο εξασφαλίσει κανείς (όπως και για οποιοδήποτε εξάρτημα/αυτοκίνητο). Αυτό που λέω είναι ότι τα υγρού τύπου DSG (ειδικά μετά την πρώτη γενιά τους) δεν έχουν κάποια γενικευμένη αστοχία. Και σε τελική ανάλυση, αν μετά από 200.000 Km σου βγάλει κάποιο πρόβλημα, μήπως ένα δίλιτρο βαρύ τουρμπάτο αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμαν δεν θα έχει αλλάξει δύο φορές δίσκο πλατώ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fsword last edited by

                          Δε διαφωνούμε κάπου. Εννοείται κι εγώ για γενικευμένη αστοχία μιλάω και φυσικά αν βγάλει πρόβλημα μετά από 200.000 km περισσότερο εμπίπτει στην κατηγορία φυσιολογικής φθοράς παρά κακής αξιοπιστίας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the-ace last edited by

                            Έχω ήδη κανονίσει test-drives για XPerience και Ateca, οπότε θα πάρω και τις αντίστοιχες προσφορές, ώστε να ξέρω τι και πως και πόσο γι'αυτά τα δύο. Το Ateca μάλλον θα είναι το δυνατό TDi, ενώ για το XPerience θα κάνω πρακτικά δύο test-drives, το XPerience με τον μικρό TDi και ένα Leon FR για να δω το πακέτο 1.8T+DSG6. Επειδή όμως θα τα κάνω σε διαφορετικές Βελμάρ, ίσως κάνω και ένα τρίτο ξανά εδώ στο Γέρακα ώστε να τα συγκρίνω δίπλα-δίπλα.

                            Ερώτηση για όσους ξέρουν: βλέπω ότι τα δυνατά Xperience (1.8Τ και 2.0TDi) έχουν DSG6, αντί του DSG7 που έχουν τα πιο μικρά Leon. Είναι το ίδιο DSG6 που έχει και το Cupra ? Γιατί αν ναι, τότε σίγουρα σηκώνει βελτίωση, τουλάχιστον μέχρι τα 290 άλογα και τα 35 κιλά ροπής του Cupra....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dactilidis-john last edited by

                              Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:

                              Στο δικό μου Α3 με 250 άλογα και 37 κιλά ροπής, το πρώτης γενιάς 6άρι υγρού τύπου, δεν έκανε κιχ για 55.000 Km. Βεβαίως αυτό είναι ένα μόνο δείγμα, αλλά έχουν βελτιωθεί ουκ ολίγα δίλιτρα αυτόματα και μάλιστα όχι μόνο σε πρώτο στάδιο.

                              Τώρα αυτό για καλό το λες; Αλίμονο αν έκανε κιχ σε μόλις 55k χιλιόμετρα.

                              +1

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                ss_76 last edited by

                                Οδήγησα το ateca 4drive 2.0 tdi 150hp. Καλοφτιαγμένο, όμορφο, καλό πάτημα, αθόρυβο, αλλά σε σχέση με το Qashqai j10 1.6 dCi δείχνει πιο νωχελικό

                                Sent from my iPad using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the_emperor last edited by

                                  Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
                                  Οδήγησα το ateca 4drive 2.0 tdi 150hp. Καλοφτιαγμένο, όμορφο, καλό πάτημα, αθόρυβο, αλλά σε σχέση με το Qashqai j10 1.6 dCi δείχνει πιο νωχελικό

                                  Sent from my iPad using Tapatalk

                                  Αυτό προκαλεί σίγουρα μία μικρή έκπληξη κ έχει κ ενδιαφέρον...Να δούμε κ τα νούμερα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos-golf last edited by

                                    Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
                                    Οδήγησα το ateca 4drive 2.0 tdi 150hp. Καλοφτιαγμένο, όμορφο, καλό πάτημα, αθόρυβο, αλλά σε σχέση με το Qashqai j10 1.6 dCi δείχνει πιο νωχελικό

                                    Sent from my iPad using Tapatalk

                                    Δειχνει αλλα δεν ειναι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the-ace last edited by

                                      Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

                                      Οδήγησα το ateca 4drive 2.0 tdi 150hp. Καλοφτιαγμένο, όμορφο, καλό πάτημα, αθόρυβο, αλλά σε σχέση με το Qashqai j10 1.6 dCi δείχνει πιο νωχελικό

                                      Sent from my iPad using Tapatalk

                                      Αυτό προκαλεί σίγουρα μία μικρή έκπληξη κ έχει κ ενδιαφέρον...Να δούμε κ τα νούμερα!

                                      Σαν απόλυτα νούμερα δεν πρέπει καν να είναι κοντά, αλλά πρέπει να έχουν κάνει πατάτα εκεί στη Seat με το ηλεκτρόγκαζο, το έχω δει να το αναφέρουν σε τουλάχιστον 3-4 reviews ότι είναι 'αναίσθητο', ένας μάλιστα το χαρακτήρισε 'ελατήριο', ότι είναι δηλαδή σαν να πρέπει να το πατήσεις τέρμα ώστε να αρχίσει να σπρώχνει από την άλλη πλευρά την πεταλούδα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Όπως ακριβώς είχα παρατηρήσει σε 3 opel που πέρασαν από τα χέρια μου...Το ένα (corsa του 2006) μάλιστα με 82 ίππους το οδηγώ ευκαιριακά και αυτή η αίσθηση δεν μου έφυγε ποτέ. Σε απόλυτα νούμερα καλύτερο από το seicento αλλά δίχως σπιρτάδα. Πιθανό ο φίλος παραπάνω αυτό να εννοεί και πολύ πιθανό να μην έχει άδικο.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          ss_76 last edited by

                                          Επίσης μετά τις 4000 σαλ ψοφάει ενώ το Qashqai μέχρι τις 4500σαλ φορτώνει δυνατά. Ίσως το ιδανικό να είναι το 2.0 tdi 190hp

                                          Sent from my iPad using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            the_emperor last edited by

                                            Ο χρήστης SIMDION έγραψε:
                                            Επίσης μετά τις 4000 σαλ ψοφάει ενώ το Qashqai μέχρι τις 4500σαλ φορτώνει δυνατά. Ίσως το ιδανικό να είναι το 2.0 tdi 190hp

                                            Sent from my iPad using Tapatalk

                                            Νομίζω ότι κάπου είδα νούμερα που το φέρνουν στην κορυφή σε επιδόσεις σε αυτά τα άλογα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 33 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr