-
Καμμία σχέση το TOYOTA με Tiguan και Duster,δηλαδή με τζιπάκι...
Με 1500χιλ. Ύψος είναι ακριβώς όσο το focus2 .
Kαι με κουπέ σχήμα τι χώρο αποσκευών και τι απόσταση από έδαφος έχει? -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Καμμία σχέση το TOYOTA με Tiguan και Duster,δηλαδή με τζιπάκι...
Με 1500χιλ. Ύψος είναι ακριβώς όσο το focus2 .
Kαι με κουπέ σχήμα τι χώρο αποσκευών και τι απόσταση από έδαφος έχει?Μία διαφορετική επιλογή στην ίδια κατηγορία είναι.
Σε κάτι θα υστερεί και σε κάτι θα υπερέχει όπως όλα.
Καλη η ποικιλία επιλογών για μένα και είναι ίσως το μόνο που ξεφεύγει από την μορφή υπερυψωμένου κουτιού. -
Τότε γιατί να μην πάρει κάποιος toyotakias το Auris που θα είναι πιο οικονομικό και πιο ευρύχωρο και ίσως πιο ασφαλές?
Μήπως γίνει περίπτωση cactus που το απλό C4 υπερέχει παντού με διαφορά? -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Τότε γιατί να μην πάρει κάποιος toyotakias το Auris που θα είναι πιο οικονομικό και πιο ευρύχωρο και ίσως πιο ασφαλές?
Μήπως γίνει περίπτωση cactus που το απλό C4 υπερέχει παντού με διαφορά?Αν ηταν να πάρω auris θα το είχα παρει.
Ήθελα κατι πιο ψηλό και ψώνισα νισσαν κασκαι. Αν είχα επιλογή Τογιότα θα έπαιρνα το Τογιότα.
Το ateca πάντως δείχνει καλο και σαν το νέο Tiguan κόπια του οποίου και ειναι.
Ωστόσο επειδή το όνομα μετράει μαλλον θα έπαιρνα το original. -
-
Δοκιμή στους δρόμους της Βαρκελώνης.
Δε θυμάμαι αν έχει αναφερθεί αλλά είναι το πρώτο suv αυτού του μεγέθους που θα διατίθεται και με χιλιάρη κινητήρα, τον TSI των 115 ίππων.
Οι τιμές θα ξεκινούν από 22.000€ -
-
Μπηκα τωρα στο site και ειδα πως ειναι καμια 10 ποντους μικροτερο απο το τιγκουαν και με λιγο μικροτερο μεταξονιο.
Ενω απ εξω το βρισκω πιο ωραιο απο το vw μεσα δε μ αρεσουν οι θεσεις των αεραγωγων και το σημειο πισω απο την ταχυτητα ενω παρατηρησα πως καποιες εκδοσεις θα εχουν ημιακαμπτο πισω -
πιο ωραίο και πιο γρήγορο επίσης...
Από τις κορυφαίες προτάσεις στην κατηγορία...QQ! -
Εάν έχω διαβάσει σωστά, και το δικίνητο Tiguan ημιάκαμπτο δεν έχει πίσω?
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εάν έχω διαβάσει σωστά, και το δικίνητο Tiguan ημιάκαμπτο δεν έχει πίσω?Φανη μπορεις να βαλεις το αρθρο που το λεει?
Το γκολφ στις μικρες εκδοσεις εχει ημιακαμπτο ενω στις μεγαλες πολλαπλους.
Μηπως μπερδευεσαι? -
Το δικίνητο Tiquan 1.4 που δοκίμαζαν στο C&D είχε πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το Ateca έχει ημιάκαμπτο στις δικίνητες και πολλαπλούς στις τετρακίνητες (όπως τα QQ και Kadjar).
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Το δικίνητο Tiquan 1.4 που δοκίμαζαν στο C&D είχε πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το Ateca έχει ημιάκαμπτο στις δικίνητες και πολλαπλούς στις τετρακίνητες (όπως τα QQ και Kadjar).Καταλαβα αξελ. Αρα στα 1.6d το ateca θα ειναι με ημιακαμπτο
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Φανη μπορεις να βαλεις το αρθρο που το λεει?
Το γκολφ στις μικρες εκδοσεις εχει ημιακαμπτο ενω στις μεγαλες πολλαπλους.
Μηπως μπερδευεσαι?Μπορεί να κατάλαβα εγώ λάθος (ή να κάνει λάθος το Drive):
'Αναζητώντας διαφορές σε σχέση με το Tiguan, το Ateca δεν ξεφεύγει από τον κανόνα. Αντιλαμβάνεσαι την κοινή βάση, αλλά ο καθένας έχει ρυθμίσει διαφορετικά την ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.'Έτσι όπως είναι γραμμένο συντακτικά και νοηματικά (εκτός εάν έχουν αλλάξει τα Ελληνικά!!), γράφει ότι έχουν 'κοινή βάση', με 'διαφορετική ρύθμιση' της ανάρτησης (η οποία τεκμέρεται ότι είναι κοινή από το 'κοινή βάση' αλλά και από το γεγονός ότι γράφει 'διαφορετική ρύθμιση' **δεν **γράφει διαφορετική ανάρτηση) η οποία πίσω έχει ημιάκαμπτο.
Πηγή: http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... 14-tsi-act
*EDIT
Επίσης εδώ γράφει:http://carsintrend.com/2016-vw-tiguan-redesign-and-release-date/
Suspension
The McPherson struts will be used in front suspension as before. The rear suspension would be multi-link or torsion type. The new 2016 Tiguan would be equipped with an adaptive suspension, but because of high cost of such electronic system, it will be optional. -
Μιας και αυτό το καιρό ψάχνω για το καινούριο μας τουτού, και ίσως το Ateca να αξίζει να το περιμένω. Δυστυχώς όμως δεν έχω δει πουθενά κάποια εκτίμηση για τις τιμές. Κάπου έχω διαβάσει ότι θα είναι περίπου 2-3Κ ακριβότερο από το αντίστοιχο Leon (σχόλιο χρήστη σε άρθρο, ο οποίος επικοινώνησε με τη Seat). Επίσης έχω δει τις τιμές στο αγγλικό site, οι οποίες ξεκινούν από τις 18Κ λίρες, αλλά για το 1.4TSi πρέπει να ανέβεις στα 20-22Κ λίρες. Επειδή γενικώς οι τιμές Αγγλίας μεταφράζονται περίπου ισόποσα σε τιμές Ελλάδος, και επειδή τα 20-22Κ για τον 1.4TSi CoD κολλάνε με το σχόλιο που διάβασα, έχει ακούσει κάποιος εδώ να το επιβεβαιώσει/διαψεύσει ?
-
Νομίζω ο καλύτερος μπούσουλας για πιθανές τιμές είναι οι διαφορές που έχει το golf με το leon. H seat σε σχέση με την vw κοστολογεί συνήθως, και φροντίζει να υπάρχει καλή διαφορά.
Δες: http://www.seat.gr/content/dam/countrie ... es-new.pdf
Και: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... lf-tgi.pdfΕγώ θα υπολόγιζα 5-6 χιλιάρικα κάτω σε σχέση με το αντίστοιχο tiguan (μοτέρ, μετάδοση, κιβώτιο και χοντρικά εξοπλισμό), όσο δηλαδή οι ακριβές εκδόσεις του leon σε σχέση με το αντίστοιχο golf.
Παραθέτω τιμοκατάλογο tiguan: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... tiguan.pdfΆρα κάπου μεταξύ 28 και 30 χιλιάρικα για 1.4 TSI με 4χ4 (για manual, συν 2 χιλιάρικα για DSG). Για έκδοση style.
Το κλειδί είναι η λιανική τιμή προ φόρων, γιατί το tiguan σε αυτήν την έκδοση κάνει 22677, αν το ateca βγει στα 19900, τότε η τελική τιμή πέφτει στα 28 περίπου.
-
Εδώ ακριβώς είναι το θέμα. Επειδή αυτό το ~28Κ το έχω ακούσει/διαβάσει και εγώ (νομίσω στο Drive ?) για τον 1.4 με το DSG και το μεσαίο trim, θα είναι εξαιρετικά αποτυχημένη/άστοχη τιμολόγηση στην Ελλάδα για ένα μοντέλο που, όπως έχουν πει οι ίδιοι οι άνθρωποι της Seat, θεωρούν ως 'πυλώνα' της εταιρείας τους. Και αυτό γιατί το ευθέως ανταγωνιστικό XPerience κοστίζει περίπου τα ίδια (27,7Κ€) με τον 1.8 και full εξοπλισμό. Ενώ αντιθέτως οι τιμές που ανέφερα πιο πριν, και οι οποίες 'μεταφράζονται' λίγο-πολύ από τις αγγλικές, είναι πιο λογικές και κουμπώνουν πιο σωστά με την υπόλοιπη γκάμα.
Αναφέρω συνεχώς το αγγλικό site γιατί (α) εκεί υπάρχει πλήρες εργαλείο configurator, και (β) οι τιμές σε λίρες είναι σχεδόν ίδιες -λίγο χαμηλότερες- με τις εδώ τιμές σε ευρώ (π.χ. για το XPerience που με ενδιαφέρει)...
-
Το Xperience είναι ειδική έκδοση, που δεν αναμένεται να κάνει πωλήσεις.
Αντιθέτως, το ateca είναι στρατηγικής σημασίας, οι τιμές των δύο δεν σχετίζονται ούτε ανταγωνιζονται.
Ο ανταγωνισμός είναι το qashqai βασικά. Και αντίστοιχο qashqai πάει πάνω από 28 χιλιάρικα. Άρα ανταγωνιστικο είναι.
Βασικές τιμές θα είναι αρκετά πιο κάτω, 22000 ξέρω γω, αλλά εσύ δε μιλάς για τη βασική έκδοση. -
Αλλο το ateca αλλο το xperience οπως αλλο το alltrack αλλο το tiguan
-
Ο χρήστης mcduck έγραψε:
Νομίζω ο καλύτερος μπούσουλας για πιθανές τιμές είναι οι διαφορές που έχει το golf με το leon. H seat σε σχέση με την vw κοστολογεί συνήθως, και φροντίζει να υπάρχει καλή διαφορά.
Δες: http://www.seat.gr/content/dam/countrie ... es-new.pdf
Και: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... lf-tgi.pdfΕγώ θα υπολόγιζα 5-6 χιλιάρικα κάτω σε σχέση με το αντίστοιχο tiguan (μοτέρ, μετάδοση, κιβώτιο και χοντρικά εξοπλισμό), όσο δηλαδή οι ακριβές εκδόσεις του leon σε σχέση με το αντίστοιχο golf.
Παραθέτω τιμοκατάλογο tiguan: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... tiguan.pdfΆρα κάπου μεταξύ 28 και 30 χιλιάρικα για 1.4 TSI με 4χ4 (για manual, συν 2 χιλιάρικα για DSG). Για έκδοση style.
Το κλειδί είναι η λιανική τιμή προ φόρων, γιατί το tiguan σε αυτήν την έκδοση κάνει 22677, αν το ateca βγει στα 19900, τότε η τελική τιμή πέφτει στα 28 περίπου.
Συνηθως η vw βαζει λιγο παραπανω εξοπλισμο για να δικαιολογησει τη διαφορα περα απο το ονομα οποτε θα πρεπει να δεις απο κοντα και τα δυο συγκρινοντας εξοπλισμους.
Μπορει το ateca να εχει ενα δυο πραγματα λιγοτερο ή κανα δυο αλλα διαφορετικα. Μονο εσυ θα κρινεις τι σε βολευει γιατι οτι πουμε εμεις δεν θα εχει ιδιαιτερη σημασια παρα μονο συμβουλευτικα
Seat Ateca