Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Ateca
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Ateca
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 16
    • 17
    • 3 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    339
    1386
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-papas last edited by

      Καμμία σχέση το TOYOTA με Tiguan και Duster,δηλαδή με τζιπάκι...
      Με 1500χιλ. Ύψος είναι ακριβώς όσο το focus2 .
      Kαι με κουπέ σχήμα τι χώρο αποσκευών και τι απόσταση από έδαφος έχει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
        Καμμία σχέση το TOYOTA με Tiguan και Duster,δηλαδή με τζιπάκι...
        Με 1500χιλ. Ύψος είναι ακριβώς όσο το focus2 .
        Kαι με κουπέ σχήμα τι χώρο αποσκευών και τι απόσταση από έδαφος έχει?

        Μία διαφορετική επιλογή στην ίδια κατηγορία είναι.
        Σε κάτι θα υστερεί και σε κάτι θα υπερέχει όπως όλα.
        Καλη η ποικιλία επιλογών για μένα και είναι ίσως το μόνο που ξεφεύγει από την μορφή υπερυψωμένου κουτιού.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          antonis-papas last edited by

          Τότε γιατί να μην πάρει κάποιος toyotakias το Auris που θα είναι πιο οικονομικό και πιο ευρύχωρο και ίσως πιο ασφαλές?
          Μήπως γίνει περίπτωση cactus που το απλό C4 υπερέχει παντού με διαφορά?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            iceman7 last edited by

            Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
            Τότε γιατί να μην πάρει κάποιος toyotakias το Auris που θα είναι πιο οικονομικό και πιο ευρύχωρο και ίσως πιο ασφαλές?
            Μήπως γίνει περίπτωση cactus που το απλό C4 υπερέχει παντού με διαφορά?

            Αν ηταν να πάρω auris θα το είχα παρει.
            Ήθελα κατι πιο ψηλό και ψώνισα νισσαν κασκαι. Αν είχα επιλογή Τογιότα θα έπαιρνα το Τογιότα.
            Το ateca πάντως δείχνει καλο και σαν το νέο Tiguan κόπια του οποίου και ειναι.
            Ωστόσο επειδή το όνομα μετράει μαλλον θα έπαιρνα το original.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lleonidas moderator last edited by

                Δοκιμή στους δρόμους της Βαρκελώνης.
                Δε θυμάμαι αν έχει αναφερθεί αλλά είναι το πρώτο suv αυτού του μεγέθους που θα διατίθεται και με χιλιάρη κινητήρα, τον TSI των 115 ίππων.
                Οι τιμές θα ξεκινούν από 22.000€

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-papas last edited by

                  Αναλυτική δοκιμή.
                  Seat Ateca FULL REVIEW test driven

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos-golf last edited by

                    Μπηκα τωρα στο site και ειδα πως ειναι καμια 10 ποντους μικροτερο απο το τιγκουαν και με λιγο μικροτερο μεταξονιο.
                    Ενω απ εξω το βρισκω πιο ωραιο απο το vw μεσα δε μ αρεσουν οι θεσεις των αεραγωγων και το σημειο πισω απο την ταχυτητα ενω παρατηρησα πως καποιες εκδοσεις θα εχουν ημιακαμπτο πισω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      the_emperor last edited by

                      πιο ωραίο και πιο γρήγορο επίσης... 😉
                      Από τις κορυφαίες προτάσεις στην κατηγορία...QQ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Εάν έχω διαβάσει σωστά, και το δικίνητο Tiguan ημιάκαμπτο δεν έχει πίσω?

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nikos-golf last edited by

                          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                          Εάν έχω διαβάσει σωστά, και το δικίνητο Tiguan ημιάκαμπτο δεν έχει πίσω?

                          Φανη μπορεις να βαλεις το αρθρο που το λεει?
                          Το γκολφ στις μικρες εκδοσεις εχει ημιακαμπτο ενω στις μεγαλες πολλαπλους.
                          Μηπως μπερδευεσαι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            axel12p last edited by

                            Το δικίνητο Tiquan 1.4 που δοκίμαζαν στο C&D είχε πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το Ateca έχει ημιάκαμπτο στις δικίνητες και πολλαπλούς στις τετρακίνητες (όπως τα QQ και Kadjar).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos-golf last edited by

                              Ο χρήστης axel12p έγραψε:
                              Το δικίνητο Tiquan 1.4 που δοκίμαζαν στο C&D είχε πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Το Ateca έχει ημιάκαμπτο στις δικίνητες και πολλαπλούς στις τετρακίνητες (όπως τα QQ και Kadjar).

                              Καταλαβα αξελ. Αρα στα 1.6d το ateca θα ειναι με ημιακαμπτο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator last edited by

                                Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:

                                Φανη μπορεις να βαλεις το αρθρο που το λεει?
                                Το γκολφ στις μικρες εκδοσεις εχει ημιακαμπτο ενω στις μεγαλες πολλαπλους.
                                Μηπως μπερδευεσαι?

                                Μπορεί να κατάλαβα εγώ λάθος (ή να κάνει λάθος το Drive):
                                'Αναζητώντας διαφορές σε σχέση με το Tiguan, το Ateca δεν ξεφεύγει από τον κανόνα. Αντιλαμβάνεσαι την κοινή βάση, αλλά ο καθένας έχει ρυθμίσει διαφορετικά την ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.'

                                Έτσι όπως είναι γραμμένο συντακτικά και νοηματικά (εκτός εάν έχουν αλλάξει τα Ελληνικά!!), γράφει ότι έχουν 'κοινή βάση', με 'διαφορετική ρύθμιση' της ανάρτησης (η οποία τεκμέρεται ότι είναι κοινή από το 'κοινή βάση' αλλά και από το γεγονός ότι γράφει 'διαφορετική ρύθμιση' **δεν **γράφει διαφορετική ανάρτηση) η οποία πίσω έχει ημιάκαμπτο.

                                Πηγή: http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... 14-tsi-act

                                *EDIT
                                Επίσης εδώ γράφει:http://carsintrend.com/2016-vw-tiguan-redesign-and-release-date/
                                Suspension
                                The McPherson struts will be used in front suspension as before. The rear suspension would be multi-link or torsion type. The new 2016 Tiguan would be equipped with an adaptive suspension, but because of high cost of such electronic system, it will be optional.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-ace last edited by

                                  Μιας και αυτό το καιρό ψάχνω για το καινούριο μας τουτού, και ίσως το Ateca να αξίζει να το περιμένω. Δυστυχώς όμως δεν έχω δει πουθενά κάποια εκτίμηση για τις τιμές. Κάπου έχω διαβάσει ότι θα είναι περίπου 2-3Κ ακριβότερο από το αντίστοιχο Leon (σχόλιο χρήστη σε άρθρο, ο οποίος επικοινώνησε με τη Seat). Επίσης έχω δει τις τιμές στο αγγλικό site, οι οποίες ξεκινούν από τις 18Κ λίρες, αλλά για το 1.4TSi πρέπει να ανέβεις στα 20-22Κ λίρες. Επειδή γενικώς οι τιμές Αγγλίας μεταφράζονται περίπου ισόποσα σε τιμές Ελλάδος, και επειδή τα 20-22Κ για τον 1.4TSi CoD κολλάνε με το σχόλιο που διάβασα, έχει ακούσει κάποιος εδώ να το επιβεβαιώσει/διαψεύσει ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mcduck last edited by

                                    Νομίζω ο καλύτερος μπούσουλας για πιθανές τιμές είναι οι διαφορές που έχει το golf με το leon. H seat σε σχέση με την vw κοστολογεί συνήθως, και φροντίζει να υπάρχει καλή διαφορά.
                                    Δες: http://www.seat.gr/content/dam/countrie ... es-new.pdf
                                    Και: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... lf-tgi.pdf

                                    Εγώ θα υπολόγιζα 5-6 χιλιάρικα κάτω σε σχέση με το αντίστοιχο tiguan (μοτέρ, μετάδοση, κιβώτιο και χοντρικά εξοπλισμό), όσο δηλαδή οι ακριβές εκδόσεις του leon σε σχέση με το αντίστοιχο golf.
                                    Παραθέτω τιμοκατάλογο tiguan: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... tiguan.pdf

                                    Άρα κάπου μεταξύ 28 και 30 χιλιάρικα για 1.4 TSI με 4χ4 (για manual, συν 2 χιλιάρικα για DSG). Για έκδοση style.

                                    Το κλειδί είναι η λιανική τιμή προ φόρων, γιατί το tiguan σε αυτήν την έκδοση κάνει 22677, αν το ateca βγει στα 19900, τότε η τελική τιμή πέφτει στα 28 περίπου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the-ace last edited by

                                      Εδώ ακριβώς είναι το θέμα. Επειδή αυτό το ~28Κ το έχω ακούσει/διαβάσει και εγώ (νομίσω στο Drive ?) για τον 1.4 με το DSG και το μεσαίο trim, θα είναι εξαιρετικά αποτυχημένη/άστοχη τιμολόγηση στην Ελλάδα για ένα μοντέλο που, όπως έχουν πει οι ίδιοι οι άνθρωποι της Seat, θεωρούν ως 'πυλώνα' της εταιρείας τους. Και αυτό γιατί το ευθέως ανταγωνιστικό XPerience κοστίζει περίπου τα ίδια (27,7Κ€) με τον 1.8 και full εξοπλισμό. Ενώ αντιθέτως οι τιμές που ανέφερα πιο πριν, και οι οποίες 'μεταφράζονται' λίγο-πολύ από τις αγγλικές, είναι πιο λογικές και κουμπώνουν πιο σωστά με την υπόλοιπη γκάμα.

                                      Αναφέρω συνεχώς το αγγλικό site γιατί (α) εκεί υπάρχει πλήρες εργαλείο configurator, και (β) οι τιμές σε λίρες είναι σχεδόν ίδιες -λίγο χαμηλότερες- με τις εδώ τιμές σε ευρώ (π.χ. για το XPerience που με ενδιαφέρει)...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mcduck last edited by

                                        Το Xperience είναι ειδική έκδοση, που δεν αναμένεται να κάνει πωλήσεις.
                                        Αντιθέτως, το ateca είναι στρατηγικής σημασίας, οι τιμές των δύο δεν σχετίζονται ούτε ανταγωνιζονται.
                                        Ο ανταγωνισμός είναι το qashqai βασικά. Και αντίστοιχο qashqai πάει πάνω από 28 χιλιάρικα. Άρα ανταγωνιστικο είναι.
                                        Βασικές τιμές θα είναι αρκετά πιο κάτω, 22000 ξέρω γω, αλλά εσύ δε μιλάς για τη βασική έκδοση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos-golf last edited by

                                          Αλλο το ateca αλλο το xperience οπως αλλο το alltrack αλλο το tiguan

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos-golf last edited by

                                            Ο χρήστης mcduck έγραψε:
                                            Νομίζω ο καλύτερος μπούσουλας για πιθανές τιμές είναι οι διαφορές που έχει το golf με το leon. H seat σε σχέση με την vw κοστολογεί συνήθως, και φροντίζει να υπάρχει καλή διαφορά.
                                            Δες: http://www.seat.gr/content/dam/countrie ... es-new.pdf
                                            Και: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... lf-tgi.pdf

                                            Εγώ θα υπολόγιζα 5-6 χιλιάρικα κάτω σε σχέση με το αντίστοιχο tiguan (μοτέρ, μετάδοση, κιβώτιο και χοντρικά εξοπλισμό), όσο δηλαδή οι ακριβές εκδόσεις του leon σε σχέση με το αντίστοιχο golf.
                                            Παραθέτω τιμοκατάλογο tiguan: http://www.volkswagen.gr/content/medial ... tiguan.pdf

                                            Άρα κάπου μεταξύ 28 και 30 χιλιάρικα για 1.4 TSI με 4χ4 (για manual, συν 2 χιλιάρικα για DSG). Για έκδοση style.

                                            Το κλειδί είναι η λιανική τιμή προ φόρων, γιατί το tiguan σε αυτήν την έκδοση κάνει 22677, αν το ateca βγει στα 19900, τότε η τελική τιμή πέφτει στα 28 περίπου.

                                            Συνηθως η vw βαζει λιγο παραπανω εξοπλισμο για να δικαιολογησει τη διαφορα περα απο το ονομα οποτε θα πρεπει να δεις απο κοντα και τα δυο συγκρινοντας εξοπλισμους.
                                            Μπορει το ateca να εχει ενα δυο πραγματα λιγοτερο ή κανα δυο αλλα διαφορετικα. Μονο εσυ θα κρινεις τι σε βολευει γιατι οτι πουμε εμεις δεν θα εχει ιδιαιτερη σημασια παρα μονο συμβουλευτικα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 3 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr