Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
...αλλά λέτε να κάνει καμιά τσαχπινιά η Seat και να δούμε Arona ή Ateca Cupra ?
Θέλει αυτά, συν ένα 'ΤΤ'.
Μετά έχει πλήρη γκάμα πολύ δυνατή.
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
...αλλά λέτε να κάνει καμιά τσαχπινιά η Seat και να δούμε Arona ή Ateca Cupra ?
Θέλει αυτά, συν ένα 'ΤΤ'.
Μετά έχει πλήρη γκάμα πολύ δυνατή.
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Για κάνε μία δοκιμή αυτό:
https://www.mallofgeorgiaford.com/blog/ ... or-off.htmTo δοκίμασα και τζίφος! Δούλεψε εν μέρη (αλλά με ανάφλεξη μόνο όχι με το να βάλω μπροστά), αλλά ενώ μπήκε θεωρητικά στο module προγραμματισμού, δεν κατάφερα να ενεργοποιήσω το αυτόματο κλείδωμα.
Κρίμα. Πάντως παλιά που είχα ford μου το είχαν ενεργοποιήσει στο service.
Δεν θυμάμαι μάλιστα αν το πρότειναν οι ίδιοι ή αν το είχα ζητήσει εγώ.
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
- Με ενοχλεί που δεν μπορώ να ορίσω (χωρίς να καταφύγω σε λύσεις OBD reader κλπ) να κλειδώνουν αυτόματα οι πόρτες όταν ξεκινάω.
Για κάνε μία δοκιμή αυτό:
https://www.mallofgeorgiaford.com/blog/ ... or-off.htm
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Αναμεσα στο 1.5 180 αλογα auto awd βενζινη και το 2.0 150 ps awd auto diesel ποιο θα επιλεγατε?? Με 1000 χλμ το μηνα περιπου...
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Με τα χλμ που λες πως κάνεις, ίσως συμφέρει η βενζίνη.
Αν κάνεις έναν πρόχειρο υπολογισμό με βάση 1) τα τέλη που πληρώνει ετησίως το καθένα ( περίπου 420 ευρώ το 1.5 και 160 ευρώ το diesel), 2) υπολογίζοντας τη μέση εργοστασ. κατανάλωση 7,5λτ/100χλμ. βενζίνη και 5,2/100χλμ. diesel 3)την υπάρχουσα διαφορά στην τιμή/λτ. βενζίνης-πετρελαίου και τέλος 4) τη διαφορά στην τιμή αγοράς ( 4400 ευρώ πιο ακριβό το diesel απ'ότι είδα στον τιμοκατάλογο),πρέπει να υπολογίζεις απόσβεση σε 5μησι-6 χρόνια.
Αυτά εφ'όσον όπως προείπα, δεν βάλει το χεράκι της η ελληνική (και οι παγκόσμιες κυβερνήσεις) και δεν αλλάξουν σημαντικά τα δεδομένα.Αναλόγως κρίνεις και πράττεις.
Στο diesel πληρώνεις και 440€ το χρόνο φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Επειδή είναι δίλιτρο.
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Μάλιστα . Αυτός ο 1.6 ντίζελ που φοράνε τα 40άρια , τι μου θυμίζει , τι μου θυμίζει....
Ο συγκεκριμένος κινητήρας δεν είναι διαθέσιμος στο V40 εδώ και 2 χρόνια.
Γενικώς δεν υπάρχει κανένας κινητήρας προέλευσης ford σε αυτοκίνητο volvo αυτή τη στιγμή.
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Nαι στα διαφορα σαιτς της Βολβο στον κοσμο, αλλα μονο για το διλιτρο και ειναι μονο 5κ λιγοτερο απο το 60. Αρκετα ακριβο.
Βλέπω πχ στο Αγγλικό σάιτ 5k λίρες διαφορά για αντίστοιχη έκδοση.
Δηλαδή πες σκάρτα 6k ευρώ.
Αν βάλεις και το ελληνικό ΕΤΤ, μεγαλύτερο ΦΠΑ κλπ η διαφορά φτάνει 8-9k.
OK, είναι όντως σχετικά κοντά, άρα τρεις οι πιθανότητες, όπως το βλέπω εγώ:
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Eγω παντως το συνηθησα αμεσως το νεο Βολβο XC40. Βεβαια φιλολογικο το ενδιαφερον γιατι ειδα τις τιμες και ειναι κοντα στο Xc60.
Για πες περισσότερα αν θέλεις. Υπάρχουν κάπου οι τιμές του 40;
Αποκλείεται να έχει τιμές αντίστοιχες του 60.
Ότι θα μπορείς να φτάσεις εκεί με συνδυασμούς κινητήρα/εξοπλισμού ναι, αλλά οι αντίστοιχες εκδόσεις θα έχουν 15-20k διαφορά.
Ανταγωνιστικές με την Χ1 θα είναι οι τιμές και οι εκδόσεις του.
Μένει να φανεί πόσο ενδιαφέρον θα είναι το υβριδικό.
Κοίτα, δεν μπορώ να πω με 100% βεβαιότητα αν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι euro 4 (και κάτω), αλλά από μία πρόχειρη αναζήτηση μάλλον είναι.
Αυτό που είναι 100% σίγουρο είναι ότι από euro 4 και κάτω δεν κυκλοφορούν στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη. Τουλάχιστον όχι νόμιμα. Βεβαίως αυτό δεν εφαρμόζεται και πολύ εντατικά, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον.
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Χιλιες φορες colt απο swift κι ας ειναι πιο γιαπωνεζιλα και ισως λιγο χειροτερο,ιδιως η πισω αναρτηση. Πιο αξιοπιστο αυτοκινητο παροτι στα χαρτια και τα 2 ιαπωνικα. Δεν ειναι λιγα τα swift που ζητανε δυναμο και μοναδα abs!
207 σ αυτα τα λεφτα απιθανο. Η μαλλον πιθανα με ανω των 180.000km απ οτι κοιταω και ψιλοτελειωμενα. Και ο 90αρης 1.4 του psa ζηταει φλατζα επισης σε αρκετες περιπτωσεις.
Χιλιες φορες yaris απο corsa. Ακομα πιο αδιαφορο το corsa και με ακριβα ανταλλακτικα στο επισημο και με χειροτερη αξιοπιστια θεωρητικα.
Ξαναλεω για το grande punto 1.4 95 γιατι βλεπω δε σχολιαστηκε... Το μοτερ του τιμονιου ηταν στανταρ ζημια στα προηγουμενα punto και επουδενι δε κολλαει το τιμονι εν κινησει! Δε ξερω μαλιστα αν το εβγαζαν τα grande punto. Το αμαξι ως tjet 120 μου χε αφησει πολυ καλες εντυπωσεις, ενω αλλος φιλος το δουλευει με μια τουρμπινα γαιδουρα και προγραμματα πειραματοζωα και δε κανει τσικ στα 250 αλογα τωρα με μαμα πιστονια εδω και 50-60 kkm!
...Για την υπεροχη του colt εναντι του swift ως συνολικο πακετο θα συμφωνησω εννοείται. Απλα το swift είναι μακραν πιο ομορφο μεσα-εξω ειδικα στο 5θυρο ενώ με το colt ειδικα μεσα θα νιωθει χειροτερα απ' ο,τι με το 206 σε ο,τι αφορα τη σχεδιαση. Από εκει και περα, ιιιιισως βρει 207 αν ανεβει λιγο, εννοείται όχι με TU. Εχω προσωπικο παράδειγμα με yaris '08 με χαμηλοτερη αξιοπιστια από corsa C του '05, το γνωστο λαχειο δλδ (καινουργια και τα 2).
Βεβαια εχουμε και το γεγονος ότι ο φιλος βλεπει Καρανικες στο διαχρονικο σκαλοπατι από τα 1300 στα 1400 και εσυ πας και του προτείνεις να παρει grande 95αρι ώστε να καιει τη βενζινη του αιωνα (αναλογικα). Τι θες δλδ, να βλεπει κάθε βραδυ τον Φιλη στον υπνο του να κανει pole dancing;
Η πλάκα είναι βέβαια ότι 240 πλήρωνε ΠΦ (προ Φίλη) το ίδιο πληρώνει και ΜΦ (μετά Φίλη). Ούτε σεντ διαφορά.