Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Φανη μπορεις να βαλεις το αρθρο που το λεει?
Το γκολφ στις μικρες εκδοσεις εχει ημιακαμπτο ενω στις μεγαλες πολλαπλους.
Μηπως μπερδευεσαι?
Μπορεί να κατάλαβα εγώ λάθος (ή να κάνει λάθος το Drive):
'Αναζητώντας διαφορές σε σχέση με το Tiguan, το Ateca δεν ξεφεύγει από τον κανόνα. Αντιλαμβάνεσαι την κοινή βάση, αλλά ο καθένας έχει ρυθμίσει διαφορετικά την ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω.'
Έτσι όπως είναι γραμμένο συντακτικά και νοηματικά (εκτός εάν έχουν αλλάξει τα Ελληνικά!!), γράφει ότι έχουν 'κοινή βάση', με 'διαφορετική ρύθμιση' της ανάρτησης (η οποία τεκμέρεται ότι είναι κοινή από το 'κοινή βάση' αλλά και από το γεγονός ότι γράφει 'διαφορετική ρύθμιση' **δεν **γράφει διαφορετική ανάρτηση) η οποία πίσω έχει ημιάκαμπτο.
Πηγή: http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... 14-tsi-act
*EDIT
Επίσης εδώ γράφει:http://carsintrend.com/2016-vw-tiguan-redesign-and-release-date/
Suspension
The McPherson struts will be used in front suspension as before. The rear suspension would be multi-link or torsion type. The new 2016 Tiguan would be equipped with an adaptive suspension, but because of high cost of such electronic system, it will be optional.