-
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7393542
-
Το να αντιμετωπίζεις τους επίδοξους αγοραστές σαν άσχετα πρόβατα πρώτα από όλα δεν σε τιμά αφού τελικά εσύ επιλέγεις να συναναστρέφεσαι τέτοιο κόσμο.
Ο κάθε ένας που θα οδηγήσει ένα αυτοκίνητο μπορεί να μην είναι ο Σουμάχερ που θα ήθελες, αλλά θα κρίνει με τα υποκειμενικά του κριτήρια το καλύτερο...και όπως πολύ καλά ξέρεις, αυτός κρίνει. Αν νομίζεις πως εσύ μπορείς να τον κατευθύνεις, το ίδιο μπορεί να κάνει και ο πωλητής της άλλης εταιρίας.
Παλαιότερα που αγοράσαμε αυτοκίνητο, μου την έσπαγε που το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε είναι 1500 μέτρα...
Αν ισχύει αυτό και σήμερα (που από ότι βλέπω είναι χειρότερα) μάλλον και εγώ θα κατέφευγα στην ενοικίαση αν υπήρχε η επιλογή. Αλλά αυτό είναι κατάντια και δείχνει το επίπεδο των πωλητών στην Ελλάδα.Εν τέλει πουλάς ένα προιόν που συνήθως κάνει πάνω από 10.000. Γιατί να μην μπορεί κανείς να το τεστάρει περισσότερο χρόνο? Παλαιότερα είχα φτάσει να προτείνω να βάλω εγώ βενζίνη...
Σε τί αναλογία αγοράζουν? Πόσα άτομα επισκέπτονται την αντιπροσωπεία, πόσα κάνουν τεστ ντράιβ και πόσοι τελικά αγοράζουν.
-
Κε γ@μό τα τώπηκ......
-
Απλοϋστατα, τα τεστ ντράιβ του 20λεπτου δεν έχουν νόημα γιατί δε βγαίνει συμπέρασμα. Αν δεν κάνει κανείς minimum 50-60χλμ σε διαφορετικούς, όχι συνεχώς αστικούς δρόμους, ας μην κάνει καθόλου.
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Απλοϋστατα, τα τεστ ντράιβ του 20λεπτου δεν έχουν νόημα γιατί δε βγαίνει συμπέρασμα. Αν δεν κάνει κανείς minimum 50-60χλμ σε διαφορετικούς, όχι συνεχώς αστικούς δρόμους, ας μην κάνει καθόλου.Σωστός ..... αλλά δεν το καταλαβαίνουν όλοι αυτό ...... και νομίζουν ότι δεν θέλεις να τους δώσεις το αυτοκίνητο για test drive ....
Χαίρομαι που υπάρχουν και άνθρωποι που καταλαβαίνουν το σκεπτικό μου ...
-
Ένας έμπειρος οδηγός μπορεί μέσα σε 5 λεπτά να καταλάβει πολλά πράγματα για ένα αυτοκίνητο. Το ιδανικό βέβαια είναι να το οδηγήσει εκτεταμένα και μάλιστα γρήγορα. Τότε θα καταλάβει τι κάνει ο κινητήρας, το πλαίσιο, το τιμόνι, τα φρένα, τα ηλεκτρονικά κλπ.
-
Πολύ σωστό αυτο , οταν οδήγησα τον νεο άσο της BMW έπαθα πλάκα σε πέντε λεπτά, το αμάξι ηταν πολλα κλικ πάνω απο τον αντ ανταγωνισμό
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης makwolf έγραψε:
Νομιζω οτι παιζει ρολο και το ειδος του αυτοκινητου που κοιτας. Αν κοιτας γρηγορο αυτοκινητο, θα τεσταρεις και τις τελικες του, και τα κρατηματα του σε μεγαλες ταχυτητες κλπ. Αν απλα θες ενα οικογενειακο αυτοκινητο πχ duster, ε δεν θα κοιταξεις τελικες, και γενικα συμπεριφορα του αυτοκινητου σε μεγαλες ταχυτητες. Θα κοιταξεις επιταχυνσεις, ροπη, ανεση κλπ. Θα πατησεις το γκαζι με πεμπτη στην κηφισιας για να δεις επιταχυνσεις προσπερασματος και δεν νομιζω κανενας πωλητης να σου κανει παραπονα. Αν καποιες αντιπροσωπειες δινουν τα αμαξια τους ολοκληρο Σ/Κ προβλημα τους. Αν πας και παρεις το αυτοκινητο και το σκιζεις ολο το Σ/Κ χωρις να εχεις σκοπο να το παρεις, ε, ενταξει, γυφτια.. Ειναι θεμα σεβασμου προς τους ανθρωπους των αντιπροσωπιων και του προϊοντος τους. Προσωπικα εχω δωσει το αμαξι μου σε καμποσους φιλους να το δοκιμασουν (με μενα μεσα), και το τεσταραν και οπως επρεπε και με σεβασμο. Γιατι της αντιπροσωπιας πρεπει να το σπαμε; Αμα ειναι να το στουκαρουμε κιολας για να δουμε αν λειτουργουν σωστα οι αεροσακοι..+1
-
Ο χρήστης Triton έγραψε:
Απλοϋστατα, τα τεστ ντράιβ του 20λεπτου δεν έχουν νόημα γιατί δε βγαίνει συμπέρασμα. Αν δεν κάνει κανείς minimum 50-60χλμ σε διαφορετικούς, όχι συνεχώς αστικούς δρόμους, ας μην κάνει καθόλου.
Σωστός ..... αλλά δεν το καταλαβαίνουν όλοι αυτό ...... και νομίζουν ότι δεν θέλεις να τους δώσεις το αυτοκίνητο για test drive ....
Χαίρομαι που υπάρχουν και άνθρωποι που καταλαβαίνουν το σκεπτικό μου ...
Τελικά ποιό είναι το σκεπτικό σου? Μπορεί σήμερα ο Έλληνας αγοραστής να δοκιμάσει επαρκώς πριν αγοράσει? Η έχει αντιμετώπιση αγοραστή πλυντηρίου?
Σε 20 λεπτά μπορείς να καταλάβεις πολλά για ένα αυτοκίνητο εφόσον έχεις ιδανικές συνθήκες (που θέλει σπουδή από πλευράς πωλητή για να το προσφέρει αυτό). Αυτό που δεν θα καταλάβεις είναι πόσο άνετο είναι κάθισμα/ανάρτηση για ένα μεγάλο ταξίδι. Τα υπόλοιπα για να τα καταλάβεις πρέπει να περάσεις μεγάλο διάστημα στο κάθισμα, ή να είσαι ο Σένα και να σου έχουν δώσει πίστα. Οπότε για αυτά απλά εμπιστεύεσαι τους δημοσιογράφους...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
... Οπότε για αυτά απλά εμπιστεύεσαι τους δημοσιογράφους...Καλά αυτοί πάσχουν από το σύνδρομο των Σερρών ή των Μεγάρων (αν είναι βόρειος ή νότιος αντίστοιχα ) ότι και να τους δώσουν πρέπει να το βάλουν πίστα και το αποτέλεσμα διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό τη γνώμη τους ,οπότε οτιδήποτε σχεδιασμένο να μη σου σπάει τη μέση, απορρίπτεται γιατί δεν είναι ...σπορτίφ
Επίσης αφιερώνουν οπωσδήποτε παράγραφο (για να κάνουν παράπονα) όταν δεν απενεργοποιείται το ESP
Αλήθεια θυμίστε μου, πότε αφιέρωσαν παράγραφο πχ για την αποτελεσματικότητα των φώτων ενός αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες δοκιμής , συνήθως το μόνο που θα γράψουν για φώτα είναι το πόσο εντυπωσιακά σχεδιασμένα είναι ή δεν είναι.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
... Οπότε για αυτά απλά εμπιστεύεσαι τους δημοσιογράφους...
Καλά αυτοί πάσχουν από το σύνδρομο των Σερρών ή των Μεγάρων (αν είναι βόρειος ή νότιος αντίστοιχα ) ότι και να τους δώσουν πρέπει να το βάλουν πίστα και το αποτέλεσμα διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό τη γνώμη τους ,οπότε οτιδήποτε σχεδιασμένο να μη σου σπάει τη μέση, απορρίπτεται γιατί δεν είναι ...σπορτίφ
Επίσης αφιερώνουν οπωσδήποτε παράγραφο (για να κάνουν παράπονα) όταν δεν απενεργοποιείται το ESP
Αλήθεια θυμίστε μου, πότε αφιέρωσαν παράγραφο πχ για την αποτελεσματικότητα των φώτων ενός αυτοκινήτου σε πραγματικές συνθήκες δοκιμής , συνήθως το μόνο που θα γράψουν για φώτα είναι το πόσο εντυπωσιακά σχεδιασμένα είναι ή δεν είναι.
off topic ...αλλά πόσο δίκιο έχεις!
Βασικά τα περιοδικά γράφονται για funboys που διαβάζουν για το αυτοκίνητο των ονείρων τους που δε θα οδηγήσουν ποτέ πχ. τη LaFerrari που έχουν κολλημένη στο δωμάτιο.
Μόνο που δεν ξεκολλάνε από αυτό το είδος γραφής ακόμα και όταν μιλάνε για σούπερμίνι πόλης ή οικογενειακο... Αυτό χαλάει και την ουσία αυτών που λένε μιας και αυτό που ονομάζουν καλή οδηγική συμπεριφορά δεν είναι η πρέπουσα για το σούπερ μίνι που θα πάρει ένας άπειρος οδηγός. Έτσι ακόμα και για αυτό το κομμάτι πρέπει να διαβάσεις ανάμεσα στις γραμμές για να βγάλεις σωστό συμπέρασμα. -
Συνηθίζεται τέτοιου είδους προσέγγιση από κάποιους δημοσιογράφους αλλά ας μην τους αδικούμε!Για έναν απλό οδηγό που αγοράζει το αυτοκίνητο ως ανθρωπομεταφορέα, ούτως ή άλλως οι πολλές λεπτομέρειες της δοκιμής ενός περιοδικού δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία...αρκεί να είναι 5πορτο,να μην κοστίζει πολύ(κτήση,service,καύσιμα),να έχει χώρους και να είναι αξιόπιστο.Υπάρχουν όμως και άλλοι υποψήφιοι αγοραστές που ακόμα και για ένα C1 θέλουν να ξέρουν αν και πώς μπορεί να κάνει μια δύσκολη προσπέραση ή πόσο καλά στρίβει
Όσο για τα test ride αυτοκίνητα,φημολογείται ότι η κατάστασή τους δεν είναι και η καλύτερη.Και γράφω ''φημολογείται'' διότι δεν ξέρω κάποιον γνωστό μου που να έχει αγοράσει(εν γνώσει του)ώστε να έχω άποψη για το αν παρουσίασε προβλήματα το αμάξι ή όχι.Ξέρω όμως και λέω με σιγουριά ότι μια μερίδα οδηγών που τεστάρουν αμάξι δεν προσέχουν καθόλου και δεν τους ενδιαφέρει να είναι ''ευγενικοί'' απέναντι στο όχημα του Χ εμπόρου διότι απλά είναι ξένο.Επίσης,κάποιες εταιρείες όντως δίνουν αμάξι για test χωρίς παρουσία υπαλλήλου τους και μάλιστα για ώρες.
Σύμφωνα με το δικό μου σκεπτικό,η απόφαση για αγορά αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας δεν μπορεί να μη βασίζεται και σε test drive που έχει προηγηθεί,έστω και αν αυτό διήρκεσε 20 λεπτά. -
Το πόσο καλά στρίβει θέλει διευκρίνιση... Πόσο καλά στρίβει με τον Σουμάχερ στο τιμόνι, ή πόσο καλά στρίβει με μια νέα οδηγό στο τιμόνι? Γιατί άλλες ιδιότητες πρέπει να έχει για να στρίβει καλά με τον Σουμάχερ και άλλες με τον μέσο οδηγό.
Το να 'μπαίνει νωρίς το ΕSP' ή 'να μη συμμετέχει το πίσω μέρος' προφανώς θα βοηθήσει τον άπειρο οδηγό να στρίψει καλύτερα.
Αλλά στην Ελλάδα βέβαια όλοι είμαστε Σουμάχερ! Οπότε πάω πάσοΕπίσης τον τυπικό αγοραστή τον ενδιαφέρουν λεπτομέρειες που συχνά δεν αναφέρονται ή δεν τονίζονται όσο πρέπει. ΝVH κινητήρα, ηχομόνωση (και σε διαφορετικές ταχύτητες), συμπεριφορά μοτέρ σε χαμηλές στροφές (και εννοώ ρελαντί μέχρι 1500σαλ.) φώτα και πολλά άλλα όπως λεπτομέρειες στο σχεδιασμό αναφέρονται περιληπτικά ή καθόλου. Για να μην αναφερθώ στην κατανάλωση με ελαφρύ πόδι, που συνήθως απουσιάζει παντελώς...
-
Μια και έχω πολύ πρόσφατη εμπειρία, εξαρτάται ξεκάθαρα από την εταιρεία. Το fiesta και το 208 τα οδήγησα με τον πωλητή δίπλα μου, χωρίς όμως να μου πουν τι να κάνω και τι όχι. Ειδικά στο fiesta, ο πωλητής με πρίζωνε να το πατήσω κι άλλο και να μπω ακόμα πιο γρήγορα στις στροφές για να δω τι μπορεί να κάνει το αμάξι, ενώ στο 208 τον είδα ότι ένιωσε άβολα όταν μπήκα αρκετά γρήγορα σε μια στροφή αλλά δε μίλησε. Μπορεί απλά να φοβήθηκε, δεν ξέρω, αλλά αυτό δείχνει έλλειψη εμπιστοσύνης στο αμάξι που πούλαγε. Κανείς από τους δύο όμως δε μου είπε πόση ώρα να κάνω και σταμάτησα όταν εγώ το αποφάσισα.
Ακόμα καλύτερα, το Yaris μου το έδωσαν για βόλτα μόνος μου, χωρίς να μου πει κάποιος 'σε Χ λεπτά να είσαι πίσω'. Του είπα 'ένα 10λεπτο θέλω' και μου απάντησε 'κάνε και μισάωρο, όσο θέλεις, απλά στις 3 κλείνουμε' (ήταν Σάββατο).
Επίσης πριν 4 χρόνια στη BMW μου είχαν δώσει τον άσο για βόλτα μόνος μου, χωρίς να μου πουν σε τόση ώρα να είσαι πίσω.
Γενικά βολεύει να είναι η αντιπροσωπεία στα Γλυκά Νερά όπως αυτές που πήγα εγώ, γιατί έχεις δίπλα τον Υμηττό για στροφές, την Αττική Οδό για εθνική και είσαι και μέσα στην πόλη για κίνηση, λακούβες κλπ, οπότε μπορείς να τεστάρεις διαφορετικές συνθήκες σε λίγο χρόνο. -
Ο χρήστης farenight έγραψε:
ενώ στο 208 τον είδα ότι ένιωσε άβολα όταν μπήκα αρκετά γρήγορα σε μια στροφή αλλά δε μίλησε. Μπορεί απλά να φοβήθηκε, δεν ξέρω, αλλά αυτό δείχνει έλλειψη εμπιστοσύνης στο αμάξι που πούλαγε.Εντελώς αυθαίρετο συμπέρασμα
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
ενώ στο 208 τον είδα ότι ένιωσε άβολα όταν μπήκα αρκετά γρήγορα σε μια στροφή αλλά δε μίλησε. Μπορεί απλά να φοβήθηκε, δεν ξέρω, αλλά αυτό δείχνει έλλειψη εμπιστοσύνης στο αμάξι που πούλαγε.
Εντελώς αυθαίρετο συμπέρασμα
+1
Ελλειψη εμπιστοσύνης στον οδηγό δεν μπορεί να έχει; -
Ο χρήστης adensa έγραψε:
ενώ στο 208 τον είδα ότι ένιωσε άβολα όταν μπήκα αρκετά γρήγορα σε μια στροφή αλλά δε μίλησε. Μπορεί απλά να φοβήθηκε, δεν ξέρω, αλλά αυτό δείχνει έλλειψη εμπιστοσύνης στο αμάξι που πούλαγε.
Εντελώς αυθαίρετο συμπέρασμα
+1
Ελλειψη εμπιστοσύνης στον οδηγό δεν μπορεί να έχει;Μπορεί, δεν ξέρω, αλλά όταν βλέπω τον άλλο να γουρλώνει τα μάτια την ώρα που μπαίνω σε μια στροφή με όχι απαγορευτικά χλμ, απλά λίγο πιο γρήγορα, την ώρα που την ακριβώς προηγούμενη μέρα στην ίδια ακριβώς στροφή με το fiesta μπήκα πιο γρήγορα και ο πωλητής μου έλεγε 'πάτα το κι άλλο', κάπως αρνητικά μου κάθεται.
Έλλειψη εμπιστοσύνης στον οδηγό αν έχει, συνεπάγεται ότι φοβόταν μην μου φύγει το αμάξι έξω από το δρόμο (διαφορετικά εφόσον το αμάξι μένει πάνω στη στροφή, σαν οδηγός δεν χρειάζεται να κάνω κάποιον εξειδικευμένο χειρισμό). Αν λοιπόν φοβόταν μη με πετάξει έξω η στροφή με αυτά τα χιλιόμετρα (και άρα να κινδυνέψουμε εξαιτίας του οδηγού που θεωρητικά δε θα ξέρει πώς να αντιδράσει), τότε ναι δεν είχε εμπιστοσύνη ούτε στο αμάξι.
-
Δεν ξερω ποσοι αργοσχολοι πανε να κανουν test drive (φανταζομαι θα τους καταλαβαινουν πια οι πωλητες) αλλα εγω που ενδιαφερομαι να αγορασω πραγματικα , ειμαι πληρως απογοητευμενος.
Απο την μια οι εταιρειες διαθετουν μονο τα μοντελα με τους εμπορικους κινητηρες , δηλαδη αμαξια 1600κιλων με 100 αλογα κινητηρα , ετσι πχ η mercedes δεν εχει ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ μοντελο , ακομα και σε διαφορετικο απο αυτο που με ενδιαφερει , να δοκιμασω τον 250 με τα 211 αλογα. Αντιστοιχα και η bmw δεν εχει τον 25αρη με τα 231, τουλαχιστον αυτοι εχουν τον 20d με τα 190αλογα.
Απο την αλλη σου προσφερουν test drive 15 λεπτων στα γυρω τετραγωνα. Μεχρι να συνηθισεις τον συμπλεκτη και τις διαστασεις του αυτοκινητου , το test drive εχει τελειωσει και δεν εχεις δει ρεπριζ, αποδοση, κρατηματα, συμπεριφορα κλπ.
Περιμενουν δηλαδη να τους δωσεις 40-50-60χιλ χωρις να εχεις δει αν σου ταιριαζει το αμαξι. Και μπορει να φανηκα τυχερος το 2008 οταν αγορασα το ττ με test drive του 15λεπτου γυρω απο το ΟΑΚΑ, αλλα προσφατα που οδηγησα για ΣΚ την αντιστοιχη SLK της εποχης , που με ενδιεφερε επισης , καταλαβα οτι αν τελικα επελεγα τοτε την μερκ , θα εκλαιγα ακομα τα λεφτα μου , βασει των γουστων μου.
Φιλος μου στην Γερμανια, του εδωσε η μερκ την GLA test drive για ΣΚ και οχι μονο τελικα την αγορασε αλλα πηρε και παραπανω εξτρα που δεν τα υπολογιζε αλλα του αρεσαν απο το αμαξι της δοκιμης. Δεν περιμενω να φτασουμε στο σημειο να μας τα δινουν για ΣΚ (αν και θα μπορουσαν να κρινουν ποιος ειναι σοβαρος υποψηφιος αγοραστης και να το προσφερουν και αυτο) αλλα να στο δινουν μια ωρα να το πας σε οποια διαδρομη θες με την ησυχια σου, ειναι κατι εφικτο. Και φυσικα δεν νοειται κοτζαμ μερσεντες να μην διαθετει για δοκιμη τον 250αρη, που να ζητησει δηλαδη κανεις και amg.
Ετσι κι αλλιως ασφαλισμενα τα εχουν και μετα θα βρουν να τα πουλησουν χωρις χασουρα αλλα και μεσα στην αθηνα, μια εργασιμη μερα και ωρα δεν προκειται να μπορεσει καποιος 'τρελλος' να βρει δρομο να 'σκισει' το αμαξι...
-
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!
Την εποχή των 'παχιών αγελάδων' είχα πάρει τα εξής αυτοκίνητα για Test Drive ένα ΣΚ (υπήρχε ενδιαφέρον αγοράς σοβαρό όπως και έγινε στο τέλος):
- BMW X1 xDrive 28i
- Mini Cooper Countryman ALL 4
- Volvo XC 70 AWD T5
Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα Test Drive (έχω γράψει στο σχετικό νήμα) το Jeep Renegade 4x4 Multiair 2 Auto. Χωρίς ραντεβού και πολύ άνετα μου το έδωσαν να το οδηγήσω μόνος μου, για περίπου 30' (δεν μου έβαλαν αυστηρό χρονικό περιορισμό), οπότε πρόλαβα να πάω και λίγο εκτός δρόμου (στην Πεντέλη) για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.
Αυτοκίνητα Test Drive ...