-
Αποκάλυψη για το νέο Mazda CX-3
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει επί αμερικανικού εδάφους το νέο CX-3, ένα αυτοκίνητο που καλείται να αντιπαρατεθεί με το Nissan Juke και το νέο HR-V της Honda στη δημοφιλή κλάση των μικρών crossover μοντέλων.
Η Mazda πραγματοποιεί το ντεμπούτο του νέου της crossover, το οποίο βασίζεται σχεδιαστικά αλλά και σε μηχανικά μέρη, στο επίσης νέο Mazda 2. Στον τομέα της αισθητικής, το νέο CX-3 «παντρεύει» το σχεδιαστικό DNΑ του νέου «2» με εκείνο του μεγαλύτερου CX-5. Και μάλιστα, με επιτυχία, ξεχωρίζοντας για το «έντονο» παρουσιαστικό του, όπου δεσπόζουν η χαρακτηριστικά πλέον μάσκα της ιαπωνικής φίρμας καθώς και τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν, επίσης, τα πλαστικά προστατευτικά που κοσμούν τόσο τα φτερά όσο και την τρίτη κολώνα προσδίδοντας ένα αρκούντως ρέων προφίλ. Σε ότι αφορά το… μέγεθος, το νέο CX-3 διαθέτει μεταξόνιο 2,57 μ., ενώ σε μήκος και ύψος ξεπερνά το νέο «2» κατά 22 και 6 σχεδόν εκατοστά.
Eνδιαφέρον παρουσιάζει ασφαλώς και το μινιμαλιστικό εσωτερικό του νέου ιαπωνικού crossover, που ομολογουμένως κερδίζει τις εντυπώσεις με την… αλά BMW απλότητά του. Κυρίαρχα στοιχεία εδώ αποτελούν η μοντέρνα αισθητική του ταμπλό και ο πίνακας οργάνων με το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο, στοιχείο άμεσα συνδεδεμένο με την οδηγοκεντρική φιλοσοφία κατασκευής της Mazda.
Ακολουθώντας ανάλογη τακτική με εκείνη που υιοθετήθηκε στην πρεμιέρα του νέου ΜΧ-5, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ελάχιστα στοιχεία αναφορικά με τις επιλογές στα μηχανικά μέρη του νέου CX-3. Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά στους κινητήρες, το μόνο που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι πως κάτω από το καπό θα φιλοξενείται ένας 2λιτρος κινητήρας βενζίνης της οικογένειας SKYACTIV, ο οποίος μάλιστα θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος, καθώς και ένας ντίζελ με χωρητικότητα 1,5 λίτρων. Σε ότι αφορά τα κιβώτια, αμφότεροι θα συνδυάζονται προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και για τις δύο ένα χειροκίνητο με ίσο αριθμό σχέσεων. Η σημαντικότερη είδηση εδώ αφορά στη δυνατότητα των δυνητικών αγοραστών να επιλέξουν ανάμεσα σε εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς. Στην τελευταία περίπτωση, η τετρακίνηση είναι «δανεική» από το μεγαλύτερο CX-5 συνδυαζόμενη μάλιστα και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και με τον «μικρό» ντιζελοκινητήρα._Χ.Α.
4T -
Αποκάλυψη για το νέο Mazda CX-3
Η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει επί αμερικανικού εδάφους το νέο CX-3, ένα αυτοκίνητο που καλείται να αντιπαρατεθεί με το Nissan Juke και το νέο HR-V της Honda στη δημοφιλή κλάση των μικρών crossover μοντέλων.
Η Mazda πραγματοποιεί το ντεμπούτο του νέου της crossover, το οποίο βασίζεται σχεδιαστικά αλλά και σε μηχανικά μέρη, στο επίσης νέο Mazda 2. Στον τομέα της αισθητικής, το νέο CX-3 «παντρεύει» το σχεδιαστικό DNΑ του νέου «2» με εκείνο του μεγαλύτερου CX-5. Και μάλιστα, με επιτυχία, ξεχωρίζοντας για το «έντονο» παρουσιαστικό του, όπου δεσπόζουν η χαρακτηριστικά πλέον μάσκα της ιαπωνικής φίρμας καθώς και τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούν, επίσης, τα πλαστικά προστατευτικά που κοσμούν τόσο τα φτερά όσο και την τρίτη κολώνα προσδίδοντας ένα αρκούντως ρέων προφίλ. Σε ότι αφορά το… μέγεθος, το νέο CX-3 διαθέτει μεταξόνιο 2,57 μ., ενώ σε μήκος και ύψος ξεπερνά το νέο «2» κατά 22 και 6 σχεδόν εκατοστά.
Eνδιαφέρον παρουσιάζει ασφαλώς και το μινιμαλιστικό εσωτερικό του νέου ιαπωνικού crossover, που ομολογουμένως κερδίζει τις εντυπώσεις με την… αλά BMW απλότητά του. Κυρίαρχα στοιχεία εδώ αποτελούν η μοντέρνα αισθητική του ταμπλό και ο πίνακας οργάνων με το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο, στοιχείο άμεσα συνδεδεμένο με την οδηγοκεντρική φιλοσοφία κατασκευής της Mazda.
Ακολουθώντας ανάλογη τακτική με εκείνη που υιοθετήθηκε στην πρεμιέρα του νέου ΜΧ-5, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε ελάχιστα στοιχεία αναφορικά με τις επιλογές στα μηχανικά μέρη του νέου CX-3. Πιο συγκεκριμένα, σε ότι αφορά στους κινητήρες, το μόνο που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι πως κάτω από το καπό θα φιλοξενείται ένας 2λιτρος κινητήρας βενζίνης της οικογένειας SKYACTIV, ο οποίος μάλιστα θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος, καθώς και ένας ντίζελ με χωρητικότητα 1,5 λίτρων. Σε ότι αφορά τα κιβώτια, αμφότεροι θα συνδυάζονται προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και για τις δύο ένα χειροκίνητο με ίσο αριθμό σχέσεων. Η σημαντικότερη είδηση εδώ αφορά στη δυνατότητα των δυνητικών αγοραστών να επιλέξουν ανάμεσα σε εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς. Στην τελευταία περίπτωση, η τετρακίνηση είναι «δανεική» από το μεγαλύτερο CX-5 συνδυαζόμενη μάλιστα και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και με τον «μικρό» ντιζελοκινητήρα._Χ.Α.
4T -
Και στην ελληνική αγορά,άγνωστο αν πρόκειται για επίσημη εισαγωγή.
-
Δεν υπαρχει επισημος εισαγωγεας.
Sent from my 7DTB41 using Tapatalk
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Και στην ελληνική αγορά,άγνωστο αν πρόκειται για επίσημη εισαγωγή.Εξωφρενικα πανάκριβα γιατί είναι παραεισαγωγες.
Πανέμορφο κατά τ' άλλα!
Δεν ξέρω και αν η εδώ Ford που ανέλαβε μερικώς την συντήρηση των υπαρχοντων Mazda γνωρίζει τους Skyτετοιους νέους κινητήρες της Mazda. Αλλιώς το πλησιέστερο επίσημο aftetsales είναι στην Σόφια....
-
Ποίημα το αμαξακι! Πιο όμορφο και από cx5 που είχα με ρουμανικες πινακίδες στην Ερέτρια πριν κάνα μήνα.
-
Είναι πανέμορφη η τωρινή σχεδιαστική γραμμή της Mazda. Εγώ προσωπικά τα βλέπω όλα σα λουκούμια!
Και αυτό που με εντυπωσιάζει (και το βλέπω σπάνια όσο και αν το προσπαθούν οι εταιρίες) είναι το πόσο 'αδερφάκια' είναι όλα τα μοντέλα της εταιρίας από το MX-5 μέχρι και τη σειρά CX. Κάμπριο, χατσμπακ, σεντάν, σαβ όλα φαίνονται σα να έχουν βγει από την ίδια μήτρα αλλά ταυτόχρονα το καθένα σέβεται πολύ την κατηγορία στην οποία βρίσκεται και δε φαίνεται παράταιρο σε εκείνη (δε μπορώ να το εκφράσω καλύτερα). Πραγματικά φοβερή δουλειά το σχεδιαστικό τμήμα. -
Φοβερή δουλειά από το σχεδιαστικό τμήμα,αλλά...η απόδοση των κινητήρων μας τα χαλάει λίγο...
-
+1 στην σχεδίαση.
Φαίνεται να υπάρχει εξέλιξη στα μηχανικά, απλά περιμέναμε 'σπορτιβ' νούμερα στα λίγα κυβικά.
-
Τιμές για το CX3 απο mazda βουλγαριας....ενδεικτικα για το diesel 1.5 οι τιμες ξεκινανε απο τα 20000 ευρω(συμπεριλαμβανεται το μεταλλικο χρωμα)
http://mazda.bg/pdf/MazdaCX3-pl-10-2015.pdf -
Καλησπέρα σε όλους . Ενδιαφέρομαι για την αγορά μεταχειρισμένου MAZDA CX3 105 PS DIESEL. Αν το έχει κάποιος να μας πει την εμπειρία του .
-
Εχω ακριβώς το ίδιο ερώτημα και βρίσκομαι σε ανάλογη αναζήτηση. Διαβάζοντας κριτικές και σχόλια τα παράπονα είναι κυρίως για σφιχτή ανάρτηση (με 18αρες) και επιδόσεις. Εχει και λίγο μικρότερους χώρους πίσω. Κάποιοι Αγγλοι είχαν θέμα με το αυτόματο κιβώτιο. Οι βόρειοι (Καναδοί) είναι πολύ ευχαριστημένοι με την 4κίνηση
-
Το είχα νοικιάσει πριν 3 χρόνια κι έκανα περί τα 200 χιλιόμετρα σε μια μέρα και σε πάσης φύσεως δρόμους. Δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα, αλλά ούτε και ότι απογοητεύτηκα. Νόστιμο, αλλά αδιάφορο οδηγικά και με απλώς επαρκή κινητήρα.
-
Αν δεν κάνω λάθος είναι ένα ψηλωμενο mazda2.
-
@elvet said in Mazda CX-3:
Εχω ακριβώς το ίδιο ερώτημα και βρίσκομαι σε ανάλογη αναζήτηση. Διαβάζοντας κριτικές και σχόλια τα παράπονα είναι κυρίως για σφιχτή ανάρτηση (με 18αρες) και επιδόσεις. Εχει και λίγο μικρότερους χώρους πίσω. Κάποιοι Αγγλοι είχαν θέμα με το αυτόματο κιβώτιο. Οι βόρειοι (Καναδοί) είναι πολύ ευχαριστημένοι με την 4κίνηση
Γερνας
-
@otso said in Mazda CX-3:
@elvet said in Mazda CX-3:
Εχω ακριβώς το ίδιο ερώτημα και βρίσκομαι σε ανάλογη αναζήτηση. Διαβάζοντας κριτικές και σχόλια τα παράπονα είναι κυρίως για σφιχτή ανάρτηση (με 18αρες) και επιδόσεις. Εχει και λίγο μικρότερους χώρους πίσω. Κάποιοι Αγγλοι είχαν θέμα με το αυτόματο κιβώτιο. Οι βόρειοι (Καναδοί) είναι πολύ ευχαριστημένοι με την 4κίνηση
Γερνας
Ολοταχώς
-
@harisma23 said in Mazda CX-3:
Το είχα νοικιάσει πριν 3 χρόνια κι έκανα περί τα 200 χιλιόμετρα σε μια μέρα και σε πάσης φύσεως δρόμους. Δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα, αλλά ούτε και ότι απογοητεύτηκα. Νόστιμο, αλλά αδιάφορο οδηγικά και με απλώς επαρκή κινητήρα.
Θυμάσαι αν είχες θέμα με την ανάρτηση ;
-
@masterauto said in Mazda CX-3:
Θυμάσαι αν είχες θέμα με την ανάρτηση ;
Όχι, δεν είχα κάποιος θέμα με την ανάρτηση. Σε οδική συμπεριφορά ήταν από αδιάφορο ως ασφαλές. Όχι δυσάρεστο, αλλά δεν προσέφερε και οδηγική ευχαρίστηση.
Mazda CX-3