Nov 16, 2015, 11:02 PM

Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

Οι αποψεις για τα καυσιμα ειναι σαν τις κωλ…… . δεν θα βγαλεις ακρη.

Ισως γιατί είναι μάλλον όλα τα ίδια (σκατά) και νομίζουμε ότι ακούμε ή βλέπουμε διαφορές!

Κοιτα, σκατα δεν ειναι τα καυσιμα μας πλεον. Ακολουθουν τα ευρωπαικα προτυπα και τα πετρελαια μας ειναι αριστα. Σε λιγους θα βρεις σαβουρα οχι γιατι ετσι βγηκε απο το διυληστηριο, αλλα γιατι το πειραξε ο πρατηριουχος ή η εταιρια διανομης. Δεν ξερω ποσα χρονια οδηγας. Μετα το 2006 η πιθανοτητα βρεις μαπα καυσιμο εχει μειωθει πολυ. Πλεον εχουμε και τα εταιρικα πρατηρια που δεν κλεβουν και δινουν σωστη ποιοτητα. Τωρα αυτα τα 'ακουω τον κινητηρα αλλιως' δεν υφιστανται. Ειναι απλα φαντασιες, οπως μπορει να εχω και εγω. Με τον μονο τροπο που μπορεις να πειραματιστεις ειναι να φουλαρεις, μηδενιζεις κοντερ, ξαναφουλαρεις και βλεπει λιτρα και χιλιομετρα. Καμια σημασια δεν δινουμε στο trip computer. Αυτα εχουν σχεδιαστει για τους αδαης. Οποιος εχει μια ιδεα πως λειτουργουν θα ξερει οτι το ποσοστο σφαλματος ειναι μεγαλο. Θελει φουλαρισμα τουλαχιστον 3-4 φορες στο ιδιο πρατηριο και επειτα σε αλλο το ιδιο, επειτα σε τριτο το ιδιο και παει λεγοντας. Αν σε ολα αυτα κρατηθει ενα αρχειο ισως βγαλουμε μια ακρη.

Στο βενζινοκινητο μου χρονια εβαζα αποκλειστικα bp. Εχω ενα μεγαλο αρχειο με καταναλωσεις. Εδω και ενα 4 μηνο φουλαρω aegean και ειδα στο χαλαρο 0.8lt/100 επανω.
Τωρα ειμαι σε δοκιμες την v-power τις μερες των προσφορων. Θα αργησω να βγαλω συμπερασμα καθως ειμαι στο δευτερο φουλαρισμα και δεν με βοηθανε οι συνθηκες του δρομου αφου ειμαι συνεχως μποτιλιαρισμενος. Επειτα εχει σειρα το ΕΚΟ.