Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 92
    • 93
    • 23 / 93
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    1855
    77297
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bebes last edited by

      Ο χρήστης otso έγραψε:
      ρε παιδια μερες που ειναι
      αν δεν μπορουμε να βρουμε πετρελαιο η δεν εχουμε μετρητα (σε χωριο γαρ) σε αναγκη μπορουμε να του βαλουμε κοκκινο πετρελαιο; τι θα κανει ; θα μπει σε κανα σειβ μοντ και θα βαρανε καμπανακια ;

      ανάλογα ποσο σύγχρονο ειναι το σύστημα τροφοδοσίας

      στα common rail δεν ενδύκνειται

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otso last edited by

        δεν νομιζω εχει μπει σε αγροτικα και τρακτερ με common rail για μακρα διαστηματα σε αγροτες χωρις να εχουν αναφερθει προβληματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bebes last edited by

          Ο χρήστης otso έγραψε:
          δεν νομιζω εχει μπει σε αγροτικα και τρακτερ με common rail για μακρα διαστηματα σε αγροτες χωρις να εχουν αναφερθει προβληματα.

          παλια αγροτικα, ναι.
          οπως και τα παλια τρακτερ

          Εγω εχω ενα FORD 4100 το οποιο μαλλον δουλευει καλυτερα με το 'κοκκινο'

          παρολα αυτα ξερω περιπτωση που δημιουργηθηκε μεγαλη ζημια σε Jhon Deer απο χρηση 'κοκκινου'

          Απο την αλλη εχω εναν φιλο στη Θεσσαλονικη ο οποιος πηρε πριν απο 10 περιπου χρονια ενα Ignis μεταχειρισμενο απο Γερμανια, εβαζε αποκλειστικα 'κοκκινο' εκτος απο κανα δυο χρονια που ειχε ιδια τιμη, και το μονο προβλημα (εκτος απο το επιπλεον κροταλισμα) ήταν ενας καθαρισμος στα μπεκ. Το Ιγνις εκανε μερικες εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            otso last edited by

            γερασα και ξεχναω, πρεπει να εχουμε ξαναμιλησει , μακεδονια και δενδρα ε; ροδακινα ; δεν θυμαμαι καλα .
            ρε συ για κινητηρες comon rail μιλαω οι πιο παλιοι καινε καλυτερα κοκκινο , εγω εχω στοκαρει κοκκινο επειδη εχω παλια τρακτερ και γι αυτο εχω αποθεμα .
            κοβω το χερι μου οτι στο 4100 εχεις βαλει τουρκικο υδραυλικο στο τιμονι σωστα;εχει ενας μπαρμπας μου και δεν μπορω να το γυρισω , ολοι εδω εχουν υδραυλικα στο 4100.
            πως ειναι η χρονια εκει; εδω προμυνιεται χαλια , ηδη τα σταρια κατω του μεσου ορου .
            εσυ πως δεν ηρθες απο εκει ; η εχεις αλλο νικνειμ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bebes last edited by

              Ο χρήστης otso έγραψε:
              γερασα και ξεχναω, πρεπει να εχουμε ξαναμιλησει , μακεδονια και δενδρα ε; ροδακινα ; δεν θυμαμαι καλα .
              ρε συ για κινητηρες comon rail μιλαω οι πιο παλιοι καινε καλυτερα κοκκινο , εγω εχω στοκαρει κοκκινο επειδη εχω παλια τρακτερ και γι αυτο εχω αποθεμα .
              κοβω το χερι μου οτι στο 4100 εχεις βαλει τουρκικο υδραυλικο στο τιμονι σωστα;εχει ενας μπαρμπας μου και δεν μπορω να το γυρισω , ολοι εδω εχουν υδραυλικα στο 4100.
              πως ειναι η χρονια εκει; εδω προμυνιεται χαλια , ηδη τα σταρια κατω του μεσου ορου .
              εσυ πως δεν ηρθες απο εκει ; η εχεις αλλο νικνειμ;

              με το ιδιο νικ ειμαι και 'διπλα'

              Εχουμε μιλησει, μαλλον για τα φορολογικα.
              υδραυλικο δεν εχω στο τρακτερ, εχω μπρατσα

              σε τι αυτοκινητο θελεις να βαλεις κοκκινο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                karatzitz last edited by

                Καλησπέρα παιδιά,θέλω να αποθηκεύσω 2 τόνους diesel κίνησης bp ουλτιμέιτ, υπάρχει θέμα με τα βακτήρια κτλ που θα είναι το καύσιμο κλεισμένο στην δεξαμενή για αρκετό καιρό? Τα πρόσθετα που θα ρίξω δεν υπάρχει πρόβλημα άσχετα με το χρονικό διάστημα που θα είναι αποθηκευμένα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
                  Καλησπέρα παιδιά,θέλω να αποθηκεύσω 2 τόνους diesel κίνησης bp ουλτιμέιτ, υπάρχει θέμα με τα βακτήρια κτλ που θα είναι το καύσιμο κλεισμένο στην δεξαμενή για αρκετό καιρό? Τα πρόσθετα που θα ρίξω δεν υπάρχει πρόβλημα άσχετα με το χρονικό διάστημα που θα είναι αποθηκευμένα?

                  Όχι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_emperor last edited by

                    Δεν ξέρω αν έχει υπάρξει άλλο τέτοιο θέμα. Εάν ναι ας επιμεληθούν οι moderators και ζητώ συγνώμη!
                    Ποιας εταιρίας καύσιμο diesel προτιμάτε;
                    Προσωπικά θεώρησα σκόπιμο να ρωτήσω...επαγγελματίες (ταξιτζήδες) και μου απάντησαν ΕΚΟ avio και μάλιστα με σιγουριά αδιαπραγμάτευτη...πρώτα για την καλή συντήρηση του κινητήρα και έπειτα για τη λειτουργία του.
                    Αναμένοντας το car-ο μου μέσα στις επόμενες μέρες αναμένω και τη δική σας γνώμη!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lleonidas moderator last edited by

                      Έκανα συγχώνευση για να τα έχουμε μαζεμένα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lemouz75 last edited by

                        Φιλε μου εγω εβαζα shell vpower κ τωρα μονο avin best action και ειδα διαφορα σε καλυτερη λειτουργια κινητηρα κ τραβηγμα καλυτερο...Τωρα οσο αφορα ταξιτζιδες εγω που ρωτησα μονο shell μου ειπαν...το καλυτερο ειναι απο ενα σταθερο πρατηριο για να ξερεις με ποιον εχεις να κανεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iceman7 last edited by

                          Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
                          Δεν ξέρω αν έχει υπάρξει άλλο τέτοιο θέμα. Εάν ναι ας επιμεληθούν οι moderators και ζητώ συγνώμη!
                          Ποιας εταιρίας καύσιμο diesel προτιμάτε;
                          Προσωπικά θεώρησα σκόπιμο να ρωτήσω...επαγγελματίες (ταξιτζήδες) και μου απάντησαν ΕΚΟ avio και μάλιστα με σιγουριά αδιαπραγμάτευτη...πρώτα για την καλή συντήρηση του κινητήρα και έπειτα για τη λειτουργία του.
                          Αναμένοντας το car-ο μου μέσα στις επόμενες μέρες αναμένω και τη δική σας γνώμη!

                          Εχοντας 2 diesel προτιμώ πλέον μονο premium πετρέλαια .... Για κανα χρόνο την έβγαζα με το απλό ΕΚΟ από γμωστό πρατήριο!
                          Τώρα ΕΚΟ-AVIO, Shell V-Power και 2-3 φορές Avin Best Action!
                          Από όλα πιο καλό για θορυβο κινητήρα και απόδοση μου έχει φανεί το avio!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Οι αποψεις για τα καυσιμα ειναι σαν τις κωλ…… . δεν θα βγαλεις ακρη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman7 last edited by

                              Ο χρήστης cson έγραψε:
                              Οι αποψεις για τα καυσιμα ειναι σαν τις κωλ…… . δεν θα βγαλεις ακρη.

                              Ισως γιατί είναι μάλλον όλα τα ίδια (σκατά) και νομίζουμε ότι ακούμε ή βλέπουμε διαφορές!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

                                Οι αποψεις για τα καυσιμα ειναι σαν τις κωλ…… . δεν θα βγαλεις ακρη.

                                Ισως γιατί είναι μάλλον όλα τα ίδια (σκατά) και νομίζουμε ότι ακούμε ή βλέπουμε διαφορές!

                                Κοιτα, σκατα δεν ειναι τα καυσιμα μας πλεον. Ακολουθουν τα ευρωπαικα προτυπα και τα πετρελαια μας ειναι αριστα. Σε λιγους θα βρεις σαβουρα οχι γιατι ετσι βγηκε απο το διυληστηριο, αλλα γιατι το πειραξε ο πρατηριουχος ή η εταιρια διανομης. Δεν ξερω ποσα χρονια οδηγας. Μετα το 2006 η πιθανοτητα βρεις μαπα καυσιμο εχει μειωθει πολυ. Πλεον εχουμε και τα εταιρικα πρατηρια που δεν κλεβουν και δινουν σωστη ποιοτητα. Τωρα αυτα τα 'ακουω τον κινητηρα αλλιως' δεν υφιστανται. Ειναι απλα φαντασιες, οπως μπορει να εχω και εγω. Με τον μονο τροπο που μπορεις να πειραματιστεις ειναι να φουλαρεις, μηδενιζεις κοντερ, ξαναφουλαρεις και βλεπει λιτρα και χιλιομετρα. Καμια σημασια δεν δινουμε στο trip computer. Αυτα εχουν σχεδιαστει για τους αδαης. Οποιος εχει μια ιδεα πως λειτουργουν θα ξερει οτι το ποσοστο σφαλματος ειναι μεγαλο. Θελει φουλαρισμα τουλαχιστον 3-4 φορες στο ιδιο πρατηριο και επειτα σε αλλο το ιδιο, επειτα σε τριτο το ιδιο και παει λεγοντας. Αν σε ολα αυτα κρατηθει ενα αρχειο ισως βγαλουμε μια ακρη.

                                Στο βενζινοκινητο μου χρονια εβαζα αποκλειστικα bp. Εχω ενα μεγαλο αρχειο με καταναλωσεις. Εδω και ενα 4 μηνο φουλαρω aegean και ειδα στο χαλαρο 0.8lt/100 επανω.
                                Τωρα ειμαι σε δοκιμες την v-power τις μερες των προσφορων. Θα αργησω να βγαλω συμπερασμα καθως ειμαι στο δευτερο φουλαρισμα και δεν με βοηθανε οι συνθηκες του δρομου αφου ειμαι συνεχως μποτιλιαρισμενος. Επειτα εχει σειρα το ΕΚΟ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:

                                  Οι αποψεις για τα καυσιμα ειναι σαν τις κωλ…… . δεν θα βγαλεις ακρη.

                                  Ισως γιατί είναι μάλλον όλα τα ίδια (σκατά) και νομίζουμε ότι ακούμε ή βλέπουμε διαφορές!

                                  Κοιτα, σκατα δεν ειναι τα καυσιμα μας πλεον. Ακολουθουν τα ευρωπαικα προτυπα και τα πετρελαια μας ειναι αριστα. Σε λιγους θα βρεις σαβουρα οχι γιατι ετσι βγηκε απο το διυληστηριο, αλλα γιατι το πειραξε ο πρατηριουχος ή η εταιρια διανομης. Δεν ξερω ποσα χρονια οδηγας. Μετα το 2006 η πιθανοτητα βρεις μαπα καυσιμο εχει μειωθει πολυ. Πλεον εχουμε και τα εταιρικα πρατηρια που δεν κλεβουν και δινουν σωστη ποιοτητα. Τωρα αυτα τα 'ακουω τον κινητηρα αλλιως' δεν υφιστανται. Ειναι απλα φαντασιες, οπως μπορει να εχω και εγω. Με τον μονο τροπο που μπορεις να πειραματιστεις ειναι να φουλαρεις, μηδενιζεις κοντερ, ξαναφουλαρεις και βλεπει λιτρα και χιλιομετρα. Καμια σημασια δεν δινουμε στο trip computer. Αυτα εχουν σχεδιαστει για τους αδαης. Οποιος εχει μια ιδεα πως λειτουργουν θα ξερει οτι το ποσοστο σφαλματος ειναι μεγαλο. Θελει φουλαρισμα τουλαχιστον 3-4 φορες στο ιδιο πρατηριο και επειτα σε αλλο το ιδιο, επειτα σε τριτο το ιδιο και παει λεγοντας. Αν σε ολα αυτα κρατηθει ενα αρχειο ισως βγαλουμε μια ακρη.

                                  Στο βενζινοκινητο μου χρονια εβαζα αποκλειστικα bp. Εχω ενα μεγαλο αρχειο με καταναλωσεις. Εδω και ενα 4 μηνο φουλαρω aegean και ειδα στο χαλαρο 0.8lt/100 επανω.
                                  Τωρα ειμαι σε δοκιμες την v-power τις μερες των προσφορων. Θα αργησω να βγαλω συμπερασμα καθως ειμαι στο δευτερο φουλαρισμα και δεν με βοηθανε οι συνθηκες του δρομου αφου ειμαι συνεχως μποτιλιαρισμενος. Επειτα εχει σειρα το ΕΚΟ.

                                  Τα καυσιμα και σημερα από εταιρια σε εταιρια εχουν τεραστια διαφορα.Εδω στο σκουτερ(διχρονο)βαζεις ΕΚΟ και εχεις πιο πολλους κραδασμούς(όχι απαραίτητα κακο)ενώ με SHELL ησυχια....Για το αυτοκινητο να μην σχολιασω τα υγραέρια.Ο ορισμος της νοθειας.
                                  Παντως η Aegean ή εχει φοβερη βενζινη ή το πρατηριο που ειχα βαλει την νοθευσε με τολουολη ή κατι άλλο.....μιλαμε για απιστευτο τράβηγμα και επιταχυνση στα 160+ που δεν ειχα ξαναδει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    @cson κλέψιμο πέφτει παντού ..... στα εταιρικά +(5-7)% , στα άλλα περισσότερο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      petran17 last edited by

                                      Καλημερα.
                                      Φιλε μουθ @cson κι'ομως ουτε ο τροπος με το γεμισμα ειναι 100% αξιοπιστος. Γιατι μπορει ο ενας βενζινας στο γεμισμα που του λες με το πρωτο σκασιμο να βγαζει τη μανικα ενω ενας αλλος μπορει να στο φτασει μεχρι και τη ταπα... Εχω δει διαφορα εκει μεχρι και 2-2.5 λιτρα να χωραει μεχρι φουλ πραγματικα.. Επισης ειναι και εκει πολλοι παραγοντες. Για παραδειγμα αν φουλαρεις και εχει καυσωνα εξω(μεσημερακι για παραδειγμα) τοτε θα αφρισει πραγματικα, θα σκασει η μανικα αμεσως και νομιζεις οτι εχει φουλαρει πραγματικα... ελα που ομως εχεις αφρο αντι για καυσιμο..
                                      Εγω για παραδειγμα δεν την μετραω απο γεμισμα σε γεμισμα... Εγω πχ σημειωνω τα χιλιομετρα οταν ξεκινησω τις μετρησεις με γεματο ρεζερβουαρ.... θα κανω χιλιομετρα , και γεμισματα και 20αρικα και 30αρια, απλα σημειωνω ποσα λιτρα βαζω καθε φορα... και μετα απο κανα τετραμηνο ξαναγεμαω και κοιταω ξανα χιλιομετροδεικτη.. συγκεντρωνω ποσα λιτρα εχω βαλει και ποσα χιλιομετρα εκανα... Δεν ειμαι δηλαδη απολυτος απο γεμισμα σε γεμισμα με την καταναλωση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tribal81 last edited by

                                        @cson
                                        Οι βενζίνες στη χώρα μας είναι μάπες του κερατά και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γιαυτό + το κλέψιμο στην αντλία.
                                        Είναι ελάχιστα τα πρατήρια που έχουν καλό καύσιμο. Μετά απο αρκετή ερευνα που είχα κάνει πριν μερικά χρόνια κατέληξα να βάζω σε μια BP στη Μεταμόρφωση, πρατήριο πολύ γνωστό στα διάφορα φόρα που ασχολούνται με το αυτοκίνητο και ιδιαίτερα φημισμένο για την πολυ καλής ποιότητας 100άρα που φέρνει. Καρατσεκαρισμένο απο πολλούς. Υπάρχουν κι άλλα πρατήρια για τα οποία έχω διαβάσει θετικά λόγια αλλά είναι λίγα εδω κ εκεί. Η διαφορά στην απόδοση δεν ειναι placebo αλλά πραγματική.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Σε καμια περιπτωση το κλεψιμο δεν ειναι 5-7 %, εχω κανει γεμισμα σε μπετονια και εχω μετρησει σε δοσομετρητες μεχρι 10 λιτρα, κλεψιμο κανενα. Μπορει να κλεβει ελαχιστα που δεν θα επηρεασει εμενα στην μετρηση μου στα 40 λιτρα που γεμιζω, ομως θα αποφερει κερδος στον πρατηριουχο στα χιλιαδες λιτρα καταναλωσης καθημερινα. Οσο για την ποιοτητα της βενζινης μαπα δεν ειναι με τιποτα. Δηλαδη bp , eko, shell και vpower ειναι μαπα? Σε σχεση με τι ειναι μαπα?

                                          Οσο για τα γεμισματα σαφως και δεν ειναι 100% σωστη μετρηση, για αυτο και ειπα θελει πολλα πολλα γεμισματα για να βγαλεις καποιο συμπερασμα. Επισης η θερμοκρασια παιζει πολυ ρολο στο γεμισμα του υγραεριου, και οχι τοσο στα υγρα καυσιμα.

                                          Το μονο καλυτερο που εχει το εξωτερικο ειναι το υγραεριο γιατι παιζει με αρκετα διαφορετικο μιγμα.

                                          Να σας πω και ενα μυστικο, η βενζινη ειναι η πολυ ευκολη λυση να ριξεις το προβλημα του αυτοκινητου σου σε αυτη. Αυτο ισχυει και για τους μηχανικους που δεν ξερουν να ψαξουν, και για τους ιδιοκτητες που δεν βαζουν το χερι στη τσεπη για να φτιαξουν το αυτοκινητο τους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostas-chania last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:
                                            ...Να σας πω και ενα μυστικο, η βενζινη ειναι η πολυ ευκολη λυση να ριξεις το προβλημα του αυτοκινητου σου σε αυτη...

                                            Σιγά το μυστικό. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με τα υγραεριοκίνητα. Οτιδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί είναι η πρώτη κουβέντα που θα ακούσεις. Τα έπαιξε η μπαταρία, το σασμάν, τα ελαστικά, κουτσαίνει ο σκύλος σου: το αέριο φταίει. Τελεία και παύλα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 23 / 93
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr