Ο χρήστης Qgas έγραψε:
Για πιο λόγο να ξηλώσει κάποιος ενα Α200 ; ....και εάν ναι αν τα μπεκ ειναι μέσα στην εισαγωγή οπως πρέπει και όχι πεταμένα πισω .. θέλει έξω εισαγωγή φλατζες κτλ .. δεν ειναι ολα τα αμάξια ίδια κάποιο μπορεί να γίνει και σε 2 ώρες κάποιο σε 5-6 ..
Εργασία στην ψωροκώσταινα 150 € οταν σε αλλες χώρες 150 € ειναι η αλλαγή των φίλτρων του αερίου με τον ετήσιο έλεγχο ...
Εργασία σε εργοστασιακή μετατροπή ειναι μεταξύ 8-12 ώρες .. ανάλογα το κιτ .
Γιατί του κάνει διακοπές όταν κινείται, κοψίματα δηλαδή, έχει αλλάξει τα πάντα απο αισθητήρες, εγκέφαλο, έχει αλλάξει πεταλούδα με άλλη (μεταχειρισμένη) και συνεχίζει τα ίδια. Θέλει να το πουλήσει να πάρει το ίδιο σε diesel γιατι τον εχει βολέψει και ενδιαφέρομαι να το αγοράσω αλλά δεν θέλω υγραέριο. Θέλω να ξηλώσει το υγραέριο να δω την συμπεριφορά του κι αν συνεχίσει τα ίδια υποψιάζομαι πεταλούδα (καινούργια γιατί ίσως και η μεταχ. που του βάλανε να είχε θέμα). Είναι γνωστός μου, λίγο μεγάλος σε ηλικία (όχι κανα πουρό) θα του δώσω οσα του δίνει η μάντρα που είναι αστείο ποοσόν αν σκεφτείς οτι ειναι Α200 full extra με 200K Km όλα εθνική οδό. Δεν έχει χρόνο να μπλέκει με αγγελίες κτλ.