Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FORD FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FORD FORUM
    • 1
    • 2
    • 164
    • 165
    • 166
    • 167
    • 168
    • 247
    • 248
    • 166 / 248
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    90
    4960
    94589
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lapin last edited by

      Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
      Εγω εχω αλλη απορια,γιατι ο ecoboost ειναι προδιαγραφων Euro 5 στους ρυπους ενω βγαζει κατω απο 100Co2,ενω αλλοι κινητηρες ειναι Euro6 αλλα πληρωνουν πχ τελη κυκλοφοριας.Ο νεος χιλιαρης του corsa ειναι Euro6 και βγαζει 115 g/km.

      Οι προδιαγραφές Euro 6 βασίζονται σε πολλές (6-7) μετρήσεις εκπομπών αερίων ρύπων. Η μέτρηση του CO2 είναι μονάχα μία απ' αυτές και δεν αρκεί από μόνη της για να πληρούνται οι προδιαγραφές αυτές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ken11
        ken11 last edited by

        Να τα νεα που ελεγα για τον 1.5 tdci που ερχεται για το Fiesta και αντικαθιστα τον 1.6,αργησανε αλλα το καταλαβανε.

        FORD 2015
        13/5/2015

        Ford: Αναβαθμίσεις & περισσότερες επιλογές για το Fiesta

        To δημοφιλές Fiesta θα διατίθεται σε τρεις νέες αποχρώσεις, με αναβαθμισμένο στυλ, εξοπλισμό και περισσότερες επιλογές κινητήρων.

        Η Ford ανακοίνωσε επίσης το πιο αποδοτικό Fiesta όλων των εποχών. Το Fiesta ECOnetic εφοδιάζεται τώρα με τον 1.5 TDCi diesel της Ford και πετυχαίνει κατανάλωση 3,2 l/100 km με εκπομπές CO2 82 g/km.

        Ο νέος κινητήρας 1.5 TDCi υιοθετεί βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης και υπερσυμπιεστή / σύστημα ψεκασμού καυσίμου τελευταίας τεχνολογίας μαζί με:

        • Auto Start Stop, που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα είναι στο ρελαντί και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός θέλει να ξεκινήσει.

        • Smart Regenerative Charging, που μειώνει τη φθορά του κινητήρα μετατρέποντας επιλεκτικά τον εναλλάκτη σε γεννήτρια και φορτίζοντας τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει και φρενάρει.

        Πεντάρι κιβώτιο με βελτιστοποιημένη κλιμάκωση σχέσεων.

        • Ελαστικά με κύλιση χαμηλής αντίστασης.

        • Βελτιωμένη αεροδυναμική αμαξώματος και κάτω τμήματος.

        http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7417514

        Τωρα,αυτο που μενει ειναι το 2017,η νεα γενια του Fiesta να εφοδιαστει με δισκοφρενα στις πισω ροδες,να κρατησει ενα καλο design,αναβαθμιση του εσωτερικου με ενα καλο infotainment,το 5αρι σασμαν δεν πιστευω να το αποχωριστουν παντως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          octaneas last edited by

          Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
          Να τα νεα που ελεγα για τον 1.5 tdci που ερχεται για το Fiesta και αντικαθιστα τον 1.6,αργησανε αλλα το καταλαβανε.

          FORD 2015
          13/5/2015

          Ford: Αναβαθμίσεις & περισσότερες επιλογές για το Fiesta

          To δημοφιλές Fiesta θα διατίθεται σε τρεις νέες αποχρώσεις, με αναβαθμισμένο στυλ, εξοπλισμό και περισσότερες επιλογές κινητήρων.

          Η Ford ανακοίνωσε επίσης το πιο αποδοτικό Fiesta όλων των εποχών. Το Fiesta ECOnetic εφοδιάζεται τώρα με τον 1.5 TDCi diesel της Ford και πετυχαίνει κατανάλωση 3,2 l/100 km με εκπομπές CO2 82 g/km.

          Ο νέος κινητήρας 1.5 TDCi υιοθετεί βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης και υπερσυμπιεστή / σύστημα ψεκασμού καυσίμου τελευταίας τεχνολογίας μαζί με:

          • Auto Start Stop, που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα είναι στο ρελαντί και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός θέλει να ξεκινήσει.

          • Smart Regenerative Charging, που μειώνει τη φθορά του κινητήρα μετατρέποντας επιλεκτικά τον εναλλάκτη σε γεννήτρια και φορτίζοντας τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει και φρενάρει.

          Πεντάρι κιβώτιο με βελτιστοποιημένη κλιμάκωση σχέσεων.

          • Ελαστικά με κύλιση χαμηλής αντίστασης.

          • Βελτιωμένη αεροδυναμική αμαξώματος και κάτω τμήματος.

          http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7417514

          Τωρα,αυτο που μενει ειναι το 2017,η νεα γενια του Fiesta να εφοδιαστει με δισκοφρενα στις πισω ροδες,να κρατησει ενα καλο design,αναβαθμιση του εσωτερικου με ενα καλο infotainment,το 5αρι σασμαν δεν πιστευω να το αποχωριστουν παντως.

          'if it's not broke, don't fix it', ετσι λενε..

          Το 5ταχυτο κιβωτιο συνοδευει τα αυτοκινητα της ford απο το '92.. πολυ αξιοπιστο.

          Μου φαινεται τα '6αρια' ειναι και λιγο σαν να λεμε 'ντιζελ'.. απο αποψη μαρκετινγκ.

          Οχι οτι δεν ειναι αποδοτικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Το 6αρι κιβώτιο ειναι όντως μάρκετινγκ και όχι πραγματική ανάγκη για αυτοκίνητο πόλης.
            Όμως επειδή λόγο κρίσης όλο και περισσότερος κόσμος μένει με αυτοκινητα αυτής της κατηγορίας ως μόνο αυτοκίνητο και άρα το θέλει και για ταξίδια η έλλειψη 6ης ειναι σημαντικό μείον σε αυτό το πλαίσιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ken11
              ken11 last edited by

              Ο χρήστης Lapin έγραψε:
              Οι προδιαγραφές Euro 6 βασίζονται σε πολλές (6-7) μετρήσεις εκπομπών αερίων ρύπων. Η μέτρηση του CO2 είναι μονάχα μία απ' αυτές και δεν αρκεί από μόνη της για να πληρούνται οι προδιαγραφές αυτές.

              Το ερωτημα παραμενει ομως,γιατι η Ford εβγαλε εναν νεο κινητηρα με προδιαγραφες Euro5 και οχι Euro6.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                http://www.zougla.gr/automoto/article/t ... ford-focus
                αυτά περί κορυφαίας οδικής συμπεριφοράς και λοιπών τετριμένων.......

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Αυτά περί χαζών τεστ των Σουηδών.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Αυτά περί χαζών τεστ των Σουηδών.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanos-maja last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Αυτά περί χαζών τεστ των Σουηδών.

                      Εγώ βρίσκω ότι έχει ένα ενδιαφέρον ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                        Αυτά περί χαζών τεστ των Σουηδών.

                        Εαν αριστευε το φοκους θα ηταν αλλη μια επαληθευση του 'κορυφαιου' στησιματος του...........τωρα ειναι απλα ενα χαζο τεστ!!!!
                        Δεν ειναι κακο να πουμε οτι πλεον και οι 'πλαδαροι' Ασιατες ειναι κορυφαιοι και στο τιμονι........δεν ειναι κακο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Δεν ειναι κακο να πουμε οτι πλεον και οι 'πλαδαροι' Ασιατες ειναι κορυφαιοι και στο τιμονι........δεν ειναι κακο [/quote]

                          Σίγουρα δεν είναι κακό... Είναι ο ορισμός της υπερβολής. Θυμήθηκα τώρα που πριν από χρόνια η Α class της Μερσεντές είχε αποτύχει παταγωδώς στο συγκεκριμένο τεστ. Δηλαδή τι θα έπρεπε να πούμε τότε; Ότι οι Γερμανοί δεν έχουν ιδέα από στήσιμο αυτοκινήτου; Τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Ενα αυτοκίνητο κρίνεται συνολικά ως προς την οδική του ασφάλεια (φρένα, ρεπρίζ, κράτημα κλπ). Αστάθμητοι παράγοντες όπως (κακή επιλογή ελαστικών) μπορεί να φέρουν αποτελέσματα που ξεγελούν. Όταν το 80% των Ασιατικών αυτοκινήτων κινούνται με την παλιά γνωστή συνταγή του ημιάκαμπτου πίσω το να λες ότι έχουν κάνει άλματα στον τομέα του στησίματος είναι τρελό τρολάρισμα.

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ημουν σιγουρος οτι θα εφταιγαν λαστιχα,υγρασια,κακο καρμα,Ερμηδες κτλ.........
                            Η εικονα παντως δεν ειναι τρολαρισμα.......
                            Οσον αφορα την Α class,σωθηκε με την τοποθετηση του esp,καθως απο κεντρο βαρους,ρυθμιση και γεωμετρια αναρτησης,ηταν γτπ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panosft last edited by

                              Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                              Ημουν σιγουρος οτι θα εφταιγαν λαστιχα,υγρασια,κακο καρμα,Ερμηδες κτλ.........
                              Η εικονα παντως δεν ειναι τρολαρισμα.......
                              Οσον αφορα την Α class,σωθηκε με την τοποθετηση του esp,καθως απο κεντρο βαρους,ρυθμιση και γεωμετρια αναρτησης,ηταν γτπ

                              Βάλανε και ζάντες μεγαλύτερης διάστασης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jimdenin last edited by

                                Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                Δεν ειναι κακο να πουμε οτι πλεον και οι 'πλαδαροι' Ασιατες ειναι κορυφαιοι και στο τιμονι........δεν ειναι κακο

                                Σίγουρα δεν είναι κακό... Είναι ο ορισμός της υπερβολής. Θυμήθηκα τώρα που πριν από χρόνια η Α class της Μερσεντές είχε αποτύχει παταγωδώς στο συγκεκριμένο τεστ. Δηλαδή τι θα έπρεπε να πούμε τότε; Ότι οι Γερμανοί δεν έχουν ιδέα από στήσιμο αυτοκινήτου; Τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Ενα αυτοκίνητο κρίνεται συνολικά ως προς την οδική του ασφάλεια (φρένα, ρεπρίζ, κράτημα κλπ). Αστάθμητοι παράγοντες όπως (κακή επιλογή ελαστικών) μπορεί να φέρουν αποτελέσματα που ξεγελούν. Όταν το 80% των Ασιατικών αυτοκινήτων κινούνται με την παλιά γνωστή συνταγή του ημιάκαμπτου πίσω το να λες ότι έχουν κάνει άλματα στον τομέα του στησίματος είναι τρελό τρολάρισμα. [/quote]

                                Ημιάκαμπτο φορούν και πολλά ευρωπαϊκά, δεν λέει κάτι αυτό απο μόνο του.

                                Πάντως, συνομιλητές απο το φόρουμ είχαν κατακρίνει το τωρινό φόκους για το στήσιμο του σε σχέση με την 1η και 3η γενιά, τουλάχιστον στην πρωταρχική/προ f/l εκδοχή του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bebes last edited by

                                  καλημερα, το συγκεκριμενο ποστ το ποσταρα και στο θεμα με τα 'λαδια', αλλα νομιζω οτι εδω θα μου απαντησετε πιο αναλυτικα

                                  μου ζητησε καλος μου φιλος να του παρω λαδια για το FORD S-max 2.0 diesel που εχει (μοντ 2007).
                                  Ειδα οτι παιρνει λαδι 5-30, επισης ειδα οτι τα λαδια που βαζει η FORD ειναι ημισυνθετικα (;)
                                  http://www.car.gr/parts/view/627851/
                                  http://www.theloantallaktika.gr/lipanti ... 30-5l.html

                                  στο σάιτ της Castrol που κοιταξα, ειδα οτι προτεινει τα magnatec, τα οποια μαλλον ειναι συνθετικα (;) ('Χρησιμοποιεί πλήρη συνθετική τεχνολογία'), αλλα εχουν την προδιαγραφη 'Α5', ενω καλυπτουν και τις τελευταιες προδιαγραφες της FORD
                                  http://www.castrol.com/el_gr/greece/pro ... natec.html

                                  τα δινει για 20000 χιλιομετρα;;;
                                  http://oilselector.castrol.com/c/gr/gre ... 06-2010%29

                                  Ηθελα να κανω 2 ερωτησεις:
                                  τι διαφορα εχει η 'Α5' απο την 'Α1' που εχει το λαδι της FORD;

                                  και αν θα μπορουσαμε να βαλουμε καποιο συνθετικο 5-30

                                  ευχαριστω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    famas last edited by

                                    Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                    καλημερα, το συγκεκριμενο ποστ το ποσταρα και στο θεμα με τα 'λαδια', αλλα νομιζω οτι εδω θα μου απαντησετε πιο αναλυτικα

                                    μου ζητησε καλος μου φιλος να του παρω λαδια για το FORD S-max 2.0 diesel που εχει (μοντ 2007).
                                    Ειδα οτι παιρνει λαδι 5-30, επισης ειδα οτι τα λαδια που βαζει η FORD ειναι ημισυνθετικα (;)
                                    http://www.car.gr/parts/view/627851/
                                    http://www.theloantallaktika.gr/lipanti ... 30-5l.html

                                    ευχαριστω

                                    Aν και καθυστερημένα, να πω ότι έχει αλλάξει η προδιαγραφή της ford σε FORD WSS M2C 913 D η οποία φυσικά είναι συμβατή με τις προς τα πίσω προδιαγραφές Α,Β,C και τα λάδια της από A1 έχουν μεταπέσει σε Α5.
                                    http://www.talkford.com/community/topic ... -m2c913-d/
                                    Βάση των προαναφερόμενων θα σου πρότεινα castrol magnatec 5-30 A5, που προτείνει η Ford
                                    http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=& ... 24&cad=rja

                                    https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ken11
                                      ken11 last edited by

                                      Στο ford.gr φαινεται διαθεσιμος στον τιμοκαταλογο ο 1.5tdci για το fiesta.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jetochi last edited by

                                        Παιδια μια ερωτηση σχετικα με το ηχοσυστημα του Fiesta (το SONY), εχει μερικες μερες τωρα που εχει κολλησει και δειχνει στην οθονη οτι παιζει το ιδιο κομματι συνεχεια (στριμαρω μεσω bluetooth απο κινητο) πως το κανω να ξεκολλησει?

                                        Επισης, μπορω με καποιο τροπο να κανω μονος μου update το firmware του FORD SYNC? Η πρεπει να παω απο αντιπροσωπεια?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          option-d last edited by

                                          Παιδιά καλησπέρα.Υπάρχει κανείς κάτοχος focus τρίτης γενιάς με τον κινητήρα 1.6 ατμόσφαιρα με τα 125 άλογα για να γράψει εντυπώσεις; Είναι επαρκής - σβέλτος ή όχι; Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου και κανά δυο υποψήφια που έχω εντοπίσει είναι με αυτό τον κινητήρα καθώς τα 1.0 ecoboost σπανίζουν. Αξίζει να ασχοληθώ ή όχι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Επαρκης ναι.. επικινδυνο δεν ειναι.. αλλα σιγουρα ειναι το πιο τρανταχτο του μειωνεκτημα σαν αμαξι.. πιθανα αρκετα πιο αξιοπιστος απο τον 1.0 μελλοντικα ωστοσο.. αν σ αρεσει σαν αμαξι και δεν εχεις απαιτησεις επιδοσεων ιδιως αν πας απο ενα λιγοτερο ασφαλες και αρκετα παλιοτερο αμαξι σε αυτο δεν ειναι λογος απορριψης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 166 / 248
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr