Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1827
    • Best 0
    • Groups 0

    panosft

    @panosft

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    1827
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Greece Macedonia

    panosft Unfollow Follow

    Latest posts made by panosft

    • RE: Nissan Pulsar

      Ο χρήστης axel12p έγραψε:
      Είμαι σίγουρος ότι είσαι γραμμένος και εκεί και γράφεις ότι το χέρι σου είναι πιο γρήγορο και από ραπτομηχανή και βγάζει το πιο δύσκολο σχέδιο σεμεδάκι στο λεπτό.

      Sorry adensa, και προφανώς το σχόλιο δεν αναφερόταν σε εσένα, αλλά να έχουμε κατά νου και σε ποιο θέμα γράφουμε.
      Να είμαι χεράς (ή να θέλω να γίνω), να έχω το κατάλληλο μηχάνημα, στον κατάλληλο χώρο και να συζητάω αν με χαλάει ή όχι το ESP το καταλαβαίνω. Για εμένα αυτή η συζήτηση για το ESP και το 'κράξιμο' στον panosft θα είχε αξία αν είμασταν μια παρεούλα με τα αυτοκίνητα μας στην πίστα των Σερρών.

      Σε τρεις περιπτώσεις θα σου χρειαστεί το ESP:

      1. Όταν φταίει ο δρόμος (οπότε καλώς υπάρχει το ESP)
      2. Όταν ο οδηγός είναι άτσαλος (πάλι καλώς υπάρχει το ESP)
      3. Όταν ο οδηγός είναι αστέρι και μπορεί να πλασάρει το αμάξι (εκτός πίστας πάλι καλώς υπάρχει το ESP, γιατί οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου δεν έχουν καμιά απολύτως διάθεση να μάθουν πόσο πραγματικά αστέρι είναι).

      Ακριβώς. Μιλάμε για κανονικούς δρόμους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panosft
    • RE: Opel Corsa 1.2 2006 ή κάτι άλλο;

      Το συγκεκριμένο αν φοράει ίδιο κινητήρα με του 2000 έχει καδένα που είναι θετικό. Σχετικά με την παθητική ασφάλεια ότι έγραψαν οι προηγούμενοι. Δε θεωρώ το Getz υποδεέστερο. Μπορεί στην ποιότητα του εσωτερικού να μην είναι όπως το corsa. Το Getz στα 1300cc είναι καλύτερη επιλογή σε σχέση με το 1000άρι. Έχω διαβάσει παράπονα για το corsa σχετικά με τον πολλαπλασιαστή και το σύστημα διεύθυνσης (γρήγορη φθορά εξαρτημάτων του). Η αγγελία και σε εμένα δεν εμφανίζεται. Δεν ξέρω αλλά κάποιες φορές ειδικά στο 'Αγγελίες για γέλια και για κλάματα' όταν μπαίνει μια αγγελία εδώ, διαγράφεται από το car.gr. Κάποιος μέσα στο φόρουμ μας παρακολουθεί Όποια και αν είναι η επιλογή σου, όπως σου πρότειναν, ψάξε το καλά αν γίνεται, ειδικά αν αγοράσεις από έμπορο. Βασικά για εμένα δε χρειάζεται βιασύνη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panosft
    • RE: Αγγελίες πωλήσεων αυτοκινήτων για γέλια και για...κλάματα

      Δύο φορές παρήγγειλα με αντικαταβολή από εμπόρους από το car.gr και ακόμη μία ένα φίλος μου, δεν υπήρχε θέμα κανένα. Ευγενικοί και ότι δείχνανε και περιέγραφαν αυτό στείλανε. Διάβασα όμως πριν λίγο καιρό σε άλλο φόρουμ πως κάτι πρέπει να άλλαξε με τις αγγελίες ιδιωτών. Αν δούνε πάνω από δύο αγγελίες με ίδιο κινητό δε σε αφήνουν ξανά να βάλει αγγελία και ούτε να διαγράψεις αυτές που έχεις βάλει ή κάτι τέτοιο γιατί δημιουργήθηκε θέμα με τους επαγγελματίες που πληρώνουν για να βάζουν αγγελίες. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panosft
    • RE: Suzuki Jimny

      Μου θύμισες το λίγο παλιό (λέμε τώρα) τραγούδι και σουξέ της εποχής του Λιβιεράτου - Καλλίρη 'Ο παλιός είναι αλλιώς' Το Jimny είναι πιο hardcore Μπήκα στο site της Suzuki και κόλλησα με το Swift Sport...Δύο εξατμίσεις, μαύρα με κόκκινες ραφές καθίσματα και λεβιές, όμορφο καντραν, μαύρο ταμπλό, προβολάκια, ζαντολάστιχα, τα πάντα όλα! Η μαμαλίκα λείπει...Έχει ένας φίλος μου το 1.3 Swift εδώ και 5 χρόνια. Κάνει τα σέρβις και 10.000 χλμ το χρόνο. Το αμάξι δεν έχει βγάλει τπτ.

      posted in Εκτός Δρόμου
      P
      panosft
    • RE: Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)

      Ο χρήστης topdogg έγραψε:
      Καλησπερα στο forum εχω ενα astra gtc 1600 μοντελο 2009 . λογω αλλαγης δουλειας πλεον κανω αυξημενα χιλιομετρα περιπου 750 χιλιομετρα το μηνα μονο για την δουλεια (οποτε δεν βαζω μεσα βολτες, καλοκαιρι για μπανιο, κτλ κτλ) το αυτοκινητο εχει 77.000 περιπου εως τωρα . αρχιζω και σκεφτομαι την λυση του αεριου . ειμαι ασχετος με αυτο το θεμα οποτε εχω αποριες . απο αποψη χρηματων πρεπει να αξιζει αλλα τι γινεται απο εκει και περα ? μιλαω για προβληματα που τυχον θα βγαλει (βαλβιδες,αποδοση του αυτοκινητου) και γενικα εχω την εντυπωση οτι το αμαξι ειναι σχετικα καινουριο για να το πειραξω. ξαναλεω ειμαι ασχετος με το θεμα γι αυτο πηρα το θαρος να γραψω . ευχαριστω εκ των προτερων.

      Εδώ είσαι:
      http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13461

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panosft
    • RE: renault megane coupe 1.6 09 ή BMW 116 '08

      Καλοτάξιδη 😉

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panosft
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      Ο χρήστης Dimitrisps έγραψε:
      σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας. προσφατα που ειχα παει στο jumbo ειχα δει ενα γαντι μικροινων ελεγε αν θυμαμαι καλα αυτο θα κανει δουλεια ή το ιδιο με το σφουγγαρι? ευχαριστω

      Oi μικροίνες κάνουν δουλειά καλύτερη γιατί δεν τρίβουν τη σκόνη πάνω στη μπογιά κατά το πλύσιμο ή το στέγνωμα. Και για το στέγνωμα καλύτερη δουλειά κάνει μια πετσέτα από μικροίνες. Για πλύσιμο αν εννοείς κάτι από τα παρακάτω κάνει δουλειά:
      http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Valeting-polish-Cleaning-microfibre-Wash-Mitt-mit-Glove-Cloth-noodle-PAIR-/381012335944?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item58b61add48
      http://www.ebay.co.uk/itm/KENT-CAR-CARE-MICROFIBRE-WASH-MITT-CAR-HOME-CLEANING-WASHING-VALETING-Q2319-/400525653123?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d41307483
      Αν επιλέξεις δέρμα για το στέγνωμα εγώ θα προτιμούσα καλό συνθετικό γιατί αντέχει περισσότερο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      panosft
    • RE: αποζιμιωση

      Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
      Δεν ειχες ασφαλεια οποτε και να φταιει πληρωνεις (εστω ετσι θυμαμαι πως παει).

      Και εγώ έτσι ξέρω πως είναι. Δεν ξέρω αν το δικαστήριο μπορεί να του επιβάλει και πρόστιμο που δεν ήταν ασφαλισμένο το όχημα. Αν μπορεί ας βρει εξωδικαστική λύση γιατί αν χάσει την υπόθεση μπορεί να πληρώσει και τα δικαστικά έξοδα και το δικηγόρο της γυναίκας. Η άλλη ενώ έφταιγε γιατί πήγε και έκανε αγωγή και δεν ήρθε να ζητήσει τα χρήματα της ζημιάς; Έμαθε πως το αυτοκίνητο ήταν ανασφάλιστο;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      panosft
    • RE: Fiat Egea - Tipo

      Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
      Οι ιταλοι σε αξιοπιστια εχουν ανεβει παρα πολυ τα τελευταια χρονια, οι δε γερμανοι εχουν πιασει πατο. Ειναι τα πιο αξιοπιστα απο ευρωπη τα ιταλικα ειναι η γνωμη μου και εχουν ανεβει και τα γαλλικα με τα πετρελαιοκινητα τους.

      Το linea μηχανικα ως συνολο ηταν μια χαρα, μην ακουω κουταμαρες, φοραγε τα αξιοπιστα μοτερ t-jet & multijet και μηχανικα ηταν ολο απο grande punto. Μονο το σχεδιο ηταν πολυ συντηριτικο και σαν χωροι, πρακτικοτητα κλπ θα μπορουσε να ειναι και καλυτερο.

      Το aegea ειναι πολυ ποιοτικο συμφωνα με οσα λενε μεσα (οπως και το νεο 500x) και σχεδιαστικα πολυ καλο σε σχεση με παλια sedan fiat. Πιστευω θα παει καλα και με μια καλη τιμουλα.

      Τα μοτέρ που αναφέρεις καθώς και ο ΤJet και ο 1.2 βενζίνη είναι αξιόπιστοι. Όμως ένα αυτοκίνητο έχει ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά που παίζουν ρόλο στην αξιοπιστία. Εκεί η Fiat έχει δρόμο. O ΤJet γιατί δε μπαίνει πλέον στα μοντέλα της fiat;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panosft
    • RE: Nissan Pulsar

      Το ESP πρέπει ή δεν πρέπει να έχει επιλογή απενεργοποίησης; Πιστεύω πως δε θα πρέπει να έχει επιλογή απενεργοποίησης και δε θα πρέπει να είναι φιλελεύθερο. Η ασφάλεια πρώτα από όλα. Και επίσης να μην τα υπερεκτιμούμε όλα αυτά τα συστήματα προστασίας. Οι εποχές που το φρενάρισμα και το κράτημα βασιζόταν κατά πολλή στην οδηγική ικανότητα περάσανε. Μπήκε η τεχνολογία που συνεισφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό επικουρικά στην ασφάλεια και αυτού που οδηγεί και του απέναντι που δε φταίει σε τίποτα να πληρώσει (ακόμη και με τη ζωή του) τα αγωνιστικά ένστικτα του κάθε μαθητευόμενου μάγου στην άσφαλτο. Σε θέματα ασφάλειας τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι απαραίτητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      panosft
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr