Οι τυποποιημένες επιδόσεις τους (0-100 τελική) από όσο έψαξα στο νετ είναι πάνω κάτω οι ίδιες. Προφανώς έχουν διαφορά στη ροπή ενώ το 1,6 βγαίνει με 5αρι κιβώτιο. Από mx5 1.8 τρίτης γενιάς έρχομαι και εντάξει δεν καίγομαι στην παρούσα φάση για τρελές επιδόσεις αλλά έλεγα μήπως γενικά αξίζει να πάρω κάτι τουρμπάτο με εξάρι κιβώτιο κτλ κτλ.
Latest posts made by option-d
-
RE: FORD FORUM
-
RE: FORD FORUM
Παιδιά καλησπέρα.Υπάρχει κανείς κάτοχος focus τρίτης γενιάς με τον κινητήρα 1.6 ατμόσφαιρα με τα 125 άλογα για να γράψει εντυπώσεις; Είναι επαρκής - σβέλτος ή όχι; Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου και κανά δυο υποψήφια που έχω εντοπίσει είναι με αυτό τον κινητήρα καθώς τα 1.0 ecoboost σπανίζουν. Αξίζει να ασχοληθώ ή όχι;
-
RE: Ford Focus 2015
Ο χρήστης steering έγραψε:
Μόλις έκανα test drive το 1.0 125ps, Μόνος μου, λιμανάκια και πίσω.Δεν θα μπω σε πολλές λεπτομέρειες - δεν έχω και χρόνο.
Βελτιωμένο εσωτερικό, εντυπωσιακή οθόνη με navi, καλύτερη εργονομία κλπ
Το θέμα είναι ένα : το αυτοκίνητο διαθέτει αυτή τη στιγμή τα κορυφαία ΠΛΑΙΣΙΟ - ΤΙΜΟΝΙ - ΑΝΑΡΤΗΣΗ στην κατηγορία (ίσως να το συναγωνίζεται μόνον η τζουλιέτα την οποία δεν έχω οδηγήσει).
Το έχουν βελτιώσει, επ΄ουδενί δεν είναι μαλακό ή πλαδαρό, το τιμόνι είναι λίγο ελαφρύτερο αλλά εξαιρετικά ακριβές, φοβερή κατευθυντικότητα και ρυθμισιμότητα από το πλαίσιο, εξαιρετική απόσβεση και μόνωση κραδασμών και θορύβων από την ανάρτηση.
Και όλα αυτά στην έκδοση με την απλή (όχι σπορ) ανάρτηση και τα ψηλοπρόφιλα ελαστικά (205/55/16).
Η έκδοση που οδήγησες ήταν η trend (η πιο απλή) και αν ναι περιελάμβανε και την οθόνη στο ταμπλό; Πήρες και τελικές τιμές;
-
RE: Έμποροι μεταχειρισμένων
Ερώτηση προς Θεσσαλονικείς: Για Νατσόλη και Σκοτίδα υπάρχουν πληροφορίες;
-
RE: MAZDA FORUM
ναι αλλά τώρα που δεν υπάρχει αντιπροσωπεία mazda τι πρέπει να κάνει κάποιος;
-
RE: Σκέψεις για αγορά τετραθέσιου κάμπριο...
Εννοεί από μέσα Μαΐου μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου που λόγω της υπερβολικής ζέστης και ήλιου οι περισσότεροι αναγκάζονται να το έχουν κλειστό.
-
RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
Συμπαθητικά και τα τάσια, δεν είχα δει καμιά φωτογραφία τους μέχρι τώρα.
-
RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
Σίγουρα από οικονομικής άποψης και με 10.000 χλμ/έτος μ.ο. αντιλαμβάνομαι ότι το 1,2 που μου προτείνεται ίσως είναι η πιο σωστή λύση. Από την άλλη είναι και το θέμα για μένα τουλάχιστον ανάλογα και με τα λεφτά που διαθέτει κανείς να πάρει και τον καλύτερο δυνατό κινητήρα σε βάρος ίσως του εξοπλισμού. Επειδή μέχρι τώρα όλα τα αυτοκίνητά μου ήταν βενζίνης ατμοσφαιρικά και έχω ελάχιστη εμπειρία με τούρμπο βενζίνης και καθόλου με ντίζελ δεν έχω πραγματικά ιδέα ποιος κινητήρας ας πούμε μου ταιριάζει περισσότερο. Από τη μια στα τυπικά νούμερα επιδόσεων ο 1,2 υπερέχει από την άλλη το ντίζελ λόγω ροπής ίσως; έχει καλύτερη αίσθηση στην πραγματικότητα. Έκτος αν το πάρω απόφαση ότι εν τέλει θα είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο οπότε και οι δυο κινητήρες κάνουν αποδεκτά τη δουλειά τους και να πάρω το φθηνότερο.
-
RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
Εμένα μάλιστα μου υπολόγισε ότι με εκτιμώμενο αριθμό χλμ/χρόνο 10.000 και με τιμές βενζίνης/ πετρελαίου 1,65 € και 1,35 € αντίστοιχα το 1.5 θα έχει κάνει απόσβεση σε 4,5 χρόνια.
-
RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
Μάλιστα δηλαδή εγώ που από οικονομικής άποψης είμαι ανάμεσα στο 1,2 και 1,5 αν τελικά το προχωρήσω όσον αφορά τον κινητήρα θα πρέπει να κινηθώ στο περίπου και εντελώς θεωρητικά. Παρεπιμπτόντως οι χώροι του μου φάνηκαν καλοί αλλά σχετικά με το πορτ μπαγκαζ που νομίζω έχει συζητηθεί αρκετά, οπτικά μόνο και εντελώς μπακαλίστικα σε σύγκριση με το άλλο αυτοκίνητο που υπάρχει στην οικογένεια ένα λεόν με 340 λίτρα χωρητικότητα δεν μου φάνηκε και πολύ μεγαλύτερο αν σκεφτεί κανείς πως είναι 430 λίτρα. Ίσως πάλι να είναι και εντύπωσή μου.