-
Για αντίκα δε συζητάω, το θέλω σαν μοναδικό οικογενειακό αυτοκίνητο, αυτό θα είναι το ΙΧ μου. Θέλω τις σχετικές ευκολίες και ασφάλεια.
Θα αποφύγω τα παλιά, είναι δύσκολο μια Ε30 που σαν σχήμα μου αρέσει, σαν ανοιχτή τη βρίσκω κλασική, να είναι σε κατάσταση που να μπορεί να ανταγωνιστεί ένα πιο σύγχρονο. Και πόσα χλμ θα έχει;;
Η μαλακή οροφή δεν με φοβίζει, στα πρίμιουμ είναι καλοφτιαγμένες. Έχω ζήσει με ανοιχτό με μαλακή οροφή, ναι είχα γκαράζ που τώρα δεν έχω αλλά δεν το φοβάμαι εδώ που μένω. Περί πρακτικότητας ναι οι πίσω θέσεις ίσως δεν είναι οι πιο άνετες αλλά υπάρχουν και ο χώρος αποσκευών αντιστοιχεί με σούπερμίνι-μικρομεσαίο αλλά μπορείς να κουβαλήσεις γλάστρα με δεντράκι! Αν θέλεις D-jet εξήγησέ μου τους περιορισμούς που εννοείς.
Οι σκληρές καλές χρυσές και μεγάλο πορτπαγκάζ αλλά πιο ακριβή, πιο πολύπλοκη, μάλλον μπάζει πιο συχνά από τη μαλακή, μάλλον πιο αργή (η οροφή) και από Ε46 που είναι ήδη βαριά η Ε93 είναι περίπου +200 κιλά. Δε λέω ότι φταίει μόνο η οροφή, έχει πολλές βελτιώσεις αλλά η διαφορά παραμένει.
Μην με πάτε αμέσως σε πολύ δυνατά μοντέλα, η καρότσα με νοιάζει περισσότερο μετά θα τα βρούμε σε κινητήρα εξοπλισμό. Όχι ότι με πειράζουν τα 272-305 ή όσα άλογα αλλά δεν με ενδιαφέρει τόσο να είναι τρομερά γρήγορο γιατί δύσκολα μπορείς να το χαρείς, προτιμώ να έχει λογικά ασφάλιστρα, ετήσιο σήμα, κατανάλωση και σέρβις.
Πάντως αν είναι BMW θα είναι 6κύλινδρο που αρχίζει από 2,2 λίτρα. Η ιδέα του ατμοσφαιρικού μου φαίνεται πιο αξιόπιστη για μτχ (υπάρχουν πολλά Α4 2.4)
Όσοι προτείνετε συγκεκριμένο μοντέλο πχ CLK ή Α4 πείτε και γιατί, ακόμα καλύτερα σε σχέση με τις BMW. Αν είναι απλά γιατί σας αρέσει το σουλούπι ή η μάρκα πείτε το δεν είναι ντροπή κι αυτό έχει την αξία του.
Κάτι άλλο που είδα είναι ότι αν κοιτάξω για Ε93 οικονομικά μπαίνω σε 6άρα territory και αν και έχει άσχημο πωπό και είναι πλοίο μπορεί να μπω σε πειρασμό και δεν το θέλω!
Το Μινι δεν το αγγίξατε. Αναγνωρίζω βέβαια ότι από καθαρά οπτικής πλευράς ένα ανοιχτό οφείλει να έχει 3ο όγκο αλλά αυτό προσφέρει 4 θέσεις, οικονομική χρήση, ωραίο στυλ και πολύ βολικό για την πόλη. Λόγω μεγέθους θα έχει και πλεονέκτημα στο να το οδηγεί η σύζυξ (που σημειώνω ότι διαθέτει ιδιαίτερα περιορισμένη οδηγική εμπειρία). -
Πάρε μια Ε46 (ή Ε93 εάν βρείς στα χρήματα που θές) και θα είσαι μια χαρά...μην ψάχνεις παραπέρα!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οπως σου μπηκε η ιδεα, ετσι να σου βγει....σοβαρεψου
το αυτό και απο μενα...
-
Εκτιμώ τις απόψεις σας και τις αρνητικές αλλά σας παρακαλώ να τις δικαιολογείτε.
Fanis75 κι εσύ, σε παρακαλώ εξήγησε γιατί προτείνεις την BMW.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για αντίκα δε συζητάω, το θέλω σαν μοναδικό οικογενειακό αυτοκίνητο, αυτό θα είναι το ΙΧ μου. Θέλω τις σχετικές ευκολίες και ασφάλεια.
Θα αποφύγω τα παλιά, είναι δύσκολο μια Ε30 που σαν σχήμα μου αρέσει, σαν ανοιχτή τη βρίσκω κλασική, να είναι σε κατάσταση που να μπορεί να ανταγωνιστεί ένα πιο σύγχρονο. Και πόσα χλμ θα έχει;;
Η μαλακή οροφή δεν με φοβίζει, στα πρίμιουμ είναι καλοφτιαγμένες. Έχω ζήσει με ανοιχτό με μαλακή οροφή, ναι είχα γκαράζ που τώρα δεν έχω αλλά δεν το φοβάμαι εδώ που μένω. Περί πρακτικότητας ναι οι πίσω θέσεις ίσως δεν είναι οι πιο άνετες αλλά υπάρχουν και ο χώρος αποσκευών αντιστοιχεί με σούπερμίνι-μικρομεσαίο αλλά μπορείς να κουβαλήσεις γλάστρα με δεντράκι! Αν θέλεις D-jet εξήγησέ μου τους περιορισμούς που εννοείς.
Οι σκληρές καλές χρυσές και μεγάλο πορτπαγκάζ αλλά πιο ακριβή, πιο πολύπλοκη, μάλλον μπάζει πιο συχνά από τη μαλακή, μάλλον πιο αργή (η οροφή) και από Ε46 που είναι ήδη βαριά η Ε93 είναι περίπου +200 κιλά. Δε λέω ότι φταίει μόνο η οροφή, έχει πολλές βελτιώσεις αλλά η διαφορά παραμένει.
Μην με πάτε αμέσως σε πολύ δυνατά μοντέλα, η καρότσα με νοιάζει περισσότερο μετά θα τα βρούμε σε κινητήρα εξοπλισμό. Όχι ότι με πειράζουν τα 272-305 ή όσα άλογα αλλά δεν με ενδιαφέρει τόσο να είναι τρομερά γρήγορο γιατί δύσκολα μπορείς να το χαρείς, προτιμώ να έχει λογικά ασφάλιστρα, ετήσιο σήμα, κατανάλωση και σέρβις.
Πάντως αν είναι BMW θα είναι 6κύλινδρο που αρχίζει από 2,2 λίτρα. Η ιδέα του ατμοσφαιρικού μου φαίνεται πιο αξιόπιστη για μτχ (υπάρχουν πολλά Α4 2.4)
Όσοι προτείνετε συγκεκριμένο μοντέλο πχ CLK ή Α4 πείτε και γιατί, ακόμα καλύτερα σε σχέση με τις BMW. Αν είναι απλά γιατί σας αρέσει το σουλούπι ή η μάρκα πείτε το δεν είναι ντροπή κι αυτό έχει την αξία του.
Κάτι άλλο που είδα είναι ότι αν κοιτάξω για Ε93 οικονομικά μπαίνω σε 6άρα territory και αν και έχει άσχημο πωπό και είναι πλοίο μπορεί να μπω σε πειρασμό και δεν το θέλω!
Το Μινι δεν το αγγίξατε. Αναγνωρίζω βέβαια ότι από καθαρά οπτικής πλευράς ένα ανοιχτό οφείλει να έχει 3ο όγκο αλλά αυτό προσφέρει 4 θέσεις, οικονομική χρήση, ωραίο στυλ και πολύ βολικό για την πόλη. Λόγω μεγέθους θα έχει και πλεονέκτημα στο να το οδηγεί η σύζυξ (που σημειώνω ότι διαθέτει ιδιαίτερα περιορισμένη οδηγική εμπειρία).Μοναδικο οικογενειακο αυτοκινητο... και μιλαμε για Cabrio? Και θελουμε και ασφαλεια? και κοιταμε και το Mini?
Οταν θα ταξιδευεις με το μοναδικο σου αυτοκινητο και το κεφαλι θα σου γινεται κουδουνι απο τον θορυβο, θα σε πειράζει? Θα σε πειράζει που ακους διαφορους θορυβους απο την ηλιοροφη και τους μηχανισμους τους? Θα σε πειράξει, οταν χαλάσει και μεινει ανοιχτη, στην βροχερη Αγγλια? Θα σε πειράξει που αμα φορτώσεις τις αποσκευες, δεν θα μπορεις να απολαμβάνεις την οροφη ανοιχτή? θα σε πειράξει το γεγονός οτι προκειμένου να καταφέρουν να εξασφαλίσουν στοιχειώδη παθητική ασφάλεια ζυγίζουν αρκετά παραπάνω και πάλι πιθανά υπολείπονται σε διάφορα αλλα τεστ (πχ ανατροπης)
Εγω δεν θα πλησίαζα... Αν θες lifestyle πάρε κανα iphone... οχι ομως cabrio, ειδικα για μοναδικο αυτοκίνητο.
-
Οι καλές μαλακές οροφές έχουν τρία στρώματα και είναι αρκετά ήσυχες. Σαν κλειστό αυτοκίνητο δεν είναι αλλά δεν είναι τραγικά τα πράματα με λογικές ταχύτητες.
Αν μείνει ανοιχτή κλείνει χειροκίνητα. Το αντίθετο είναι που δεν συνιστάται (το να την ανοίξεις χειροκίνητα).
Αν και πιο πιθανό είναι τα ταξίδια να γίνονται με κλειστή οροφή ως φανατικός θα προσπαθήσω με ανοιχτό (βασικά εξαρτάται από τον πίσω, αυτός τρώει τον αέρα). Η διαφορά χώρου αποσκευών με κλειστή ανοιχτή οροφή είναι μόνο 40 λίτρα (260-300). Που έτσι κι αλλιώς είναι λίγο αλλά επιπλέον έχεις και το ένα πίσω κάθισμα (ένα παιδί έχω άλλο δεν προβλέπεται, αν μας τύχει τα ξαναλέμε).
Από ακαμψία έχει λέει την ίδια με την κουπέ και 50% μεγαλύτερη από την προηγούμενη ανοιχτή. Καθόλου κακά θα έλεγα.
Το ότι ζυγίζει με πειράζει αλλά είναι αυτό που πληρώνεις για να έχεις την καλή ακαμψία. Για την ανατροπή έχει ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και επιπλέον σύστημα πτυσσόμενων μαραφετιών από τα πίσω καθίσματα. Και το Μινι που υποτιμάς έχει το κάπως αντιαισθητικό ογκώδες ρόλμπαρ πίσω από τα πίσω καθίσματα.
Όμως όλα έχουν σχέση με τι το συγκρίνεις. Εσύ μου έλεγες να πάρω ανοιχτή αντίκα και να κυκλοφορώ με αυτήν.... λίγο πολύ τι σημσσία έχει. Οπότε τόσο από ακαμψία, ασφάλεια, ανατροπή και μάλλον και κατανάλωση είναι καλύτερο από οποιαδήποτε αντίκα ήθελες να προτείνεις.
Δεν προσπαθώ να σε μεταπείσω δείχνεις πολύ αποφασισμένος, όπως κι εγώ υπέρ των ανοιχτών (και έχω και 10ετή εμπειρία). Για μένα η ανοιχτή οδήγηση σαφώς και εξουδετερώνει τα μειονεκτήματα που λες. Γενικά ο καθένας κάνει συμβιβασμούς ανάλογα με τις προτεραιότητές του. Αν συγκρίνεις με την κλειστή χάνω σε βάρος, κατανάλωση, επιδόσεις, έχω την επιπλέον ευαισθησία μηχανισμών και μειωμένη αντικλεπτικότητα και χώρους. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η σύγκριση με τα άλλα ανοιχτά, κυρίως με ΒΜW Ε93, Α4 και CLK. -
Η ανοιχτή 1 μου φαίνεται καλή επιλογή.
Μαζεμένη, σύγχρονη σε σχέση με Ε46, οικονομική.
Γλιτώνεις και λίγο βάρος σε σχέση με τα μεγαλύτερα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν και πιο πιθανό είναι τα ταξίδια να γίνονται με κλειστή οροφή ως φανατικός θα προσπαθήσω με ανοιχτό (βασικά εξαρτάται από τον πίσω, αυτός τρώει τον αέρα). Η διαφορά χώρου αποσκευών με κλειστή ανοιχτή οροφή είναι μόνο 40 λίτρα (260-300). Που έτσι κι αλλιώς είναι λίγο αλλά επιπλέον έχεις και το ένα πίσω κάθισμα (ένα παιδί έχω άλλο δεν προβλέπεται, αν μας τύχει τα ξαναλέμε).
Από ακαμψία έχει λέει την ίδια με την κουπέ και 50% μεγαλύτερη από την προηγούμενη ανοιχτή. Καθόλου κακά θα έλεγα.
Το ότι ζυγίζει με πειράζει αλλά είναι αυτό που πληρώνεις για να έχεις την καλή ακαμψία. Για την ανατροπή έχει ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και επιπλέον σύστημα πτυσσόμενων μαραφετιών από τα πίσω καθίσματα.Διαβαζεις τι γραφείς;
Όσο αναφορά το μίνι, νταξ , αφεντικό αν εχεις λεφτά για πέταμα μπορω να σου δώσω εναν σοβαρό λογαριασμό τραπέζης για ατομα που έχουν αναγκη.
Έχεις οικογένεια και ΠΑΙΔΙ και κάθεσαι και σκέφτεσαι για κάμπριο που θα το ανοίγεις μια φορά στο τόσο θυσιάζοντας την πρακτικότητα...
Σοβαρή ακαμψία έχει η e class cabrio. Αλλά πίσω δεν χωράει κανένας.
-
Το Μίνι απλα το ξεχνάς δεν έχει τπτ απο χώρους.
Sent from Corsair's brick
-
To κοστος του πανιου ή του μηχανισμου το έχεις υπολογίσει;
-
onyx επειδη βλεπω οτι σε προβληματιζουν οι ''αντιδρασεις των προσθιοκινητων στο γρηγορο ξεκινημα'' θα σου προτεινα και εγω να αποφυγεις τα ανοιχτα.
Εχει τυχει να οδηγησω 997 ανοιχτη και κλειστη.Εχουν μεγαλη διαφορα στο δρομο.Οποτε αυτα που ανακοινωνουν για '' ιδια ακαμψια'' και κατι ''50% πανω απο την προηγουμενη'', τα ακουω βερεσε.Φανταζομαι οτι σε αυτοκινητα με το 1/4 της αξιας της ,θα ειναι ακομα χειροτερα.
Μπορει βεβαια και να μην σε ενοχλουν,ή να εισαι διατεθημενος να ζησεις με αυτα,οποτε προχωρας. -
Onyx, να δωσεις την 5αρα κ να παρεις μικροτερο ανοικτο δεν ειναι κ τοσο σοφη λυση, για μοναδικο οικογενειακο τουλαχιστον. Θυσιαζεις την πρακτικοτητα των πισω θυρων (με παιδικο καθισματακι ειδικα τα βλεπω ζορικα τα πραγματα) συν ενα μεγαλο ποσοστο ασφαλειας και ανεσης -στο ταξιδι τουλαχιστον. Ενας καλος συμβιβασμος ειναι μια Ε93 ή ενα C70 που εχουν σκληρες οροφες αλλα και παλι η πρακτικοτητα παει περιπατο. Εγω θα ελεγα να κρατησεις αυτο που εχεις (η να ανανεωθεις με ενα νεοτερο οικογενειακο) και να τσιμπησεις ενα μικρο καμπριο για ανοιχτες βολτες, χρηση πολης κλπ.
-
Ελπίζω στη χώρα που σχεδιάζεις να χρησιμοποιείς το cabrio να μη βρέχει πολυ ή να μην εχει πολυ κρύο και τελικα την εχεις κλειστή
Sent from a mobile device
-
Βασικα στις βορειες χωρες μπορεις να το ανοιγεις πιο συχνα απο οτι στην Ελλαδα που 4-5 μηνες θα ειναι κλειστο και με air con.
-
Aircon γιατί να έχεις από Νοέμβριο μέχρι Μάρτιο;
-
Εννοεί από μέσα Μαΐου μέχρι μέσα Σεπτεμβρίου που λόγω της υπερβολικής ζέστης και ήλιου οι περισσότεροι αναγκάζονται να το έχουν κλειστό.
-
Λες ε;
Από τη μικρή μου εμπειρία δεν ισχύει αυτό, εκτός και αν είσαι κολλημένος στην κίνηση για καμιά ώρα το μεσημέρι. Όρεξη να έχεις να το ανοίγεις θέλει. Στο ερώτημα του onyx, πάντως, θα απέφευγα τέτοια αγορά. Ας κάνει μια έρευνα αγοράς όμως.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Fanis75 κι εσύ, σε παρακαλώ εξήγησε γιατί προτείνεις την BMW.Να πώ κάποια πράγματα καταρχήν:
- Είχα BMW Cabrio (ok roadster), την Ζ4 2.4si
- Έχω κάνει αρκετά χλμ. και με Ε46 Cabrio (318i) και με Ε93 (320i).
- Έχω οδηγήσει λίγο την 1 Cabrio
- Δεν έχω οδηγήσει Audi Cabrio
Προτείνω την Ε46 (ή την 1 Cabrio) για τους εξής λόγους:
- Έχεις ήδη BMW, άρα ξέρεις τα + και τα -, καθώς και συνεργεία.
- Το Cabrio (όχι το Roadster) κατ' εμέ είναι πρωτίστως για χαλαρές βόλτες, δεν είναι σπορ αυτοκίνητο. Άρα θές άνεση και ροπάτο 6κύλινδρο μοτέρ και ένα καλό αυτόματο κιβώτιο.
- Η πίσω κίνηση βοηθάει στο ζύγισμα και στο καλύτερο τιμόνι.
- Η μαλακή οροφή της BMW είναι κορυφαία (οι περισσότεροι κατασκευαστές χρησιμοποιούν υφάσματα της HAARTZ, η BMW χρησιμοποιεί τα καλύτερα διαθέσιμα κατά την περίοδο της κατασκευής) και η δικιά μου εμπειρία λέει ότι ακόμα και τα 160 χαω ο θόρυβος είναι ελάχιστος (πολύ λιγότερος από π.χ. την Boxster της ίδιας εποχής με την οποία έχω κάνει ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη).
-
Το πιο λογικό είναι ν' αγοράσεις ένα Mini Cabrio να το έχει η σύζυγος (για να κυκλοφορεί αυτή για ψώνια και με το μωρό και να σε αφήνει στην ησυχία σου...), να το κάνεις κι εσύ βόλτες και φυσικά να κρατήσεις και την 5άρα, που αν την πουλήσεις, θα πάρεις ψίχουλα.
Δύσκολο είναι να έχεις cabrio σαν μοναδικό αυτοκίνητο, ενώ είναι περίφημο αν το έχεις για δεύτερο.
Υπάρχει και το ΜΧ5, αλλά είναι για μικρές διαστάσεις επιβατών (πρέπει να είσαι μέτριος στο ύψος και προς το αδύνατο για να μην δυσφορείς...), οπότε δεν το προτείνω. Ενώ το Mini, είμαι σίγουρος πως το εγκρίνει και η σύζυγος.Υπόψιν, αν επιμένεις για ένα και μοναδικό, κι εγώ κάποια BMW θα πρότεινα, που έχουν και συμβατικό αυτόματο, γιατί με τα DSG/S-tronic ποτέ δεν ξέρεις...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Λες ε;Από τη μικρή μου εμπειρία δεν ισχύει αυτό, εκτός και αν είσαι κολλημένος στην κίνηση για καμιά ώρα το μεσημέρι. Όρεξη να έχεις να το ανοίγεις θέλει. Στο ερώτημα του onyx, πάντως, θα απέφευγα τέτοια αγορά. Ας κάνει μια έρευνα αγοράς όμως.
Καλα εσυ εισαι ανωμαλος. Το Σεπτεμβρη σε φωναζουν Αμπντουλα απο τη μαυριλα.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Σκέψεις για αγορά τετραθέσιου κάμπριο...