-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Εγω εχω αλλη απορια,γιατι ο ecoboost ειναι προδιαγραφων Euro 5 στους ρυπους ενω βγαζει κατω απο 100Co2,ενω αλλοι κινητηρες ειναι Euro6 αλλα πληρωνουν πχ τελη κυκλοφοριας.Ο νεος χιλιαρης του corsa ειναι Euro6 και βγαζει 115 g/km.Οι προδιαγραφές Euro 6 βασίζονται σε πολλές (6-7) μετρήσεις εκπομπών αερίων ρύπων. Η μέτρηση του CO2 είναι μονάχα μία απ' αυτές και δεν αρκεί από μόνη της για να πληρούνται οι προδιαγραφές αυτές.
-
Να τα νεα που ελεγα για τον 1.5 tdci που ερχεται για το Fiesta και αντικαθιστα τον 1.6,αργησανε αλλα το καταλαβανε.
FORD 2015
13/5/2015Ford: Αναβαθμίσεις & περισσότερες επιλογές για το Fiesta
To δημοφιλές Fiesta θα διατίθεται σε τρεις νέες αποχρώσεις, με αναβαθμισμένο στυλ, εξοπλισμό και περισσότερες επιλογές κινητήρων.
Η Ford ανακοίνωσε επίσης το πιο αποδοτικό Fiesta όλων των εποχών. Το Fiesta ECOnetic εφοδιάζεται τώρα με τον 1.5 TDCi diesel της Ford και πετυχαίνει κατανάλωση 3,2 l/100 km με εκπομπές CO2 82 g/km.
Ο νέος κινητήρας 1.5 TDCi υιοθετεί βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης και υπερσυμπιεστή / σύστημα ψεκασμού καυσίμου τελευταίας τεχνολογίας μαζί με:
• Auto Start Stop, που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα είναι στο ρελαντί και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός θέλει να ξεκινήσει.
• Smart Regenerative Charging, που μειώνει τη φθορά του κινητήρα μετατρέποντας επιλεκτικά τον εναλλάκτη σε γεννήτρια και φορτίζοντας τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει και φρενάρει.
Πεντάρι κιβώτιο με βελτιστοποιημένη κλιμάκωση σχέσεων.
• Ελαστικά με κύλιση χαμηλής αντίστασης.
• Βελτιωμένη αεροδυναμική αμαξώματος και κάτω τμήματος.
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7417514
Τωρα,αυτο που μενει ειναι το 2017,η νεα γενια του Fiesta να εφοδιαστει με δισκοφρενα στις πισω ροδες,να κρατησει ενα καλο design,αναβαθμιση του εσωτερικου με ενα καλο infotainment,το 5αρι σασμαν δεν πιστευω να το αποχωριστουν παντως.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Να τα νεα που ελεγα για τον 1.5 tdci που ερχεται για το Fiesta και αντικαθιστα τον 1.6,αργησανε αλλα το καταλαβανε.FORD 2015
13/5/2015Ford: Αναβαθμίσεις & περισσότερες επιλογές για το Fiesta
To δημοφιλές Fiesta θα διατίθεται σε τρεις νέες αποχρώσεις, με αναβαθμισμένο στυλ, εξοπλισμό και περισσότερες επιλογές κινητήρων.
Η Ford ανακοίνωσε επίσης το πιο αποδοτικό Fiesta όλων των εποχών. Το Fiesta ECOnetic εφοδιάζεται τώρα με τον 1.5 TDCi diesel της Ford και πετυχαίνει κατανάλωση 3,2 l/100 km με εκπομπές CO2 82 g/km.
Ο νέος κινητήρας 1.5 TDCi υιοθετεί βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης και υπερσυμπιεστή / σύστημα ψεκασμού καυσίμου τελευταίας τεχνολογίας μαζί με:
• Auto Start Stop, που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα είναι στο ρελαντί και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός θέλει να ξεκινήσει.
• Smart Regenerative Charging, που μειώνει τη φθορά του κινητήρα μετατρέποντας επιλεκτικά τον εναλλάκτη σε γεννήτρια και φορτίζοντας τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει και φρενάρει.
Πεντάρι κιβώτιο με βελτιστοποιημένη κλιμάκωση σχέσεων.
• Ελαστικά με κύλιση χαμηλής αντίστασης.
• Βελτιωμένη αεροδυναμική αμαξώματος και κάτω τμήματος.
http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7417514
Τωρα,αυτο που μενει ειναι το 2017,η νεα γενια του Fiesta να εφοδιαστει με δισκοφρενα στις πισω ροδες,να κρατησει ενα καλο design,αναβαθμιση του εσωτερικου με ενα καλο infotainment,το 5αρι σασμαν δεν πιστευω να το αποχωριστουν παντως.
'if it's not broke, don't fix it', ετσι λενε..
Το 5ταχυτο κιβωτιο συνοδευει τα αυτοκινητα της ford απο το '92.. πολυ αξιοπιστο.
Μου φαινεται τα '6αρια' ειναι και λιγο σαν να λεμε 'ντιζελ'.. απο αποψη μαρκετινγκ.
Οχι οτι δεν ειναι αποδοτικα.
-
Το 6αρι κιβώτιο ειναι όντως μάρκετινγκ και όχι πραγματική ανάγκη για αυτοκίνητο πόλης.
Όμως επειδή λόγο κρίσης όλο και περισσότερος κόσμος μένει με αυτοκινητα αυτής της κατηγορίας ως μόνο αυτοκίνητο και άρα το θέλει και για ταξίδια η έλλειψη 6ης ειναι σημαντικό μείον σε αυτό το πλαίσιο. -
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Οι προδιαγραφές Euro 6 βασίζονται σε πολλές (6-7) μετρήσεις εκπομπών αερίων ρύπων. Η μέτρηση του CO2 είναι μονάχα μία απ' αυτές και δεν αρκεί από μόνη της για να πληρούνται οι προδιαγραφές αυτές.Το ερωτημα παραμενει ομως,γιατι η Ford εβγαλε εναν νεο κινητηρα με προδιαγραφες Euro5 και οχι Euro6.
-
http://www.zougla.gr/automoto/article/t ... ford-focus
αυτά περί κορυφαίας οδικής συμπεριφοράς και λοιπών τετριμένων....... -
Αυτά περί χαζών τεστ των Σουηδών.
-
Αυτά περί χαζών τεστ των Σουηδών.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτά περί χαζών τεστ των Σουηδών.Εγώ βρίσκω ότι έχει ένα ενδιαφέρον ....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτά περί χαζών τεστ των Σουηδών.Εαν αριστευε το φοκους θα ηταν αλλη μια επαληθευση του 'κορυφαιου' στησιματος του...........τωρα ειναι απλα ενα χαζο τεστ!!!!
Δεν ειναι κακο να πουμε οτι πλεον και οι 'πλαδαροι' Ασιατες ειναι κορυφαιοι και στο τιμονι........δεν ειναι κακο -
Δεν ειναι κακο να πουμε οτι πλεον και οι 'πλαδαροι' Ασιατες ειναι κορυφαιοι και στο τιμονι........δεν ειναι κακο [/quote]
Σίγουρα δεν είναι κακό... Είναι ο ορισμός της υπερβολής. Θυμήθηκα τώρα που πριν από χρόνια η Α class της Μερσεντές είχε αποτύχει παταγωδώς στο συγκεκριμένο τεστ. Δηλαδή τι θα έπρεπε να πούμε τότε; Ότι οι Γερμανοί δεν έχουν ιδέα από στήσιμο αυτοκινήτου; Τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Ενα αυτοκίνητο κρίνεται συνολικά ως προς την οδική του ασφάλεια (φρένα, ρεπρίζ, κράτημα κλπ). Αστάθμητοι παράγοντες όπως (κακή επιλογή ελαστικών) μπορεί να φέρουν αποτελέσματα που ξεγελούν. Όταν το 80% των Ασιατικών αυτοκινήτων κινούνται με την παλιά γνωστή συνταγή του ημιάκαμπτου πίσω το να λες ότι έχουν κάνει άλματα στον τομέα του στησίματος είναι τρελό τρολάρισμα.
-
Ημουν σιγουρος οτι θα εφταιγαν λαστιχα,υγρασια,κακο καρμα,Ερμηδες κτλ.........
Η εικονα παντως δεν ειναι τρολαρισμα.......
Οσον αφορα την Α class,σωθηκε με την τοποθετηση του esp,καθως απο κεντρο βαρους,ρυθμιση και γεωμετρια αναρτησης,ηταν γτπ -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ημουν σιγουρος οτι θα εφταιγαν λαστιχα,υγρασια,κακο καρμα,Ερμηδες κτλ.........
Η εικονα παντως δεν ειναι τρολαρισμα.......
Οσον αφορα την Α class,σωθηκε με την τοποθετηση του esp,καθως απο κεντρο βαρους,ρυθμιση και γεωμετρια αναρτησης,ηταν γτπΒάλανε και ζάντες μεγαλύτερης διάστασης.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Δεν ειναι κακο να πουμε οτι πλεον και οι 'πλαδαροι' Ασιατες ειναι κορυφαιοι και στο τιμονι........δεν ειναι κακοΣίγουρα δεν είναι κακό... Είναι ο ορισμός της υπερβολής. Θυμήθηκα τώρα που πριν από χρόνια η Α class της Μερσεντές είχε αποτύχει παταγωδώς στο συγκεκριμένο τεστ. Δηλαδή τι θα έπρεπε να πούμε τότε; Ότι οι Γερμανοί δεν έχουν ιδέα από στήσιμο αυτοκινήτου; Τα πολλά λόγια είναι φτώχια. Ενα αυτοκίνητο κρίνεται συνολικά ως προς την οδική του ασφάλεια (φρένα, ρεπρίζ, κράτημα κλπ). Αστάθμητοι παράγοντες όπως (κακή επιλογή ελαστικών) μπορεί να φέρουν αποτελέσματα που ξεγελούν. Όταν το 80% των Ασιατικών αυτοκινήτων κινούνται με την παλιά γνωστή συνταγή του ημιάκαμπτου πίσω το να λες ότι έχουν κάνει άλματα στον τομέα του στησίματος είναι τρελό τρολάρισμα. [/quote]
Ημιάκαμπτο φορούν και πολλά ευρωπαϊκά, δεν λέει κάτι αυτό απο μόνο του.
Πάντως, συνομιλητές απο το φόρουμ είχαν κατακρίνει το τωρινό φόκους για το στήσιμο του σε σχέση με την 1η και 3η γενιά, τουλάχιστον στην πρωταρχική/προ f/l εκδοχή του.
-
καλημερα, το συγκεκριμενο ποστ το ποσταρα και στο θεμα με τα 'λαδια', αλλα νομιζω οτι εδω θα μου απαντησετε πιο αναλυτικα
μου ζητησε καλος μου φιλος να του παρω λαδια για το FORD S-max 2.0 diesel που εχει (μοντ 2007).
Ειδα οτι παιρνει λαδι 5-30, επισης ειδα οτι τα λαδια που βαζει η FORD ειναι ημισυνθετικα (;)
http://www.car.gr/parts/view/627851/
http://www.theloantallaktika.gr/lipanti ... 30-5l.htmlστο σάιτ της Castrol που κοιταξα, ειδα οτι προτεινει τα magnatec, τα οποια μαλλον ειναι συνθετικα (;) ('Χρησιμοποιεί πλήρη συνθετική τεχνολογία'), αλλα εχουν την προδιαγραφη 'Α5', ενω καλυπτουν και τις τελευταιες προδιαγραφες της FORD
http://www.castrol.com/el_gr/greece/pro ... natec.htmlτα δινει για 20000 χιλιομετρα;;;
http://oilselector.castrol.com/c/gr/gre ... 06-2010%29Ηθελα να κανω 2 ερωτησεις:
τι διαφορα εχει η 'Α5' απο την 'Α1' που εχει το λαδι της FORD;και αν θα μπορουσαμε να βαλουμε καποιο συνθετικο 5-30
ευχαριστω
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
καλημερα, το συγκεκριμενο ποστ το ποσταρα και στο θεμα με τα 'λαδια', αλλα νομιζω οτι εδω θα μου απαντησετε πιο αναλυτικαμου ζητησε καλος μου φιλος να του παρω λαδια για το FORD S-max 2.0 diesel που εχει (μοντ 2007).
Ειδα οτι παιρνει λαδι 5-30, επισης ειδα οτι τα λαδια που βαζει η FORD ειναι ημισυνθετικα (;)
http://www.car.gr/parts/view/627851/
http://www.theloantallaktika.gr/lipanti ... 30-5l.htmlευχαριστω
Aν και καθυστερημένα, να πω ότι έχει αλλάξει η προδιαγραφή της ford σε FORD WSS M2C 913 D η οποία φυσικά είναι συμβατή με τις προς τα πίσω προδιαγραφές Α,Β,C και τα λάδια της από A1 έχουν μεταπέσει σε Α5.
http://www.talkford.com/community/topic ... -m2c913-d/
Βάση των προαναφερόμενων θα σου πρότεινα castrol magnatec 5-30 A5, που προτείνει η Ford
http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=& ... 24&cad=rja -
Στο ford.gr φαινεται διαθεσιμος στον τιμοκαταλογο ο 1.5tdci για το fiesta.
-
Παιδια μια ερωτηση σχετικα με το ηχοσυστημα του Fiesta (το SONY), εχει μερικες μερες τωρα που εχει κολλησει και δειχνει στην οθονη οτι παιζει το ιδιο κομματι συνεχεια (στριμαρω μεσω bluetooth απο κινητο) πως το κανω να ξεκολλησει?
Επισης, μπορω με καποιο τροπο να κανω μονος μου update το firmware του FORD SYNC? Η πρεπει να παω απο αντιπροσωπεια?
-
Παιδιά καλησπέρα.Υπάρχει κανείς κάτοχος focus τρίτης γενιάς με τον κινητήρα 1.6 ατμόσφαιρα με τα 125 άλογα για να γράψει εντυπώσεις; Είναι επαρκής - σβέλτος ή όχι; Ενδιαφέρομαι για αγορά μεταχειρισμένου και κανά δυο υποψήφια που έχω εντοπίσει είναι με αυτό τον κινητήρα καθώς τα 1.0 ecoboost σπανίζουν. Αξίζει να ασχοληθώ ή όχι;
-
Επαρκης ναι.. επικινδυνο δεν ειναι.. αλλα σιγουρα ειναι το πιο τρανταχτο του μειωνεκτημα σαν αμαξι.. πιθανα αρκετα πιο αξιοπιστος απο τον 1.0 μελλοντικα ωστοσο.. αν σ αρεσει σαν αμαξι και δεν εχεις απαιτησεις επιδοσεων ιδιως αν πας απο ενα λιγοτερο ασφαλες και αρκετα παλιοτερο αμαξι σε αυτο δεν ειναι λογος απορριψης.
FORD FORUM