Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καύσιμα Diesel: Απόψεις;
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 92
    • 93
    • 21 / 93
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    1855
    78219
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kpsig moderator last edited by

      Ο χρήστης cson έγραψε:

      Και εγώ την ίδια απορία είχα... Ποτέ δεν είχα diesel, αλλά στη βενζίνη ποτέ δεν είδα διαφορά (είτε ήταν 100αρα είτε Χ είτε Υ)...

      Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Αν π.χ. έχεις S2000 με 12:1 συμπίεση είναι αδύνατο να μην καταλάβεις την διαφορά 100άρας με 95άρα.
      Για τα diesel που έγραψα και πιο πάνω, υποψιάζομαι ότι μάλλον η Shell λέει την αλήθει, αφαιρεί τα βαρύτερα κλάσματα του πετρελαίου και τα αντικαθιστά με GTL που είναι λεπτόρευστο. Οπότε πέφτει συνολικά το ιξώδες του καυσίμου. Απλά μια θεωρία.

      Δεν καταλαβαινεις τιποτα φιλε μου αναμεσα σε 95αρα και 100αρα στα ατμοσφαιρικα, εχουμε ενα type r κ20a με 11.7 συμπιεση και απλα δεν υπαρχει διαφορα.

      Φυσικά και κάνει σε ατμοσφαιρικά με υψηλή συμπίεση, ιδιαίτερα τις ζεστές ημέρες και μεγάλα φορτία μηχανής (πχ ανηφόρα με κλιματισμό). Σε δύναμη, εκεί ειδικά που τη βγάζει το TypeR, μηδαμινές διαφορές όντως.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cyberguy last edited by

        σε τουρμπο και ατμοσφαιρικα με υψηλή συμπίεση εννοείτε ότι έχουμε διαφορά.

        Εαν δεν βάλω καλή βενζίνη στο impreza και ο knock sensor 'ακούσει' πυρακια, τότε ρίχνει minimum 10 μοιρες αβανς που σημαίνει 30-40 άλογα. Η διαφορά είναι τραγική.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thednick last edited by

          Αν έχεις πολλά άλογα ίσως να καταλαβαίνεις τη διαφορα αφού χάνεις/κερδίζεις περισσότερα (σε απόλυτα νούμερα).

          Εγώ πάντως στο 122 tsi (που είναι τούρμπο με σχέση συμπίεσης 10:1) δεν βλέπω διαφορά στην αίσθηση. Δε λέω ότι δεν έχει διαφορά, λέω ότι δεν την καταλάβαίνω. Τώρα αν μπει στο δυναμόμετρο μπορεί να δώσει 5 άλογα παραπάνω και να κάνει καμιά ρεπριζ μισό δευτερόλεπτο λιγότερο.

          Στην κατανάλωση πάντως που είναι εύκολα (?) μετρήσιμο μέγεθος σίγουρα δεν είδα διαφορά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kosath last edited by

            Καλησπέρα σε όλους,

            Έχω το Kia Rio 1.1D 2013 (30.000χλμ) και η γυναίκα μου το i30 1.4D 2013 (15.000χλμ). Και στα 2 αυτοκίνητα βάζοντας EKO Avio αφήνοντας το γκάζι με ταχύτητα στο κιβώτιο και κίνηση με χιλιόμετρα (π.χ. 80) η κατανάλωση δεν δείχνει 0 αλλά περίπου 2-3 λίτρα. Όταν συμβαίνει αυτό (όχι συνέχεια αλλά 3-4 φορές ανά γέμισμα) μου ανεβαίνει και η στιγμιαία (και προφανώς η μέση) κατανάλωση...

            Έχω βάλει AVIO από πρατήριο με τις ταινίες στη Λ. Δημοκρατίας (Αχαρναί) και στο εταιρικό της Πετρούπολης (Πετρουπόλεως χαμηλά - σχεδόν Θηβών). Το ίδιο πράγμα κάθε φορά.

            Το ίδιο θέμα είχα και με το Shell V-Power Diesel και στα 2 αυτοκίνητα.

            Το έχω παρατηρήσει επίσης, όταν μπαίνω Αττική Οδό από έξοδο 6 προς Κατεχάκη με τέρμα γκάζι. Στα φανάρια μετά την έξοδο, η κατανάλωση χωρίς γκάζι με ταχύτητα (όπως έγραψα πιο πάνω) μέχρι να σταματήσω είναι 2-3l/100km. και μου ανάβει το λαμπάκι του κουμπιού START&STOP (δεν σβήνει το αυτοκίνητο - σαν να το έχω απενεργοποιήσει).

            Πριν 3 μέρες, έβαλα από το προαναφερθέν εταιρικό το απλό diesel της ΕΚΟ. Ο κινητήρας είναι πιο αθόρυβος και δεν παρουσίασε (ακόμη) το πρόβλημα με την κατανάλωση και το ISG λειτουργεί κανονικά. Να σημειώσω ότι στο δικό μου (Kia Rio) αναβόσβησε πριν 1 μήνα περίπου η ένδειξη της μηχανής και απ΄ότι είδα με το κινητό έκανε 'αναγκαστική' αναγέννηση το φίλτρο DPF (στην αρχή τρόμαξα γιατί το καλοκαίρι άλλαξα κινητήρα επειδή είχε κολλήσει στις 6000 στροφές χωρίς γκάζι με αποτέλεσμα να κάψει μέχρι και τα λάδια! 7χρόνια εγγύηση όμως)

            Για πείτε μου τη γνώμη σας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-chania last edited by

              Πολύ πιθανό τη στιγμή εκείνη να κάνει αναζωογόνηση και λόγου του ότι έχει ανάγκη το καύσιμο για αυτό και δεν κλείνει εντελώς την παροχή. Για τον ίδιο λόγο δεν είναι σωστό να σβήσει ο κινητήρας όταν σταματήσεις και για αυτό σε ενημερώνει ότι εκείνη τη στιγμή δεν είναι εφικτό. Για πες μας την εμπειρία σου με τις 6000 σαλ. πίσω τι γινόταν; ντουμάνι; Την στάθμη την είχες τσεκάρει ποτέ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias-a last edited by

                Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
                Πολύ πιθανό τη στιγμή εκείνη να κάνει αναζωογόνηση και λόγου του ότι έχει ανάγκη το καύσιμο για αυτό και δεν κλείνει εντελώς την παροχή. Για τον ίδιο λόγο δεν είναι σωστό να σβήσει ο κινητήρας όταν σταματήσεις και για αυτό σε ενημερώνει ότι εκείνη τη στιγμή δεν είναι εφικτό. Για πες μας την εμπειρία σου με τις 6000 σαλ. πίσω τι γινόταν; ντουμάνι; Την στάθμη την είχες τσεκάρει ποτέ;

                σωστος ο κωστας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dexter13 last edited by

                  Runaway diesel. Το χειροτερο που μπορει να συμβει οταν δεν διαβαζεις το μανιουαλ του diesel. Φιλε δυστυχως δεν φταιει το καυσιμο. Και χρυσαφι να βαλεις αν διακοπτεις συνεχεια την αναγεννηση του φιλτρου μικροσωματιδιων, παλι θα τιναξεις το μοτερ στον αερα με την εισοδο πετρελαιου στο λαδι του κινητηρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsabasid last edited by

                    Ο χρήστης kosath έγραψε:
                    Καλησπέρα σε όλους,

                    Έχω το Kia Rio 1.1D 2013 (30.000χλμ) και η γυναίκα μου το i30 1.4D 2013 (15.000χλμ). Και στα 2 αυτοκίνητα βάζοντας EKO Avio αφήνοντας το γκάζι με ταχύτητα στο κιβώτιο και κίνηση με χιλιόμετρα (π.χ. 80) η κατανάλωση δεν δείχνει 0 αλλά περίπου 2-3 λίτρα. Όταν συμβαίνει αυτό (όχι συνέχεια αλλά 3-4 φορές ανά γέμισμα) μου ανεβαίνει και η στιγμιαία (και προφανώς η μέση) κατανάλωση...

                    Έχω βάλει AVIO από πρατήριο με τις ταινίες στη Λ. Δημοκρατίας (Αχαρναί) και στο εταιρικό της Πετρούπολης (Πετρουπόλεως χαμηλά - σχεδόν Θηβών). Το ίδιο πράγμα κάθε φορά.

                    Το ίδιο θέμα είχα και με το Shell V-Power Diesel και στα 2 αυτοκίνητα.

                    Το έχω παρατηρήσει επίσης, όταν μπαίνω Αττική Οδό από έξοδο 6 προς Κατεχάκη με τέρμα γκάζι. Στα φανάρια μετά την έξοδο, η κατανάλωση χωρίς γκάζι με ταχύτητα (όπως έγραψα πιο πάνω) μέχρι να σταματήσω είναι 2-3l/100km. και μου ανάβει το λαμπάκι του κουμπιού START&STOP (δεν σβήνει το αυτοκίνητο - σαν να το έχω απενεργοποιήσει).

                    Πριν 3 μέρες, έβαλα από το προαναφερθέν εταιρικό το απλό diesel της ΕΚΟ. Ο κινητήρας είναι πιο αθόρυβος και δεν παρουσίασε (ακόμη) το πρόβλημα με την κατανάλωση και το ISG λειτουργεί κανονικά. Να σημειώσω ότι στο δικό μου (Kia Rio) αναβόσβησε πριν 1 μήνα περίπου η ένδειξη της μηχανής και απ΄ότι είδα με το κινητό έκανε 'αναγκαστική' αναγέννηση το φίλτρο DPF (στην αρχή τρόμαξα γιατί το καλοκαίρι άλλαξα κινητήρα επειδή είχε κολλήσει στις 6000 στροφές χωρίς γκάζι με αποτέλεσμα να κάψει μέχρι και τα λάδια! 7χρόνια εγγύηση όμως)

                    Για πείτε μου τη γνώμη σας...

                    Όπως στο είπαν. 99% κάνει ενεργητική αναγέννηση που σημαίνει ψεκασμός περίσσειας καυσίμου, γι αυτό και δεν είανι στο 0 όταν αφήνεις το γκάζι. Αυτές τις διαδικασίες πρέπει να τις αφήσεις να ολοκληρώνονται αλλιώς η άσχημη εμπειρία σου θα επαναληφθεί. Μου κάνει εντύπωση όμως. Πριν αρχίσει να τα παίζει ο κινητήρας δε σου εμφάνισε ένδειξη για αλλαγή λαδιών ή υψηλή στάθμη αυτών;

                    Dexter, επειδή το manual του Yaris το έχω διαβάσει, πουθενά δεν αναφέρει ουσιαστικά πράγματα για τη λειτουργία του DPF. Μόνο αν εμφανιστεί πρόβλημα, να απευθυνθείς σε εξουσιοδοτημένο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dexter13 last edited by

                      Καπου αναφερει πως αντιλαμβανεσαι αν κανει αναγεννηση ( αυξημενο ρελαντι κλπ). Αν δεν κανω λαθος γραφει με ποσες στροφες / χλμ να το οδηγεις εκεινη την ωρα.
                      Τι να εγραφε δηλαδη. Οτι οι κατασκευαστες δεν μπορουν να βαλουν μπεκ απευθειας εγχυσης καθαριστικου στο φιλτρο για να μην τρεχει ο κοσμακης. Απο τους πωλητες δε, μαυρα μεσανυχτα, ισως κ εσκεμμενα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsabasid last edited by

                        Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
                        Καπου αναφερει πως αντιλαμβανεσαι αν κανει αναγεννηση ( αυξημενο ρελαντι κλπ). Αν δεν κανω λαθος γραφει με ποσες στροφες / χλμ να το οδηγεις εκεινη την ωρα.
                        Τι να εγραφε δηλαδη. Οτι οι κατασκευαστες δεν μπορουν να βαλουν μπεκ απευθειας εγχυσης καθαριστικου στο φιλτρο για να μην τρεχει ο κοσμακης. Απο τους πωλητες δε, μαυρα μεσανυχτα, ισως κ εσκεμμενα.

                        Ακόμη κι αν μιλάει για ρελαντί, δεν είναι εύκολο πάντα να το παρατηρείς. Και γενικά η ενημέρωση της πλειοψηφίας (αλλά και πολλών εξουσιοδοτημένων) περί DPF είναι τόσο μικρή που θεωρώ δε φταίει ότι δε διαβάζουν το μανουαλ. Από τις αντιπροσωπείες είτε εσκεμμένα είτε από άγνοια δεν ενημερώνουν καθόλου

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          otso last edited by

                          Ο χρήστης thednick έγραψε:
                          Και εγώ την ίδια απορία είχα... Ποτέ δεν είχα diesel, αλλά στη βενζίνη ποτέ δεν είδα διαφορά (είτε ήταν 100αρα είτε Χ είτε Υ)...

                          το ιδιο , ουτε σε βενζινη , αλλα ουτε και στο diesel τωρα . το ιδιο και παλιοτερα με το ασετον .σε οσους ειχα δωσει εβλεπαν φοβερες διαφορες.
                          πολυ πλασιντο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kosath last edited by

                            Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
                            Runaway diesel. Το χειροτερο που μπορει να συμβει οταν δεν διαβαζεις το μανιουαλ του diesel. Φιλε δυστυχως δεν φταιει το καυσιμο. Και χρυσαφι να βαλεις αν διακοπτεις συνεχεια την αναγεννηση του φιλτρου μικροσωματιδιων, παλι θα τιναξεις το μοτερ στον αερα με την εισοδο πετρελαιου στο λαδι του κινητηρα.

                            Αγαπητέ Dexter, το manual το έχω διαβάσει 4 φορές μέχρι τώρα. Την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο 2 φορές μάλιστα. Δεν αναφέρει πουθενά κάτι για την αναγέννηση και το φίλτρο DPF...

                            Ξέχασα να αναφέρω ότι ο κινητήρας κόλλησε στις 6000 στροφές λόγω μη ενημέρωσης από την αντιπροσωπεία για έγκαιρη αναβάθμιση του εγκεφάλου. Και έται άλλαξα κινητήρα και τρόμπα πετρελαίου εντός εγγύησης φυσικά...

                            Αν κάποιος έχει KIA πετρέλαιο και έχει ή γνωρίζει λεπτομέρειες για την αναγέννηση ας τις παραθέσει παρακαλώ.

                            Και σήμερα, κανένα θέμα με το απλό πετρέλαιο της ΕΚΟ. Μέση κατανάλωση 5.3 και πέφτει (χθες 5.5)!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dexter13 last edited by

                              Μακαρι να μην την πατησει κανεις. Αν δε το γραφει το μανιουαλ, ζητησε απο τον τεχνικο τους συμβουλο να σε κατευθυνει. Κανε μια αναζητηση κ στο διαδικτυο να δεις αποψεις. Το dpf θελει καλο λαδι κ οχι διακοπη της αναγεννησης για οσο χρονο διαρκει. Δε λεω οτι φταις εσυ. Κριμα καινουριο αμαξι να γινεται τετοια ζημια με κινδυνο προκλησης ατυχηματος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostas-chania last edited by

                                Ο χρήστης kosath έγραψε:

                                Runaway diesel. Το χειροτερο που μπορει να συμβει οταν δεν διαβαζεις το μανιουαλ του diesel. Φιλε δυστυχως δεν φταιει το καυσιμο. Και χρυσαφι να βαλεις αν διακοπτεις συνεχεια την αναγεννηση του φιλτρου μικροσωματιδιων, παλι θα τιναξεις το μοτερ στον αερα με την εισοδο πετρελαιου στο λαδι του κινητηρα.

                                Αγαπητέ Dexter, το manual το έχω διαβάσει 4 φορές μέχρι τώρα. Την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο 2 φορές μάλιστα. Δεν αναφέρει πουθενά κάτι για την αναγέννηση και το φίλτρο DPF...

                                Ξέχασα να αναφέρω ότι ο κινητήρας κόλλησε στις 6000 στροφές λόγω μη ενημέρωσης από την αντιπροσωπεία για έγκαιρη αναβάθμιση του εγκεφάλου. Και έται άλλαξα κινητήρα και τρόμπα πετρελαίου εντός εγγύησης φυσικά...

                                Αν κάποιος έχει KIA πετρέλαιο και έχει ή γνωρίζει λεπτομέρειες για την αναγέννηση ας τις παραθέσει παρακαλώ.

                                Και σήμερα, κανένα θέμα με το απλό πετρέλαιο της ΕΚΟ. Μέση κατανάλωση 5.3 και πέφτει (χθες 5.5)!

                                Δηλαδή ο εγκέφαλος έδωσε αυτοβούλως καύσιμο στο κινητήρα και τον έσπασε; Δεν έσπασε από υψηλή στάθμη λιπαντικού;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dexter13 last edited by

                                  Απο τις αποτυχημενες-μη ολοκληρωμενες αναγεννησεις εισηλθε σιγα σιγα ποσοτητα πετρελαιου στο χωρο του κινητηρα κ δεν εσβηνε μεχρι να τα διαλυσει ολα, γιατι πλημμυρισε με πετρελαιο. Χοντρικα στο περιγραφω. Μπορουσε να σβησει αν εβαζες μεγαλη σχεση στο κιβωτιο ξ αφηνες αποτομα συμπλεκτη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bebes last edited by

                                    ειχε δημοσιευτει ενα ποστ πριν αρκετους μηνες που ανεφερε ενα τετοιο περιστατικο:

                                    Ανεβηκε πολυ η σταθη του λαδιου (το οποιο ανακατευοταν με πετρελαιο) και δεν μπορουσε ο οδηγος να σβησει το αυτοκινητο
                                    Τελικα το σταματησε αλλα κατεστρεψε τον κινητηρα.
                                    Δεν θυμαμαι σε ποιο θεμα ειχε δημοσιευτει, δεν μπορεσα να το βρω με ενα προχειρο ψαξιμο που εκανα.

                                    Αν θυμαμαι καλα, αναφεροταν στην αναγκη να ελεγχουμε τακτικα τη σταθμη λαδιου, ειδικα σε πετρελαιοκινητα που κινουνται στην πολη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Αυτο νομιζω γινεται απο τις αναθυμιασεις πετρελαιου στο στροφαλοθαλαμο περνανε στην εισαγωγη και ο κινητηρας ανεβαζει απεριοριστα στροφες και καταστρεφεται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cson last edited by

                                        Παιδια εσεις με τα πετρελαια οταν πατε σε εταιρικα shell εχετε την ιδια μανουρα με τον υπαλληλο να σας πουλησει vpower εναντι απλου diesel οπως στην βενζινη? Εχει παραγινει το κακο στη βενζινη , ειναι πλεον προκλητικα αγενεστατοι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostas-chania last edited by

                                          Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                          ειχε δημοσιευτει ενα ποστ πριν αρκετους μηνες που ανεφερε ενα τετοιο περιστατικο:

                                          Ανεβηκε πολυ η σταθη του λαδιου (το οποιο ανακατευοταν με πετρελαιο) και δεν μπορουσε ο οδηγος να σβησει το αυτοκινητο
                                          Τελικα το σταματησε αλλα κατεστρεψε τον κινητηρα.
                                          Δεν θυμαμαι σε ποιο θεμα ειχε δημοσιευτει, δεν μπορεσα να το βρω με ενα προχειρο ψαξιμο που εκανα.

                                          Αν θυμαμαι καλα, αναφεροταν στην αναγκη να ελεγχουμε τακτικα τη σταθμη λαδιου, ειδικα σε πετρελαιοκινητα που κινουνται στην πολη

                                          Το θέμα έχει αναλυθεί και εδώ: viewtopic.php?f=6&t=53132&start=480
                                          που είναι το κανονικό topic. Έχει και μερικά βιντεάκια από σπάσιμο κινητήρων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bebes last edited by

                                            Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                                            ειχε δημοσιευτει ενα ποστ πριν αρκετους μηνες που ανεφερε ενα τετοιο περιστατικο:

                                            Ανεβηκε πολυ η σταθη του λαδιου (το οποιο ανακατευοταν με πετρελαιο) και δεν μπορουσε ο οδηγος να σβησει το αυτοκινητο
                                            Τελικα το σταματησε αλλα κατεστρεψε τον κινητηρα.
                                            Δεν θυμαμαι σε ποιο θεμα ειχε δημοσιευτει, δεν μπορεσα να το βρω με ενα προχειρο ψαξιμο που εκανα.

                                            Αν θυμαμαι καλα, αναφεροταν στην αναγκη να ελεγχουμε τακτικα τη σταθμη λαδιου, ειδικα σε πετρελαιοκινητα που κινουνται στην πολη

                                            Το θέμα έχει αναλυθεί και εδώ: viewtopic.php?f=6&t=53132&start=480
                                            που είναι το κανονικό topic. Έχει και μερικά βιντεάκια από σπάσιμο κινητήρων.

                                            οχι, δεν εννοουσα αυτο.

                                            πρεπει να ειχαμε παλια ενα θεμα με τιτλο: 'Diesel εναντιον Βενζινης', ή 'πλεονεκτηματα πετρλαιοκινησης', ή καπως ετσι.
                                            Πιθανον να 'σκοτωθήκαμε' και να το διεγραψαν, αν και δε νομιζω.

                                            παντως δεν μπορω να το βρω και ειχαν γραφτει πολλες σελιδες εκει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 21 / 93
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr