Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 3
    • Best 0
    • Groups 0

    kosath

    @kosath

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    3
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kosath Unfollow Follow

    Latest posts made by kosath

    • RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;

      Ο χρήστης Cyberguy έγραψε:

      δεν σκεφτηκες να βαλεις ταχυτητα μεσα για να το σβησεις?

      Απο τις αποτυχημενες-μη ολοκληρωμενες αναγεννησεις εισηλθε σιγα σιγα ποσοτητα πετρελαιου στο χωρο του κινητηρα κ δεν εσβηνε μεχρι να τα διαλυσει ολα, γιατι πλημμυρισε με πετρελαιο. Χοντρικα στο περιγραφω. Μπορουσε να σβησει αν εβαζες μεγαλη σχεση στο κιβωτιο ξ αφηνες αποτομα συμπλεκτη.

      @Cyberguy, δυστυχώς δεν το σκέφτηκα - ευτυχώς κατέβηκε ένας φορτηγατζής και μου είπε να το σβήσω, του έδειξα ότι είχα το κλειδί στο χέρι (!) και δεν σβήνει. Ευτυχώς μου είπε να βάλω πρώτη και να αφήσω συμπλέκτη. Και έτσι έμεινα με ένα i10 για 2 μήνες...

      @Dexter13, τράβηξε και λάδια μαζί γιατί έβγαζε άσπρο καπνό - είχε γεμίσει η εθνική (ύψος μεταμόρφωσης)

      Ας μην συνεχίσουμε όμως εδώ το συγκεκριμένο θέμα γιατί είμαστε offtopic και κάποιος αργά ή γρήγορα θα μας το επισημάνει.

      Ontopic πάλι μου έκανε αναγέννηση με το απλό πετρέλαιο της EKO... Είναι εκνευριστικό γιατί εκεί που είχα μέσο όρο 5.3 με πτωτικές τάσεις μου πήγε 5.9! Υπομονή

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kosath
    • RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;

      Ο χρήστης dexter13 έγραψε:
      Runaway diesel. Το χειροτερο που μπορει να συμβει οταν δεν διαβαζεις το μανιουαλ του diesel. Φιλε δυστυχως δεν φταιει το καυσιμο. Και χρυσαφι να βαλεις αν διακοπτεις συνεχεια την αναγεννηση του φιλτρου μικροσωματιδιων, παλι θα τιναξεις το μοτερ στον αερα με την εισοδο πετρελαιου στο λαδι του κινητηρα.

      Αγαπητέ Dexter, το manual το έχω διαβάσει 4 φορές μέχρι τώρα. Την πρώτη μέρα που πήρα το αυτοκίνητο 2 φορές μάλιστα. Δεν αναφέρει πουθενά κάτι για την αναγέννηση και το φίλτρο DPF...

      Ξέχασα να αναφέρω ότι ο κινητήρας κόλλησε στις 6000 στροφές λόγω μη ενημέρωσης από την αντιπροσωπεία για έγκαιρη αναβάθμιση του εγκεφάλου. Και έται άλλαξα κινητήρα και τρόμπα πετρελαίου εντός εγγύησης φυσικά...

      Αν κάποιος έχει KIA πετρέλαιο και έχει ή γνωρίζει λεπτομέρειες για την αναγέννηση ας τις παραθέσει παρακαλώ.

      Και σήμερα, κανένα θέμα με το απλό πετρέλαιο της ΕΚΟ. Μέση κατανάλωση 5.3 και πέφτει (χθες 5.5)!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kosath
    • RE: Καύσιμα Diesel: Απόψεις;

      Καλησπέρα σε όλους,

      Έχω το Kia Rio 1.1D 2013 (30.000χλμ) και η γυναίκα μου το i30 1.4D 2013 (15.000χλμ). Και στα 2 αυτοκίνητα βάζοντας EKO Avio αφήνοντας το γκάζι με ταχύτητα στο κιβώτιο και κίνηση με χιλιόμετρα (π.χ. 80) η κατανάλωση δεν δείχνει 0 αλλά περίπου 2-3 λίτρα. Όταν συμβαίνει αυτό (όχι συνέχεια αλλά 3-4 φορές ανά γέμισμα) μου ανεβαίνει και η στιγμιαία (και προφανώς η μέση) κατανάλωση...

      Έχω βάλει AVIO από πρατήριο με τις ταινίες στη Λ. Δημοκρατίας (Αχαρναί) και στο εταιρικό της Πετρούπολης (Πετρουπόλεως χαμηλά - σχεδόν Θηβών). Το ίδιο πράγμα κάθε φορά.

      Το ίδιο θέμα είχα και με το Shell V-Power Diesel και στα 2 αυτοκίνητα.

      Το έχω παρατηρήσει επίσης, όταν μπαίνω Αττική Οδό από έξοδο 6 προς Κατεχάκη με τέρμα γκάζι. Στα φανάρια μετά την έξοδο, η κατανάλωση χωρίς γκάζι με ταχύτητα (όπως έγραψα πιο πάνω) μέχρι να σταματήσω είναι 2-3l/100km. και μου ανάβει το λαμπάκι του κουμπιού START&STOP (δεν σβήνει το αυτοκίνητο - σαν να το έχω απενεργοποιήσει).

      Πριν 3 μέρες, έβαλα από το προαναφερθέν εταιρικό το απλό diesel της ΕΚΟ. Ο κινητήρας είναι πιο αθόρυβος και δεν παρουσίασε (ακόμη) το πρόβλημα με την κατανάλωση και το ISG λειτουργεί κανονικά. Να σημειώσω ότι στο δικό μου (Kia Rio) αναβόσβησε πριν 1 μήνα περίπου η ένδειξη της μηχανής και απ΄ότι είδα με το κινητό έκανε 'αναγκαστική' αναγέννηση το φίλτρο DPF (στην αρχή τρόμαξα γιατί το καλοκαίρι άλλαξα κινητήρα επειδή είχε κολλήσει στις 6000 στροφές χωρίς γκάζι με αποτέλεσμα να κάψει μέχρι και τα λάδια! 7χρόνια εγγύηση όμως)

      Για πείτε μου τη γνώμη σας...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kosath
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr