May 11, 2015, 8:33 PM

Ο χρήστης cson έγραψε:

Και εγώ την ίδια απορία είχα... Ποτέ δεν είχα diesel, αλλά στη βενζίνη ποτέ δεν είδα διαφορά (είτε ήταν 100αρα είτε Χ είτε Υ)...

Εξαρτάται το αυτοκίνητο. Αν π.χ. έχεις S2000 με 12:1 συμπίεση είναι αδύνατο να μην καταλάβεις την διαφορά 100άρας με 95άρα.
Για τα diesel που έγραψα και πιο πάνω, υποψιάζομαι ότι μάλλον η Shell λέει την αλήθει, αφαιρεί τα βαρύτερα κλάσματα του πετρελαίου και τα αντικαθιστά με GTL που είναι λεπτόρευστο. Οπότε πέφτει συνολικά το ιξώδες του καυσίμου. Απλά μια θεωρία.

Δεν καταλαβαινεις τιποτα φιλε μου αναμεσα σε 95αρα και 100αρα στα ατμοσφαιρικα, εχουμε ενα type r κ20a με 11.7 συμπιεση και απλα δεν υπαρχει διαφορα.

Φυσικά και κάνει σε ατμοσφαιρικά με υψηλή συμπίεση, ιδιαίτερα τις ζεστές ημέρες και μεγάλα φορτία μηχανής (πχ ανηφόρα με κλιματισμό). Σε δύναμη, εκεί ειδικά που τη βγάζει το TypeR, μηδαμινές διαφορές όντως.