Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 77
    • Best 0
    • Groups 0

    tsabasid

    @tsabasid

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    77
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tsabasid Unfollow Follow

    Latest posts made by tsabasid

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Παιδιά, είστε σίγουροι πως το λαμπάκι ανάβει όταν κάνει ενεργητική αναγέννηση και όχι όταν απλά έχει υπερβεί κάποιο επίπεδο κορεσμού το φίλτρο; 24.000χλμ και να μην έχει κάνει ενεργητική αναγέννηση είναι εξαιρετικά απίθανο εκτός κι αν το αμάξι οδηγείται στα όρια διαρκώς (που δε νομίζω)

      Και γενικά δε ξέρω άλλα αυτοκίνητα όπου να υπάρχει ένδειξη για την ενεργητική αναγέννηση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsabasid
    • RE: TOYOTA FORUM

      Η διαδικασία του κορεσμού και καθαρισμού του φίλτρου είναι διαρκής. Όταν εσύ το πατάς όπως λες για 15λεπτά, εκείνη την ώρα συμβαίνει παθητική αναγέννηση. Αυξάνεις δηλαδή εσύ τη θερμοκρασία του κυκλώματος εξάτμισης οδηγώντας σε ψηλές στροφές, και η αύξηση αυτή, καίει κάποια από τα σωματίδια που έχει κατακρατήσει το φίλτρο. Όταν ρίξεις στροφές, αρχίζει αυτόματα ξανά ο κορεσμός του φίλτρου. όταν πάει να κάνει ενεργητική αναγέννηση(δηλαδή με εντολή της ECU να αρχίσει ψεκασμό περίσσειας καυσίμου) και διακοπεί αρκετές φορές, εκεί αρχίζει το πρόβλημα. Το ιδανικό είναι να παρακολουθεις τη στιγμιαία κατανάλωση, και όταν δεις κάποια 'παράλογη¨ αύξηση (πχ, είσαι με 120 και 6η. Κανονικά είσαι κάπου στα 4.5-5 λ/100χλμ. Αν ξαφνικά το δεις να πηγαίνει κοντά στα 7 σημαίνει ότι κάνει αναγέννηση. Το καταλαβαίνεις και εκείνη την ώρα, καθώς αν αφήσεις το πόδι από το γκάζι θα δεις μια τιμή από 1.5-2.5 l/100 στη στιγμαία--αντί για 0--) τότε κατεβάζεις μια σχέση να ανεβάσεις λίγο στροφές και συνεχίζεις μέχρι να τελειώσει. Είναι μπελαλίδικη η ολη ιστορία δυστυχώς. Έχω ταλαιπωρηθεί κι εγώ με το θέμα DPF σε καινούριο Yaris.

      Το χειρότερο είναι ότι κανείς, ούτε στα εξουσιοδοτημένα δε μπορούν να δώσουν ακριβώς στον πελάτη να καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει, καθώς υπάρχει μεγάλη ασχετοσύνη γύρω από το θέμα. Επίσης, το γεγονός ότι δεν υπάρχει ένδειξη ώστε να καταλαβαίνεις πότε ξεκινάει η διαδικασία της ενεργητικής αναγέννησης κάνει τα πράγματα χειρότερα από ότι κατάλαβα.

      Επίσης οι ενεργητικές αναγεννήσεις είναι απρόβλεπτες και δεν έρχονται όποτε τις θες, και για μένα αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να εξελίξουν στο συγκεκριμένο ζήτημα. Να δώσουν στον οδηγό δηλαδή ένα στοιχειώδη έλεγχο στη διαδικασία, ώστε να μπορεί να την εκιννήσει τη διαδικασία όταν βολεύει. Εξηγούμαι:

      Είχα κάνει 300 χλμ αυτοκινητόδρομο με το Yaris, και ξεκινάει ενεργητική αναγέννηση 2km πριν πάρω την έξοδο για το χωριό μου. Τραγικό. Ενώ αν υπήρχε για παράδειγμα κάποιος τρόπος απεικόνισης του επιπέδου κορεσμού του φίλτρου και δυνατότητα για έναρξη της διαδικασίας από τον οδηγό, θα το είχα ξεκινήσει πχ μόνος μου 60χλμ νωρίτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsabasid
    • RE: Renault Clio IV

      Ο χρήστης nick-gous έγραψε:
      Φίλοι μου γεια σας, δεν ξέρω αν έχει ήδη αναφερθεί κάτι σχετικό με αυτό που θα πω σε προηγούμενο topic αλλά θέλω τη βοήθειά σας για να είμαι σίγουρος πριν εκθέσω και εκτεθώ. Λοιπόν σήμερα πήγα σε ένα αξιόπιστο πρατήριο στα Βόρεια προάστια και σε κεντρικό σημείο, είπα στον υπάλληλο να το γεμίσει όσο πάει και ήμουν λίγο πριν ανάψει το λαμπάκι. Προς τεράστια έκπληξη μου είδα το μετρητή να περνά τα 45 lt (κάτι που δεν το έχω ξαναδεί στους 7 μήνες που έχω το clio) και να σταματάει στα 49 lt. Ρωτώ τον υπάλληλο πως έγινε αυτό και μου αποκρίθηκε πως όταν ένα ντεπόζιτο το γεμίζουμε τέρμα παίρνει περισσότερα λίτρα από αυτά που λέει σαν χωρητικότητα ο κατασκευαστής. Και ρωτώ είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο και ειδικά όταν δεν έχει ανάψει καν λαμπάκι ;;

      H επίσημη χωρητικότητα που γράφει στο εγχειρίδιο κατόχου ποια είναι; Λογικά στο λαμπάκι θα έχεις τουλάχιστον άλλα 5 λίτρα μέσα, οπότε εσύ που λες ότι ήσουν λίγο πριν, ας πούμε πως είχες 6. Η διαφορά είναι μεγάλη, οπότε μάλλον το πρατήριο κάνει καλές δουλειές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsabasid
    • RE: Αγορά Yaris ή Clio?

      Ο χρήστης athenap έγραψε:
      Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Εννοείς την ψαλίδα μεταξύ τιμής αγοράς αυτοκινήτου ή καυσίμων;
      οι διαδρομές που κάνω είναι των 10km κατά βάση, από και προς τη δουλειά πρωί απόγευμα συν βόλτες ή ό,τι άλλο προκύπτει.
      Εσύ από το Yaris είσαι ευχαριστημένος;
      Πάντως πολύ όμορφο το Clio, αν και το γιάρις έχει βελτιωθεί πολύ εμφανισιακά.

      Εννοούσα στα καύσιμα. Με 10.000 χλμ το χρόνο με τις τωρινές τιμές καυσίμου η σπόσβεση γίνεται χοντρικά σε 4-5 χρόνια. Αν μειωθεί η διαφορά τους τότε πας ακόμη παραπάνω. Επίσης επειδή περισσότερο το θες για εντός πόλης από ότι καταλαβαίνω μάλλον η βενζίνη σου ταιριάζει περισσότερο καθώς η αναγέννηση DPF απαιτεί συνθήκες ανοιχτού δρόμου συχνά πυκνά.

      Από το Yaris γενικά δεν έχω παράπονο. Λάβε υπόψιν ότι είναι το 1ο μου αυτοκίνητο και είμαι νέος οδηγός οπότε δεν έχω εμπειρία από άλλα. Κατανάλωση με τον D4D είμαι κοντά στο 5, κρατηματάκια σχετικά έχει, από τα 130χαω και άνω αρχίζει και γίνεται λίγο θορυβώδες στην καμπίνα, αλλά υποθέτω τα περισσότερα της κατηγορίας είναι έτσι. Σε 5 μήνες έχω κάνει 7.500 χλμ και γενικά το απολαμβάνω τώρα που το έχω μάθει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsabasid
    • RE: Αγορά Yaris ή Clio?

      Με budget 14.000 πας για βενζίνη καλοεξοπλισμένο. Τα 10.000 km είναι οριακά για μένα μεταξύ diesel και βενζίνης, και με τη ψαλίδα μεταξύ των τιμών τους να αναμαίνεται μικρότερη μάλλον σε βολεύει.

      Αν αποφασίσεις για diesel και να δώσεις κάτι παραπάνω, μάλλον θα πήγαινα στο Clio καθώς από όσο ξέρω είναι πιο απροβλημάτιστο ότι αφορά το φίλτρο DPF.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsabasid
    • RE: Οδήγηση με χειρόφρενο, βλάβη (!)

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

      Καλησπέρα, οδηγος δύο εβδομάδων και πρόλαβα να κάνω την πρώτη μου ζημιά. Οδηγούσα χθες εξω από την Θεσσαλονίκη ερχόμενος από το cosmos. Φαίνεται πως πριν φύγω δεν κατέβασα τελείως το χειρόφρενο με αποτέλεσμα να οδηγάω έτσι για όλη την Θεσσ-Μουδανιών! Κατάφερα να πηγαίνω και με 100km/h! Η αίσθηση ήταν ελάφρώς διαφορετική αλλά δεν έδωσα μεγάλη σημασία καθώς δεν το συνήθισα ώστε να είμαι σίγουρος για την αίσθηση σε κάθε περίπτωση.

      Όταν το κατάλαβα μέσα στην πόλη (άρχισε να κάνει προειδοποιητικό ήχο), το κατέβασα αλλά είχα ήδη χάσει τα φρένα από την υπερθέρμανση. Το πήγα ήρεμα μέχρι το σπίτι, ήταν κοντά και ήταν >23:00 οπότε δεν είχε κίνηση. Η μυρωδιά ήταν πολύ έντονη έφτασε μέχρι και το εσωτερικό της πολυκατοικίας.

      Σήμερα δεν το δοκίμασα... Μέχρι πού μπορεί να έχει γίνει ζημιά? Να το πάω κατευθείαν συνεργείο?

      Οποιος δεν το εχει παθει (αν και σε αυτο το βαθμο ειναι δυσκολο) να σηκωσει το χερι του.

      Απολυτα συγχωρητεο. Υπαρχει και ενα πολυ καλο κρυμμενο μαθημα εκει μεσα, εγραψες 'Η αίσθηση ήταν ελάφρώς διαφορετική αλλά δεν έδωσα μεγάλη σημασία'. Εκει ειναι το μυστικο: Να 'ακους' και να 'νιωθεις' το αυτοκινητο, εχεις να κερδισεις πολλα σαν οδηγος.

      Θα ελεγα να αλλαχτουν τα υγρα εντελως, και να κοιταξεις (ο μηχανικος) τα πισω φρενα εξονυχιστικα. Οταν πια σταθμευσες στην πολυκατοικια, εδεσες χειροφρενο? Ελπιζω οχι.

      Συμφωνώ με trident. Απλά μου κάνει εντύπωση. Το λαμπάκι του χειροφρένου δεν ήταν αναμμένο κατά τη διάρκεια της οδήγησης; 'Η επειδή για παράδειγμα ήταν στην κατώτερη σκάλα είχε σβήσει;

      Όπως και να χει, επειδή κι εγώ είμαι νέος οδηγός, στην αρχή δεν έχεις την εμπειρία να καταλάβεις τι πάει στραβά όταν αισθάνεσαι το 'κάτι διαφορετικό'. Για αυτό κάθε φορά που θα αισθάνεσαι κάτι διαφορετικό μη ντρέπεσαι να σταματήσεις με ασφάλεια κάπου να δεις αν συμβαίνει κάτι.

      Νομίζω σε αρκετά καινούρια αυτοκίνητα πλέον όταν κινείσαι με πάνω από 10 χλμ/ώρα με χειρόφρενο αρχίζει να ακούγεται προειδοποιητικός ήχος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tsabasid
    • RE: Παζάρι στην αγορά καινούριου οχήματος

      Ο χρήστης adensa έγραψε:
      Και από εμάς τι θες;να σε μάθουμε να παζαρευεις;

      Προφανώς θέλει να μάθει αν αυτοί που έχουν πετύχει εκπτώσεις κάνουν κάτι πέρα από αυτά που ανάφερε. Το δικό σου πρόβλημα ποιο είναι;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tsabasid
    • RE: Νissan Qashqai J11 [2014-__]

      Ο χρήστης takisc έγραψε:

      Τόσο καιρό που δεν είχες φώτα ομίχλης αντιμετώπισες κανένα πρόβλημα; Αν όχι δεν αξίζει να βάλεις κατά τη γνώμη μου. Απο την άλλη κοτζάμ Qashqai παίρνεις το οποίο θα το κρατήσεις στάνταρ μια εφταετία (μπορεί και πολύ παραπάνω) οπότε ίσως και να αξίζει να το δώσεις το 400.

      Τα φώτα ομίχλης το μόνο που κάνουν ειναι να στραβώνουν τους άλλους οδηγούς.
      Αν εχει οδηγησει καποιος σε ομίχλη θα ξερει οτι δεν κανουν δουλεια στην ομίχλη.

      Τα ομίχλης είναι για να σε κάνουν ορατό στον απέναντι, όχι για να βλέπεις εσύ καλύτερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsabasid
    • RE: ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

      Ο χρήστης alex96 έγραψε:

      Νομίζω πως στη σχολή θα σου απαντήσουν πιο έγκυρα. Σε γενικές γραμμές πάντως, πιστεύω πως και σε ένα μήνα μπορείς να έχεις καθαρίσει με όλα (μαθήματα και θεωρητικά), εκτός αν υπάρχει γραφειοκρατεια στο υπουργείο. Πήγαινε σε μια σχολή και θα σου πούνε εκεί.

      Ευχαριστώ Πολύ για την απάντηση παντως αν μου πουν 3 μηνες ειναι υπερβολή μπορυν να μου πουν καποια ατομα την εμπειρία τους που το βγαλανε το 2014 2015

      Θεωρώντας ότι θα κάνεις όλα τα μαθήματα οδήγησης, και με σχετική συχνότητα, πχ 3-4 μαθήματα ανα εβδομάδα θεωρώ σε ένα μήνα μπορείς να δώσεις και να τελειώνεις από μεριάς σου. Τώρα ανάλογα με το νομό που βρίσκεσαι, η καθαυτή έκδοση του διπλώματος μπορεί να κάνει από 2 εβδβομάδες μέχρι και μήνες, ανάλογα με το φόρτο του υπουργείου και της τοπικής διευθυνσης συγκ.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tsabasid
    • RE: Renault Clio IV

      Ο χρήστης gakisnyo1 έγραψε:
      Καλησπέρα,

      Είμαι κάτοχος του 1.5 diesel εδώ και ένα χρόνο και μου άναψε λαμπάκι για service.Το service είναι από ότι ξέρω στα 30000km ή στα 2 χρόνια.Προφανώς τίποτα από τα 2 δεν έχει γίνει ακόμα.Ξέρει κανείς εάν είναι προγραμματισμένα να ανάβει η ένδειξη του service στον ένα χρόνο ή κατι άλλο πριν απευθυνθώ στη αντιπροσωπεία?

      Είσαι σίγουρος για τα 2 χρόνια; Τα λάδια μου φαίνεται θα είναι πολύ οριακά. Δες και το εγχειρίδιο, και πάρε ένα τηλέφωνο σε κάποιο εξουσιοδοτημένο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tsabasid
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr