-
Τα 5000 χλμ είναι πολύ λίγα, προσωπικά δεν θα έπαιρνα το ρίσκο. Μια βλάβη να σου βγάλει θα μπεις μέσα.
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Παληκαρια γεια! Σκεφτομαι να βαλω υγραεριο σε Honda Civic 1.8 toy 2008 . Εχει κανεις εμπειρια ? κανω 5.000κλμ το χρονο.Τελικά δεν το πουλάς;
-
Ο χρήστης mag/fmx έγραψε:
Παληκαρια γεια! Σκεφτομαι να βαλω υγραεριο σε Honda Civic 1.8 toy 2008 . Εχει κανεις εμπειρια ? κανω 5.000κλμ το χρονο.ελαχιστα τα χιλιομετρα, θα ειναι λαθος κινηση
-
Δεν καιγομαι να το πουλησω . Οτι κινηση και να κανω δεν γλιτωνω αρκετα χρηματα ,ειναι πολυ ποιοτικο και αξιοπιστο .Μπορει να εχω λιγο παραπανω συντηριση αλλα γλιτωνω λογο αξιοπιστιας. Αλλα αν δεν κανω λαθος ο γειτονας μου εβαλε υγραεριο στο 307 με 1000ε και απο 80 ευρω τη βδομαδα χαλαει 20ε ,απο οτι του λενε αλλοι με υγραεριο ,του μπαινει πιο γρηγορα απο οτι το δικο τους .Τωρα ρωταω εγω εδω και μου απαντανε ατομα που δεν εχουν υγραεριο και μπερδευεται το πραγμα . Ενας αλλος γνωστος εβαλε υγραεριο και μιλαει για 30% οικονομια σε καυσιμα. Γενικα αντι για 1000ευρω βενζινη το χρονο δινω 600ε υγραεριο , θα κανω αποσβεση σε 2.5 χρονια . Επισης για να φτασω 30.000κλμ με υγραεριο θα περασουν 6 χρονια λογικα απροβλιματιστα.
-
Υγραέριο;
Εγώ ένα θα πω. Συνάδελφός μου έβαλε σε Daihatsu Sirion μοντ. 2010 υγράεριο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο κάπου εκεί στους Αγίους Αναργύρους...
Το έβαλε το 2013. Τον έχει αφήσει δύο φορές σε δύο χρόνια στη δουλειά. Κάτι λέει για διαρροές νερού, κάτι για φτηνούς σωλήνες, κάτι σε ζημιά στο ψυγείο, δεν καταλαβαίνω και πολλά. Άθλια τοποθέτηση και υλικά.
Το θέμα είναι ότι δύο φορές τρέχει με γερανούς και δύο φορές του ζητήσανε χρήματα για την επισκευή και την εργασία. Η εγγύηση δεν καλύπτει αυτά τα προβλήματα.
Κόστος βλαβών μέχρι στιγμής κάπου στα 600euro μαζί με τα μεταφορικά του γερανού.Μια χαρά αυτοκινητάκι ήταν, πήγε και έβαλε υγραέρια και το έσκισε εντελώς...
-
δε λέει τίποτα αυτό που γράφεις...Το εάν θα είναι σωστή επιλογή η εγκατάσταση υγραερίου είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων...όπως το αμάξι (μοντέλο), η κατάστασή του, ο εγκαταστάτης (ίσως το σημαντικότερο...), ο τρόπος λειτουργίας του κά
Εγώ έχω 4 χρόνια υγραέριο με 100.000 χλμ εντελώς απροβλημάτιστα (δίχως την παραμικρή βλάβη...). Υπολόγισε με 25.000 χλμ το χρόνο πόσα έχω γλιτώσει από τη βενζίνη... -
Honda accord μοντέλο 2002 με 300.000 χλμ και συνεχίζουμε . Είχα ρωτήσει για τοποθέτηση συστήματος υγραερίου αλλά το άφησα πιο πίσω. Τώρα μου έβγαλε πρόβλημα με ψυγείο νερού και θέλω να του βάλω δίσκους στα φρένα.
Πρόσφατα έγινε συντήρηση του.
-Σετ συμπλέκτη
-Μπαλάκια Ψαλιδιών
-Ρύθμιση Βαλβίδων κ.λ.π
Έφτασε η ωρα για αλλαγή λαδιών. Μέσα σε 3 μήνες 9000 χλμ . -
Καλησπερα. Ειμαστε ετοιμοι για αγορα του Honda Jazz. Υπαρχουν λιγα κομματια διαθεσιμα πλεον, λογω αλλαγης μοντελου μετα το καλοκαιρι, και εχει καποιες προσφορες.
Η εκδοδη elegance (η πιο πλουσια στην σειρα) σε αυτοματο CVT βγαινει τελικη τιμη 16.500. Το Jazz ειναι ενα αυτοκινητο που μας καλυπτει πληρως απο αποψη μεγεθους αλλα και εσωτερικων χωρων (επαθα πλακα με το πορτ-παγκαζ σε σχεση με τους ανταγωνιστες της κατηγριας του οπως Yaris, Corsa, Fiesta κτλ).
Εχω 2 προβληματισμους ομως:- Το αυτοματο CVT ειναι κατι που θα αξυπηρετησει μεσα στην πολη και σιγουρα θα το εκτιμησει η συζυγος. Ο προβληματισμος μου ειναι αν το CVT ειναι πολυ πιθανοτερο να βγαλει προβληματα μελλοντικα ή οχι σε σχεση με το μηχανικο κιβωτιο. Στα συν του αυτοματου και η χαμηλωτερη καταναλωση.
- Δεν βγαινει σε diesel παρ αμονο σε βενζινη. Αυτο σημαινει οτι θα εχω σημα, υψηλοτερη καταναλωση και ακριβοτερη τιμη καυσιμου. Βεβαια τον τελευταιο καιρο με αυτα που διαβαζω για τα φιλτρα DPF των diesel εχω αρχισει μαλλον να πιστευω οτι καλυτερα ειναι να παω τελικα σε βενζινη μιας και κανω λιγα χλμ το χρονο, 10.000-12.000
- Η τιμη συνολικα του Jazz ειναι πιο τσιμπημενη σε σχεση με τον ανταγωνισμο δεδομενου οτι το αυτοκινητο παει για αντικατασταση με το νεο μοντελο σε 6-7 μηνες. Βεβαια αυτο που μου λενε ολοι ιεναι οτι 'πληρωνεις Honda' δηλαδη ποιοτικο μοτερ κτλ. Ειναι ετσι τα πραγματα; Απο την αλλη ο ανταγωνισμος προσφερει πιο φρεσκα χαρακτηριστικα και καλουδια στον εξοπλισμο (π.χ. το Honda δεν εχει bluetooth που για εμενα ειναι ενα μειον καθως το χρησιμοποιουσα αρκετα στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχαμε)
- Η εκδοση elegance δινεται με συναγερμο. Ξερουμε αν αυτος ειναι εργοστασιακος ή μπαινει εδω στην Ελλαδα;;; Γιατι διαβασα οτι αν μπαινει εργοστασιακος εχει καλως. Αν μπαινει απο την εδω αντιπροσωπεια, τοτε ειναι πιθανον να εχω τριγμους στα πλαστικα του ταμπλο κτλ....Αν ισχυει κατι τετοιο τοτε να ζητησω να μην μπει.
Δεν ειχα ποτε Honda αλλα δεν εχω ακουσει ποτε παραπονα απο κανεναν εκτος για την Ελληνικη αντιπροσωπεια...
Οποιαδηποτε συμβουλη/σχολιο ειναι ευπροσδεκτα.
Σας ευχαριστω
-
edit off topic [mod]
-
Ξερει κανεις τιποτα γιαυτο η θα τρεχω? Honda Civic HYBRID 1.3 2010 . χωρις τελη και με 20ευρω βενζινη 330κλμ λεει ενας.. Jerete an exei diafora to 2010 me to 2009 ?
-
Ο χρήστης asikis έγραψε:
Καλησπερα. Ειμαστε ετοιμοι για αγορα του Honda Jazz. Υπαρχουν λιγα κομματια διαθεσιμα πλεον, λογω αλλαγης μοντελου μετα το καλοκαιρι, και εχει καποιες προσφορες.
Η εκδοδη elegance (η πιο πλουσια στην σειρα) σε αυτοματο CVT βγαινει τελικη τιμη 16.500. Το Jazz ειναι ενα αυτοκινητο που μας καλυπτει πληρως απο αποψη μεγεθους αλλα και εσωτερικων χωρων (επαθα πλακα με το πορτ-παγκαζ σε σχεση με τους ανταγωνιστες της κατηγριας του οπως Yaris, Corsa, Fiesta κτλ).
Εχω 2 προβληματισμους ομως:- Το αυτοματο CVT ειναι κατι που θα αξυπηρετησει μεσα στην πολη και σιγουρα θα το εκτιμησει η συζυγος. Ο προβληματισμος μου ειναι αν το CVT ειναι πολυ πιθανοτερο να βγαλει προβληματα μελλοντικα ή οχι σε σχεση με το μηχανικο κιβωτιο. Στα συν του αυτοματου και η χαμηλωτερη καταναλωση.
- Δεν βγαινει σε diesel παρ αμονο σε βενζινη. Αυτο σημαινει οτι θα εχω σημα, υψηλοτερη καταναλωση και ακριβοτερη τιμη καυσιμου. Βεβαια τον τελευταιο καιρο με αυτα που διαβαζω για τα φιλτρα DPF των diesel εχω αρχισει μαλλον να πιστευω οτι καλυτερα ειναι να παω τελικα σε βενζινη μιας και κανω λιγα χλμ το χρονο, 10.000-12.000
- Η τιμη συνολικα του Jazz ειναι πιο τσιμπημενη σε σχεση με τον ανταγωνισμο δεδομενου οτι το αυτοκινητο παει για αντικατασταση με το νεο μοντελο σε 6-7 μηνες. Βεβαια αυτο που μου λενε ολοι ιεναι οτι 'πληρωνεις Honda' δηλαδη ποιοτικο μοτερ κτλ. Ειναι ετσι τα πραγματα; Απο την αλλη ο ανταγωνισμος προσφερει πιο φρεσκα χαρακτηριστικα και καλουδια στον εξοπλισμο (π.χ. το Honda δεν εχει bluetooth που για εμενα ειναι ενα μειον καθως το χρησιμοποιουσα αρκετα στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχαμε)
- Η εκδοση elegance δινεται με συναγερμο. Ξερουμε αν αυτος ειναι εργοστασιακος ή μπαινει εδω στην Ελλαδα;;; Γιατι διαβασα οτι αν μπαινει εργοστασιακος εχει καλως. Αν μπαινει απο την εδω αντιπροσωπεια, τοτε ειναι πιθανον να εχω τριγμους στα πλαστικα του ταμπλο κτλ....Αν ισχυει κατι τετοιο τοτε να ζητησω να μην μπει.
Δεν ειχα ποτε Honda αλλα δεν εχω ακουσει ποτε παραπονα απο κανεναν εκτος για την Ελληνικη αντιπροσωπεια...
Οποιαδηποτε συμβουλη/σχολιο ειναι ευπροσδεκτα.
Σας ευχαριστω
Γεια σου φιλε. Ειμαι ιδιοκτητης ενος Honda Jazz 2ης γενιας (2011 μοντελο) και εχω να σου πω απο την εμπειρια μου τα εξης:
- Το Jazz είναι ΜΑΚΡΑΝ του δευτερου το καλυτερο μοντελο της κατηγοριας supermini. Και στο λεω αυτο γιατι εχω κανει πολλα χιλιομετρα τοσο με το Yaris της αδερφης μου (μοντελο 2011), οσο και με το Fiesta του κολλητου μου (μοντελο 2010). Σε κινητηρα, κιβωτιο, χωρους, πρακτικοτητα, πορτ μπαγκαζ, ποιοτητα κατασκευης, αξιοπιστια, οικονομια, ποιοτητα κυλισης κλπ. ειναι μια κλαση πανω απο ολα. Με εξαιρεση ενα πραγμα: την αναρτηση και ειδικα την πισω αναρτηση. Ειναι το αδυναμο σημειο του αυτοκινητου, δεν απορροφα αποτελεσματικα τους κραδασμους και νιωθεις τις λακκουβες στη μεση σου .
- Αν δεν εχεις κανει ακομα την αγορα θα σε συμβουλευα να περιμενεις το καινουργιο μοντελο που θα ερθει το φθινοπωρο. Νομιζω ειναι καλυτερα να παρεις το καινουργιο με πιο φτωχο εξοπλισμο παρα το παλιο με καλυτερο εξοπλισμο. Στο καινουργιο εχουν βελτιωσει ακομα περισσοτερο τους χωρους και την πρακτικοτητα, εχουν βαλει ολοκαινουργιο πιο οικονομικο κινητηρα, καλυτερα πλαστικα, οθονη 7 ιντσων, βελτιωμενο σασι για παθητικη ασφαλεια, και ΚΥΡΙΩΣ βελτιωμενη αναρτηση.
- Αν δεν κανεις πανω απο 15.000 χλμ. το χρονο μη σε απασχολει που δεν υπαρχει εκδοση ντιζελ. Το αμαξι με νορμαλ οδηγηση καιει 6 lt/ 100 χλμ. και αν εχεις ελαφρυ ποδι μπορει να δεις και 5 lt/100 χλμ. Ειναι οικονομικο.
- Οσον αφορα το κιβωτιο ταχυτητων, το χειροκινητο ειναι διαμαντι. Εγω προσωπικα το εχω λατρεψει, ειναι καλυτερο και απο κιβωτια μεγαλυτερων μοντελων αλλων εταιρειων οπως πχ. Auris, Golf κλπ. Οι σχεσεις κουμπωνουν τελεια, οι αλλαγες δεν ειναι συχνες. Ειδικα αν παρεις απο το facelift και μετα που εχει και 6η σχεση overdrive θα εισαι τελεια, το αυτοματο νομιζω ειναι πολυτελεια. Παντως αν θελεις καλα και σωνει να παρεις αυτοματο, το CVT της Honda δεν ειναι ζημιαρικο και εχει αρκετα καλη λειτουργια. Εκεινο που ειχε προβληματα ηταν το i-shift το οποιο νομιζω το απεσυραν γρηγορα. Αν αυτο που σε ενδιαφερει ειναι με CVT παρτο.
- Τελος για το συναγερμο, αυτος μπαινει απο το Σαρακακη. Βαζουν εναν ιταλικο, νομιζω MetaSystem. Εμενα μου εκαναν καλη δουλεια, δεν εχω ακουσει το παραμικρο τριξιμο απο το ταμπλο μετα την εγκατασταση τα τελευταια 4 χρονια που εχω το αμαξι. Μου ειχαν κανει και δωρο τους πισω αισθητηρες παρκαρισματος. Γενικα η αντιπροσωπεια δεν ειναι και ο,τι καλυτερο αλλα το καλο ειναι οτι εχοντας αμαξι Honda τους χρειαζεσαι πολυ σπανια, εως ποτε...
-
Civic 5/2007 me 135.000klm ti λετε να θελει γιa service?
-
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
με το Fiesta του κολλητου μουΠολύ ανώτερο οδηγικά και με τους νέους Ecoboost αλλού και σε επιδόσεις.
-
http://www.autoblog.gr/2015/09/17/honda ... spec-2016/
-
Καλησπέρα και ζητώ συγγνώμη αν η ερώτησή μου είναι χαζή αλλά δεν έχω ασχοληθεί πολύ με αυτοκίνητα και τώρα ψάχνομαι. Το Honda civic 15MY με τον κινητήρα 1.4 i-VTEC έχει 100 ίππους/6000 rpm και ροπή 127Nm/4800 rpm. Αν λάβουμε υπόψη ότι η τιμή καταλόγου είναι 17600 ευρώ, η ροπή δεν είναι υπερβολικά χαμηλή για αυτή την τιμή; Και μάλιστα η μέγιστη ροπή επιτυγχάνεται μόνο σε υψηλές στροφές. Τι παραπάνω προσφέρει η συγκεκριμένη έκδοση του civic από το π.χ. ford focus ecoboost με 125hp/6000rpm και ροπή 170/1400-4500rpm; To focus είναι φτηνότερο, έχει περισσότερους ίππους και υψηλότερη ροπή που αποδίδεται ήδη από τις χαμηλές στροφές. Πληρώνεις τελικά μόνο το όνομα 'honda';
-
Καλησπερα Σωτηρη
ενα αμαξι δεν ειναι μονο ο κινητηρας του (αν και ειναι η 'καρδια' του), οπως επισης δεν ειναι αναλογη η τιμη ενος αυτοκινητου με την ιπποδύναμή του
το civic οντως δεν εχει πολυ δυνατο κινητηρα , αλλά προκειται για ενα ατμοσφαιρικο μοτερ, δηλαδη δεν εχει τουρμπο οπως το focus που ανέφερες
ολα τα ατμοσφαιρικα μοτερ πλεον, περιπου τοση δυναμη εχουν στα 1,400 κυβικα
το focus ειναι 1000 κυβικα, εχει τουρμπο και εχει εναν αρκετα δυνατο κινητηρα για τα κυβικα του
το θεμα δεν ειναι τι δυναμη εχει το καθε αμαξι, αλλά τι ζητας εσυ απο το εκαστοτε αμαξι
το focus θα ειναι πιο γρηγορο απο το civic, πιο φθηνο οπως ειπες, αλλά δε νομιζω να αντεξει στο χρονο οσο το civic
οπως επισης δεν θα εχουν την ιδια τιμη μεταπωλησης, αν καποτε θελησεις να τα πουλησεις
αν θες το πιο δυνατο , παιρνεις το focus
αν θες πιο αξιόπιστο παιρνεις το civic
αν θες κατι ομορφο παιρνεις πχ την alfa romeo giulietta
κοκ....
ολα ξεκινανε απο το τι ζητας -
Από τα πρώτα που με ενδιαφέρει σε ένα αμάξι είναι η αξιοπιστία και για αυτό τείνω προς ιαπωνία/κορέα. Και σίγουρα προτιμώ ως μάρκα honda από ford. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να μπορώ να κάνω σε ταξίδια προσπεράσεις με ασφάλεια και σιγουριά, χωρίς να αναρωτιέμαι 'θα με τραβήξει ο κινητήρας ή θα είναι ριψοκίνδυνη προσπέραση;'. Σίγουρα ένα test drive θα με βοηθήσει να απαντήσω μόνος μου, αλλά πρώτα θέλω να αποκτήσω μια γενική εικόνα, για να περιορίσω την λίστα με τα αμάξια που θα κάνω test drive. Πιστεύεις πως ο honda 1.4 i-VTEC θα είναι αξιόπιστος κινητήρας για καθημερινή χρήση στην πόλη και περίπου 1 ταξίδι κάθε μήνα/κάθε 2 μήνες; Και επαναλαμβάνω: αυτό που με νοιάζει είναι να μπορεί να επιταχύνει γρήγορα όταν θα κάνω προσπεράσεις (και ας χρειαστεί να κατεβάσω ταχύτητα), ή το να μπορεί να ανέβει μια μεγάλη ανηφόρα με δευτέρα χωρίς να 'βογκάει'. Ίσως πάω και στον diesel κινητήρα, αλλά η τιμή δυστυχώς ανεβαίνει αρκετά, και δεν νομίζω να καταφέρω να πείσω τους γονείς μου για αγορά αυτοκινήτου πάνω από 20.000 ευρώ.
-
Μην το φιλοσοφείς πολύ, το civic 1.4 είναι ένα αργό αυτοκίνητο για τα σημερινά δεδομένα. Αν μπορείς να πας για το diesel θα το ευχαριστηθείς (αφού σου αρέσει η honda τόσο πολύ) αλλιώς με τα λεφτά που διαθέτεις υπάρχουν πολύ αξιόλογες επιλογές σε diesel και βενζίνη σε άλλες μάρκες.
-
Μόνο 67 χιλιάρικα...
-
Οι φοροι γιατι ειναι τοσοι πολλοι ? και επισης γιατι στην εκθεση μονο η honda ειχε αναφορα για τους φορους..?
HONDA FORUM