Ξέρεις ότι άμα μπλεξεις με τις γυναίκες δεν βγάζει εύκολα άκρη!!
Βασικά δεν θέλουμε να πάμε σε γαλλικο για πολλούς λόγους.
Το Jazz είναι μαζεμένο με πάρα πολύ καλούς χώρους. Και θεωρητικά από ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα.
Βέβαια με φόβισε και ο φίλος πιο πάνω με τον Σαρακακη....τοσο χάλια ο Σαρακακης; το αυτοκινητο θα το πάρω αν είναι από ΒΕΛΜΑΡ, βέβαια και αυτοί από τον Σαρακακη ψωνιζουν
Latest posts made by asikis
-
RE: Αγορα καινουργιου Jazz!!
-
Αγορα καινουργιου Jazz!!
Καλησπερα. Ειμαστε ετοιμοι για αγορα του Honda Jazz. Υπαρχουν λιγα κομματια διαθεσιμα πλεον, λογω αλλαγης μοντελου μετα το καλοκαιρι, και εχει καποιες προσφορες.
Η εκδοδη elegance (η πιο πλουσια στην σειρα) σε αυτοματο CVT βγαινει τελικη τιμη 16.500. Το Jazz ειναι ενα αυτοκινητο που μας καλυπτει πληρως απο αποψη μεγεθους αλλα και εσωτερικων χωρων (επαθα πλακα με το πορτ-παγκαζ σε σχεση με τους ανταγωνιστες της κατηγριας του οπως Yaris, Corsa, Fiesta κτλ).
Εχω 2 προβληματισμους ομως:- Το αυτοματο CVT ειναι κατι που θα αξυπηρετησει μεσα στην πολη και σιγουρα θα το εκτιμησει η συζυγος. Ο προβληματισμος μου ειναι αν το CVT ειναι πολυ πιθανοτερο να βγαλει προβληματα μελλοντικα ή οχι σε σχεση με το μηχανικο κιβωτιο. Στα συν του αυτοματου και η χαμηλωτερη καταναλωση.
- Δεν βγαινει σε diesel παρ αμονο σε βενζινη. Αυτο σημαινει οτι θα εχω σημα, υψηλοτερη καταναλωση και ακριβοτερη τιμη καυσιμου. Βεβαια τον τελευταιο καιρο με αυτα που διαβαζω για τα φιλτρα DPF των diesel εχω αρχισει μαλλον να πιστευω οτι καλυτερα ειναι να παω τελικα σε βενζινη μιας και κανω λιγα χλμ το χρονο, 10.000-12.000
- Η τιμη συνολικα του Jazz ειναι πιο τσιμπημενη σε σχεση με τον ανταγωνισμο δεδομενου οτι το αυτοκινητο παει για αντικατασταση με το νεο μοντελο σε 6-7 μηνες. Βεβαια αυτο που μου λενε ολοι ιεναι οτι 'πληρωνεις Honda' δηλαδη ποιοτικο μοτερ κτλ. Ειναι ετσι τα πραγματα; Απο την αλλη ο ανταγωνισμος προσφερει πιο φρεσκα χαρακτηριστικα και καλουδια στον εξοπλισμο (π.χ. το Honda δεν εχει bluetooth που για εμενα ειναι ενα μειον καθως το χρησιμοποιουσα αρκετα στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχαμε)
- Η εκδοση elegance δινεται με συναγερμο. Ξερουμε αν αυτος ειναι εργοστασιακος ή μπαινει εδω στην Ελλαδα;;; Γιατι διαβασα οτι αν μπαινει εργοστασιακος εχει καλως. Αν μπαινει απο την εδω αντιπροσωπεια, τοτε ειναι πιθανον να εχω τριγμους στα πλαστικα του ταμπλο κτλ....Αν ισχυει κατι τετοιο τοτε να ζητησω να μην μπει.
- Απο κόστος Service τι υπολογιζω;;;;
Δεν ειχα ποτε Honda αλλα δεν εχω ακουσει ποτε παραπονα απο κανεναν εκτος για την Ελληνικη αντιπροσωπεια...
Οποιαδηποτε συμβουλη/σχολιο ή προταση για άλλο μοντέλο ειναι ευπροσδεκτα.
Σας ευχαριστω
-
RE: Αγορα καινουργιου Jazz!!
Καλησπερα. Ειμαστε ετοιμοι για αγορα του Honda Jazz. Υπαρχουν λιγα κομματια διαθεσιμα πλεον, λογω αλλαγης μοντελου μετα το καλοκαιρι, και εχει καποιες προσφορες.
Η εκδοδη elegance (η πιο πλουσια στην σειρα) σε αυτοματο CVT βγαινει τελικη τιμη 16.500. Το Jazz ειναι ενα αυτοκινητο που μας καλυπτει πληρως απο αποψη μεγεθους αλλα και εσωτερικων χωρων (επαθα πλακα με το πορτ-παγκαζ σε σχεση με τους ανταγωνιστες της κατηγριας του οπως Yaris, Corsa, Fiesta κτλ).
Εχω 2 προβληματισμους ομως:- Το αυτοματο CVT ειναι κατι που θα αξυπηρετησει μεσα στην πολη και σιγουρα θα το εκτιμησει η συζυγος. Ο προβληματισμος μου ειναι αν το CVT ειναι πολυ πιθανοτερο να βγαλει προβληματα μελλοντικα ή οχι σε σχεση με το μηχανικο κιβωτιο. Στα συν του αυτοματου και η χαμηλωτερη καταναλωση.
- Δεν βγαινει σε diesel παρ αμονο σε βενζινη. Αυτο σημαινει οτι θα εχω σημα, υψηλοτερη καταναλωση και ακριβοτερη τιμη καυσιμου. Βεβαια τον τελευταιο καιρο με αυτα που διαβαζω για τα φιλτρα DPF των diesel εχω αρχισει μαλλον να πιστευω οτι καλυτερα ειναι να παω τελικα σε βενζινη μιας και κανω λιγα χλμ το χρονο, 10.000-12.000
- Η τιμη συνολικα του Jazz ειναι πιο τσιμπημενη σε σχεση με τον ανταγωνισμο δεδομενου οτι το αυτοκινητο παει για αντικατασταση με το νεο μοντελο σε 6-7 μηνες. Βεβαια αυτο που μου λενε ολοι ιεναι οτι 'πληρωνεις Honda' δηλαδη ποιοτικο μοτερ κτλ. Ειναι ετσι τα πραγματα; Απο την αλλη ο ανταγωνισμος προσφερει πιο φρεσκα χαρακτηριστικα και καλουδια στον εξοπλισμο (π.χ. το Honda δεν εχει bluetooth που για εμενα ειναι ενα μειον καθως το χρησιμοποιουσα αρκετα στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχαμε)
- Η εκδοση elegance δινεται με συναγερμο. Ξερουμε αν αυτος ειναι εργοστασιακος ή μπαινει εδω στην Ελλαδα;;; Γιατι διαβασα οτι αν μπαινει εργοστασιακος εχει καλως. Αν μπαινει απο την εδω αντιπροσωπεια, τοτε ειναι πιθανον να εχω τριγμους στα πλαστικα του ταμπλο κτλ....Αν ισχυει κατι τετοιο τοτε να ζητησω να μην μπει.
- Απο κόστος Service τι υπολογιζω;;;;
Δεν ειχα ποτε Honda αλλα δεν εχω ακουσει ποτε παραπονα απο κανεναν εκτος για την Ελληνικη αντιπροσωπεια...
Οποιαδηποτε συμβουλη/σχολιο ή προταση για άλλο μοντέλο ειναι ευπροσδεκτα.
Σας ευχαριστω
-
RE: HONDA FORUM
Καλησπερα. Ειμαστε ετοιμοι για αγορα του Honda Jazz. Υπαρχουν λιγα κομματια διαθεσιμα πλεον, λογω αλλαγης μοντελου μετα το καλοκαιρι, και εχει καποιες προσφορες.
Η εκδοδη elegance (η πιο πλουσια στην σειρα) σε αυτοματο CVT βγαινει τελικη τιμη 16.500. Το Jazz ειναι ενα αυτοκινητο που μας καλυπτει πληρως απο αποψη μεγεθους αλλα και εσωτερικων χωρων (επαθα πλακα με το πορτ-παγκαζ σε σχεση με τους ανταγωνιστες της κατηγριας του οπως Yaris, Corsa, Fiesta κτλ).
Εχω 2 προβληματισμους ομως:- Το αυτοματο CVT ειναι κατι που θα αξυπηρετησει μεσα στην πολη και σιγουρα θα το εκτιμησει η συζυγος. Ο προβληματισμος μου ειναι αν το CVT ειναι πολυ πιθανοτερο να βγαλει προβληματα μελλοντικα ή οχι σε σχεση με το μηχανικο κιβωτιο. Στα συν του αυτοματου και η χαμηλωτερη καταναλωση.
- Δεν βγαινει σε diesel παρ αμονο σε βενζινη. Αυτο σημαινει οτι θα εχω σημα, υψηλοτερη καταναλωση και ακριβοτερη τιμη καυσιμου. Βεβαια τον τελευταιο καιρο με αυτα που διαβαζω για τα φιλτρα DPF των diesel εχω αρχισει μαλλον να πιστευω οτι καλυτερα ειναι να παω τελικα σε βενζινη μιας και κανω λιγα χλμ το χρονο, 10.000-12.000
- Η τιμη συνολικα του Jazz ειναι πιο τσιμπημενη σε σχεση με τον ανταγωνισμο δεδομενου οτι το αυτοκινητο παει για αντικατασταση με το νεο μοντελο σε 6-7 μηνες. Βεβαια αυτο που μου λενε ολοι ιεναι οτι 'πληρωνεις Honda' δηλαδη ποιοτικο μοτερ κτλ. Ειναι ετσι τα πραγματα; Απο την αλλη ο ανταγωνισμος προσφερει πιο φρεσκα χαρακτηριστικα και καλουδια στον εξοπλισμο (π.χ. το Honda δεν εχει bluetooth που για εμενα ειναι ενα μειον καθως το χρησιμοποιουσα αρκετα στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχαμε)
- Η εκδοση elegance δινεται με συναγερμο. Ξερουμε αν αυτος ειναι εργοστασιακος ή μπαινει εδω στην Ελλαδα;;; Γιατι διαβασα οτι αν μπαινει εργοστασιακος εχει καλως. Αν μπαινει απο την εδω αντιπροσωπεια, τοτε ειναι πιθανον να εχω τριγμους στα πλαστικα του ταμπλο κτλ....Αν ισχυει κατι τετοιο τοτε να ζητησω να μην μπει.
Δεν ειχα ποτε Honda αλλα δεν εχω ακουσει ποτε παραπονα απο κανεναν εκτος για την Ελληνικη αντιπροσωπεια...
Οποιαδηποτε συμβουλη/σχολιο ειναι ευπροσδεκτα.
Σας ευχαριστω
-
RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel
Καλημέρα σε όλους. Ψάχνομαι και εγω για ενα αυτοκινητο πολης με diesel κινητηρα τον τελευταιο καιρο και προσφατα ασχοληθηκα με το θεμα του φιλτρου DPF. Εχω απογοητευτει παρα πολυ. Διαβαζοντας πολλα φορουμ του εξωτερικου μπορω να επιβεβαιωσω οτι το προβλημα το το DPF υφισταται παντου για αυτους που η κυρια (και ισως σχεδον αποκλειστικη) χρηση του οχηματος ειναι για μεσα στην πολη. Χτες βραδυ επι 2 ωρες διαβαζα φορουμ του εξωτερικου οπου οσοι ειχαν παρει diesel και το χρησιμοποιουσαν για χρηση εντος πολης (μικρες αποστασεις, συχνες στασεις κτλ) ειχαω σε σταθερη βαση θεμα με το DPF φιλτρο και τα εξωφρενικα ποσα που τους ζηταγανε οι αντιπροσωπειες για την αναγεννηση ή την πληρη αντικατασταση του.....Ολα αυτα με κανουν παρα πολυ σκεπτικο και απορω πως γινεται να πωλουνται πλεον 9,5 στα 10 αυτοκινητα diesel (καθως δεν εισαγουν και οι αντιπροσωπειες πλεον ευκολα diesel. Χαρακτηριστικο παραδειγμα η Volvo, μιας και με ενδιαφερει το V40, που δεν εχει καθολου ετοιμοπαραδοτο V40 με βενζινη και το φερνει μονο με παραγγελια και αναμονη 3 μηνες). Το ιδιο βεβαια συμβαινει και με αλλες αντιπροσωπειες.
Δηλάδη ετσι οπως τα διαβαζω τα πραγματα οι μισοι απο αυτους που εχουν παρει diesel την τελευταια διετια, και δη αυτοκινυτα για χρηση κυριως μεσα στηυν πολη, που εχει γινει μοδα, πρεπει να ειναι συνεχεια με σπασμενα νευρα.....Το αυτοκινητο ειναι για να το χαιρομαστε και να μας απλοποιει την ζωη. Αν ειναι να παρω diesel και να βαλω μια ακομα εννοια στο κεφαλι μου με το συχνο καθαρισμα που θα χρειαζεται το φιλτρο, τοτε με βλεπω για βενζινη.
Εμενα η χρηση μου ειναι κοντινες αποστασεις σε καθημερινη βαση και 3-4 διαδρομες των 20-30 χλμ τον μηνα. Ετησιως κανω 10.000-12.000 χλμ, οχι παραπανω. Αξιζει να μπω στην διαδικασια diesel ρε παιδια;
Δωστε καμια συμβουλη οι πιο εμπειροι και γνωστες -
RE: Ξυλόσομπα
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Οι jolly mec έχουν μεγαλύτερα μοτέρ (παίρνουν κ οι palazzetti αλλά το κόστος τότε ανεβαίνει πολύ).
Η μεγάλη διαφορά στην απόδοση οφείλεται ... στην τεχνολογία. Η Jolly έχει (μεταξύ άλλων) πατεντάρει μεταλλική, κυματοειδή επιφάνεια των τοιχωμάτων του θαλάμου καύσης, που τριπλασιάζει την επιφάνεια εναλλαγής θερμότητας.
Δεν είναι κ τόσο μεγάλη η διαφορά της τιμής, ξέρεις. Οι κασέτες της Jolly έχουν κ υγραντήρα, ας πούμε, κ το αυτόματο σύστημά της που ελέγχει την καύση. Χωρίς αυτά βγάζει 2 εκδώσεις σε χαμηλή τιμή κ έτσι κ αλλιώς οι άλλες δεν τα έχουν.edit (δεν κρατήθηκα τελικά, συγνώμη)
Η morso θεωρείται από τις κορυφαίες εταιρίες από ποιόν, αυτόν που τις πουλάει?
Μην παρεξηγηθώ, είναι πολύ καλή εταιρία κ βγάζει πολύ καλά κ τίμια προϊόντα, αλλά κοίταξε λίγο την γκάμα της κ σύγκρινέ την με της jolly mec.edit 2 (τεχνικό)
Η απόδοση δεν αλλάζει με το μοτέρ, αυτό που αλλάζει είναι η ταχύτητα του αέρα, η απόσταση που 'ταξιδεύει' κ, το σοβαρότερο, η ποσότητά του. Αν βάλεις μεγάλο μοτέρ σε κασέτα με απόδοση 6 - 9 kw, απλά θα βγάζει πολύ αέρα ... κρύο.Για την morso μου το ειπε αυτος που τις πουλαει....βεβαια αυτος μπορει να λεει οτι θελει..
Ποια ειναι η γνωμη σου σχετικα με τα δυο μοντελα της Jolly το απλο και το ακριβοτερο με τον υγραντηρα και ατο αυτοματο? Αξιζει η διαφορα των περιπου 500 ευρω?? Οι διαφορες ειναι ο υγραντηρας και το αυτοματο ή εχουν και καποια αλλη διαφορα (μιλαω για το μοντελο UNIVERSALJOLLY MAXI special C) ?
-
RE: Ξυλόσομπα
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Τοποθετήσαμε 24 κασέτες jolly mec πέρυσι, μόνον ένα παράπονο είχαμε, από έναν γιατρό: Ζεσταινόταν πολύ.
Συγκρίνεται εστία με απόδοση 6 kw με άλλη με 18? Ναι, αν αυτή με τα 6 kw κοστίζει το πολύ 1.250 Ε.
Τώρα, σε μερικούς αρέσει η morso. Ε, που είναι το πρόβλημα? Τους βάζουμε morso.
(πάντως κ οι palazzetti είναι τουλάχιστον το ίδιο καλές κ αν θέλουν τους βάζουμε κ palazzetti)
Γενικά, πας ή με την αισθητική ή με την σχέση απόδοση / τιμή. Η αισθητική είναι υπεράνω κριτικής, ό, τι σ' αρέσει παίρνεις, το άλλο είναι συνήθως υπέρ της jolly mec. Αν σου αρέσει κιόλας, ...Καλη σου ημερα και σε ευχαριστω για την απαντηση.
Απο αισθητικης αποψεως μια χαρα μου κανει η Jolly. Απλα γινομαι λιγο κακοπιστος με τις τοσες μεγαλες αποκλισεις στις θερμικες αποδοσεις μεταξυ Jolly και Morso (την ιδεα μου την εβαλε πωλητης τζακιων που δεν εχει ομως Jolly αλλα εχει Morso και καποιες αλλες). Μου λεει πως γινεται η Jolly να δινει 18-24ΚW και η Morso (που θεωρειται εκ των κορυφαιων εταιρειων) να δινει 6-7 KW. Του απανταω λοιπον οτι ισως και να οφειλεται οτι τα Jolly εχουν το ισχυρο βεντιλατερ. Δεν πειστηκε ομως...Τι να πω;;; Εσυ (μιας και εισαι εγκαταστατης απο οτι καλαταλαβαινω) πως δικαιολογεις αυτη ητν μεγαλη διαφορα? Οφειλεται στο βεντιλατερ? Ή τα Jolly εχουν καλυτερη θερμικη αποδοση λογω σχεδιασης/κατασκευηςinnovation??
Τεσπα. Εμανα το θεμα μου ειναι αν τα Jolly αξιζουν τα λεφτα τους γιατι ειναι απο τα πιο ακριβα. Και φυσικα στο τελος να εχω το προσδοκιμο αποτελεσμα.
-
RE: Ξυλόσομπα
Καλησπερα. Ειμαι στο ψαξιμο για μετατροπη απλου τζακιου σε ενεργειακου με την λυση της κασσετας (για να αποφυγω γκρεμισματα). Εχω παει σε 2 μαγαζια και εχω δει φιαφορες μαρκες.
Πιο πολυ με εχουν κεντρισει τα Jolly mec και σε δευτερο λογο τα morso. Τα Jolly εχουν μεγαλη ισχυς της ταγης των 18-24 KW ενω τα morso ειναι στα 6-7 KW. Απο αυτα που μου ειπανε καταλαβα οτι η διαφορα στην ισχυ οφειλεται στο γεγονος οτι τα Jolly Mec διαθετους ισχυρο βεντιλατερ που εχει ως αποτελεσμα να γεμιζει τον χωρο γρηγοροτερα με ζεστο αερα σε σχεση με τα morso που κατα κορον δεν διαθετουν βεντιλατερ ή αν διαθετουν ειναι μικρης ισχυς.Απο την αλλη η morso θεωρειτε ως η top κατασκευαστρια τζακιων απο ολους. Ειμαι μπερδεμνος.
Το σπιτι μου ειναι 80 τ.μ και θελω εκτος απο το σαλονι να φτανει καποια ζεστη και στα υπνοδωματια. Με το Jolly μου ειπανε οτι θα ειμαι καλυμμενος σε μεγαλο βαθμο υστερα απο 3-4 ωρες καυσης. Με τα morso τι να ισχυει; Λοφω ελλειψης βεντιλατερ η ανοδος της θερμοκρασιας στον χωρο που βρισκεται το τζακι θα καθυστερει περισσοτερο σωστα;Και ακομα περισσοτερο να φτασει καποια ζεστη στα υπνοδωματια ε;Οποιος εχει εμπειρια και απο τις δυο εταιρεις σε κασσετα μετατροπης ας την αναφερει.
Ευχαριστω