-
Ο χρήστης nikospappas έγραψε:
Νικο εχεις δικιο αλλα αυτα που κουβαλατε σε ενα χρονο δεν θα τα κουβαλατε γιατι δεν θα χρειαζεται και σε ακομα ενα χρονο ουτε το καροτσι θα παιρνεις μαζι εκτος απο ενα μικρο σε μπαστουνι στυλ για παν ενδεχομενο.Αυτη την στιγμη με 2 μωρα χρειαζεσαι τα περισσοτερα πραγματα αλλα αν δεν εχεις σκοπο να κανεις και αλλο παιδι, τα πραγματα θα βελτιωνονται με τον καιρο.
Οποτε η κανεις υπομονη μεχρι να μεγαλωσουν λιγο η βρισκεις ενα τετοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4803416/
και εισαι μια χαρα η ακομα καλυτερα
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4858469/Αυτό ακριβώς είναι, όπως το λες. Μερικές φορές σκέφτεσαι το τώρα και πελαγώνεις ενώ τελικά σε 1-2 χρόνια όλα αυτά θα έχουν τελειώσει.
Μένουμε με το Golf, του χρόνο λήγει το lease στο astra που έχω και τελικά μάλλον θα πάρω octavia (χθες το έμαθα, σήμερα το επιβεβαίωσα)...οπότε τέλος.
Πήγα και το είδα και με σύγχυσε ο μαλάκας ο μαντράς...ήθελε και 2,5 χιλιάρικα...ΤΟ θράσος...
Αλλά ας κοιτάξουμε τα θετικά:
- Πήγα μια ωραία βόλτα
- Μίλησα με τον ποπολάρο
- Απέκτησε ζωή το τόπικ
- Η γυναίκα μου εκτίμησε την si
Btw...το allroad το έχω σκεφτεί, αλλά αν είναι να δώσω 25.000 για αμάξι παίρνω τίποτε άλλο...
Και προφανώς το saab είναι παντού χειρότερο από την si, δεν υπάρχει συζήτηση...απλά ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι πιο βολικό.
Τέσπα...πάμε παρακάτω, τέλος, σόρι για την αναστάτωση... σας χαιρετώ...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτό με το παρελθόν είναι μεγάλη συζήτηση. Το θέμα είναι ότι τώρα υπάρχουν επιλογές και ευκολίες σε προσιτές τιμές, οπότε γιαυτό δημιουργείται αυτό που αναφέρεις στα πλαίσια της άνεσης.Σιγουρα, και αυτο ειναι πολυ βολικο. Το θεμα ειναι εαν γινεται να καταφερεις να εχεις την αναγκαια πλεον πρακτικοτητα, σε συνδυασμο με την υπαρχουσα κατασταση, δηλαδη χωρις να χρειαστει να αλλαξεις αυτοκινητο.
Χωρις να εχω -λογω κιολας αυτη την χρονικη περιοδο- ψαχτει με παιδικα καροτσια και καθισματακια, νομιζω οτι με μια πολυ καλη ερευνα αγορας, μπορεις να βρεις την λυση. Ισως βεβαια και οχι...Αν δεις δηλαδή τι πρέπει να πάρουμε μαζί για να πάμε μια βόλτα στο golden, θα γελάσεις. Το Golf είναι τίγκα στο πορτ-μπαγκάζ και στο εμπρός κάθισμα, καθώς η σύζυγος κάθεται στα πίσω, ανάμεσα.
Αυτο το πραγμα με το golden και τις...καροτσομαχιες, κοντευει να εξελιχθει σε εφιαλτη, ειδικα τα Σαββατα ( ) ακομα και για τους τελευταιους εργενηδες... Σε λιγο θα πρεπει να βαλουν φαναρια εκει μεσα μονο και μονο για την κυκλοφοριακη τους συμφορηση...
Μηπως ομως εχει αναδειχτει λιγο και σε trend? Και καλα να παρουμε τα παιδια μαζι, γιατι βολευει και γονεις και παιδια, γινονται και ψωνια, και εχουμε κατασταση win-win?
Oι παππουδες-γιαγιαδες χαθηκαν? Στις καθημερινες δεν περισσευει χρονος ουτε για να αγοραστουν καποια πραγματα?
Τοσο ποια εξελιγμενη κοινωνια ειμαστε, ή μηπως ετσι θελουμε να παριστανουμε?
Anyway αυτο ειναι για αλλη συζητηση, αλλου...Το θέμα στην si δεν είναι ότι δε πέφτουν τα καθίσματα. Δε θα εξυπηρετούσε κάτι καθώς εκεί κάθονται τα κορίτσια.
Το ειπα, εφοσον με το καλο τα κοριτσια δεν χρειαζονται πια τα καθισματακια, οποτε πχ σε μια αναγκη, εαν υπηρχε στα πισω καθισματα split 60/40 θα μπορουσαν να κατσουν διπλα-διπλα στο 60% και να ριξεις το 40% για κατι που δεν θα χωρουσε αλλιως...
Το θέμα είναι ο χώρος φόρτωσης του πορτ-μπαγκάζ που είναι πιο στενός από ενός hatch πχ, οπότε δυσκολεύεσαι να βολέψεις στα γρήγορα (και χρειάζεται ταχύτητα ) καθισματάκια καροτσιού και καρότσι...και το καρότσι btw γαμεί καθώς είναι πτυσσόμενο (και πανάκριβο).
Νομιζω οτι το πιο σοφο ειναι τα καθισματακια να προσαρμοστουν μονιμα σε ενα αυτοκινητο, ειτε ειναι -αυτη την περιοδο- το εταιρικο, ειτε ειναι η Bmw. Oσο για το καροτσι, δεν ξερω, αλλα στην τελικη, εμενα τουλαχιστον πιο λογικο θα μου φαινοταν να εξαντλησω ενα αντιστοιχο...'test drive' ολων των καροτσιων της αγορας στο χωρο αποσκευων της si, παρα να ψαχνω για αλλο αυτοκινητο...Προσωπικη αποψη φυσικα...
Αααα...τα λάστιχα δε κάνουν καμία διαφορά. Η ανάρτηση κάνει τη διαφορά. Τα λάστιχα μια χαρά είναι, καινούρια και φρέσκια. Δεν αλλάζονται. ]
Εαν ΔΕΝ εχεις κανει τετοιου ειδους αλλαγη στο αυτοκινητο σου, μην το λες με τοση σιγουρια, οσο και εαν η νεα γενια RFT πλησιαζει σε ανεση αυτη των συμβατικων...
Εχω αναφερθει στο παρελθον με Cooper S R56 φιλου, (με σαφως μικροτερες διαδρομες αναρτησης σε σχεση με της Si...)
o oποιος αλλαξε τα εργοστασιακα RFT της dunlop με conti sport 2, και ξεκουραστηκε η μεση του...Το αυτοκινητο αυτο το ειχα οδηγησει και πριν και μετα την αλλαγη, με ακριβως τις ιδιες πιεσεις ελαστικων -τσεκαρισμενες- και με πολυ κοντινη εξωτερικη θερμοκρασια.
Οι διαφορες, σημαντικες.Το θέμα greg είναι ότι αλλάζουν τα πράγματα και δεν είναι πλέον τι θέλω εγώ, αλλά τι χρειαζόμαστε συνολικά...
Αυτο εσυ το ξερεις καλυτερα.
Τέσπα, θα δούμε...βασικά είμαι σε ένα περίεργο αδιέξοδο, αλλά περιμένω να κλείσει κάτι πρώτα και θα δω τι θα κάνω.
Ευχομαι οτι αποφασισεις να ειναι με ψυχραιμη σκεψη και χωρις πιεση.
P.S δεν ειχα προλαβει να δω την παραπανω δημοσιευση...
-
Βαριέμαι να σου απαντήσω
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
ανταλλακτικά απο Ίντερνετ οτι ταιριάζει απο Opel μιας και δεν ειναι fiat πχ για να βρεις και σε περίπτεροΑπό mister auto βρίσκεις τα πάντα και σε 3-4 μέρες τα έχεις.
Το οτι στρίβουν καλύτερα απο Opel, δεν παει να πει οτι στρίβουν και καλα, σκέψου την διάφορα απο την si.
Από την si σχεδόν κανένα δεν στρίβει καλύτερα, οπότε δεν είναι και πολύ δίκαια η σύγκριση.
Και προφανώς το saab είναι παντού χειρότερο από την si
Μέχρι να βγουν στην ευθεία.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Χωρίς πλάκα μια c class sw θα ηταν ωραίο αμαξακι...
Με AMG λουκ κούκλα θα είναι!
Ενα τετοιο amg το γουσταρα για κηδειες στον εθνικο.
-
Ως προιν κατοχος saab 2.0 t με 150 hp ( βελτιωμενο στα 195) και κατοχος τωρα bmw 2008 320i coupe μπορω να σας πω τα εξης...
Τα saab ειναι καλα μονο στα ταξιδια ... Λογω επαγγελματος εκανα την ημερα γυρω στα 70 χιλιομετρα την ημερα.. Δρομος απο εθνικη και καποια στροφιλικια. Εθνικη ηταν ανετα λογω του turbo και της ροπης πηγαινες ανετα 120-140 και αμα εβρισκες και καμια ευθεια το ανοιγες και λιγο στα 200+ . Αυτο πηγαινε και με μεγαλη ευκολια μπορω να πω. Ομως.....
Το τιμονι ηταν απαραδεχτο ενιωθες λες και οδηγαγες βαρκα.
Η υποστροφη πηγαινε συνεφο
Απαραδεχθες αντιπροσωπειες
( αλλαγει turbo στα 70000 χλμ πηγε ο κουκος αηδονι)
Επρεπε να το εχεις παντα 2500-5000 οχι παραπανω ψοφαγε
Τελος τωρα με τη bmw νιωθω σαν να βρηκα το ταιρι μου.... Αλλο αμαξι .... Απλα αλλο αμαξι σε ολα καλυτερο.... Λιγα αλογα να ειχε μονο και θα χωριζα την γυναικα μου για αυτο.... -
Saab 9-3 Sports Wagon '08 ,1900cc/175αλογα πετρελαίου.
Για σας μπορείτε να μου πείτε γνώμες υπέρ και κατά αυτό τό αυτοκίνητο ( θέλω να το αγόρασω)
Ευχαριστώ -
Φαντάζομαι δεν μιλάς για το 4κίνητο (9-3Χ).
Εάν το δεις στις προδιαγραφές φαίνεται ότι τα κάνει όλα. Είναι ασφαλές, ευρύχωρο, δυνατό, άνετο με ποιότητα κύλισης, έχει οικονομικό κινητήρα.
Ανεξάρτητα από την κατάσταση του συγκεκριμένου που θέλεις ν’ αγοράσεις:
-Η Saab έχει κλείσει, οπότε όσο περνά ο καιρός θα δυσκολεύεσαι να βρεις ανταλλακτικά. Στον κινητήρα, επειδή είναι FIAT, αλλά πολυφορεμένος (GM-opel, suzuki Κλπ) θα βρεις. Στα είδη φανοποιίας, ειδικά για station που δεν έχει και πολλά στην Ελλάδα, μπορεί και να μη βρίσκεις, ή μόνο από εξωτερικό με χρόνο και μεγάλο κόστος.
-Τέτοια αυτοκίνητα (diesel+ station) λογικά κάνουν χιλιόμετρα, άρα σε 10 χρόνια δύσκολα θα βρεις κάτι με λιγότερα από 200Κ χλμ, με ότι αυτό συνεπάγεται σε φθορές και συμμαζέματα. Είδες π.χ. πόσο κάνουν 4 αμορτισέρ; Να μην πω για σύστημα τροφοδοσίας π.χ. τουρμπίνα.
-Ο κινητήρας είναι καλός, αλλά αυτά έβγαιναν με 150 ίππου ή 180 με τον TTID. Ο δεύτερος φορέθηκε σε λίγα αυτοκίνητα π.χ. Delta και ως «διπλοτούρμπινος» και πιεσμένος είναι πιο ευαίσθητος. Πρέπει να έχει γίνει τακτική αλλαγή σε ιμάντες και στην αντλία νερού που έχει ευαισθησία.
-Είναι euro 4, με τους γνωστούς περιορισμούς για Αθήνα, Θεσσαλονίκη. Εάν δεν είναι ελληνικό, θα είναι πολύ ακριβό να το εισάγεις.
Εάν λοιπόν δεν είναι απόλυτη ευκαιρία (πολύ χαμηλή τιμή, απόλυτα γνωστό ιστορικό), για να αξίζει το όποιο ρίσκο, καλύτερα να δεις κάτι άλλο. -
Νομίζω ότι θα το παντρευτείς, οπότε πρακτικά ξεχνάς μεταπώληση.
-
Ανταλλακτικά υπάρχουν άφθονα, τόσο μέσω της αντιπροσωπείας, όσο και στο εμπόριο.
Το αυτοκίνητο έχει συγκεκριμένα ευαίσθητα σημεία (π.χ. είναι βέβαιο ότι θα χαλάσει κάποια στιγμή το μοτέρ της ανακύκλωσης του κλιματισμού, όπως και ο ανεμιστήρας του - αν και στα νεότερα, όπως αυτό που είναι του 2008, πολλά θέματα έχουν διορθωθεί), αλλά τα κόστη είναι σχετικά νορμάλ για ανταλλακτικά μέσω ίντερνετ (ίδια με το αντίστοιχο Vectra). Κατά τα άλλα, είναι αξιόπιστο σε μηχανικά μέρη. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω σχετικά με τον ντίζελ όμως. Για τα βενζίνης, ό,τι θέλεις. -
Πάντως 10 χρόνια μετά την πτώχευση της Saab τα δύο μόνο μοντέλα της κυκλοφορούν κανονικά στους δρόμους μας παρότι δεν ήταν και η πιο εμπορική εταιρεία. Νομίζω ότι αυτό στην πράξη σημαίνει ότι δεν ισχύουν αυτά που γράφονται για ανταλλακτικά κτλ. Σε Ευρώπη και Αμερική κυκλοφορούν ακόμα Saab 900 turbo των δεκαετιών 70 και 80, το αυτοκίνητο που με το τούρμπο μοτέρ έφερε επανάσταση στην αυτοκίνηση και που ακολούθησαν όλες οι εταιρείες στον 21ο αιώνα. [https://www.carandmotor.gr/themata/giati-ta-saab-itan-ta-tesla-ton-dekaetion-1960-70](link url) Τη στιγμή που όλοι οι νέοι κινητήρες εσωτερικής καύσης τα τελευταία χρόνια πλέον είναι τούρμπο, πόσο κριμα και άδικο είναι που η Saab έχει κλείσει...
-
Την Saab την θαύμαζα από μικρός, όταν πρωτοδιάβασα (κάπου το 1986) στους 4Τ για αυτήν. Το 1990 έκανα μια εργασία στο σχολείο στα Αγγλικά (ελέυθερο θέμα) και φυσικά επέλεξα αυτοκίνητα. Μέρος της εργασίας ήταν να γράψουμε επιστολή (δεν υπήρχε email τότε) σε μια πραγματική εταιρεία που ζητάγαμε πληροφορίες για την εργασία μας. Εγώ έστειλα στην Saab χωρίς να περιμένω πολλά. Μου απάντησαν με μια ευγενέστατη επιστολη και μου έστειλαν απίστευτο υλικό και φωτογραφίες....δυστυχώς σε κάποια μετακόμιση χάθηκαν.
Από τότε την εκτίμησα ακόμα περισσότερο, τόσο για την ευγένεια και την απάντησή τους όσο και για τις επίστευτες τεχνολογίες που είχα ήδη από την 10ετία του '80!! -
Πολύ λυπηρό να μην υπάρχει σήμερα στην αυτοκίνηση μια εταιρεία όπως η Saab.
-
Κάποιοι τα απολαμβάνουμε ακόμα όμως. Πριν λίγο γύρισα από βόλτα με συμφορουμίτη. Είχε κίνηση, αλλά 1-2 ανοίγματα μέχρι τα 150 πρόλαβα να τα κάνω και να χαρώ τα 200 άλογα.
-
Βασικα...καλημερα σας.
Γραφω γιατι αυτο το αμαξι μου θυμιζει τον πατερα μου...
Ειχε ενα saab 9-3 122bhp MY2007 και ειχε κολλησει και ενα "Aero" απο πισω δεξια...πολυ ψαρωτικο για σους δεν ειχαν επαφη με αυτοκινητα...χαχαχα...
Οταν το δανειζομουν,το επαιρνα για μακρινα ταξιδια,λογω δουλειας...
Αλεξανδρουπολη,Ξανθη,Καλαματα,σπαρτη,κτλ.
Θυμαμαι χαρακτηριστικα...εφυγα Βιαστικα απο Ξανθη για επιστροφη και στις μεγαλες ευθειες το ειχα κανει Aeroπλανο....Το δωσαμε με μιση καρδια...εγω δεν το κρατησα γιατι δεν με βολευε στις διαστασεις.
To κλειδι που ηταν διπλα στο κιβωτιο,ο φωτισμος τη νυχτα...και κατι αλλες λεπτομερειες που νομιζες οτι εισαι σε αεροπλανο....
Εμενα μου λειπει η Saab... -
Υπάρχει κάποια πρόταση για καλό συνεργείο για Saab στην Αθήνα;
-
Σου κάνει ο Πειραιάς Χάρη; Εκεί είναι ο γνώστης των Saab στο λεκανοπέδιο: https://synergeio-autokinitwn-peiraias.gr/index.php?l=el
-
@realzeus said in Saab Forum:
Σου κάνει ο Πειραιάς Χάρη; Εκεί είναι ο γνώστης των Saab στο λεκανοπέδιο: https://synergeio-autokinitwn-peiraias.gr/index.php?l=el
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Το στέλνω στον κουμπάρο.
-
Ο Σταύρος είναι εξαιρετικός μάστορας. Ό,τι κι αν σου πει ισχύει. Δεν θα σου πει ποτέ βλακείες για να σου πάρει απλά λεφτά. Πες στον κουμπάρο να μιλήσει μαζί του όμως, όχι με κάποιον βοηθό. Πες του να πει "από τα παιδιά από Σαλονίκη που έφεραν για έλεγχο τα Saab πριν τα αγοράσουν και μας σύστησε το συνεργείο του Κώστα στην Θεσσαλονίκη (ο Κώστας είναι ο ειδικός των Saab εδώ πάνω)", ίσως μας θυμηθεί... Χαχα.
Saab Forum