Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MBENZ C180 FACELIFT 16OOCC TURBO ή AUDI A4 FACELIFT 170 HP;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MBENZ C180 FACELIFT 16OOCC TURBO ή AUDI A4 FACELIFT 170 HP;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    43
    236
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georas last edited by

      Καλημέρα. Είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ και υποψήφιος αγοραστής μεσαίου sedan. Είχα καταλήξει στα εξής 2 μοντέλα. Την merc-benz c180 1800cc turbo 156 hp(facelift) και το audi a4 1800cc turbo 170hp (επίσης facelift και με τελείως ανανεωμένο κινητήρα).Ενώ στα σημεία έδειχνε να κερδίζει η MB ξαφνικά πριν λίγες μέρες πληροφορήθηκα ότι το c180 διατείθεται πλέον μόνο με 1600άρη turbo κινητήρα με τα ίδια (έτσι λένε τουλάχιστον) τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις με τον 1800άρη.

      Οπότε το δίλλημα είναι πλέον μεγαλύτερο αφού και η τιμή τους κυμαίνεται πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα.
      Εσείς ποιο θα επιλέγατε; Περιμένω τα φώτα σας.

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        georas last edited by

        Καλημέρα. Είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ και υποψήφιος αγοραστής μεσαίου sedan. Είχα καταλήξει στα εξής 2 μοντέλα. Την merc-benz c180 1800cc turbo 156 hp(facelift) και το audi a4 1800cc turbo 170hp (επίσης facelift και με τελείως ανανεωμένο κινητήρα).Ενώ στα σημεία έδειχνε να κερδίζει η MB ξαφνικά πριν λίγες μέρες πληροφορήθηκα ότι το c180 διατείθεται πλέον μόνο με 1600άρη turbo κινητήρα με τα ίδια (έτσι λένε τουλάχιστον) τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις με τον 1800άρη.

        Οπότε το δίλλημα είναι πλέον μεγαλύτερο αφού και η τιμή τους κυμαίνεται πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα.
        Εσείς ποιο θα επιλέγατε; Περιμένω τα φώτα σας.

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georas last edited by

          Καλημέρα. Είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ και υποψήφιος αγοραστής μεσαίου sedan. Είχα καταλήξει στα εξής 2 μοντέλα. Την merc-benz c180 1800cc turbo 156 hp(facelift) και το audi a4 1800cc turbo 170hp (επίσης facelift και με τελείως ανανεωμένο κινητήρα).Ενώ στα σημεία έδειχνε να κερδίζει η MB ξαφνικά πριν λίγες μέρες πληροφορήθηκα ότι το c180 διατείθεται πλέον μόνο με 1600άρη turbo κινητήρα με τα ίδια (έτσι λένε τουλάχιστον) τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις με τον 1800άρη.

          Οπότε το δίλλημα είναι πλέον μεγαλύτερο αφού και η τιμή τους κυμαίνεται πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα.
          Εσείς ποιο θα επιλέγατε; Περιμένω τα φώτα σας.

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Παρε C5-Mondeo και τα ρεστα βενζινες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • sprsk
              sprsk last edited by

              MBENZ C180 FACELIFT 16OOCC TURBO ή αναμονή για την νέα 3άρα και για να σε μπερδέψω περισσότερο στην λίστα θα έβαζα το value for money S60 της Volvo.
              Ιδού ο λόγος http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=31644&start=5670#p2497210 απόρριψης του Α4.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fiestaros last edited by

                Ο χρήστης georas έγραψε:
                Καλημέρα. Είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ και υποψήφιος αγοραστής μεσαίου sedan. Είχα καταλήξει στα εξής 2 μοντέλα. Την merc-benz c180 1800cc turbo 156 hp(facelift) και το audi a4 1800cc turbo 170hp (επίσης facelift και με τελείως ανανεωμένο κινητήρα).Ενώ στα σημεία έδειχνε να κερδίζει η MB ξαφνικά πριν λίγες μέρες πληροφορήθηκα ότι το c180 διατείθεται πλέον μόνο με 1600άρη turbo κινητήρα με τα ίδια (έτσι λένε τουλάχιστον) τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις με τον 1800άρη.

                Οπότε το δίλλημα είναι πλέον μεγαλύτερο αφού και η τιμή τους κυμαίνεται πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα.
                Εσείς ποιο θα επιλέγατε; Περιμένω τα φώτα σας.

                Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                Πάρε το ανανεωμένο Α4.Έχει καλύτερο μοτέρ(πιο δυνατό),νομίζω έχει και χαμηλότερους ρύπους από την μέρκ άρα χαμηλότερα τέλη και σαφώς πλουσιότερο εξοπλισμό στα ίδια λεφτά με στάνταρ bi-xenon,17άρες,bluetooth,δώρο μεταλλικό.Ασε που με το facelift ομόρφυνε το Α4 και έγινε πολύ κομψό,όχι ότι η c υστερεί σε ομορφιά και στυλ(αλλά σε avantgarde κυρίως ).Γιατί όχι και ένα Α5 f/l sportback ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • P
                  professeur last edited by

                  Ο χρήστης georas έγραψε:
                  Καλημέρα. Είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ και υποψήφιος αγοραστής μεσαίου sedan. Είχα καταλήξει στα εξής 2 μοντέλα. Την merc-benz c180 1800cc turbo 156 hp(facelift) και το audi a4 1800cc turbo 170hp (επίσης facelift και με τελείως ανανεωμένο κινητήρα).Ενώ στα σημεία έδειχνε να κερδίζει η MB ξαφνικά πριν λίγες μέρες πληροφορήθηκα ότι το c180 διατείθεται πλέον μόνο με 1600άρη turbo κινητήρα με τα ίδια (έτσι λένε τουλάχιστον) τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις με τον 1800άρη.

                  Οπότε το δίλλημα είναι πλέον μεγαλύτερο αφού και η τιμή τους κυμαίνεται πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα.
                  Εσείς ποιο θα επιλέγατε; Περιμένω τα φώτα σας.

                  Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                  Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο 10-15 ή και παραπάνω χρόνια πάρε τη Μερσεντές για πολλούς και διαφόρους λόγους. Από άποψη συντήρησης τα ίδια σκατά είναι και τα δύο (πανάκριβα σέρβις δλδ αν και πλεον οι αντιπροσωπείες άρχισαν να ρίχνουν τις τιμές) αλλά η Μερσεντές είναι σαφώς πιο future classic από το Audi. Επίσης έχεις σαν 'μπόνους' την πίσω κίνηση με όσα θετικά αυτή συνεπάγεται έστω και σε πακέτο Mercedes. Τώρα από ποιότητα εσωτερικού φαντάζομαι και τα δύο θα είναι σε ένα ανάλογο επίπεδο.

                  Tέλος, αν δεν βιάζεσαι ιδιαίτερα θα έλεγα να περιμένεις και την νέα 3αρα της BMW με τα τούρμπο μοτέρ ώστε να δεις που θα κινηθεί τιμολογιακά. Είναι και το πιο φρέσκο μοντέλο από τα 3.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    tsargy last edited by

                    Ο χρήστης georas έγραψε:
                    Καλημέρα. Είμαι καινούργιο μέλος στο φόρουμ και υποψήφιος αγοραστής μεσαίου sedan. Είχα καταλήξει στα εξής 2 μοντέλα. Την merc-benz c180 1800cc turbo 156 hp(facelift) και το audi a4 1800cc turbo 170hp (επίσης facelift και με τελείως ανανεωμένο κινητήρα).Ενώ στα σημεία έδειχνε να κερδίζει η MB ξαφνικά πριν λίγες μέρες πληροφορήθηκα ότι το c180 διατείθεται πλέον μόνο με 1600άρη turbo κινητήρα με τα ίδια (έτσι λένε τουλάχιστον) τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις με τον 1800άρη.

                    Οπότε το δίλλημα είναι πλέον μεγαλύτερο αφού και η τιμή τους κυμαίνεται πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα.
                    Εσείς ποιο θα επιλέγατε; Περιμένω τα φώτα σας.

                    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                    Αν είχα το δίλλημα σου, χωρίς να υπάρχει πιθανότητα να γίνει τρίλλημα (ή και τετράλλημα) θα προτιμούσα την Mercedes...και για το ότι φοράει 1,6 κινητήρα...δεν, ξέρεις μπορεί του χρόνου να είναι τρελό πλεονέκτημα.
                    Υποκειμενικά μιλώντας θεωρώ την Mercedes την πλέον σοβαρή εταιρία με σοβαρή ιστορία σε όλα τα επίπεδα και επίσης δεν θεωρώ ότι έχει υπερτιμήσει το προϊόν της ποτέ (μιλάω πάντα για τιμή εργοστασίου και όχι Ελληνική)
                    Με λίγα λόγια προτιμώ τον Χαλίφη και όχι όποιον φιλοδοξεί να γίνει Χαλίφης στην θέση του Χαλίφη (όσο ο Χαλίφης είναι εν ζωή βέβαια)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                      Παρε C5-Mondeo και τα ρεστα βενζινες...

                      Ασε ρε με τα μπουρουχια εδω μιλαμε για πρεμιουμμμμ καταστασεις..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                        Παρε C5-Mondeo και τα ρεστα βενζινες...

                        είσαι εκτος θέματος... κάτω από την βάση στην έκθεση και θες και παν/ες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Ο χρήστης nonos έγραψε:

                          Παρε C5-Mondeo και τα ρεστα βενζινες...

                          Ασε ρε με τα μπουρουχια εδω μιλαμε για πρεμιουμμμμ καταστασεις..

                          Εχεις ενα δικιο σε αυτο γιατι λεφτα υπαρχουν!

                          Παρε C5-Mondeo και τα ρεστα βενζινες...

                          είσαι εκτος θέματος... κάτω από την βάση στην έκθεση και θες και παν/ες...

                          Ελα κοφτο ελα κοφτο τωρα!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Για να είναι ο άλλος σε Αυτό το δήλωνε λογικα έχει αποθεματικό ...
                            Προσωπικα δεν μου Κάνει εντύπωση , η παραλιακή είναι ακόμα γεμάτη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              georas last edited by

                              Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα απο τεχνικής άποψης είναι να μου πείτε αν είναι δυνατόν οι δύο κινητήρες της M-BENZ (1600 turbo και 1800 turbo) να μην έχουν καμία απολύτως διαφορά μεταξύ τους στις επιδόσεις κ το τράβηγμα γενικότερα, όπως ισχυρίζονται στη Mercedes....

                              Ευχαριστώ..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Audi απο εμενα.Φυσικα δεν το λεω και πολυ αντικειμενικα γιατι εχω ηδη ενα Audi και τις προσεχεις μερες περιμενουμε αλλο ενα στην οικογενεια ...Ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι τωρα και απο επιδοσεις και απο χωρους και απο γενικοτερη ποιοτητα και δε μιλαω για τα πλαστικα στο ταμπλω.Αναλογα με τα γουστα σου βεβαια θα προτεινα να πας σε σπορ αναρτηση.Ο νεος κινητηρας ειναι παρα πολυ καλος απο οτι εχω διαβασει και θα πληρωνεις και λιγα τελη.Οπως εχω ξαναγραψει τα προβληματα που βγαζουν τα Α4/Α5 ηταν συγκεκριμενα.Στο F/L Μπορει να εχουν λυθει.Να εισαι προετοιμασμενος και για μικρη καταναλωση λαδιου.Το δικο μου δεν εχει βγαλει τιποτα απο προβληματα(Εκτος απο ενα πλαστικο εξαρτημα που στηριζει το πενταλ του συμπλεκτη και αλλαχθηκε στα 1000 χμ γιατι ψιλοετριζε),εχω βεβαια μονο 24000 χμ αλλα πολλα συγχρονα αυτοκινητα βγαζουν προβληματα απο πολυ λιγοτερα χμ.
                                Προσωπικα δε θα πηγαινα ποτε σε Mercedes.Οσες εχω οδηγησει ειναι πολυ αποκομμενες απο τα τεκτενομενα στο δρομο και μου δινουν την εντυπωση οτι οι αναρτησεις τους δε συνεργαζονται με το πλαισιο .Επισης απο προσωπικη εμπειρία ,αλλα και απο αλλες πηγες θεωρω την αξιοπιστια τους πολυ κατω του μετριου. Να γινει future classic η C τωρα ,νομιζω οτι ειναι πολυ χλωμο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • P
                                  professeur last edited by

                                  Ο χρήστης georas έγραψε:
                                  Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα απο τεχνικής άποψης είναι να μου πείτε αν είναι δυνατόν οι δύο κινητήρες της M-BENZ (1600 turbo και 1800 turbo) να μην έχουν καμία απολύτως διαφορά μεταξύ τους στις επιδόσεις κ το τράβηγμα γενικότερα, όπως ισχυρίζονται στη Mercedes....

                                  Ευχαριστώ..

                                  Tα άλογα είναι τα ίδια (156). Προφανώς ο 1.6 θα είναι πιο πιεσμένος για να φτάσει σε ίδια απόδοση με τον 1.8. Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο αλλά ο 1.6 θεωρείται 'αρκετός' για αυτό το αμάξωμα. Μπορεί να χάνει λίγο σε ελαστικότητα σε σχέση με τον μεγάλο αδελφό αλλά δεν θεωρώ ότι θα είναι σπουδαίες οι διαφορές. Όπως έγραψε και συνφορουμίοστας πριν το 1.6 ίσως είναι καλό καταφύγιο για ενδεχόμενες παλαβές χρεώσεις σε 2-3 χρόνια από τώρα. Στην Ελλάδα ζούμε άλλωστε. Θα έλεγα να μην σε απασχολεί τόσο το 1.6-1.8. Εξόπλισε το όσο καλά μπορείς με 'Χρήσιμα' εξτρά και θα είσαι θεωρώ οκ για πολλά χρόνια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Θα τα οδηγούσα και τα δύο και θα διάλεγα το πιο ενδιαφέρων. Φαντάζομαι ότι το Audi θα είναι ελαφρώς ταχύτερο αλλά η MB πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά αν πιστέψουμε τα διάφορα περιοδικά. Βέβαια με διαφορά η καλύτερη πρέπει να είναι η καινούρια 3άρα αλλά ποιός ξέρει πότε θα έρθει με 1600άρι τουρμπομοτέρ (και αν) και πόσο θα κοστίζει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      kwsn_men last edited by

                                      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                      Παρε C5-Mondeo και τα ρεστα βενζινες...

                                      Γιατί όχι ένα Lifan;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:

                                        Παρε C5-Mondeo και τα ρεστα βενζινες...

                                        Γιατί όχι ένα Lifan;

                                        Ατυχες...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • F
                                          fiestaros last edited by

                                          Τα φτηνότερα αλλά όχι χειρότερα volvo s60 1.6 t4 180ps momentum,vw cc 1.8 tsi dsg(έκανε facelift και πλεον δεν έχει το όνομα passat ) απορρίπτονται?Μάλιστα έχουν και εξοπλισμό τεχνολογίας,όπως το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος(s60) και σύστημα κόπωσης οδηγού+στάνταρ bi-xenon(vw cc).Αν επιμένεις μεταξύ των 2, Α4 F/L(για λόγους καλύτερου μοτέρ και πλουσιότερου εξοπλισμού και χαμηλώτερων τελών κυκλοφορίας λόγω ρύπων).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            the-ace last edited by

                                            Προφανώς ο άνθρωπος ενδιαφέρεται για premium sedan, οπότε μόνο μεταξύ των τριών γερμανών θα διαλέξει. Τα υπόλοιπα (S60, 9-3, Insignia, Passat, C5, Mondeo κλπ) μπορεί να προσφέρουν περισσότερα σε χαμηλότερη τιμή, αλλά δεν είναι premium (με ότι αυτό σημαίνει/συνεπάγεται).

                                            Αν μπορείς να περιμένεις μέχρι να βγουν οι 'μικρές' 3αρες για να συγκρίνεις...το θέμα κυβικών δεν θα το σκεφτόμουν, το 1600 προφανώς θα είναι πιο 'κούφιο' εκτός turbo, αλλά η αυξημένη πίεση εντός turbo προφανώς θα τον φέρνει -εύκολα- στα επίπεδα του πρώην 1800. Από πλευράς οδηγικής απόλαυσης και τα δύο είναι τραγικά , ενώ στα υπόλοιπα υπάρχουν μικροδιαφορές....οπότε διάλεξε καθαρά με το προσωπικό σου γούστο, προβλήματα -σοβαρά- δεν θα έχεις με κανένα από δαύτα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr