-
Eνδιαφέρον βίντεο για τον 'γάτο' του Κρούμμαν ενάντια στο Μ-2000C.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1ID1gLV5oA
Όσο και ευέλικτο και αν είναι το Μιράζ στην κλειστή αερομαχία σε σχέση με το F-14 και μόνο ο συνδυασμός ΑΙΜ-54/AWG-9 θα τελείωνε το ζήτημα μια και καλή υπέρ του 'γάτου' πρότου κάν το γαλλικό τον εντοπίσει.
-
τώρα στο ΣΚΑΙ πολύ θλιβερό ντοκιμαντέρ για την αποσυναρμολόγηση ενός 747 για ανταλλακτικά και σκραπ (((
-
Η τιμη που επιασαν τα 340 (10.000.000 USD το ενα) της παλιας ολυμπιακης ειναι καλη η κοψοχρονια???
-
$10Μ το ένα
Δες τι είχε γραφτεί εδώ πριν 6 μήνες.
Είναι ψιλοσαραβαλάκια τα κακόμοιρα πάντως, πέταγα συχνά LHR-ATH με τέτοια...
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Eνδιαφέρον βίντεο για τον 'γάτο' του Κρούμμαν ενάντια στο Μ-2000C.http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1ID1gLV5oA
Όσο και ευέλικτο και αν είναι το Μιράζ στην κλειστή αερομαχία σε σχέση με το F-14 και μόνο ο συνδυασμός ΑΙΜ-54/AWG-9 θα τελείωνε το ζήτημα μια και καλή υπέρ του 'γάτου' πρότου κάν το γαλλικό τον εντοπίσει.
Καλά μην είσαι και τόσο σίγουρος. Να εύχονται μόνον οι πιλότοι της ιπτάμενης αγελάδας να μην τους πετύχει το Mirage από κοντά.
-
Μαζευε και ας ειναι και ρογες!!! εδω που εχουν φτασει τα πραγματα...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
$10Μ το έναΔες τι είχε γραφτεί εδώ πριν 6 μήνες.
Είναι ψιλοσαραβαλάκια τα κακόμοιρα πάντως, πέταγα συχνά LHR-ATH με τέτοια...
για scrap metals και replacements parts με καλό history τα πάνε.
1.6 απόδοση -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Eνδιαφέρον βίντεο για τον 'γάτο' του Κρούμμαν ενάντια στο Μ-2000C.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1ID1gLV5oA
Όσο και ευέλικτο και αν είναι το Μιράζ στην κλειστή αερομαχία σε σχέση με το F-14 και μόνο ο συνδυασμός ΑΙΜ-54/AWG-9 θα τελείωνε το ζήτημα μια και καλή υπέρ του 'γάτου' πρότου κάν το γαλλικό τον εντοπίσει.
Καλά μην είσαι και τόσο σίγουρος. Να εύχονται μόνον οι πιλότοι της ιπτάμενης αγελάδας να μην τους πετύχει το Mirage από κοντά.
Μην ξεχνάτε το σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου του Μ2000
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Eνδιαφέρον βίντεο για τον 'γάτο' του Κρούμμαν ενάντια στο Μ-2000C.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1ID1gLV5oA
Όσο και ευέλικτο και αν είναι το Μιράζ στην κλειστή αερομαχία σε σχέση με το F-14 και μόνο ο συνδυασμός ΑΙΜ-54/AWG-9 θα τελείωνε το ζήτημα μια και καλή υπέρ του 'γάτου' πρότου κάν το γαλλικό τον εντοπίσει.
Καλά μην είσαι και τόσο σίγουρος. Να εύχονται μόνον οι πιλότοι της ιπτάμενης αγελάδας να μην τους πετύχει το Mirage από κοντά.
Μην ξεχνάτε το σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου του Μ2000
ΔΙΑ: Μα αυτό λέω και εγώ. Δεν αρνούμαι την ανωτερότητα των Μ-2000 σε 'κλειστή αερομαχία' αλλά το πρόβλημα είναι ότι μέχρι να φτάσει να το πλησιάσει έχει να αντιμετωπίσει έναν συνδυασμό ραντάρ/πυραύλων έντελως έξω απο τις δυνατότητες του. Δεν μπορεί μπορεί ούτε κατά διάνοια να γίνει συγκριση με τον αντίστοιχο του Μιράζ: RDI/Super R-530D.
kpsig: Δεν γνωρίζω για τις δυνατότητες του ICMS, αλλά τι μπορούσε θεωρητικά να καταφέρει στο 'δίδυμο' ΑΙΜ-54/AWG-9; Οι Αμερικάνοι στα δικά τους μαχητικά απο όσο ξέρω έχουν τα κορυφαία συστηματα όχι μόνο ECM αλλά και ECCM (αντί-αντίμετρα)
-
Δεν είναι πανάκεια οι Phoenix. Εξάλλου με τακτικές low-high μπορεί να μην τον δεις καν τον αντίπαλο παρά μόνο σε visual range. Σε πολλές περιπτώσεις αερομαχιών βρέθηκαν πιλότοι να αναρωτιούνται από που ξεφύτρωσε το εχθρικό α/φ στην ώρα 6 τους...
-
ΔΙΑ: Ακόμα και αν δεν θεωρούνται πανάκεια οι Phoenix και μόνο το ότι το F-14 λόγω του πανίσχυρου AWG-9 θα έχει την δυνατότητα εντοπισμού γρηγορότερα απο το Μ-2000C του δίνει το πλεονέκτημα να αναπτύξει τις όποιες τακτικές και να είναι σε πιό πλεονεκτική θέση με το 'δίλιτρό'. Ο 'Φοίνικας' δεν αποτελεί πανάκεια μόνο εάν πάμε σε περίπτωση dog fight όπου τα πράγματα αλλάζουν.
ΥΓ: Λόγω του θέματος που συζηταμε, καμιά φορά, αν και το έχω ξαναγράψει, θυμάμαι το περιστατικό στην διάρκεια του κυπριακού των ελληνικών F-5A όταν αντιμετώπισαν αμερικάνικά F-4J του αμερικάνικου ναυτικού και μάλιστα μοίρας απο τις πιο επιτυχημένες στο βιετνάμ. Και ωραίο είναι με βάση το ότι ξέρω ότι η εμπλοκή ξεκίνησε απο εκτόξευση ΑΙΜ-7! των αμερικάνικων και κατέληξε στο να βρεθούν σε θέση βολής τα δικά μας ζητώντας άδεια απο το ΓΕΑ που φυσικά δεν δόθηκε. Όσο προβληματικός και αν ήταν ο συνδυσμός ΑΙΜ-7/AN/APQ-72 αν συγκριθεί με ένα αεροσκάφος μόνο για αναχαίτηση ημέρας και χωρίς ραντάρ( F-5A ) αυτό που κατάφεραν οι έλληνες πιλότοι ήταν στην κυριολεξία: ΘΑΥΜΑ.
-
Τόσο κακό είναι(ήταν) το F-14 σε κλειστή αερομαχία?
Κλάσσική αμερικανιά ..
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Κλάσσική αμερικανιά ..Και λίγα λες...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τόσο κακό είναι(ήταν) το F-14 σε κλειστή αερομαχία?Κλάσσική αμερικανιά ..
Όταν φόρεσε τους F110 ήταν καλύτερο από το F-15. Πριν, με τους ασθενικούς TF30 είχε θέμα χαμηλού λόγου ώσης/βάρος και αργού spool up, και περιορισμών στη μετακίνηση της μανέτας κλπ κλπ. Από αεροδυναμικής απόψεως ήταν μια χαρά, πχ, είχε ελάχιστους περιορισμούς στη γωνία προσβολής, είχε το καλύτερο roll rate μεταξύ των δικινητήριων α/φων της εποχής του, έχανε λίγη σχετικά ενέργεια σε παρατεταμένες στροφές (αλλά οι TF30 δεν βοηθούσαν) κλπ
-
-edit-
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Τόσο κακό είναι(ήταν) το F-14 σε κλειστή αερομαχία?
Κλάσσική αμερικανιά ..
Όταν φόρεσε τους F110 ήταν καλύτερο από το F-15. Πριν, με τους ασθενικούς TF30 είχε θέμα χαμηλού λόγου ώσης/βάρος και αργού spool up, και περιορισμών στη μετακίνηση της μανέτας κλπ κλπ. Από αεροδυναμικής απόψεως ήταν μια χαρά, πχ, είχε ελάχιστους περιορισμούς στη γωνία προσβολής, είχε το καλύτερο roll rate μεταξύ των δικινητήριων α/φων της εποχής του, έχανε λίγη σχετικά ενέργεια σε παρατεταμένες στροφές (αλλά οι TF30 δεν βοηθούσαν) κλπ
Αναφέρεσαι στο γνωστό F-14D με λόγω ώσης/βάρους κάτω από μονάδα και 7g/-3g όρια; Όχι και να το συγκρίνουμε με F15!
-
kpsig συμφωνώ, απλώς ακόμα και με τα προβλήματα των TF30 ήταν πολύ αξιόλογο και σε κλειστή αερομαχία. Με τους F110 ακόμα και σήμερα θα ήταν σε πολύ καλό επίπεδο από άποψη ελιγμών κλπ.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Eνδιαφέρον βίντεο για τον 'γάτο' του Κρούμμαν ενάντια στο Μ-2000C.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1ID1gLV5oA
Όσο και ευέλικτο και αν είναι το Μιράζ στην κλειστή αερομαχία σε σχέση με το F-14 και μόνο ο συνδυασμός ΑΙΜ-54/AWG-9 θα τελείωνε το ζήτημα μια και καλή υπέρ του 'γάτου' πρότου κάν το γαλλικό τον εντοπίσει.
Καλά μην είσαι και τόσο σίγουρος. Να εύχονται μόνον οι πιλότοι της ιπτάμενης αγελάδας να μην τους πετύχει το Mirage από κοντά.
Μην ξεχνάτε το σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου του Μ2000
ΔΙΑ: Μα αυτό λέω και εγώ. Δεν αρνούμαι την ανωτερότητα των Μ-2000 σε 'κλειστή αερομαχία' αλλά το πρόβλημα είναι ότι μέχρι να φτάσει να το πλησιάσει έχει να αντιμετωπίσει έναν συνδυασμό ραντάρ/πυραύλων έντελως έξω απο τις δυνατότητες του. Δεν μπορεί μπορεί ούτε κατά διάνοια να γίνει συγκριση με τον αντίστοιχο του Μιράζ: RDI/Super R-530D.
kpsig: Δεν γνωρίζω για τις δυνατότητες του ICMS, αλλά τι μπορούσε θεωρητικά να καταφέρει στο 'δίδυμο' ΑΙΜ-54/AWG-9; Οι Αμερικάνοι στα δικά τους μαχητικά απο όσο ξέρω έχουν τα κορυφαία συστηματα όχι μόνο ECM αλλά και ECCM (αντί-αντίμετρα)
-
Θα διαφωνήσω με τους προλλαλήσαντες στο θέμα του dog fight για τον γάτο. Το πρόβλημα δεν ήταν μόνο οι αδυναμοι TF30 αλλά η γενικότερη σχεδίαση που δεν επέτρεπε ιδιαίτερες επιδόσεις στην dog fight. Το αεροσκάφος υπέφερε απο το ίδιο πρόβλημα που είχε το F-4 και ήταν η υψηλότατη πτερυγική φόρτιση.Είτε σε στιγμιαίους είτε σε παρατεταμένους ελιγμούς το αεροσκάφος έστριβε σαν νταλικά. Ακόμα και η μεταβλητή γεωμετρία των πτερύγων δεν πρόσεφερε πολλά πράγματα. Ούτε γενικότερα η ικανότητα ελιγμών συγκρινόταν με τις αντίστοιχες των Μ-2000, F-16, Mig-29, Su-27.
Γενικά ο γάτος όσο εξαιρετικό μαχητικό και αν ήταν, μην ξεχνάμε ότι αναπτύχθηκε ως κλασσικό αναχαιτιστικό και όχι σαν αεροσκάφος αεροπορικής υπεροχής.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Θα διαφωνήσω με τους προλλαλήσαντες στο θέμα του dog fight για τον γάτο. Το πρόβλημα δεν ήταν μόνο οι αδυναμοι TF30 αλλά η γενικότερη σχεδίαση που δεν επέτρεπε ιδιαίτερες επιδόσεις στην dog fight. Το αεροσκάφος υπέφερε απο το ίδιο πρόβλημα που είχε το F-4 και ήταν η υψηλότατη πτερυγική φόρτιση.Είτε σε στιγμιαίους είτε σε παρατεταμένους ελιγμούς το αεροσκάφος έστριβε σαν νταλικά. Ακόμα και η μεταβλητή γεωμετρία των πτερύγων δεν πρόσεφερε πολλά πράγματα. Ούτε γενικότερα η ικανότητα ελιγμών συγκρινόταν με τις αντίστοιχες των Μ-2000, F-16, Mig-29, Su-27.Γενικά ο γάτος όσο εξαιρετικό μαχητικό και αν ήταν, μην ξεχνάμε ότι αναπτύχθηκε ως κλασσικό αναχαιτιστικό και όχι σαν αεροσκάφος αεροπορικής υπεροχής.
Με αυτά που αναφέρεις και το F-15 έχει σοβαρό θέμα σε ικανότητα ελιγμών, συγκριτικά.
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]