Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    • 1
    • 2
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 270
    • 271
    • 98 / 271
    Αντίλογος
    16
    5406
    8953
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimdenin last edited by

      Eνδιαφέρον βίντεο για τον 'γάτο' του Κρούμμαν ενάντια στο Μ-2000C.

      http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1ID1gLV5oA

      Όσο και ευέλικτο και αν είναι το Μιράζ στην κλειστή αερομαχία σε σχέση με το F-14 και μόνο ο συνδυασμός ΑΙΜ-54/AWG-9 θα τελείωνε το ζήτημα μια και καλή υπέρ του 'γάτου' πρότου κάν το γαλλικό τον εντοπίσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        komis1 last edited by

        τώρα στο ΣΚΑΙ πολύ θλιβερό ντοκιμαντέρ για την αποσυναρμολόγηση ενός 747 για ανταλλακτικά και σκραπ (((

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          224-v last edited by

          Η τιμη που επιασαν τα 340 (10.000.000 USD το ενα) της παλιας ολυμπιακης ειναι καλη η κοψοχρονια???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            $10Μ το ένα

            Δες τι είχε γραφτεί εδώ πριν 6 μήνες.

            Είναι ψιλοσαραβαλάκια τα κακόμοιρα πάντως, πέταγα συχνά LHR-ATH με τέτοια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
              Eνδιαφέρον βίντεο για τον 'γάτο' του Κρούμμαν ενάντια στο Μ-2000C.

              http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1ID1gLV5oA

              Όσο και ευέλικτο και αν είναι το Μιράζ στην κλειστή αερομαχία σε σχέση με το F-14 και μόνο ο συνδυασμός ΑΙΜ-54/AWG-9 θα τελείωνε το ζήτημα μια και καλή υπέρ του 'γάτου' πρότου κάν το γαλλικό τον εντοπίσει.

              Καλά μην είσαι και τόσο σίγουρος. Να εύχονται μόνον οι πιλότοι της ιπτάμενης αγελάδας να μην τους πετύχει το Mirage από κοντά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                Μαζευε και ας ειναι και ρογες!!! εδω που εχουν φτασει τα πραγματα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mjacob last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  $10Μ το ένα

                  Δες τι είχε γραφτεί εδώ πριν 6 μήνες.

                  Είναι ψιλοσαραβαλάκια τα κακόμοιρα πάντως, πέταγα συχνά LHR-ATH με τέτοια...

                  για scrap metals και replacements parts με καλό history τα πάνε.
                  1.6 απόδοση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Eνδιαφέρον βίντεο για τον 'γάτο' του Κρούμμαν ενάντια στο Μ-2000C.

                    http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1ID1gLV5oA

                    Όσο και ευέλικτο και αν είναι το Μιράζ στην κλειστή αερομαχία σε σχέση με το F-14 και μόνο ο συνδυασμός ΑΙΜ-54/AWG-9 θα τελείωνε το ζήτημα μια και καλή υπέρ του 'γάτου' πρότου κάν το γαλλικό τον εντοπίσει.

                    Καλά μην είσαι και τόσο σίγουρος. Να εύχονται μόνον οι πιλότοι της ιπτάμενης αγελάδας να μην τους πετύχει το Mirage από κοντά.

                    Μην ξεχνάτε το σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου του Μ2000

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jimdenin last edited by

                      Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                      Eνδιαφέρον βίντεο για τον 'γάτο' του Κρούμμαν ενάντια στο Μ-2000C.

                      http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1ID1gLV5oA

                      Όσο και ευέλικτο και αν είναι το Μιράζ στην κλειστή αερομαχία σε σχέση με το F-14 και μόνο ο συνδυασμός ΑΙΜ-54/AWG-9 θα τελείωνε το ζήτημα μια και καλή υπέρ του 'γάτου' πρότου κάν το γαλλικό τον εντοπίσει.

                      Καλά μην είσαι και τόσο σίγουρος. Να εύχονται μόνον οι πιλότοι της ιπτάμενης αγελάδας να μην τους πετύχει το Mirage από κοντά.

                      Μην ξεχνάτε το σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου του Μ2000

                      ΔΙΑ: Μα αυτό λέω και εγώ. Δεν αρνούμαι την ανωτερότητα των Μ-2000 σε 'κλειστή αερομαχία' αλλά το πρόβλημα είναι ότι μέχρι να φτάσει να το πλησιάσει έχει να αντιμετωπίσει έναν συνδυασμό ραντάρ/πυραύλων έντελως έξω απο τις δυνατότητες του. Δεν μπορεί μπορεί ούτε κατά διάνοια να γίνει συγκριση με τον αντίστοιχο του Μιράζ: RDI/Super R-530D.

                      kpsig: Δεν γνωρίζω για τις δυνατότητες του ICMS, αλλά τι μπορούσε θεωρητικά να καταφέρει στο 'δίδυμο' ΑΙΜ-54/AWG-9; Οι Αμερικάνοι στα δικά τους μαχητικά απο όσο ξέρω έχουν τα κορυφαία συστηματα όχι μόνο ECM αλλά και ECCM (αντί-αντίμετρα)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Δεν είναι πανάκεια οι Phoenix. Εξάλλου με τακτικές low-high μπορεί να μην τον δεις καν τον αντίπαλο παρά μόνο σε visual range. Σε πολλές περιπτώσεις αερομαχιών βρέθηκαν πιλότοι να αναρωτιούνται από που ξεφύτρωσε το εχθρικό α/φ στην ώρα 6 τους...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jimdenin last edited by

                          ΔΙΑ: Ακόμα και αν δεν θεωρούνται πανάκεια οι Phoenix και μόνο το ότι το F-14 λόγω του πανίσχυρου AWG-9 θα έχει την δυνατότητα εντοπισμού γρηγορότερα απο το Μ-2000C του δίνει το πλεονέκτημα να αναπτύξει τις όποιες τακτικές και να είναι σε πιό πλεονεκτική θέση με το 'δίλιτρό'. Ο 'Φοίνικας' δεν αποτελεί πανάκεια μόνο εάν πάμε σε περίπτωση dog fight όπου τα πράγματα αλλάζουν.

                          ΥΓ: Λόγω του θέματος που συζηταμε, καμιά φορά, αν και το έχω ξαναγράψει, θυμάμαι το περιστατικό στην διάρκεια του κυπριακού των ελληνικών F-5A όταν αντιμετώπισαν αμερικάνικά F-4J του αμερικάνικου ναυτικού και μάλιστα μοίρας απο τις πιο επιτυχημένες στο βιετνάμ. Και ωραίο είναι με βάση το ότι ξέρω ότι η εμπλοκή ξεκίνησε απο εκτόξευση ΑΙΜ-7! των αμερικάνικων και κατέληξε στο να βρεθούν σε θέση βολής τα δικά μας ζητώντας άδεια απο το ΓΕΑ που φυσικά δεν δόθηκε. Όσο προβληματικός και αν ήταν ο συνδυσμός ΑΙΜ-7/AN/APQ-72 αν συγκριθεί με ένα αεροσκάφος μόνο για αναχαίτηση ημέρας και χωρίς ραντάρ( F-5A ) αυτό που κατάφεραν οι έλληνες πιλότοι ήταν στην κυριολεξία: ΘΑΥΜΑ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Τόσο κακό είναι(ήταν) το F-14 σε κλειστή αερομαχία?

                            Κλάσσική αμερικανιά ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:
                              Κλάσσική αμερικανιά ..

                              Και λίγα λες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kpsig moderator last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Τόσο κακό είναι(ήταν) το F-14 σε κλειστή αερομαχία?

                                Κλάσσική αμερικανιά ..

                                Όταν φόρεσε τους F110 ήταν καλύτερο από το F-15. Πριν, με τους ασθενικούς TF30 είχε θέμα χαμηλού λόγου ώσης/βάρος και αργού spool up, και περιορισμών στη μετακίνηση της μανέτας κλπ κλπ. Από αεροδυναμικής απόψεως ήταν μια χαρά, πχ, είχε ελάχιστους περιορισμούς στη γωνία προσβολής, είχε το καλύτερο roll rate μεταξύ των δικινητήριων α/φων της εποχής του, έχανε λίγη σχετικά ενέργεια σε παρατεταμένες στροφές (αλλά οι TF30 δεν βοηθούσαν) κλπ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nozomi last edited by

                                  -edit-

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                                    Τόσο κακό είναι(ήταν) το F-14 σε κλειστή αερομαχία?

                                    Κλάσσική αμερικανιά ..

                                    Όταν φόρεσε τους F110 ήταν καλύτερο από το F-15. Πριν, με τους ασθενικούς TF30 είχε θέμα χαμηλού λόγου ώσης/βάρος και αργού spool up, και περιορισμών στη μετακίνηση της μανέτας κλπ κλπ. Από αεροδυναμικής απόψεως ήταν μια χαρά, πχ, είχε ελάχιστους περιορισμούς στη γωνία προσβολής, είχε το καλύτερο roll rate μεταξύ των δικινητήριων α/φων της εποχής του, έχανε λίγη σχετικά ενέργεια σε παρατεταμένες στροφές (αλλά οι TF30 δεν βοηθούσαν) κλπ

                                    Αναφέρεσαι στο γνωστό F-14D με λόγω ώσης/βάρους κάτω από μονάδα και 7g/-3g όρια; Όχι και να το συγκρίνουμε με F15!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      kpsig συμφωνώ, απλώς ακόμα και με τα προβλήματα των TF30 ήταν πολύ αξιόλογο και σε κλειστή αερομαχία. Με τους F110 ακόμα και σήμερα θα ήταν σε πολύ καλό επίπεδο από άποψη ελιγμών κλπ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cabala10 last edited by

                                        Ο χρήστης jimdenin έγραψε:

                                        Eνδιαφέρον βίντεο για τον 'γάτο' του Κρούμμαν ενάντια στο Μ-2000C.

                                        http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1ID1gLV5oA

                                        Όσο και ευέλικτο και αν είναι το Μιράζ στην κλειστή αερομαχία σε σχέση με το F-14 και μόνο ο συνδυασμός ΑΙΜ-54/AWG-9 θα τελείωνε το ζήτημα μια και καλή υπέρ του 'γάτου' πρότου κάν το γαλλικό τον εντοπίσει.

                                        Καλά μην είσαι και τόσο σίγουρος. Να εύχονται μόνον οι πιλότοι της ιπτάμενης αγελάδας να μην τους πετύχει το Mirage από κοντά.

                                        Μην ξεχνάτε το σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου του Μ2000

                                        ΔΙΑ: Μα αυτό λέω και εγώ. Δεν αρνούμαι την ανωτερότητα των Μ-2000 σε 'κλειστή αερομαχία' αλλά το πρόβλημα είναι ότι μέχρι να φτάσει να το πλησιάσει έχει να αντιμετωπίσει έναν συνδυασμό ραντάρ/πυραύλων έντελως έξω απο τις δυνατότητες του. Δεν μπορεί μπορεί ούτε κατά διάνοια να γίνει συγκριση με τον αντίστοιχο του Μιράζ: RDI/Super R-530D.

                                        kpsig: Δεν γνωρίζω για τις δυνατότητες του ICMS, αλλά τι μπορούσε θεωρητικά να καταφέρει στο 'δίδυμο' ΑΙΜ-54/AWG-9; Οι Αμερικάνοι στα δικά τους μαχητικά απο όσο ξέρω έχουν τα κορυφαία συστηματα όχι μόνο ECM αλλά και ECCM (αντί-αντίμετρα)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jimdenin last edited by

                                          Θα διαφωνήσω με τους προλλαλήσαντες στο θέμα του dog fight για τον γάτο. Το πρόβλημα δεν ήταν μόνο οι αδυναμοι TF30 αλλά η γενικότερη σχεδίαση που δεν επέτρεπε ιδιαίτερες επιδόσεις στην dog fight. Το αεροσκάφος υπέφερε απο το ίδιο πρόβλημα που είχε το F-4 και ήταν η υψηλότατη πτερυγική φόρτιση.Είτε σε στιγμιαίους είτε σε παρατεταμένους ελιγμούς το αεροσκάφος έστριβε σαν νταλικά. Ακόμα και η μεταβλητή γεωμετρία των πτερύγων δεν πρόσεφερε πολλά πράγματα. Ούτε γενικότερα η ικανότητα ελιγμών συγκρινόταν με τις αντίστοιχες των Μ-2000, F-16, Mig-29, Su-27.

                                          Γενικά ο γάτος όσο εξαιρετικό μαχητικό και αν ήταν, μην ξεχνάμε ότι αναπτύχθηκε ως κλασσικό αναχαιτιστικό και όχι σαν αεροσκάφος αεροπορικής υπεροχής.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kpsig moderator last edited by

                                            Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
                                            Θα διαφωνήσω με τους προλλαλήσαντες στο θέμα του dog fight για τον γάτο. Το πρόβλημα δεν ήταν μόνο οι αδυναμοι TF30 αλλά η γενικότερη σχεδίαση που δεν επέτρεπε ιδιαίτερες επιδόσεις στην dog fight. Το αεροσκάφος υπέφερε απο το ίδιο πρόβλημα που είχε το F-4 και ήταν η υψηλότατη πτερυγική φόρτιση.Είτε σε στιγμιαίους είτε σε παρατεταμένους ελιγμούς το αεροσκάφος έστριβε σαν νταλικά. Ακόμα και η μεταβλητή γεωμετρία των πτερύγων δεν πρόσεφερε πολλά πράγματα. Ούτε γενικότερα η ικανότητα ελιγμών συγκρινόταν με τις αντίστοιχες των Μ-2000, F-16, Mig-29, Su-27.

                                            Γενικά ο γάτος όσο εξαιρετικό μαχητικό και αν ήταν, μην ξεχνάμε ότι αναπτύχθηκε ως κλασσικό αναχαιτιστικό και όχι σαν αεροσκάφος αεροπορικής υπεροχής.

                                            Με αυτά που αναφέρεις και το F-15 έχει σοβαρό θέμα σε ικανότητα ελιγμών, συγκριτικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 98 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr