-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
+1Όταν λένε να μην αλλάζεις τα πρώτα λάδια γιατί (υπάρχει μια πολύ μικρή πιθανότητα) να είναι λάδια στρωσίματος, εννοούν να μη τα αλλάζεις αμέσως πχ. 1.000 χλμ.
Μετά από 5.000 χλμ πόσο πια θα στρώσει ο κινητήρας;+1
το μάνουαλ του κατασκευαστή αναφέρει τις ελάχιστες απαιτήσεις συντηρησης του οχηματος... -
Ο χρήστης delman62 έγραψε:
Επίσης καί αυτοί που είναι 'φραγκάτοι', αλλά δεν τους ενδιαφέρει τι θα πούν οι γείτονες, γιά την επένδυση των χρημάτων τους, κοινώς είναι 'ξύπνιοι'.
Τώρα για το ότι καίει πολύ βενζίνη,μάλλον δεν έρχονται στο μυαλό, κάτι 1.2 καί 1.4 'τουρμπάκια', που βάζουν χέρι στην τσέπη, 'ξεδιάντροπα', μόλις ακουμπήσεις το γκάζι (αλλοιώς τι τα πήρανε?).
Γιά όλη την 'γκρίνια καί απορίες', φταίει μάλλον ότι δεν είναι πρωτοκλασάτη μάρκα!οι αγοραστές του ντάστερ είναι οι 'ξύπνιοι' άρα μοιραία οι υπόλοιποι είναι οι 'χαζοί' ^2
αν δεις πόσο καίνε τα σύγχρονα 1200αρια και 1400αρια (και τον βαθμό αποδοσης τους) πραγματικά θα απορείς με την λατέρνα που έχει κάτω από το καπό του...
-
ε όχι και λατέρνα ο K4
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
:lipsealed:
ε όχι και λατέρνα ο K4σιγά σου θίξαμε το μοτέρ...
έχει κάποιο χαρακτηριστικό άξιο λόγου? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ε όχι και λατέρνα ο K4
σιγά σου θίξαμε το μοτέρ...
έχει κάποιο χαρακτηριστικό άξιο λόγου?Όχι αλλά είναι ένα από τα πιο αξιόλογα ατμοσφαιρικά 1.6 που κυκλοφορούν αν και ήδη έχει 13-14 χρόνια στην πλάτη του χωρίς εξέλιξη που να στοχεύει στην άυξηση της ισχύος και της ροπής.Όταν είχε έφτασε 133 άλογα
-
Το αμάξι είναι value for money αλλά οι πολλές πωλήσεις σημαίνει ότι είναι αρκετοί αυτοί που δεν ενδιαφέρονται για την κατανάλωση.
Το ίδιο με παραξενεύει που πάντα βρίσκω παρατημένες μερικές αποδείξεις στο βενζινάδικο. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Επίσης καί αυτοί που είναι 'φραγκάτοι', αλλά δεν τους ενδιαφέρει τι θα πούν οι γείτονες, γιά την επένδυση των χρημάτων τους, κοινώς είναι 'ξύπνιοι'.
Τώρα για το ότι καίει πολύ βενζίνη,μάλλον δεν έρχονται στο μυαλό, κάτι 1.2 καί 1.4 'τουρμπάκια', που βάζουν χέρι στην τσέπη, 'ξεδιάντροπα', μόλις ακουμπήσεις το γκάζι (αλλοιώς τι τα πήρανε?).
Γιά όλη την 'γκρίνια καί απορίες', φταίει μάλλον ότι δεν είναι πρωτοκλασάτη μάρκα!οι αγοραστές του ντάστερ είναι οι 'ξύπνιοι' άρα μοιραία οι υπόλοιποι είναι οι 'χαζοί' ^2
αν δεις πόσο καίνε τα σύγχρονα 1200αρια και 1400αρια (και τον βαθμό αποδοσης τους) πραγματικά θα απορείς με την λατέρνα που έχει κάτω από το καπό του...
Με συγχωρείς αλλα αυτή είναι συμπερασματική λογική του...χότζα. Μόνο αυτό δεν είπα,γιά ξανασκέψου το!
Η....'λατέρνα' που λες, είναι ένας κινητήρας της αμέσως προηγούμενης γενιάς,ανθεκτικός καί με καλή ροπή.Εχει χαρτογραφηθεί γιά να κινεί βαρύ όχημα,με μεγάλη μετωπική αντίσταση,κοντό κιβώτιο,ακόμη καί στα κατσάβραχα με 1η καί τετρακίνηση. Εεε, να μην κάψει κάτι παραπάνω.Δηλαδή τα 'υστερικά καί επίφοβα αντοχής' σύγχρονα τουρμπάκια,θα τα κατάφερναν καλύτερα? Καί πιό οικονομικά, στο συγκεκριμένο αυτ/το? Εκτός αν έχεις πειστεί καί εσύ, ότι π.χ.1.4 με 180ΗΡ, είναι πανάκεια, γιά όλα καί παντού! -
Ο χρήστης delman62 έγραψε:
Επίσης καί αυτοί που είναι 'φραγκάτοι', αλλά δεν τους ενδιαφέρει τι θα πούν οι γείτονες, γιά την επένδυση των χρημάτων τους, κοινώς είναι 'ξύπνιοι'.
Τώρα για το ότι καίει πολύ βενζίνη,μάλλον δεν έρχονται στο μυαλό, κάτι 1.2 καί 1.4 'τουρμπάκια', που βάζουν χέρι στην τσέπη, 'ξεδιάντροπα', μόλις ακουμπήσεις το γκάζι (αλλοιώς τι τα πήρανε?).
Γιά όλη την 'γκρίνια καί απορίες', φταίει μάλλον ότι δεν είναι πρωτοκλασάτη μάρκα!οι αγοραστές του ντάστερ είναι οι 'ξύπνιοι' άρα μοιραία οι υπόλοιποι είναι οι 'χαζοί' ^2
αν δεις πόσο καίνε τα σύγχρονα 1200αρια και 1400αρια (και τον βαθμό αποδοσης τους) πραγματικά θα απορείς με την λατέρνα που έχει κάτω από το καπό του...
Με συγχωρείς αλλα αυτή είναι συμπερασματική λογική του...χότζα. Μόνο αυτό δεν είπα,γιά ξανασκέψου το!
Η....'λατέρνα' που λες, είναι ένας κινητήρας της αμέσως προηγούμενης γενιάς,ανθεκτικός καί με καλή ροπή.Εχει χαρτογραφηθεί γιά να κινεί βαρύ όχημα,με μεγάλη μετωπική αντίσταση,κοντό κιβώτιο,ακόμη καί στα κατσάβραχα με 1η καί τετρακίνηση. Εεε, να μην κάψει κάτι παραπάνω.Δηλαδή τα 'υστερικά καί επίφοβα αντοχής' σύγχρονα τουρμπάκια,θα τα κατάφερναν καλύτερα? Καί πιό οικονομικά, στο συγκεκριμένο αυτ/το? Εκτός αν έχεις πειστεί καί εσύ, ότι π.χ.1.4 με 180ΗΡ, είναι πανάκεια, γιά όλα καί παντού!το συμπέρασμα των γραφομενων σου αποτυπώνω... nothing more nothing less...
θεωρείς τον εαυτό σου έξυπνο που το επέλεξε?
το μοτέρ είναι 2 γεννιές πίσω... τα σύγχρονα μοτέρ και οικονομικά και πιο αποδοτικά είναι...
τα υστερικά συμπιεστά από που προκύπτει οτι είναι επίφοβα αντοχής ? έχεις κάποια απόδειξη .η το υποθέτεις? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Επίσης καί αυτοί που είναι 'φραγκάτοι', αλλά δεν τους ενδιαφέρει τι θα πούν οι γείτονες, γιά την επένδυση των χρημάτων τους, κοινώς είναι 'ξύπνιοι'.
Τώρα για το ότι καίει πολύ βενζίνη,μάλλον δεν έρχονται στο μυαλό, κάτι 1.2 καί 1.4 'τουρμπάκια', που βάζουν χέρι στην τσέπη, 'ξεδιάντροπα', μόλις ακουμπήσεις το γκάζι (αλλοιώς τι τα πήρανε?).
Γιά όλη την 'γκρίνια καί απορίες', φταίει μάλλον ότι δεν είναι πρωτοκλασάτη μάρκα!οι αγοραστές του ντάστερ είναι οι 'ξύπνιοι' άρα μοιραία οι υπόλοιποι είναι οι 'χαζοί' ^2
αν δεις πόσο καίνε τα σύγχρονα 1200αρια και 1400αρια (και τον βαθμό αποδοσης τους) πραγματικά θα απορείς με την λατέρνα που έχει κάτω από το καπό του...
Με συγχωρείς αλλα αυτή είναι συμπερασματική λογική του...χότζα. Μόνο αυτό δεν είπα,γιά ξανασκέψου το!
Η....'λατέρνα' που λες, είναι ένας κινητήρας της αμέσως προηγούμενης γενιάς,ανθεκτικός καί με καλή ροπή.Εχει χαρτογραφηθεί γιά να κινεί βαρύ όχημα,με μεγάλη μετωπική αντίσταση,κοντό κιβώτιο,ακόμη καί στα κατσάβραχα με 1η καί τετρακίνηση. Εεε, να μην κάψει κάτι παραπάνω.Δηλαδή τα 'υστερικά καί επίφοβα αντοχής' σύγχρονα τουρμπάκια,θα τα κατάφερναν καλύτερα? Καί πιό οικονομικά, στο συγκεκριμένο αυτ/το? Εκτός αν έχεις πειστεί καί εσύ, ότι π.χ.1.4 με 180ΗΡ, είναι πανάκεια, γιά όλα καί παντού!το συμπέρασμα των γραφομενων σου αποτυπώνω... nothing more nothing less...
θεωρείς τον εαυτό σου έξυπνο που το επέλεξε?
το μοτέρ είναι 2 γεννιές πίσω... τα σύγχρονα μοτέρ και οικονομικά και πιο αποδοτικά είναι...
τα υστερικά συμπιεστά από που προκύπτει οτι είναι επίφοβα αντοχής ? έχεις κάποια απόδειξη .η το υποθέτεις?Οι 'λεφτάδες' που το αγόρασαν,έκαναν μία όντως 'έξυπνη' κίνηση.Ανεβαίνουν τα πεζοδρόμια με χαμηλό κόστος! Οι άλλοι που πήραν ένα πανάκριβο,γιά τον ίδιο συνήθως λόγο,γνωρίζοντας ότι 'NO Value for Money,λες να μην υπάρχουν δεκάδες άλλες αιτιολογίες που το έκαναν? Μόνο από 'χαζομάρα'? Πιό απλά δεν μπορώ.
Γιά τον εάν θεωρώ τον εαυτό μου έξυπνο,δεν θα σε βοηθήσει σε κάτι.Αντιθέτως πρέπει να σού πω,ότι δεν έχω Duster, ούτε καν τζιποειδές.
Γιά τα μοτέρ γενικά, δεν θα μπω στην λογική της 'παραβίασης ανοικτών θυρών'!Γιά κάποιον που γνωρίζει(πιθανόν καί εσύ), τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. -
Ο χρήστης delman62 έγραψε:
Γιά τα μοτέρ γενικά, δεν θα μπω στην λογική της 'παραβίασης ανοικτών θυρών'!Γιά κάποιον που γνωρίζει(πιθανόν καί εσύ), τα πράγματα είναι ξεκάθαρα.
κάνε μια προσπάθεια να μου εξηγήσεις που το βασίζεις, είμαι καλός ακροατής...
προφανώς θα έχεις συμβιώσει και με τις 2 σχολές... θα έχεις κάποια επίσημη έρευνα... κάποια απόδειξη βρε αδερφέ... -
Δεν νομίζω η Renault να είχε λόγο ή να έπρεπε να βγάλει ένα Dacia Duster 1,4 Tce για να είναι στα μοντέλα αιχμής. Ρουμάνικης κατασκευής αυτοκίνητο είναι με ότι διαθέτει ακόμα προς πώληση η εταιρία, για να συνεχίσει το όνομα Dacia. Καταφεραν και έκαναν Euro5 έναν κινητήρα δυο γεννεών πίσω, του έδωσαν καλές offroad ικανότητες, του έδωσαν και μια αξιοπρεπή συμπεριφορά στην άσφαλτο, το δίνουν και σε καλή τιμή. Μια χαρά για αυτό που ήθελαν.
Δεν ξέρω και αν ο κόσμος θα έδινε τα παραπάνω που σίγουρα θα ζήταγε η Renault αν διέθετε turbo, 5 αστέρια κλπ.Το μόνο ελάττωμα που βρίσκω στο Duster και πιθανολογώ κάποια στιγμή οι κάτοχοι θα το συναντήσουν είναι ... που δεν έβαλαν μαυρα αυτοκόλλητα στις κολόνες στις πόρτες. Δεν είναι μόνο για αισθητικούς λόγους, αλλά η επαφή του χεριού με αυτό το σημείο που συνήθως πάει μόνο του για να κλεισει την πόρτα είναι συνήθως 'ηλεκτρική' και ανατριχιάζει!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δεν νομίζω η Renault να είχε λόγο ή να έπρεπε να βγάλει ένα Dacia Duster 1,4 Tce για να είναι στα μοντέλα αιχμής. Ρουμάνικης κατασκευής αυτοκίνητο είναι με ότι διαθέτει ακόμα προς πώληση η εταιρία, για να συνεχίσει το όνομα Dacia.Πιστεύω ότι το επόμενο βήμα,θα είναι η τοποθέτηση των 1.2 καί 1.4 TCE,με άλλη χαρτογράφηση, προσαρμοσμένη στην χρήση του Duster. Το αυτοκίνητο είναι Ρουμανικής συναρμολόγησης,όχι κατασκευής,όπως τόσα άλλα, σε χώρες φτηνής εργασίας.
Μία εξήγηση γιά τα παραπάνω, είναι ότι στην Ανατολική Ευρώπη, Αφρική, Μ. Ανατολή καί πιθανόν καί αλλού,το αυτοκίνητο πουλιέται σαν Renault Duster, με τα σήματα της Renault! -
Ο χρήστης delman62 έγραψε:
Δεν νομίζω η Renault να είχε λόγο ή να έπρεπε να βγάλει ένα Dacia Duster 1,4 Tce για να είναι στα μοντέλα αιχμής. Ρουμάνικης κατασκευής αυτοκίνητο είναι με ότι διαθέτει ακόμα προς πώληση η εταιρία, για να συνεχίσει το όνομα Dacia.
Πιστεύω ότι το επόμενο βήμα,θα είναι η τοποθέτηση των 1.2 καί 1.4 TCE,με άλλη χαρτογράφηση, προσαρμοσμένη στην χρήση του Duster. Το αυτοκίνητο είναι Ρουμανικής συναρμολόγησης,όχι κατασκευής,όπως τόσα άλλα, σε χώρες φτηνής εργασίας.
Μία εξήγηση γιά τα παραπάνω, είναι ότι στην Ανατολική Ευρώπη, Αφρική, Μ. Ανατολή καί πιθανόν καί αλλού,το αυτοκίνητο πουλιέται σαν Renault Duster, με τα σήματα της Renault!Αυτό θα ήταν καλό να γίνει αλλά θα ανέβαζε το κόστος τόσο που θα χανόταν το value for money του αυτοκινήτου
Η Renault εξ αρχής έχει ξεκαθαρίσει ότι η Dacia θα είναι αυτού του χαρακτήρα εταιρεία στο group και πως δεν θα ακολουθήσει τα βήματα της Skoda.Κατ' επέκταση μάλλον θα δούμε πολλά μοντέλα ακόμα με τους προηγούμενης γενιάς ατμοσφαιρικούς κινητήρες της Renault για να κρατηθεί χαμηλά το κόστος -
Ρε παιδια 100 φορες τα εχουμε πει, για να βρεις τους χωρους και τις δυνατοτητες εκτος δρομου σε αλλο οχημα πρεπει να δωσεις τουλαχιστον ενα 10χιλιαρο παραπανω!!! Ξερετε ποσα χιλιομετρα κανεις με 10.000€ ακομα κ με την αυξημενη καταναλωση του νταστερ??!!
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ρε παιδια 100 φορες τα εχουμε πει, για να βρεις τους χωρους και τις δυνατοτητες εκτος δρομου σε αλλο οχημα πρεπει να δωσεις τουλαχιστον ενα 10χιλιαρο παραπανω!!! Ξερετε ποσα χιλιομετρα κανεις με 10.000€ ακομα κ με την αυξημενη καταναλωση του νταστερ??!!Ευθύμη, μπορείς να αναφέρεις για ποιο λόγο έχει μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;
-
Με ~1000 ευρώ παραπάνω μπορείς να πάρεις Suzuki SX4.
-
Ρε παιδια 100 φορες τα εχουμε πει, για να βρεις τους χωρους και τις δυνατοτητες εκτος δρομου σε αλλο οχημα πρεπει να δωσεις τουλαχιστον ενα 10χιλιαρο παραπανω!!! Ξερετε ποσα χιλιομετρα κανεις με 10.000€ ακομα κ με την αυξημενη καταναλωση του νταστερ??!!
Εξαρτάται.Άν καταφέρεις τα 10000.
(φρένα: sx4 :77 ,duster:40)http://www.autozeitung.de/auto-vergleic ... tbewertung
http://www.euroncap.com/results/dacia/d ... 1/421.aspx
-
Λοιπον παιδια αυτα περι καταναλωσης το νομισμα εχει δυο οψεις. Εχω ξαναπει οτι εχω στην κατοχη μου ενα tucson 2.0 full extra απο το 2005. Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο ομως η καταναλωση με βαρυ ποδι (δοκιμασμενο αυτο που λεω) ειναι γυρω στα 15-16lt/100km και με ελαφρυ ποδι γυρω στα 11-12. Το ιδιο γινεται φανταζομαι και στο duster αλλα δεν πιστευω οτι η καταναλωση του περναει τα 12lt στην χειροτερη. Για τον κινητηρα του τωρα εχω να πω οτι τον φορουσε η προηγουμενη γενια megane και επειδη ειχα για 50000 km αυτο το αυτοκινητο ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος.
-
Η προηγούμενη γενιά Megane φορούσε τις δυνατές εκδόσεις με τα 115 και 110 άλογα που έδιναν φτερά στα Renault. Το Duster έχει ριγμένη απόδοση και πολύ μεγαλύτερο βάρος, οπότε καταλαβαίνεις...
-
Το Ντάστερ πωλείται σε τόσο χαμηλή τιμή, που αν είχε ΚΑΙ φοβερές επιδόσεις ΚΑΙ μαμάτη οικονομία ΚΑΙ χαμηλό διοξείδιο πάλι σε αυτά τα λεφτά, ή η Ρενώ θα ήταν ηλίθια, ή το αμαξάκι θα ήταν μεγάλη απάτη.
Κανένα από τα δύο δεν συμβαίνει, οι μέτριες επιδόσεις του αυτοκινήτου και η παλιά σχεδίαση του κινητήρα με το αυξημένο διοξείδιο πάνε πακέτο με την πολύ χαμηλή τιμή, όποιος θέλει τα πάντα ας πάει αλλού και με γεμάτο πορτοφόλι, ξέρει που.
Dacia Duster