ΝΕΑ ΤΙΜΗ
Latest posts made by delman62
-
Λαβή Χειροφρένου-Υαλοκαθαριστήρες γιά FORD.
Πωλείται λαβή χειροφρένου RICHBROOK (England), original γιά Ford, Focus, Mondeo,Puma,Ka,Fiesta MK4/5,Escort MK5/6 καί Sierra,όπως γράφει καί η συσκευασία. Είναι δερμάτινη μαύρη,με χρώμιο κουμπί καί δακτυλίδια,(δύο επιλογές),με logo της Ford. Aμεταχείριστη στο κουτί της.
Τιμή 20 €.Επίσης σετ υαλοκαθαριστήρων γιά Focus MK1, γνήσιο ανταλλακτικό Ford, με σπόιλερ καί δείκτη φθοράς. Aμεταχείριστοι στο κουτί τους.
Τιμή 10 €. -
RE: Λαβή Χειροφρένου-Υαλοκαθαριστήρες γιά FORD.
Πωλείται λαβή χειροφρένου RICHBROOK (England), original γιά Ford, Focus, Mondeo,Puma,Ka,Fiesta MK4/5,Escort MK5/6 καί Sierra,όπως γράφει καί η συσκευασία. Είναι δερμάτινη μαύρη,με χρώμιο κουμπί καί δακτυλίδια,(δύο επιλογές),με logo της Ford. Aμεταχείριστη στο κουτί της.
Τιμή 20 €.Επίσης σετ υαλοκαθαριστήρων γιά Focus MK1, γνήσιο ανταλλακτικό Ford, με σπόιλερ καί δείκτη φθοράς. Aμεταχείριστοι στο κουτί τους.
Τιμή 10 €. -
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μην ξεχνάς ότι πολύ καλοί οι turbo,αλλά με πολλά 'επίφοβα' περιφερειακά, ιδίως το καλοκαίρι στην Ελλάδα.
συμπιεστοφοβία έχεις ?
Ξέρεις τι λένε στα χωριά? 'Μην ξύνεσαι στην γκλίτσα του τσοπάνη'!
Μου είπες ότι είσαι καλός ακροατής,αλλά πειράζει που δεν θέλω να ξεκινήσω 'αντιπαράθεση'.δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης ...
είναι θέμα ημιμάθειας και προκατάληψης...Χωρίς να με ξέρεις ή να έχουμε συζητήσει,με χαρακτηρίζεις 'ημιμαθή καί προκατειλημένο'. Οτι πείς!!
-
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μην ξεχνάς ότι πολύ καλοί οι turbo,αλλά με πολλά 'επίφοβα' περιφερειακά, ιδίως το καλοκαίρι στην Ελλάδα.
συμπιεστοφοβία έχεις ?
Ξέρεις τι λένε στα χωριά? 'Μην ξύνεσαι στην γκλίτσα του τσοπάνη'!
Μου είπες ότι είσαι καλός ακροατής,αλλά πειράζει που δεν θέλω να ξεκινήσω 'αντιπαράθεση'. -
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Δεν ειπα οτι ειναι κακος οτι χαλαει οτι οτι, απλα ειναι παλιος
Με αυτή την τοποθέτησή σου, δηλαδή μόνον ηλικιακά,συμφωνώ. Βέβαια σήμερα δεν είναι ακριβώς ίδιος με την Laguna του 98.
Δεν μπορώ να αναφέρω, γιά λόγους που κατανοείς, εταιρείες που είτε χρησιμοποιούν αυτούσιους, είτε με την προσθήκη ενός turbo, κινητήρες ηλικιακά παλαιότερους. -
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης dstou έγραψε:
O νόμος υποχρεώνει στην τήρηση κάποιων προδιαγραφών. Εάν αυτό δεν γίνεται, δεν φταίει ο νομοθέτης. Και στο φινάλε, ελλείψει ελληνικής τεχνογνωσίας, όλα τα κόλπα νόθευσης έρχονται απ' έξω. Εκτός αν πιστεύουμε ότι στο εξωτερικό δεν γίνονται τέτοια πράγματα.
Κακοί επαγγελματίες υπάρχουν παντού, και στο εξωτερικό και στη χώρα μας.
Πάντως από τα διυλιστήρια το καύσιμο βγαίνει όπως ορίζουν οι κείμενες διατάξεις που είναι πανευρωπαικές εδώ και χρόοοονια, και αν σκεφτούμε ότι τα κρατικά διυλιστήρια έχουν πάνω από το 65% της αγοράς, αυτό σημαίνει πολλά.Νόμους έχουμε πολλούς,με πληρότητα πρόβλεψης γιά κάθε τι. Φυσικά καί ο νομοθέτης δεν φταίει. Το αποτέλεσμα όμως μετράει! Οτι παντού θεωρητικά γίνονται 'τρίπλες',είναι γεγονός. Γιά να δούμε όμως το ποσοστό σωστών καυσίμων στην κατανάλωση,εδώ καί στην Ευρώπη. Καμμία σχέση. Αν ταξιδεύεις έξω με αυτοκίνητο καί στην Ελλάδα, αντιλαμβάνεσαι την διαφορά αμέσως. Οσον αφορά την τεχνογνωσία, δεν έχει σημασία αν την υιοθετούμε ή είναι δική μας.Το σίγουρο είναι ότι την 'χρησιμοποιούμε ευρέως'.
Αγαπητέ φίλε,σου υπενθυμίζω ότι θέμα μας ήταν τα σωστά καύσιμα εδώ καί ιδιαιτέρως μιλούσαμε γιά το diesel.Τώρα τι παράγουν τα διυλιστήρια καί τι 'τεχνογνωσία' εφαρμόζεται καί από ποιούς, λίγο ενδιαφέρει τον καταναλωτή. Αλλους πρέπει. Το βασικό όπως είπα καί πιό πάνω είναι, το αποτέλεσμα. Τι καύσιμο μπαίνει στο ρεζερβουάρ. -
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Την ανώτερη περιεκτικότητα του πετρελαίου σε θείο την καθορίζει με ντιρεκτίβες η ΕΕ.
Στο παρελθόν παρουσιαζόταν το εξής φαινόμενο. Μερικά κράτη από μόνα τους προχωρούσαν σε παραγωγή πετρελαίου με μειωμένα θειώδη, ΠΡΙΝ αυτό εγκριθεί από τα κοινοτικά όργανα, για διάφορους λόγους.
Αν συνέκρινες κάτι τέτοιο με το ελληνικό που ακολουθούσε παλιότερη ναι μεν, αλλά ακόμη εν ισχύ ντιρεκτίβα, τότε σίγουρα θα είχε διαφορές. Αλλιώς περιεκτικότητα 10 ππμ από το 2008, πασσών των ΕΕ υποχρεωτικώς.Δεν το γνωριζα αυτο νομιζα οτι υπαρχουν διαφορες. Δηλαδη το ελληνικο πετρελαιο ειναι το ιδιο σε ποιοτητα για παραδειγνα με της Ιταλιας;
Φυσικά καί δεν είναι! Αλλο οι ντιρεκτίβες καί οι υποχρεωτικές προδιαγραφές,άλλο τι βγαίνει στην αντλία! Ξεχνάτε την βενζίνη (super),που τις περισότερες φορές τα αυτοκίνητα, ακούγονταν σαν δίχρονα από τα 'πειράκια'? Ακόμη καί η σημερινή αμόλυβδη, με οκτάνια 95 καί 100, πιστεύετε ότι είναι ίδια με τις Ευρωπαϊκές,πληρούν στην πράξη αυτές τις προδιαγραφές? Πολλές φορές έχει τύχει να ακούσω γιά τουρίστες με οχήματα diesel, ότι ταλαιπωρούνται εδώ από τα καύσιμα. Ποιά είναι η αιτία? Πολλά ακούγονται, αν κανείς γνωρίζει σίγουρα, ας το πεί καί σε μας τους υπόλοιπους!
-
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το ανθεκτικός από που προκύπτει; επειδή δεν έχει turbo;Αντικειμενικά αποδεκτό είναι, ότι ο συκγεκριμένος κινητήρας έχει εξελιχθεί τόσο, ώστε δεν έχει προβλήματα αξιοπιστίας. Μην ξεχνάς ότι πολύ καλοί οι turbo,αλλά με πολλά 'επίφοβα' περιφερειακά, ιδίως το καλοκαίρι στην Ελλάδα.
-
RE: Dacia Duster
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Ρε παιδια γιατι εχουμε σταθει μονο στον κινητηρα βενζινης και δεν βλεπυμε τον 1.5 dci με την πολυ μεγαλυτερη ροπη και παραπλησια ιπποδυναμη και την κατα 2lt καλυτερη καταναλωση; Αυτος θεωρειται ενας απο τους καλυτερους κινητηρες diesel ασε που στα αλλα κρατη της ευρωπης τον βαζουν και στις 4χ2 εκδοσεις και μαλιστα σε δυο παραλλαγες. Εγω παντως νομιζω οτι η καλυτερη επιλογη αυτην την στιγμη σε τετρακινητο χαμηλου κοστους το 1.5 dci παιζει χωρις αντιπαλο εκτος εαν γνωριζεται εσεις κατι αλλο σε αυτα τα χρηματα.Γιατί ξεχνάς πάλι ότι είμαστε στην Ελλάδα,με ελληνικό πετρέλαιο καί συζητήσιμη συντήρηση από μεγάλο ποσοστό(ειδικά σε diesel κινητήρες)! Σε λίγο καιρό, πολλά πετρελαιοκίνητα (όχι όλα βέβαια), θυμίζουν καρβουνιάρικα.