-
Sorry αν δεν αρέσω
Γραφω οπως το νιώθω, αλλά αν παρεξηγούμε σταματάω εδώ
-
Νούμερα, νούμερα, νούμερα.....
Κύριοι, τη γυναίκα σας τη διαλέξατε μόνο μετρώντας την;
οταν ζήσεις λίγο το σύνολο cx30, μοτέρ-σασμάν-αμάξωμα αντιλαμβάνεσαι οτι εχεις ενα zoom-zoom που μπορει να χαρεί ο καθένας.
Αλλο να το περιγράφεις κι άλλο να το ζεις.
και κερδίζει γιατι σου αρέσει να είσαι μέσα και να απολαμβάνεις να πηγαίνεις ακομη και μεχρι το καφε ή το φροντιστήριο του παιδιού γιατι γουργουρίζει σα πρόθυμο γατί, αυτο για σένα κι εσυ γι αυτο.
Επικεντρωθείτε σε αριθμούς και μετρήσεις στο όριο και χάσατε την αίσθηση στο 95% των μετακινήσεών σας
Την αίσθηση αυτή πέτυχαν στη Χιροσίμα κι ο νοών νοείτω
Πες τα ρε Απολλωνια....
τι να εξηγουμε τωρα οι κατοχοι.. αστους να γραφουν ποσο κανει 0-100, ποσο εχει τελικη και το κανει αυτο 5-6 φορες τον χρονο και οδηγαει στην εθνικη με ανοιχτα παραθυρα χωρις a/c για να μην καψει παραπανω...
τα κλασσικα του ελληνα που το πρωτο που κοιταει ειναι ποσα αλογα βγαζει το αυτοκινητο του, ουτε τι απολαυση προσφερει,ουτε αν στριβει, ουτε αν φρεναρει και πολλα αλλα, τι αισθηση κλπ κλπ
-
Και μια τελευταία για τους εραστές των αριθμών.
33 χρόνια οδηγός με δεκάδες μοντέλα να εχουν περάσει απο τα χέρια μου, Πενταψηφιας ή και έξαψηφιας αξίας, πρΩτη φορα μου τυχαίνει να με σταματούν μια δυο φορες την εβδομάδα τους πέντε μήνες που το έχω στην κατοχή μου για να ρωτήσουν, να πληροφορηθούν και να ευχηθούν.
κατι λιγότερο έζησα μόνο με το Honda HR-V του 1999
και μην υποκρίνεστε οτι δεν σας αρέσει να αρέσετε....
τωρα κυνηγήστε με όσο θέλετε
-
Sorry αν δεν αρέσω
Γραφω οπως το νιώθω, αλλά αν παρεξηγούμε σταματάω εδώ
Μην ασχολείσαι. Άλλωστε ο εν λόγω κύριος συνηθίζει να κάνει τέτοιου είδους σχόλια, σε διάφορα threads και μάλιστα εννίοτε χρειάζεται μετάφραση. Βεβαίως σε ένα forum οιοσδήποτε έχει άποψη και γνώμη, οπότε μια χαρα!
-
Με το HRV του 99 , σταμάταγες έτσι και αλλιώς κάθε 200 χλμ στο βενζινάδικο , τόσο που έκαιγε . Οπότε είχαν χρόνο να σου μιλήσουν ...
Στο 30 μάλλον θα σε ρωτούν πως κατάφεραν ένα τόσο μεγάλο αμάξι απ΄ έξω να έχει τόσο μικρούς χώρους μέσα ...
-
Πρώτη φορα μου τυχαίνει να με σταματούν μια δυο φορες την εβδομάδα τους πέντε μήνες που το έχω στην κατοχή μου για να ρωτήσουν, να πληροφορηθούν και να ευχηθούν.
κατι λιγότερο έζησα μόνο με το Honda HR-V του 1999
Ήμουν έτοιμος να το πιστέψω, μέχρι τη στιγμή που ανέφερες το HR-V...
-
Νούμερα, νούμερα, νούμερα.....
Κύριοι, τη γυναίκα σας τη διαλέξατε μόνο μετρώντας την;
οταν ζήσεις λίγο το σύνολο cx30, μοτέρ-σασμάν-αμάξωμα αντιλαμβάνεσαι οτι εχεις ενα zoom-zoom που μπορει να χαρεί ο καθένας.
Αλλο να το περιγράφεις κι άλλο να το ζεις.
και κερδίζει γιατι σου αρέσει να είσαι μέσα και να απολαμβάνεις να πηγαίνεις ακομη και μεχρι το καφε ή το φροντιστήριο του παιδιού γιατι γουργουρίζει σα πρόθυμο γατί, αυτο για σένα κι εσυ γι αυτο.
Επικεντρωθείτε σε αριθμούς και μετρήσεις στο όριο και χάσατε την αίσθηση στο 95% των μετακινήσεών σας
Την αίσθηση αυτή πέτυχαν στη Χιροσίμα κι ο νοών νοείτω
αμα σου αρεσει η αμαξάρα σου μπραβο σου και ολα φανταστικά και από όλους μας. Εξαλου δεν αμφιβαλει κανενας οτι το CX-30 ειναι ενα παρα πολύ καλό αυτοκίνητο. Εγω το βρισκω αρκετα ομορφο μεσα και εξω και με αξιοπρεπεστατες επιδόσεις και πολύ καλή καταναλωση
Μην προσπαθείτε όμως να μας πεισετε ότι ο κινητηρας είναι διαστημικός και καλύτερος από οτιδηπωτε αλλο. Αν πάμε σε συγκρισεις υπάρχουν και αλλά φανταστικα αυτοκίνητα με καλύτερους κινητηρες στριψιμο σαζμαν στα ίδια χρήματα εκτός αν ΄θελετε να συκρίνετε το αυτοκίνητο σας μονο με πολυ φτηνότερα αναιμικα 1000ρια για να νιώθετε καλά
αν δεν κανατε το παραπάνω δεν θα μιλάγαμε με νουμερα για να σας αποδείξουμε το πασιφανες.
-
Και μια τελευταία για τους εραστές των αριθμών.
33 χρόνια οδηγός με δεκάδες μοντέλα να εχουν περάσει απο τα χέρια μου, Πενταψηφιας ή και έξαψηφιας αξίας, πρΩτη φορα μου τυχαίνει να με σταματούν μια δυο φορες την εβδομάδα τους πέντε μήνες που το έχω στην κατοχή μου για να ρωτήσουν, να πληροφορηθούν και να ευχηθούν.
κατι λιγότερο έζησα μόνο με το Honda HR-V του 1999
και μην υποκρίνεστε οτι δεν σας αρέσει να αρέσετε....
τωρα κυνηγήστε με όσο θέλετε
Πρέπει να σου δωσω το ford puma st για μια εβδομαδα να δεις και για τετοιους αριθμους.....
-
...
και βγάζει λιγότερα άλογα και ροπή από ένα μικρότερο σε κυβικά turbo είτε τρικύλινδρο είτε τετρακύλινδρο (που δεν πληρώνει φόρο πολυτελείας) και αντιστοιχα..... εχει χειρότερη οικονομία από ένα αντίστοιχο υβριδικό σύνολο που είναι μια άλλη τεχνολογία που χρησιμοποιείται για το ίδιο αποτελεσμα αλλά δεν θέλουμε να το συγκρίνουμε μαζί της για κάποιο λόγο...............?
..
Αν συγκρίνεις το Puma mhev 155 ps με το υβριδικό CHR π.χ., ή το αντίστοιχο Focus/Golf κ.τ.λ. mhev με το υβριδικό Corolla κ.τ.λ. σύγκρινε και το CX30/3. Η ίδια σύγκριση είναι.
-
cirus wrote:
...
και βγάζει λιγότερα άλογα και ροπή από ένα μικρότερο σε κυβικά turbo είτε τρικύλινδρο είτε τετρακύλινδρο (που δεν πληρώνει φόρο πολυτελείας) και αντιστοιχα..... εχει χειρότερη οικονομία από ένα αντίστοιχο υβριδικό σύνολο που είναι μια άλλη τεχνολογία που χρησιμοποιείται για το ίδιο αποτελεσμα αλλά δεν θέλουμε να το συγκρίνουμε μαζί της για κάποιο λόγο...............?
..
Αν συγκρίνεις το Puma mhev 155 ps με το υβριδικό CHR π.χ., ή το αντίστοιχο Focus/Golf κ.τ.λ. mhev με το υβριδικό Corolla κ.τ.λ. σύγκρινε και το CX30/3. Η ίδια σύγκριση είναι.
Δεν συγκρινα το puma mhev 155ps.
Συγκρίνω ανάλογους κινητήρες σε ισχύ, πχ τον Ecoboost 1.5 που βγαίνει σε διάφορες παραλαγες σε άλογα. Στο δικό μου βγάζει 198ps αλλά βγαίνει και σε άλλες ιπποδυναμεις χωρίς mild hybrid σύστημα. Έχει τα καλά του και τα στραβά του όπως όλοι οι κινητήρες . Πολύ καλή ισχύς και ροπή αλλά δεν είναι καθόλου οικονομικός αν και έχει συστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου ώστε όταν οδηγείται σε χαμηλες στροφές και eco να γίνεται δικύλινδρος αλλα και πάλι οικονομικό δεν τον λές. Αν θες οικονομία πας σε TOYOTA υλοποίηση που είναι ότι ποιο οικονομικό υπάρχει αν εξαιρέσεις τα ηλεκτρικά βεβαιως. (και τα diesel σε μεγάλα ταξίδια και όχι μέσα στην πόλη)
-
Η σύγκριση του Skyactiv-X με τα 186 άλογα δεν μπορεί να γίνεται με υπερτροφοδοτούμενα χιλιάρια, αλλά με τα αντίστοιχης (σχεδόν) ιπποδύναμης υπερτροφοδοτούμενα 1.5 του ανταγωνισμού (π.χ. Honda, Ford). Και η σύγκριση αυτή, για να το πω κομψά, δεν κολακεύει τον κινητήρα της Mazda! Με καθαρά τεχνικά κριτήρια, γιατί αν βάλουμε ως κριτήριο και την τιμή μπορούμε π.χ. να αντιπαραθέσουμε και το Leon plug-in των 204 ίππων, όπου εκεί εκτός των επιδόσεων χάνεται και το οποιοδήποτε πλεονέκτημα κατανάλωσης του Skyactiv-X!
-
Ας μην χρησιμοποιούμε χαρακτηρισμούς όπως φανταστικός, διαστημικός, γαμάουα,κ.α. για τον κινητήρα του, γιατί δε λένε τίποτα. Είναι ένας ιδιαίτερος και πολύπλοκος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.000 κυβικών με πολύ καλή αλογοδύναμη, κορυφαία ροπή σε σύγκριση με ατμοσφαιρικούς, πολλά υποσυστήματα επάνω του, ορισμένα εξ' αυτών μοναδικά σε όλη την αγορά, ο οποίος συνδυάζεται με μία εξαιρετικά μακριά μετάδοση.
Στο φινάλε το θέμα είναι τι δίνεις-τι παίρνεις συνολικά. Δίνεις λοιπόν (έστω) 30 χήνες και παίρνεις σχεδόν πρίμιουμ εσωτερικό, εξωτερικό που αρέσει σε πολλούς, σχετικά χαμηλή κατανάλωση, μέτριες επιδόσεις, φόρο πολυτελείας και πιθανόν πανδύσκολη μεταπώληση μετά από μερικά χρόνια λόγω των χαροκαμένων 2.000 κυβικώνΕ του. Είναι απλά τα πράματα, τα βάζεις κάτω και αποφασίζεις.
-
Θα έλεγα να σταματήσουμε και οι μεν και οι δε, να προσπαθούμε να αποδείξουμε τα αυταπόδεικτα.
Ο Skyactiv x δεν είναι ούτε ο καλύτερος κινητήρας που βγήκε ποτέ στην ιστορία της αυτοκίνησης, ούτε άχρηστος. Είναι απλά ένας διαφορετικός δρόμος (από μια εταιρία που παραδοσιακά επιλέγει τη διαφορετικότητα) για να επιτευχθούν πάνω-κάτω τα ίδια πράγματα που άλλες εταιρείες προσπαθούν να πετύχουν μέσω άλλων δρόμων.
Όσο για το ίδιο το αυτοκίνητο, προφανέστατα πρόκειται για ένα σύνολο τομέων και χαρακτηριστικών, με τα επιμέρους δυνατά και αδύνατα σημεία, αλλά και κάτι που τείνουμε να υποβαθμίζουμε: το πόσο εν τέλει καταφέρνει ή όχι να σου 'μιλήσει' στη καρδιά σου.
Και όσοι τελικά το αποκτήσαμε, προφανώς και δε το κάναμε τυχαία ή κατά λάθος, αλλά το 'ζυγίσαμε' και κάναμε τις επιλογές μας. Μεγάλα παιδιά είμαστε άλλωστε...
Και είναι απόλυτα φυσικό να μην συγκινούν όλα τα αυτοκίνητα, όλους τους ανθρώπους. Γιαυτό υπάρχουν και τόσες διαφορετικές μάρκες με τέτοια γκάμα επιλογών.
Υ.Γ. Μήπως έχει έρθει η ώρα οι κάτοχοι να οργανώσουμε μια συνάντηση για ανταλλαγή απόψεων και από κοντά;
-
Θα έλεγα να σταματήσουμε και οι μεν και οι δε, να προσπαθούμε να αποδείξουμε τα αυταπόδεικτα.
Ο Skyactiv x δεν είναι ούτε ο καλύτερος κινητήρας που βγήκε ποτέ στην ιστορία της αυτοκίνησης, ούτε άχρηστος. Είναι απλά ένας διαφορετικός δρόμος (από μια εταιρία που παραδοσιακά επιλέγει τη διαφορετικότητα) για να επιτευχθούν πάνω-κάτω τα ίδια πράγματα που άλλες εταιρείες προσπαθούν να πετύχουν μέσω άλλων δρόμων.
Όσο για το ίδιο το αυτοκίνητο, προφανέστατα πρόκειται για ένα σύνολο τομέων και χαρακτηριστικών, με τα επιμέρους δυνατά και αδύνατα σημεία, αλλά και κάτι που τείνουμε να υποβαθμίζουμε: το πόσο εν τέλει καταφέρνει ή όχι να σου 'μιλήσει' στη καρδιά σου.
Και όσοι τελικά το αποκτήσαμε, προφανώς και δε το κάναμε τυχαία ή κατά λάθος, αλλά το 'ζυγίσαμε' και κάναμε τις επιλογές μας. Μεγάλα παιδιά είμαστε άλλωστε...
Και είναι απόλυτα φυσικό να μην συγκινούν όλα τα αυτοκίνητα, όλους τους ανθρώπους. Γιαυτό υπάρχουν και τόσες διαφορετικές μάρκες με τέτοια γκάμα επιλογών.
Υ.Γ. Μήπως έχει έρθει η ώρα οι κάτοχοι να οργανώσουμε μια συνάντηση για ανταλλαγή απόψεων και από κοντά;
Αγαπητε συζήτηση κάναμε και αν κάποιος έγραφε τα παραπάνω όπως πολύ σωστα και σοφά τα έθεσες δεν θα υπήρχε ΚΑΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ αφού συμφωνώ και γω απόλυτα με αυτα που έγραψες.
Ενα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ αυτοκίνητο με έναν ΚΑΛΟ κινητηρα, διαφορετικο και μονοδικό ταυτόχρονα και το λέω ως πάρα πολύ καλο με τα υπερ του και τα κατά του είναι
Εγω φαντασου που εγραψα τις ενστάσεις μου για τον κινητήρα όταν το βλέπω το αυτοκίνητο σας το θαυμάζω και για το εξωτερικό του και για το υπεροχο premium εσωτερικό του. Πραγματικά πολύ καλό αυτοκίνητο και να το χαίρεστε και σεις και μεις που το θαυμαζουμε στο δρόμο, δεν είμαστε εχθροι όσοι διαφωνούμε για κάτι, απλά γράψαμε γιατί κάποιοι υπερέβαλαν για το πόσο φανταστικός και καλύτερος όλων είναι ο κινητήρας του. Ε δεν είναι, έχει τα πολύ καλά του στοιχεία και τα κακά του όπως άλλωστε ΟΛΟΙ οι κινητηρες (αλλοι καλύτεροι άλλοι χειρότεροι). Τα γράφω απλά όλα αυτά για να μην παρεξηγηθουν τα γραφόμενα μου.
-
alf1 wrote:
Θα έλεγα να σταματήσουμε και οι μεν και οι δε, να προσπαθούμε να αποδείξουμε τα αυταπόδεικτα.
Ο Skyactiv x δεν είναι ούτε ο καλύτερος κινητήρας που βγήκε ποτέ στην ιστορία της αυτοκίνησης, ούτε άχρηστος. Είναι απλά ένας διαφορετικός δρόμος (από μια εταιρία που παραδοσιακά επιλέγει τη διαφορετικότητα) για να επιτευχθούν πάνω-κάτω τα ίδια πράγματα που άλλες εταιρείες προσπαθούν να πετύχουν μέσω άλλων δρόμων.
Όσο για το ίδιο το αυτοκίνητο, προφανέστατα πρόκειται για ένα σύνολο τομέων και χαρακτηριστικών, με τα επιμέρους δυνατά και αδύνατα σημεία, αλλά και κάτι που τείνουμε να υποβαθμίζουμε: το πόσο εν τέλει καταφέρνει ή όχι να σου 'μιλήσει' στη καρδιά σου.
Και όσοι τελικά το αποκτήσαμε, προφανώς και δε το κάναμε τυχαία ή κατά λάθος, αλλά το 'ζυγίσαμε' και κάναμε τις επιλογές μας. Μεγάλα παιδιά είμαστε άλλωστε...
Και είναι απόλυτα φυσικό να μην συγκινούν όλα τα αυτοκίνητα, όλους τους ανθρώπους. Γιαυτό υπάρχουν και τόσες διαφορετικές μάρκες με τέτοια γκάμα επιλογών.
Υ.Γ. Μήπως έχει έρθει η ώρα οι κάτοχοι να οργανώσουμε μια συνάντηση για ανταλλαγή απόψεων και από κοντά;
Αγαπητε συζήτηση κάναμε και αν κάποιος έγραφε τα παραπάνω όπως πολύ σωστα και σοφά τα έθεσες δεν θα υπήρχε ΚΑΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ αφού συμφωνώ και γω απόλυτα με αυτα που έγραψες.
Ενα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ αυτοκίνητο με έναν ΚΑΛΟ κινητηρα, διαφορετικο και μονοδικό ταυτόχρονα και το λέω ως πάρα πολύ καλο με τα υπερ του και τα κατά του είναι
Εγω φαντασου που εγραψα τις ενστάσεις μου για τον κινητήρα όταν το βλέπω το αυτοκίνητο σας το θαυμάζω και για το εξωτερικό του και για το υπεροχο premium εσωτερικό του. Πραγματικά πολύ καλό αυτοκίνητο και να το χαίρεστε και σεις και μεις που το θαυμαζουμε στο δρόμο, δεν είμαστε εχθροι όσοι διαφωνούμε για κάτι, απλά γράψαμε γιατί κάποιοι υπερέβαλαν για το πόσο φανταστικός και καλύτερος όλων είναι ο κινητήρας του. Ε δεν είναι, έχει τα πολύ καλά του στοιχεία και τα κακά του όπως άλλωστε ΟΛΟΙ οι κινητηρες (αλλοι καλύτεροι άλλοι χειρότεροι). Τα γράφω απλά όλα αυτά για να μην παρεξηγηθουν τα γραφόμενα μου.
Συμφωνούμε απόλυτα
-
Βεβαίως ναι σε μια συνάντηση
θα είχε πολυ ενδιαφέρον
-
apollonia wrote:
Νούμερα, νούμερα, νούμερα.....
Κύριοι, τη γυναίκα σας τη διαλέξατε μόνο μετρώντας την;
οταν ζήσεις λίγο το σύνολο cx30, μοτέρ-σασμάν-αμάξωμα αντιλαμβάνεσαι οτι εχεις ενα zoom-zoom που μπορει να χαρεί ο καθένας.
Αλλο να το περιγράφεις κι άλλο να το ζεις.
και κερδίζει γιατι σου αρέσει να είσαι μέσα και να απολαμβάνεις να πηγαίνεις ακομη και μεχρι το καφε ή το φροντιστήριο του παιδιού γιατι γουργουρίζει σα πρόθυμο γατί, αυτο για σένα κι εσυ γι αυτο.
Επικεντρωθείτε σε αριθμούς και μετρήσεις στο όριο και χάσατε την αίσθηση στο 95% των μετακινήσεών σας
Την αίσθηση αυτή πέτυχαν στη Χιροσίμα κι ο νοών νοείτω
Πες τα ρε Απολλωνια....
τι να εξηγουμε τωρα οι κατοχοι.. αστους να γραφουν ποσο κανει 0-100, ποσο εχει τελικη και το κανει αυτο 5-6 φορες τον χρονο και οδηγαει στην εθνικη με ανοιχτα παραθυρα χωρις a/c για να μην καψει παραπανω...
τα κλασσικα του ελληνα που το πρωτο που κοιταει ειναι ποσα αλογα βγαζει το αυτοκινητο του, ουτε τι απολαυση προσφερει,ουτε αν στριβει, ουτε αν φρεναρει και πολλα αλλα, τι αισθηση κλπ κλπ
Εγώ όμως και χωρίς καμιά δόση ειρωνίας γιατί μου αρέσει πολύ το αυτοκίνητο, θα ήθελα πχ να ξέρω όταν θα είμαι φορτωμένος με αποσκευές διακοπών, με όλη την οικογένεια μέσα και με κλιματισμό, αν όταν χρειαστώ για οποιοδήποτε λόγω μια ρεπρίζ, θα την έχω έτσι όπως πρέπει ώστε να είμαι ασφαλής ή αν θα μουλαρώσει και θα πηγαίνω μπρος πίσω στο κάθισμα όπως κάναμε μικροί για να δώσω ώθηση.
Και μιλάω για όλη την γκάμα των κινητήρων και όχι μόνο για τον 186άρι.
Μια απάντηση πάνω σε αυτό από τους κατόχους, θα με ενδιέφερε περισσότερο από τη χαρά της διαδρομής μέχρι το φροντιστήριο.
-
Διαφορετικα την κορυφαια του αυτοματη εκδοση θα την έπαιρνα χθες. Δε μπορει, τοσοι ιπποι καπου θα φαινονται και χεστικα για τα 0-100. 4500 χλμ με την Μερκ και ακομη δε μπηκα στον κοπο να δω αν το κανει σε 8,4 ή 9. Η ελκτικη δυναμη 180 ιαπωνικων ιππων θα το καθιστα ικανο για πολυ περισσοτερα πραγματα απο αυτα που διαβαζω. Δηλαδη εξω απο κυβισμο συγκρινομενο με μια Χ1 , μια μερκ gla ενα q3 στα χρηματα , σε μια αλλη χωρα περιμενω να παει καλα, πολυ καλα για την ακριβεια. Ηδη οι καταναλωσεις που αναφερουν οι κατοχοι ειναι μια χαρα για το σκαρι του. Θα παρακολουθω με ενδιαφερον τη συζητηση στο νημα αυτο.
-
Ε ναι ! Αν έχει βάρος 1460 κιλά που διαβάζω τότε μιλάμε για 7.8 κιλά ανα ίππο που είναι εξαιρετική τιμή. Και 186 άλογα δεν είναι λίγα , ακόμη και χωρίς τούρμπο, κάπου , στις κατάλληλες Σαλ και με την ροπή στην μέγιστη τιμή της θα ... ξεχύνονται λυσσαλέα στο δρόμο! Απλά δεν γίνεται με τον τρόπο που έχουν συνηθίσει οι περισσότεροι . Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αμφισβητούνται οι επιδόσεις του.
Κάντε όλοι την αναλογία κιλών ανά ίππο και όσοι είστε κάτω από το 7.8 θα τρώτε καρπαζιες ας έχετε διπλό τούρμπο και 1000nm ροπή.
-
χμμμ...
https://zeperfs.com/en/duel8255-6153.htm
λιγο προς τα κατω εχει τα 80 - 120 σε τρομακτικα μικρο χρονο, δειτε το διαγραμμα και τη συγκριση με το vitara μια και εχει αναλυτικα το χρονο 80 - 120 σε καθε ταχυτητα. Ενω λοιπον τρωει αφθονο ξυλο στις καθιερομενες μετρησεις με την πλεον ντηφολτ οδηγηση των τουρμπατων οταν γινονται οι δοκιμες, εχει και ενα τρομακτικα μικρο χρονο με προφανως 1 ή και 2 ταχυτητες κατω. 80 -120 σε 4.1 ειναι πολυ εντυπωσιακο. ισως εκει να ερχονται τα χαμενα αλογα και ροπη. γενικα φαινεται οτι υπο προυποθεσεις κυνηγαει πολυ θεωρητικα ταχυτερα. ας πουμε στη συγκεκριμενη μετρηση βλεπει και το τιγκουαν χίμπριντ (0.1 sec διαφορα), σκοτωνει το 2.5 λιτρων phev kuga, τη ντροπη των phev, και κερδαει και το δικηνητο 3008 phev για 0.5. αρα στη πραξη κατι παιζεται, υποθετω στροφαρισμα για να δωσει επιδοσεις....
Mazda CX-30