vakis1975 wrote:
Όλο για ταχύτητα μιλάτε... Για ποιότητα μιλάω εγω
Στο φόρουμ των 4τροχών γράφεις όχι στου ΙΚΕΑ. Υποτίθεται πως είμαστε φαν της αυτοκίνησης, λογικό δεν είναι να δίνουμε σημασία στο πως συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο στο δρόμο;
Ωραία και η χλίδα και τα σαλόνια αλλά για πολλούς δεν είναι το νούμερο 1 στα αυτοκίνητα.
Δεν κατακρίνω βέβαια αυτούς για τους οποίους είναι. Γούστα είναι αυτά και υπάρχουν επιλογές για όλους.
apollonia wrote:
Και κατι για το downsizing
Ξέρετε πόσο γέλιο έχω ρίξει με τα τρικύλινδρα βιδωμένα συνολακια να προσπαθούν απεγνωσμένα να με ακολουθήσουν φορτωμένο σε ανηφορικά κομμάτια των αυτοκινητόδρομων;
Για να μην αναφερθώ στο όριο της ζωής τους, ούτε στα προβληματά τους, ούτε φυσικά στην μεταπώλησης τους.
Κακά τα ψέματα, το μέγεθος μετράει...
Στην Ελλάδα κοστιζει, τι να κάνουμε;
Και για του λόγου το αληθές, ποια 'τρικύλινδρα συνολάκια' παλεύουν να σε φτάσουν σε ανηφορικά κομμάτια αυτοκινητόδρομου (σιγά τις κλίσεις δηλαδή); Πολλά της ίδιας κατηγορίας δεν θα είχαν κανένα θέμα.
Εγνατία Οδος 6 Αυγούστου τρέχοντος απο Ηγουμενίτσα προς Γιαννενα, 39 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και να ακολουθεί φιλικό BMW X1 φορτωμένο παιδια και αποσκευές, οπως κι εγώ και να κατεβάζει σχεση για να μην ντροπιαστεί περισσοτρο.
Φυσικά ακολούθησε ανταλλαγή απόψεων και εντυπώσεων στην επόμενη στάση ΣΕΑ για να επιβεβαιωθούν οι παρατηρήσεις μας