-
-
Τι να σου πω.
Εγώ το είδα με τα ματάκια μου στην έκθεση και θυμάμαι ότι το χλευαζαμε γιατί μπροστά στο Ρενώ το 19ρι ήταν τενεκές.
Το λινκ δεν ανοίγει.
-
Το βρήκα για να μπούν τα πράγματα στην θέση τους .
-
-
Τι να σου πω.
Εγώ το είδα με τα ματάκια μου στην έκθεση και θυμάμαι ότι το χλευαζαμε γιατί μπροστά στο Ρενώ το 19ρι ήταν τενεκές.
Το λινκ δεν ανοίγει.
Update.
Το λινκ ανοίγει.
Αλλά αν διαβάσεις προσεκτικά αναφέρει ότι το μοτέρ που φοράει έχει μουλτιποιντ ψεκασμό.
Εγώ αναφέρομαι στο μόνοποιντ μοτέρ.
-
Αυτό λέμε ότι το μονού ψεκασμού δεν εισήχθη στην Ελλάδα. Υπήρχε τέτοιο μοτέρ αλλά μόνο στο εξωτερικό.
-
Το σκίσαμε το νήμα του c4.....
:))
Το ανήσυχο είναι οι βλάβες που αναφέρονται.
Ξυπνάνε άσχημες αναμνήσεις με το σαξο που είχα.
-
Το σκίσαμε το νήμα του c4.....
:))
Το ανήσυχο είναι οι βλάβες που αναφέρονται.
Ξυπνάνε άσχημες αναμνήσεις με το σαξο που είχα.
Εγώ φταίω... ξεκίνησα τη συζήτηση με το 208 (αν και έγραψα off topic)
Αν και πιθανόν να είμαι ο πρώτος που αντιμετώπισε σοβαρό θέμα με το C4, επιμένω να δίκαιολογω κάπως την κατάσταση, λόγω του ότι τα αυτοκίνητα που αντιμετωπίζουν προβλήματα, ήταν μέσα στα πρώτα που παρήχθησαν από το εργοστάσιο.
Αυτό προφανώς κ δε λέει κάτι σε αυτούς που έδωσαν τα ωραία τους λεφτά για να πάρουν το C4, αλλά δεν μπορώ να το δικαιολογησω αλλιώς, καθώς δε μια πρόχειρη έρευνα που έκανα, τόσο το 3 όσο και το 5 δεν είχαν σπουδαία πρόβληματα - όχι περισσότερα τουλάχιστον από άλλες μάρκες
-
Κάποια μοντέλα πιέζονται να βγουν γρήγορα και λίγο πρόωρα. Ας ελπίσουμε ότι τα προβληματα οφείλονται σε αυτή την ενδεχόμενη βιασύνη καο δεν είναι μια μονιμοτερη έλλειψη ποιοτικού ελέγχου.
-
Μετά το μασάζ στη θέση του συνοδηγού δεν ανάβει και το δεξί προβολακι ομίχλης. Είναι φυσιολογικό για 2 μηνών αμάξι;;;
-
Μήπως κάτι στα δεξιά του οχήματος δεν έχει κουμπωσει σωστά;
-
Μετά το μασάζ στη θέση του συνοδηγού δεν ανάβει και το δεξί προβολακι ομίχλης. Είναι φυσιολογικό για 2 μηνών αμάξι;;;
Προφανώς και όχι, μα τι ρωτάς; Είναι ένδειξη κακού ελέγχου ποιότητας στην γραμμή παραγωγής σε συνδυασμό με την 'βιασύνη' που υφίσταται συνήθως στα νέα μοντέλα ώστε να βγούν το συντομότερο δυνατόν στην κυκλοφορία.
Να εύχεσαι οι αστοχίες να περιοριστούν σε πράγματα απλά με εύκολη λύση όπως μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία. Άλλοι αφήνουν καινούργια οχήματα για βδομάδες στις αντιπροσωπείες ώστε να καταφέρουν αρχικά να πάρουν έγκυρη διάγνωση του προβλήματος!
Γι'αυτό και σου λέω πως πάλι καλά έχεις τέτοια απλά θέματα και όχι ηλεκτρολογικής φύσεως να χρειάζεσαι χρησμό από το μαντείο των Δελφών. Καλή υπομονή και να ξέρεις ότι αυτά δυστυχώς συμβαίνουν στις περισσότερες (όλες;) εταιρείες. Παθών και εγώ σε νιώθω...
-
Όταν το πάω θα σας ενημερώσω για τα νεότερα..ελπίζω να μην γίνω συχνός πελάτης...
-
-
Μαζεύτηκαν αρκετά θεματακια, νομίζω είναι πρώτο PSA μετά από καιρό που ακούγονται διάφορα, και τόσο νωρίς. Μήπως το βιάστηκαν πολύ να το βγάλουν;
-
Και σε άλλα psa είχαν θέματα. Απλά δεν τα ξέρεις εσύ.
Για παραδειγμα στο προηγούμενο 208, η πρώτη φουρνιά είχαν όλοι πρόβλημα με τον εκκεντροφόρο, ο με πυρακια, τρεμούλα κτλ οπου έγινε και ανάκληση εν τέλη μετά τα τόσα προβλήματα.
Τωρα διαβάζουμε στο 2008 θεματακια με τον εγκέφαλο.
Υπήρχαν θέματα και λίγο πριν καιρό και με κιβωτια και ηλεκτρονικά.
Κτλ κτλ κτλ.
Να μην πω για τους Prince κινητηρες και γελάσει κάθε πικραμένος.
Μεγάλη η ζήτηση, ελλιπής ο έλεγχος =προβλήματα.
Οπως έχω πει ξέρω από γαλλικα, είναι ζημιάρικα... Κάποιες εξαιρέσεις υπάρχουν ιδιαίτερα σε diesel κινητηρες αλλά είναι γενικά ζημιάρικα
-
Συγνώμη αλλά (εκτός του Cruiser!!) ποιός αγοράζει Γαλλικό και περιμένει ότι δεν θα βγάλει θεματάκια...ειδικά στα ηλεκτρικά?
-
Για το 3008 που κυκλοφορεί σχεδόν 5 χρόνια δεν έχουν ακουστεί ιδιαίτερα παράπονα.
Για 2008 όμως και το νέο c4 έχουν ακουστεί αρκετά και ειδικά για το Σιτροέν για τόσο σύντομο χρονικό διάστημα αυτά που έχουν ακουστεί είναι μπόλικα.
Η παγκοσμιοποίηση των παραγωγών τα έχει ισοπεδώσει όλα. Ακούγονται θεματακια και για αξιόπιστες μάρκες βλέπε κια.
-
Οπως έχω πει ξέρω από γαλλικα, είναι ζημιάρικα... Κάποιες εξαιρέσεις υπάρχουν ιδιαίτερα σε diesel κινητηρες αλλά είναι γενικά ζημιάρικα
Αυτό ακριβώς με προβληματίζει τελευταία. Ίσως τελικά η καλύτερη επιλογή από PSA είναι ένα facelift blueHDI EAT8. 'Πολλά τα λεφτά Άρη' αλλά τουλάχιστον θα έχει αφήσει πίσω του βασικές παιδικές ασθένειες. Καλά μια βόλτα στο forum αρκεί για να καταλάβει κανείς ότι γενικά safe επιλογή δεν παίζει πλέον.
-
παντως, οκ και εγω φοβαμαι γαλλικα μεν, αλλα πραγματι για τις νεες γενιες δεν εχουν ακουστει ηλεκτρολογικα θεματα ή σοβαρα θεματα συναρμογης. ας πουμε οσο στο μπι-σουβ του χενρι που αντιλαμβανομαι οτι προσελαβαν για εργατες ανεργους πρωην δημοσιους υπαλληλους του τσαουσεσκου απο τον ρουμανικο οαεδ. πραγματικοτητα βεβαια ειναι η μετρια υλοποιηση λειτουργικοτητας σε οτι ηλεκτρονικο φτιαχνουν, λες και ειχε εμπνευση ο προγραμματιστης μετα απο καταναλωση μισου κιλου μπρι και τρια κιλα βουργουνδιας. το οχι φανσι βιτ του 2015 εχει απειρως λειτουργικοτερα απαντα τα συστηματα και ινφοτειμεντ αλλα και ρυθμισεων αυτοκινητου. φυσικα τα πσα πουλανε πολυ, οποτε θα βρεθουν και περισσοτερα με θεματα που ομως δεν ειναι αναλογικα του αριθμου πωλησεων.
CITROEN C4 III mod 2021