Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 84
    • 85
    • 86
    • 87
    • 88
    • 179
    • 180
    • 86 / 180
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    3592
    140532
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Νομίζω πως είναι απ τα καλά αυτοκίνητα της εποχής αυτό που πήρες, καλορίζικο. Απ ότι έχω καταλάβει, αν και μόνο τεστ σε Peugeot τον έχω κάνει, είναι ισορροπημένος κινητήρας ο 1.2 γι αυτό και τα βραβεία.

      Η κατανάλωση όμως έτσι πάει, εκεί που σταματούν τα σύγχρονα ντίζελ, ξεκινά η βενζινη... 5,5-6,5λτ είναι συνήθης κατανάλωση ντίζελ γι αυτό το μέγεθος οχήματος, 6,5-8,5λτ θα κυμαίνεται η βενζινη. Περιστασιακά παραπάνω ή λιγότερο μπορεί όλοι να δούμε, αλλά ανάλογα το σενάριο χρήσης αυτά είναι τα 'όρια' για τους μέσους όρους. Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο θα φανεί σημαντική η διαφορά, αλλά πάντα θα σε ενοχλεί λίγο που το 'φουλάρισμα' αντί για 30-40€ θα πάει στα 50-70€. Τη συνολική ποιότητα ταξιδιού όμως από αυτό το αμάξι, δεν θα τη μετανιώσεις.

      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spi_duster last edited by

        Ειναι ενα αυτοκινητο πανεμορφο, με ταξιδιαρικο χαρακτηρα. Οι αρετες του εκτος της καταναλωσης μεσα στην πολη ειναι αρκετες ωστε να το χαρακτηριζει οποιοσδηποτε πολυ ολοκληρωμενη προταση. Αλλωστε μες την πολη και ποιο δεν καιει?

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @spi_duster last edited by

          Αλλωστε μες την πολη και ποιο δεν καιει?

          Το δικό μου...αχαχαχα (συγνώμη Σπύρε, δεν άντεξα!).

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • S
            spi_duster last edited by

            Σκεφτομουν να το γραψω ως συνεχεια αυτης μου της κουβεντας! Ετσι ειναι.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              tkin73 @piliourits last edited by

              Νομίζω πως είναι απ τα καλά αυτοκίνητα της εποχής αυτό που πήρες, καλορίζικο. Απ ότι έχω καταλάβει, αν και μόνο τεστ σε Peugeot τον έχω κάνει, είναι ισορροπημένος κινητήρας ο 1.2 γι αυτό και τα βραβεία.

              Η κατανάλωση όμως έτσι πάει, εκεί που σταματούν τα σύγχρονα ντίζελ, ξεκινά η βενζινη... 5,5-6,5λτ είναι συνήθης κατανάλωση ντίζελ γι αυτό το μέγεθος οχήματος, 6,5-8,5λτ θα κυμαίνεται η βενζινη. Περιστασιακά παραπάνω ή λιγότερο μπορεί όλοι να δούμε, αλλά ανάλογα το σενάριο χρήσης αυτά είναι τα 'όρια' για τους μέσους όρους. Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο θα φανεί σημαντική η διαφορά, αλλά πάντα θα σε ενοχλεί λίγο που το 'φουλάρισμα' αντί για 30-40€ θα πάει στα 50-70€. Τη συνολική ποιότητα ταξιδιού όμως από αυτό το αμάξι, δεν θα τη μετανιώσεις.

              Εγώ στο ένα έγραψα 5.9 στο άλλο 8.8 στον ίδιο δρόμο με λίγο περισσότερο πάτημα στο βενζίνης.Αν πήγαιναε τα ίδια ακριβώς χλμ πιστεύω θα έπεφτε στο 8 με 8.2.

              Άρα μιλάμε για 2 λτ διαφορά που γίνονται 3 λόγω τιμής.

              Σε 15000 τον χρόνο έχουμε 750 ευρώ διαφορά σε καύσιμο νούμερα υπολογισιμα για τους περισσότερους.

              Επίσης να μην ξεχνάμε ότι τα ντίζελ όταν τα φορτώνεις και απαιτεις ταχύτητα τσιμπούν λίγο τα βενζίνης όμως πολύ.

              Το 5.8 θα γίνει 6.3 το 8 όμως γίνεται 10 σε υψηλά φορτία και όταν ζητάς γκάζι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • V
                victor1 last edited by

                Παιδιά το αμάξι έδωςε ρέστα στην εθνική οδό. Τρέλανε κόσμο. Έρχονταν δίπλα μου και με χαιρεταγανε, μου κάνανε like. Προς στηγμην ένιωσα διάσημος....Ακόμα και στο parking  στριφογυρνάγανε γύρω γύρω.... Το αμάξι μέχρις στιγμής πάει πολύ καλά. Είναι ότι πρέπει για εθνική. Στις στροφές αν μπεις με πολλά δεν το βοηθάνε οι αναρτήσεις...και επίσης αν τρέχεις πίνει αρκετά. Την ίδια διαδρομή με πετρέλαιο την έκανα με 35 ευρώ πέρυσι (C4 το προηγούμενο μοντέλο) ενώ τώρα χρειάστηκε 50 ευρώ. Αν συνυπολογίσουμε ότι τα καύσιμα είναι ακριβότερα φέτος η διαφορά είναι περίπου 10 ευρώ στα 400km. Δεν το λες και ασήμαντο..

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • K
                  kkostask last edited by

                  Συγνώμη που δεν θυμάμαι, ποια έκδοση έχεις?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    victor1 @kkostask last edited by

                    Συγνώμη που δεν θυμάμαι, ποια έκδοση έχεις?

                    Shine pack

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      antoniokon @victor1 last edited by

                      kkostask wrote:

                      Συγνώμη που δεν θυμάμαι, ποια έκδοση έχεις?

                      Shine pack

                      Αν δεν κάνω λάθος, ο Κώστας ρώτησε μάλλον για κυβικά και ίππους...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kkostask last edited by

                        Αυτό εννοούσα....με ποιόν κινητήρα βασικά ήθελα να μάθω...θυμάμαι ότι είναι χειροκίνητο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          victor1 @antoniokon last edited by

                          Victor1 wrote:

                          kkostask wrote:

                          Συγνώμη που δεν θυμάμαι, ποια έκδοση έχεις?

                          Shine pack

                          Αν δεν κάνω λάθος, ο Κώστας ρώτησε μάλλον για κυβικά και ίππους...

                          Το σκέφτηκα αλλά η ακριβής έννοια του όρου είναι αυτή. 1.2 130hp

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            victor1 @victor1 last edited by

                            antoniokon wrote:

                            Victor1 wrote

                            Αν δεν κάνω λάθος, ο Κώστας ρώτησε μάλλον για κυβικά και ίππους...

                            Το σκέφτηκα αλλά η ακριβής έννοια του όρου είναι αυτή. 1.2 130hp

                            manual

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kkostask last edited by

                              Οκ,ευχαριστώ! 

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dublin @victor1 last edited by

                                Παιδιά το αμάξι έδωςε ρέστα στην εθνική οδό. Τρέλανε κόσμο. Έρχονταν δίπλα μου και με χαιρεταγανε, μου κάνανε like. Προς στηγμην ένιωσα διάσημος....Ακόμα και στο parking  στριφογυρνάγανε γύρω γύρω.... Το αμάξι μέχρις στιγμής πάει πολύ καλά. Είναι ότι πρέπει για εθνική. Στις στροφές αν μπεις με πολλά δεν το βοηθάνε οι αναρτήσεις...και επίσης αν τρέχεις πίνει αρκετά. Την ίδια διαδρομή με πετρέλαιο την έκανα με 35 ευρώ πέρυσι (C4 το προηγούμενο μοντέλο) ενώ τώρα χρειάστηκε 50 ευρώ. Αν συνυπολογίσουμε ότι τα καύσιμα είναι ακριβότερα φέτος η διαφορά είναι περίπου 10 ευρώ στα 400km. Δεν το λες και ασήμαντο..

                                Η διαφορά θα υπάρχει, αν έχεις καλομαθει με καταναλώσεις και τιμές diesel θα σου κακοφανει στην αρχή. Ξεπέρασέ το γρήγορα για να χαρείς το αυτοκίνητό σου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • V
                                  victor1 @dublin last edited by

                                  Victor1 wrote:

                                  Παιδιά το αμάξι έδωςε ρέστα στην εθνική οδό. Τρέλανε κόσμο. Έρχονταν δίπλα μου και με χαιρεταγανε, μου κάνανε like. Προς στηγμην ένιωσα διάσημος....Ακόμα και στο parking  στριφογυρνάγανε γύρω γύρω.... Το αμάξι μέχρις στιγμής πάει πολύ καλά. Είναι ότι πρέπει για εθνική. Στις στροφές αν μπεις με πολλά δεν το βοηθάνε οι αναρτήσεις...και επίσης αν τρέχεις πίνει αρκετά. Την ίδια διαδρομή με πετρέλαιο την έκανα με 35 ευρώ πέρυσι (C4 το προηγούμενο μοντέλο) ενώ τώρα χρειάστηκε 50 ευρώ. Αν συνυπολογίσουμε ότι τα καύσιμα είναι ακριβότερα φέτος η διαφορά είναι περίπου 10 ευρώ στα 400km. Δεν το λες και ασήμαντο..

                                  Η διαφορά θα υπάρχει, αν έχεις καλομαθει με καταναλώσεις και τιμές diesel θα σου κακοφανει στην αρχή. Ξεπέρασέ το γρήγορα για να χαρείς το αυτοκίνητό σου!

                                  Δεν ξέρω από diesel αλλά μια φορά που νοίκιασα την είδα τη διαφορά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sakiss last edited by

                                    Youtube Video

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      sakiss last edited by

                                      Τα airbump σε αυτό το μοντέλο τα έχει βάλει πολύ χαμηλά. Να μας πει κάποιος ιδιοκτήτης αν όντως προστατεύουν στο άνοιγμα της πόρτας ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        tkin73 last edited by

                                        Ναι 6.2 κατανάλωση για τον 1.2 σημαίνει πολύ αυγό στο πόδι όπως έγραψες.

                                        Εγώ στο τεστ ντραιβ που είχα κινηθεί με 87 χλμ μο και φυσικά χωρίς προσοχή είχα γράψει 8.8.

                                        Μου κάνει εντύπωση για την φασαρία που λες που είσερχεται στην καμπίνα γιατί έχουμε διαβάσει ότι είναι στα υπέρ του η καλή ηχομόνωση

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Οινόφυτα με διόδια Θήβας δεν είναι επίπεδος δρόμος... Κατηφόρα ή ανηφόρα είναι, ανάλογα με την κατεύθυνση. Η διαφορά στην κατανάλωση από τη μια κατεύθυνση στην άλλη είναι τουλάχιστον 25%.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • mastoras78
                                            mastoras78 last edited by

                                            @Sherlock ωραίο review, να το χαρείς και να μας γράφεις περισσότερα !

                                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                            #tsekourato_ksevrakoma

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 86 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr