-
Georgemit wrote:
@ Dublin
Δεν έχεις δίκιο, τα σουβάκια γνώρισαν πολύ μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα κατά το παρελθόν.
Vitara, Rav4, HRV κλπ
Μόνο που τότε ήταν όλα 4κίνητα.
Η επιτυχία αυτών των πρώτων τετρακίνητων SUV ήταν μια επιτυχία περιορισμένη σε μια niche της αγοράς. Δεν έχει σχέση με την τωρινή κυριαρχία των SUV στις πωλήσεις.
κάνεις μεγαλο λάθος (κατα την γνώμη μου πάντα) αλλά θα το δεις στην πορεία δεν μπορώ ουτε εγώ ούτε κανεις μας να είναι σίγουρος ουτε να αποδείξει τίποτα, μονο ο χρόνος μπορει να το αποδείξει και ο Georgemit τα είπε πολύ σωστα. Και το πρώτο sport suv ήταν η BMW X6 νομίζω που άρχισαν τα suv να γίνονται και sport.
Μετράς πόσο χρόνια είναι να δεις οτι μπορεί και να έχεις λάθος?
Τα πολυμορφικά κράτησαν πολύ λιγότερο οπότε τα λες μόδα, αν και δεν πιστεύω ότι πέθαναν και τελείως μπορεί να τα ξαναδούμε στο μέλλον ποιος ξέρει.
Και ακόμα ΔΕΝ έχουμε δει τα A-SUB που θα ΚΑΤΑΚΛΥΣΟΥΝ την αγορά.
νομίζω ότι οταν έχουν όλοι στην γκάμα τους τέτοια μοντελα A-SUV θα έχουν ενα μερίδιο της τάξης του 75% οπότε τι να πω πάλι μόδα θα τα λέτε?
Τα πολυμορφικά ΠΟΤΕ δεν είχαν τόσο μεγάλο ποσοστό και ΠΟΤΕ δεν έκλεψαν τόσες πολλές πωλήσεις από τα sentan και τα hatchback
-
harisma23 wrote:
Georgemit wrote:
@ Dublin
Δεν έχεις δίκιο, τα σουβάκια γνώρισαν πολύ μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα κατά το παρελθόν.
Vitara, Rav4, HRV κλπ
Μόνο που τότε ήταν όλα 4κίνητα.
Η επιτυχία αυτών των πρώτων τετρακίνητων SUV ήταν μια επιτυχία περιορισμένη σε μια niche της αγοράς. Δεν έχει σχέση με την τωρινή κυριαρχία των SUV στις πωλήσεις.
κάνεις μεγαλο λάθος (κατα την γνώμη μου πάντα) αλλά θα το δεις στην πορεία δεν μπορώ ουτε εγώ ούτε κανεις μας να είναι σίγουρος ουτε να αποδείξει τίποτα, μονο ο χρόνος μπορει να το αποδείξει και ο Georgemit τα είπε πολύ σωστα. Και το πρώτο sport suv ήταν η BMW X6 νομίζω που άρχισαν τα suv να γίνονται και sport.
Μετράς πόσο χρόνια είναι να δεις οτι μπορεί και να έχεις λάθος?
Τα πολυμορφικά κράτησαν πολύ λιγότερο οπότε τα λες μόδα, αν και δεν πιστεύω ότι πέθαναν και τελείως μπορεί να τα ξαναδούμε στο μέλλον ποιος ξέρει.
Και ακόμα ΔΕΝ έχουμε δει τα A-SUB που θα ΚΑΤΑΚΛΥΣΟΥΝ την αγορά.
νομίζω ότι οταν έχουν όλοι στην γκάμα τους τέτοια μοντελα A-SUV θα έχουν ενα μερίδιο της τάξης του 75% οπότε τι να πω πάλι μόδα θα τα λέτε?
Τα πολυμορφικά ΠΟΤΕ δεν είχαν τόσο μεγάλο ποσοστό και ΠΟΤΕ δεν έκλεψαν τόσες πολλές πωλήσεις από τα sentan και τα hatchback
Ο όρος SUV είναι διφορούμενος. Στην Ευρώπη μάλλον ήταν το πρώτο RAV4. Η Jeep λέει ότι ήταν το Cherokee XJ και μάλλον έχει δίκιο. Η Χ6 δεν ήταν πρώτη πουθενά, στα σπορ υπήρχε η Cayenne πολύ νωρίτερα.
Από εκεί και πέρα, δεν μου αρέσει να το παίζω μελλοντολόγος, οπότε δεν θα τοποθετηθώ. Απλά έχω να πως ότι το κάθε αυτοκίνητο έχει την χρήση και την χρησιμότητα του. Για μένα ένα ψηλό αυτοκίνητο πρέπει να έχει εκτός δρόμου ικανότητες και τετρακίνηση. Για την άσφαλτο προτιμώ χαμηλά και στριφτερά, για εκτός δρόμου σοβαρό off roader. Για αυτό και έχω χωρίσει ανάλογα το δικό μου γκαράζ.
-
ΟΚ παιδιά, εσείς γνωρίζετε. Εγώ κάνω λάθος. Παραδέχομαι την ήττα μου, υπό το βάρος της κοινής γνώμης. Άλλωστε πάντα ισχύει το 'φωνή λαού, οργή Θεού'.
Το ότι αλλά έγραψα στα δύο προηγούμενα ποστ μου και άλλα μου απαντήσατε, δεν παίζει ρόλο εξάλλου...
-
Δεν νομίζω ότι χάνει κάποιος ή κερδίζει κάποιος άλλος, απλά έχουν πολλαπλασιαστεί οι επιλογές. Δεν χρειάζεται αντιπαράθεση για ένα τόσο απλοϊκό ζήτημα.
Η κυριαρχία των suv είναι καθολική και θα μεγαλώσει κι' άλλο, ειδικά σήμερα που η πρακτικότητα υπερτερεί άλλων στοιχείων και τα suv δρόμου έχουν γίνει αρκετά καλά οδηγικά και καλύπτουν και τις περισσότερες από αυτές τις ανάγκες.
Π.χ Juke 2017 vs Juke 2020
-
Δεν έχεις δίκιο, τα σουβάκια γνώρισαν πολύ μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα κατά το παρελθόν.
Vitara, Rav4, HRV κλπ
Το Βιτάρα όμως δεν ήταν SUV με πλαίσιο σκάλας, ήταν κανονικό εκτός δρόμου και μέτριο εντός δρόμου (όσο και εαν έφτιαξαν τα GV).
-
Και ακόμα ΔΕΝ έχουμε δει τα A-SUB που θα ΚΑΤΑΚΛΥΣΟΥΝ την αγορά.
νομίζω ότι οταν έχουν όλοι στην γκάμα τους τέτοια μοντελα A-SUV θα έχουν ενα μερίδιο της τάξης του 75% οπότε τι να πω πάλι μόδα θα τα λέτε?
Αναμένουμε νέα μοντέλα στην κατηγορία των Α-SUV; Έχω χάσει επεισόδια.
Όσο αφορά τα υπόλοιπα (περί μόδας κλπ...) εγώ δεν έχω κατασταλάξει ακόμη αν ήρθαν για να μείνουν μαζί με τα άλλα ή αν ήρθαν για να αντικαταστήσουν τα άλλα.
Ο χρόνος θα δείξει. Σίγουρα όμως όσο αυξάνουν οι πωλήσεις τόσο θα επισκιάζουν τις άλλες κατηγορίες.
-
Χαχαχα. Βρε τι παθαμε... Καλημερες
-
cirus wrote:
Και ακόμα ΔΕΝ έχουμε δει τα A-SUB που θα ΚΑΤΑΚΛΥΣΟΥΝ την αγορά.
νομίζω ότι οταν έχουν όλοι στην γκάμα τους τέτοια μοντελα A-SUV θα έχουν ενα μερίδιο της τάξης του 75% οπότε τι να πω πάλι μόδα θα τα λέτε?
Αναμένουμε νέα μοντέλα στην κατηγορία των Α-SUV; Έχω χάσει επεισόδια.
Όσο αφορά τα υπόλοιπα (περί μόδας κλπ...) εγώ δεν έχω κατασταλάξει ακόμη αν ήρθαν για να μείνουν μαζί με τα άλλα ή αν ήρθαν για να αντικαταστήσουν τα άλλα.
Ο χρόνος θα δείξει. Σίγουρα όμως όσο αυξάνουν οι πωλήσεις τόσο θα επισκιάζουν τις άλλες κατηγορίες.
Από το 2021 περιμένουμε το 1008 και τα άλλα μικρά του ομίλου
https://www.in.gr/2018/06/11/auto/peugeot-1008-downsizing-stin-peripeteia/amp/
Ο άλλος όμιλος ήδη πουλάει..
-
Τελικά θα είναι Asuv ή Kei Cars η κατηγορία?
-
Τελικά θα είναι Asuv ή Kei Cars η κατηγορία?
A suv, υπάρχουν ήδη Ignis/Panda Cross, απλά παίζουν μόνα τους.
Βγάζει η Toyota το νέο Aygo που λένε ότι θα έχει suv στοιχεία και αυξημένο ύψος.
Επίσης οι PSAδες θα αντικαταστήσουν τα C1/108 με παρόμοιες κατασκευές.
Αυτά τα Κορεατικά είναι φοβερά οαντωςτ.
-
A suv, υπάρχουν ήδη Ignis/Panda Cross, απλά παίζουν μόνα τους.
Καλά μην τρελαθούμε, δεν είναι SUV αυτά, Crossover είναι στην καλύτερη. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι έχει ξεχειλώσει και 'μπασταρδέψει' ο όρος SUV και υπάρχει τέτοιο αμάλγαμα μεταξύ των κατηγοριών που δεν βγάζουμε εύκολα άκρη.
-
Είμαι περίεργος να δω τι θα έρθει στην Ελλάδα (της παρακμής) και τι τελικά θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη.
Με όλα αυτά που συμβαίνουν στην αυτοκίνηση στην Ευρώπη δεν θα μου έκανε εντύπωση αν είχαμε μία συρρίκνωση σε όλα.
Μία φάση τύπου Deutsche Telekom: 'Σας αγοράζω όλους και μετά θα σας πουλάω αυτά που θέλω και αν σας αρέσει. Σε σε όποιον δεν του αρέσει να φύγει από την ήπειρο'.
-
Dublin wrote:
A suv, υπάρχουν ήδη Ignis/Panda Cross, απλά παίζουν μόνα τους.
Καλά μην τρελαθούμε, δεν είναι SUV αυτά, Crossover είναι στην καλύτερη. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι έχει ξεχειλώσει και 'μπασταρδέψει' ο όρος SUV και υπάρχει τέτοιο αμάλγαμα μεταξύ των κατηγοριών που δεν βγάζουμε εύκολα άκρη.
Τα συγκεκριμένα βγαίνουν και 4Χ4 πάντως.
Δεν νομίζω ότι επίσημα υπάρχει κατηγορία crossover. Όταν λέμε ότι '45% των πωλήσεων είναι suv' προφανώς τα έχουν όλα μέσα.
-
Παιδιά οι υπέρμαχοι των χαμηλών δεν αναφέρετε συνήθως το χρηστικό κομμάτι των υπερυψωμένων και απλά απαιτείται το απόλυτο το σουβ να έχει 4κινηση αλλιώς μην το πάρεις.
Δυστυχώς ή ευτυχώς η 4κινηση δεν είναι απαραίτητη για τους περισσότερους ενώ βαραινει και καίει περισσότερο.
Αντίθετα οι 3-4 πόντοι έξτρα απόσταση από το έδαφος σε βοηθούν να μην γδερνεις προφυλακτήρες σε κάθετα παρκαρίσματα και πόρτες σε περίεργους δρόμους που παρκάρεις και η διαφορά δρόμου πεζοδρομίου δεν είναι η ενδεδειγμένη που δυστυχώς είναι πάρα πολλά στην Ελλάδα.
Και φυσικά είναι το γνωστό μπες βγες που αφορά τους ψηλούς οδηγούς ή τους υπέρβαρους ή και τον συνδυασμό τους και το λύσε δέσε παιδιών από μηνών μέχρι αρκετών ετών.
Επίσης δίνουν καλούς χώρους αποσκευών χωρίς απαραίτητα το έξτρα μήκος που ζητά ένα βαγκον.
Τέλος δίνουν καλύτερη περιμετρική ορατότητα και ένα υψηλότερο αίσθημα ασφάλειας σε σχέση με ενα χωμένο στο έδαφος σκάφος.
Δλδ καλύπτουν πάγιες ανάγκες χρηστών για αυτό και η τόση εξάπλωση τους.
Φυσικά είναι και μόδα και μίμηση εννοείται.
Εννοείται αυτή η υπερύψωση χαλά μέρος των οδηγικων χαρακτηριστικών , χαλάει τους αεροδυναμικους συντελεστές αλλά είναι η απαραίτητη παραχώρηση που κανείς.
Υπάρχουν και τα υπερυψωμένα που στρίβουν σχεδόν σαν χατς αλλά κοστίζουν σαν ένα διαμέρισμα 100 τμ.
-
Εδω μεχρι και Α - SUV κυκλοφορουν που κανουν τα SUV να τρέμουν.
-
Τα συγκεκριμένα βγαίνουν και 4Χ4 πάντως.
Δεν νομίζω ότι επίσημα υπάρχει κατηγορία crossover. Όταν λέμε ότι '45% των πωλήσεων είναι suv' προφανώς τα έχουν όλα μέσα.
Η 4κίνηση δεν λέει κάτι από μόνη της...υπάρχουν πολλά 4κινητα που δεν είναι αψηλά.
-
Dublin wrote:
Τα συγκεκριμένα βγαίνουν και 4Χ4 πάντως.
Δεν νομίζω ότι επίσημα υπάρχει κατηγορία crossover. Όταν λέμε ότι '45% των πωλήσεων είναι suv' προφανώς τα έχουν όλα μέσα.
Η 4κίνηση δεν λέει κάτι από μόνη της...υπάρχουν πολλά 4κινητα που δεν είναι αψηλά.
#mono_vitara
-
ΟΚ παιδιά, εσείς γνωρίζετε. Εγώ κάνω λάθος. Παραδέχομαι την ήττα μου, υπό το βάρος της κοινής γνώμης. Άλλωστε πάντα ισχύει το 'φωνή λαού, οργή Θεού'.
Το ότι αλλά έγραψα στα δύο προηγούμενα ποστ μου και άλλα μου απαντήσατε, δεν παίζει ρόλο εξάλλου...
Ρε φίλε μην τσαντίζεσαι, συζήτηση κάνουμε. Είπα ΝΟΜΙΖΩ οτι κάνεις λάθος. Κανένας δεν ξέρει
Σε διαβάζω και είσαι πολύ σοβαρός με καλα post , είναι παντα σεβαστή η άποψη σου απλά εγώ έχω αντιθεστη στ συγκεκριμένο θέμα. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα ούτε να αγανακτείς.
Μπορεί να έχουμε λάθος ΟΛΟΙ εμεις και να έχεις δίκιο εσύ. απλά γράφουμε γιατι το πιστεύουμε, πάντα υπάρχει αντίλογος θα ήταν βαρετο να μην υπάρχει εξάλλου.
Για μένα είναι ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ότι δεν μπορούμε να το θεωρούμε πια μοδα, για σένα όχι , απλά πράγματα
-
Στη στατιστική απ το άρθρο των Τριτηδων, ενώ το Puma είναι πρώτο, το Focus (πιθανόν το καλύτερο χατσμπακ της Ευρώπης, ή ένα απ τα δύο κορυφαία μαζί με το Honda) είναι τελευταίο, πουλάει λιγότερο κι από Kuga και το Transit! Και μέρος των πωλήσεων του είναι Active... Προφανώς ακολουθούμε όλοι τη μόδα, όπως κάποτε τα παντελόνια 'καμπάνα', και δεν αναγνωρίζεται ως το παντελόνι το σωστό το αντρικό, το 'καρότο'...
-
Εδώ και κάμποσα χρόνια τα αυτοκίνητα είναι ασφαλή, με επαρκείς επιδόσεις για τους περισσότερους και δε σκορπίζουν για πλάκα. Ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές θα δώσουν πολύ μεγαλύτερη βάση στην ομορφιά και το στύλ. Κάπως έτσι λοιπόν η κατηγορία γνωρίζει τέτοια εμπορική επιτυχία.
Μόδες, τάσεις της αγοράς, όπως θέλει το λέει ο καθένας.. Πχ το Smart πούλησε απίστευτα καλά για αυτό που είναι κι ας υπολοιπόταν σε δυναμικά χαρακτηριστικά από τα υπόλοιπα super mini...
SUV/Crossovers Forum