-
Εννοείται, όλοι εδώ οι ιδιοκτήτες χειροκίνητου (που το αγοράζουν επειδή είναι φθηνότερο και 'δεν χαλάει') μπαίνουν μύτη-τακούνι στη στροφή, τσιμπάνε και λίγο το χειρόφρενο για να μπει ο κώλος σωστά, έχοντας κατεβάσει δύο σχέσεις καρφωτές στην είσοδο, για να φτάσουν στο οδηγικό Ζεν, κι ευτυχώς έχουν και ACC για να μην κοπανήσουν απάνω στον μπάρμπα με τη ψεκαστήρα που μόλις βγήκε απ το χωράφι... άμα δεν είναι χειροκίνητο, ατμοσφαιρικό και κάτω από 1600cc το αμάξι, και δεν χαίρεσαι οδήγηση και θα χαλάσει νωρίς...
Κι όλα αυτά τα συζητάμε στο νήμα του crossover C4 για να ΜΗΝ το πάρουν με ΕΑΤ8.
Η συμβουλή μου εμένα του ημιμαθούς ψιλοάσχετου είναι, αν είναι να το πάρετε, πάρτε το καινούριο C4 με ΕΑΤ8 ακόμη και με σιδερένιες ζάντες σε απλό άσπρο, αν έτσι κοστίζει φθηνότερα και είναι πρόβλημα ή τιμή (αρκεί να το διαθέτουν). Ή ακούστε του εξπέρ για το χειροκίνητο.
Δεν θα έλεγα το ίδιο για π.χ. το Focus χατσμπακ, που επίσης πρέπει να χει καλό αυτόματο, αλλά η ποιότητα του χειροκινητου και το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν 'επιβάλλει' το αυτόματο, όπως στο C4 eat8.
-
τζάιρος μη με λησμονει... ειχα γαλλικο μεγαλο προσφατο. μανιουαλ. 5μετρο χρεπι. κιβωτιο με σακουλακι ρυζι. αισθηση απο μπουκαλακι εμφιαλωμενου που εχει μαλακωσει στον ηλιο. και φυσικα θορυβοι που ευτυχως δεν εμαθα ποτες τι σημαιναν, το εφαγε η μαρμαγκα με 30k. φυσικα το βιτ με το σχιστοματικο χειροκουνητο ηταν παρα πολυ καλο. αλλα σε σχεση με το ιδιο με αισιν, μια αυνανια και μιση. δεν ειχαν ομως οταν το πηρα. και περι αισιν, βλαβων, συντηρησης. μην ακουω βλακειες, ποτε δεν το ανοιγεις, ποτε δεν συμπληρωνεις. εχει ζωη καπου μισο μυριο χιλιομετρα το λιγοτερο. και πες ενα βιτ μπορει και να τα φτασει. ενα γαλλικο θα ειναι ηδη κουφωματα γιουροπα.
περι μανιουαλ βι ες αυτοματα, υπαρχουν κανονες με προτεραιοτητες
-
μανιουαλ χοντα
-
αισιν
-
μανιουαλ σχιστοματηδων
-
μανιουαλ χενρι
-
μανιουαλ προπελαι
-
αν δεν βγαινεις εκτος, πας στο 7, μετατροπεας ροπης
-
αν τα εχεις χοντρα, διπλοσυμπεχτο
-
μανιουαλ των αποδελοιπων
-
ντι ες τζι
-
ημιαυτοματα ρομποτιζε
-
σιβιτι - δεν μου σηκωνεται
-
-
'Πάντα και και σε όλα' δεν ειναι καλύτερο. Διοτι αν οδηγήσεις ένα mazda ή ένα honda με χειροκινητο σε στροφές.... Θα σου προσφέρει τέτοια οδηγική ευχαρίστηση που ξεχνάς τα αυτόματα. Αυτό είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Η αίσθηση συμμετοχής είναι βασικός παράγοντας κατά την οδηγηση.
Αλλα πελάτης των toyota έγινες... Τι θα έλεγες; ;;;
1.Αίσθηση συμμετοχής που το 95% του κόσμου (και λίγο λέω) δεν ξέρουν πως να κάνουν μαι σωστή αλλαγή. Άσε που το αυτόματο είναι εξίσου συμμετοχικό και συγκεντώνεσαι περισσότερο στον δρόμο και το τιμόνι.
- Και προ Τογιότα υπέρμαχος των αυτόματων ήμουν...από το 1994!!
-
περι μανιουαλ βι ες αυτοματα, υπαρχουν κανονες με προτεραιοτητες
-
μανιουαλ χοντα
-
αισιν
-
μανιουαλ σχιστοματηδων
-
μανιουαλ χενρι
5. μανιουαλ προπελαι
-
αν δεν βγαινεις εκτος, πας στο 7, μετατροπεας ροπης
-
αν τα εχεις χοντρα, διπλοσυμπεχτο
-
μανιουαλ των αποδελοιπων
-
ντι ες τζι
-
ημιαυτοματα ρομποτιζε
-
σιβιτι - δεν μου σηκωνεται
Γάτε, είσαι μακριά νυχτωμένος! Το manual της BMW είναι σαφώς κάτω του μετρίου. Στη δεκαετία του 80, μας φαινόταν καλό γιατί σχεδόν όλα τα άλλα ήταν σαν κουτάλες για να ανακατεύεις τη βενζίνη. Από τότε όμως, όλοι οι άλλοι προχωρησαν (λίγο ή πολύ) και η BMW έμεινε στα ίδια. Τώρα πλέον είναι ξεπερασμένο.
Αρχίζω και αμφιβάλλω για την αξιακή σου κλίμακα...
Ψέματα λέω. Πάντα αμφέβαλλα για την αξιακή σου κλίμακα...
-
-
Αν διαβασεις τι έχω γράψει θα καταλάβεις.
Τι προσωπικές επιθέσεις με γελοιοποίηση του άλλου είναι αυτή;
Θέλετε να οδηγήθω σε προσωπικες κρίσεις και να γελοιοποίησω;, Μπορώ να το κάνω πολυ ευκολα.
Τεσπα.
Δεν απαξιώνω το αυτόματο και δη στο c4, αλλά λέω πως δεν είναι πανακια για κάθε συνθήκη έναντι κάποιου άλλου εξοπλισμού.
Για παραδειγνα σε εθνικές οδους και σε ανθρώπους που θέλουν να νιώθουν μια μεγαλυτερη συμμετοχή στην οδηγηση, δεν είναι το παν το αυτόματο κιβώτιο.
Όσο για το τι χαλάει και τι όχι... Αφήστε να έχω και εγώ την αποψη μου που δεν την στηρίζω στον αέρα.
Όλα χαλουν. Όποιος λέει το αντίθετο απλά παραπληροφορεί
Τεσπα....
Κλασικα ξέφυγε το νημα. Με ακραίες δηλωσεις.
*Απο το 1994???? Πόσο είσαι;;;;;;
-
Κύριοι - να μου επιτρέψετε να κάνω την αρχή και να παρακαλέσω να επιστρέψουμε on topic.
Ο. Καθένας μας έχει τις εμπειρίες του και τα κόλληματα του και πίσω από το πληκτρολόγιο δεν είναι εύκολο το οτιδήποτε.
Το τι χαλάει, πως χαλάει, αν χαλάει έχει να κάνει με 1000 διαφορετικα πράγματα.
Προσωπικά, 2 βδομάδες που έχω το C4 στο συνεργείο και έχω ένα manual Diesel Cactus, μου την έχει δώσει, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Και για να κάνω τη (νέα) αρχή: Υπάρχει εδώ άλλος ιδιοκτήτης C4 C cross εδώ εκτός από μένα και τον Victor?
-
υποψηφιος υπαρχει και εχει ουρα. ερωτηση λοιπον, τι διαφορα ειναι η μπιζνες σε εξοπλισμο απο τη βασικη στα 130 μαζουτ αυτοματα? το ανθρακι χρωμα ειναι οκ για το αμαξωμα αυτο? παιδικαι ασθενειαι και εμβολια που πρεπει να ξερω? εχει αυτο το πραμα το υγρο που βαζεις καθε τοσο? ποσο ειναι το τοσο? εχει a/a?
-
C4 c cross 1.5 diesel eat 8 130.
Το απόλυτο αμάξι για ταξιδαρες στα 25.500.
Βέβαια και το 1.5 diesel 110 manual με 22.500 δε νομιζω ότι είναι κάνας τρελός συμβιβασμός.
-
πήγα στην Citroen για να δούμε το C3 καθώς είναι στα υποψήφια για αγορά για την γυναίκα.
Μπήκα στο C4 και του έριξα μια ματιά
Πολύ όμορφο και μέσα και έξω μου φάνηκε και πολύ καλή τιμή έχει. Δεν ξέρω πως πάει δεν εκανα test drive αλλά ομορφιά και άνεση μεσα πολύ καλό μου φάνηκε. Και μου φάνηκε και πολύ ψηλό επίσης, όπως και το C3
Σαν suv δείχνει. αυτά τα ολίγα on topic από μενα
-
Κύριοι - να μου επιτρέψετε να κάνω την αρχή και να παρακαλέσω να επιστρέψουμε on topic.
Ο. Καθένας μας έχει τις εμπειρίες του και τα κόλληματα του και πίσω από το πληκτρολόγιο δεν είναι εύκολο το οτιδήποτε.
Το τι χαλάει, πως χαλάει, αν χαλάει έχει να κάνει με 1000 διαφορετικα πράγματα.
Προσωπικά, 2 βδομάδες που έχω το C4 στο συνεργείο και έχω ένα manual Diesel Cactus, μου την έχει δώσει, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Και για να κάνω τη (νέα) αρχή: Υπάρχει εδώ άλλος ιδιοκτήτης C4 C cross εδώ εκτός από μένα και τον Victor?
Κινητήρας και εξοπλισμό ;
-
Έχει οδηγήσει κάποιος το βενζίνη 130 να μας πει εντυπώσεις σε σε σχέση με το 110 πετρέλαιο ;
-
Και ο 'panos pure clio' πήρε το C4 αλλά έχει καιρό να φανεί. Δεν μάθαμε και την έκπληξη από την αντιπροσωπεία που είχε προαναγγείλει...
-
Έχει οδηγήσει κάποιος το βενζίνη 130 να μας πει εντυπώσεις σε σε σχέση με το 110 πετρέλαιο ;
Πριν απόφασισω για το C4, είχα δηγήσει σε μεγάλη βόλτα το 130 βενζίνη αυτόματο και καπάκι το 130 πετρέλαιο αυτόματο. Η αίσθηση μου ήταν ότι πήγαιναν ακριβώς το ίδιο και οι μετρήσεις που έστειλε κάποιος συμφορουμιτης μετά, επιβεβαιωνουν το ίδιο, δηλαδή από 0.1sec ως 0.4sec πιο σβέλτο της βενζίνης, διάφορες που θεωρώ ότι κανείς καθημερινός οδηγός δεν μπορεί να αντιληφθεί.
Διαφορά σίγουρα υπάρχει στην κατανάλωση, αλλά και στην τιμή του καυσίμου, πάντα υπέρ του ντίζελ.
Το 110 πετρέλαιο δεν το έχω οδηγήσει - όμως όπως είπα και παραπάνω, έχω 2 βδομάδες τώρα ως όχημα αντικατάστασης ένα Cactus diesel 100hp - αυτό μπορεί να υπολείπεται 10 ίππους από το αντίστοιχο C4, όμως είναι και αισθητά πιο ελαφρύ, οπότε θεωρώ ότι φτάνουμε στο ιδιο αποτέλεσμα.
Προσωπική άποψη, ότι η διαφορά μεταξύ του 110ντιζελ και του 130 βενζίνης είναι αρκετά μεγάλη για το σκάφος του C4, και σίγουρα οδηγικα το αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα μέτρα.
Δεν είναι κακό το 110 ντίζελ προφανώς, ούτε σέρνεται.
Αναφέρομαι ξεκάθαρα στη σύγκριση μεταξύ των 2
-
*Απο το 1994???? Πόσο είσαι;;;;;;
Φαίνεται στο όνομά μου, του 1975 ήτοι 46 ετών. Δίπλωμα από το 1993.
ΥΓ: Πιστεύω δεν έγραψεσ για εμένα ότι έγραψε γιατί δεν έκαναν καμία προσωπική επίθεση (ούτε κανείς άλλος δηλαδή). Απλά είπα ότι το 95% των οδηφών που μιλάνε για συμμετοχή στην οδήγηση, δεν ξέρουν καν να αλλάξουν σωστά σχέσεις και φυσικά δεν συμμετέχουν, απλά έτσι νομίζουν.
-
Γάτε σε λογική τιμή άλλο aisin δε βρίσκεις και γενικά φαίνεται πολύ αμάξι για τα λεφτά του. Είναι και κάτι ξεχωριστό το ψηλό κουπέ, πολύ άνετο κι ήσυχο λένε όλοι, είναι κι ο κινητήρας ντίζελ καλός. Η κατανάλωση θα είναι 6λτ/100χλμ το μέγιστο και γύρω στο 5λτ συνήθως, μπορεί κάποιος να το φτάσει και 4λτ σε χαλαρή βόλτα (αυτά με τον 120hp 1.5 blueHDi στο σε-τρίο ΕΑΤ6 που είναι περίπτερο). Νομίζω για λίζινγκ είναι ταμάμ και upper class όχημα με το αυτόματο. Το Adblue έχει τάπα δίπλα στο πετρέλαιο. Απο τις 6000χλμ βγάζει ειδοποίηση και λαμπάκι σε κάθε εκκίνηση, ότι 'μένουν ~2500χλμ πριν είναι αδύνατη η εκκίνηση' κάπως έτσι, και σιγά σιγά μειώνονται τα χλμ. Δηλαδή θέλει γέμισμα κάθε 8+ χιλιάδες χλμ. Πήγα στο εταιρικό Σελλ της γειτονιάς μου που είχε και αντλία Adblue και μου έβαλε 10,6λτ πλήρωσα 7,95€ (ελάχιστο βήμα χρέωσης 2λτ έγραφε η αντλία) όμορφα κι απλά.
-
Και δηλαδή όταν ειπες πως στην αρχή ήσουν κατά των αυτόματων και μετά όμως είδες το φως το αληθινό....αυτο ήταν σε ένα έτος από όταν πειρες διπλωμα οδήγησης;
Οχι φυσικά δεν είπα για εσένα.
Όσο για την επίθεση μπροστά στα μάτια σου υπάρχει και δεν την βλεπεις. Όταν περιγράφει καποιος την επιλογή μου σε ένα αυτοκίνητο και τις βαζει γελοια εσανς με φανταστικες ιστορίες δεν επιδιώκει προσωπικη επίθεση;
Δηλαδή στην διαφορετική άποψη που έχει ένας θα πρεπει είτε να τον ειρωνευτουν σαν 15χρονα κωλόπαιδα, είτε να σε γελοιοποιουν.
ΜΙΑ ΧΑΡΑ επίθεση είναι.... Καμουφλαρισμένη..... Χωριάτικη., να πω και εγώ την εξυπναδα μου.
Τεσπα.... Μη χαλάμε το νημα.. Το αφήνω να φυγει
-
Και δηλαδή όταν ειπες πως στην αρχή ήσουν κατά των αυτόματων και μετά όμως είδες το φως το αληθινό....αυτο ήταν σε ένα έτος από όταν πειρες διπλωμα οδήγησης;
Ναι, όταν οδήγησα την 928 όπως είπα και αμέσως μετά μια e36 318 εταιρική του πατέρα μου.
ΥΓ: Οδηγούσα από τα 14 μου και στα 16 μου έμαθα ανάποδο τιμόνι στην Κορόλα ΚΕ25. Φυσικά ΟΧΙ σε δρόμο για να σας προλάβω.
-
Απλά είπα ότι το 95% των οδηγών που μιλάνε για συμμετοχή στην οδήγηση, δεν ξέρουν καν να αλλάξουν σωστά σχέσεις και φυσικά δεν συμμετέχουν, απλά έτσι νομίζουν.
υπερβαλεις με το ποσοστό
-
υπερβαλεις με το ποσοστό
Το ανάποδο θα έλεγε, είμαι πολύ large...στην πραγματικότητα είναι το 99%!!
Μην κοιτάς το φόρουμ...δές τους καθημερινούς οδηγούς που οι μισοί δεν ξέρουν καν να οδηγήσουν. -
Εννοείται, όλοι εδώ οι ιδιοκτήτες χειροκίνητου (που το αγοράζουν επειδή είναι φθηνότερο και 'δεν χαλάει') μπαίνουν μύτη-τακούνι στη στροφή, τσιμπάνε και λίγο το χειρόφρενο για να μπει ο κώλος σωστά, έχοντας κατεβάσει δύο σχέσεις καρφωτές στην είσοδο, για να φτάσουν στο οδηγικό Ζεν, κι ευτυχώς έχουν και ACC για να μην κοπανήσουν απάνω στον μπάρμπα με τη ψεκαστήρα που μόλις βγήκε απ το χωράφι... άμα δεν είναι χειροκίνητο, ατμοσφαιρικό και κάτω από 1600cc το αμάξι, και δεν χαίρεσαι οδήγηση και θα χαλάσει νωρίς...
Κι όλα αυτά τα συζητάμε στο νήμα του crossover C4 για να ΜΗΝ το πάρουν με ΕΑΤ8.
Η συμβουλή μου εμένα του ημιμαθούς ψιλοάσχετου είναι, αν είναι να το πάρετε, πάρτε το καινούριο C4 με ΕΑΤ8 ακόμη και με σιδερένιες ζάντες σε απλό άσπρο, αν έτσι κοστίζει φθηνότερα και είναι πρόβλημα ή τιμή (αρκεί να το διαθέτουν). Ή ακούστε του εξπέρ για το χειροκίνητο.
Δεν θα έλεγα το ίδιο για π.χ. το Focus χατσμπακ, που επίσης πρέπει να χει καλό αυτόματο, αλλά η ποιότητα του χειροκινητου και το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν 'επιβάλλει' το αυτόματο, όπως στο C4 eat8.
Στις ερωτησεις που σου εθεσα απεφυγες να απαντησεις, και απλα γραφεις προκλητικα και ειρωνικα.
Οκ, αυτο δειχνει ποιος εισαι. Finish!
CITROEN C4 III mod 2021