Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2016
    • 1
    • 2
    • 206
    • 207
    • 208
    • 209
    • 210
    • 224
    • 225
    • 208 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    4500
    85323
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-golf @fenderiarhs last edited by

      Εαν τα 12 δευτερολεπτα (οταν οι εναλακτικοι κινητηρες σε βενζινη κ diesel ειναι κοντα στα 9) για τα 0-100 εν ετει 2021, που προσφερουν ενα δεικτη του γενικου τραβηγματος του αυτοκινητου, ειναι αξιοπρεπη τι να πω οκ...... μαλλον εχουμε αλλη αντιληψη της αξιοπρεπειας.

      115 αλογα για 1600 κιλα δεν ειναι αξιοπρεπη. Που να το φορτωσεις κι ολας, θα βγαζεις ποδαρακι.....

      Αν και δε δείχνει κάτι το 0-100 για τη συνολική απόδοση αφού δε κάνουμε κόντρες δείξε μου κάνα δυο τεστ που έχει 12 δευτ αν βρεις.

      Εγώ ξέρω για λιγότερα.

      Στις ρεπριζ μιας και έχει τούρμπο κινείται αξιοπρεπώς δεν είπα πως βάζει φωτια.

      Εξάλλου δε ρώτησε επιδόσεις η κυρία.

      Μιλάμε όμως για ένα αμάξι φουλ αξιόπιστο εκτός αν δε μετράει αυτό όταν μας ρωτάνε γενικά και κοιτάμε το 0-100

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • F
        fenderiarhs last edited by

        Δεν αντιλεγω οτι το 0-100 δεν ειναι ο αποκυτος δεικτης των επιδοσεων ενος αυτοκινητου, αλλα ειναι ενδεικτικος. Και προφανως δεν μιλαμε για επιδοσεις αλλα για κινηση με ασφαλεια.

        Ξαναλεω 1600 κιλα με 115 ιππους δεν ειναι κ η επιτομη της ασφαλειας αλλα προκειται για εκδοσεις που βγαινουν μονο για ειδικες αγορες οπως η Ελληνικη οπου η φορολογια στρεβλωνει την αγορα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kostis20 last edited by

          Βασικά μόνο οι ρεπριζ μπορούν να μας πουν την αλήθεια.Είναι πιο αργό απο ένα 3008 Hdi ή ενα qashqai dci?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            nikos-golf @fenderiarhs last edited by

            Δεν αντιλεγω οτι το 0-100 δεν ειναι ο αποκυτος δεικτης των επιδοσεων ενος αυτοκινητου, αλλα ειναι ενδεικτικος. Και προφανως δεν μιλαμε για επιδοσεις αλλα για κινηση με ασφαλεια.

            Ξαναλεω 1600 κιλα με 115 ιππους δεν ειναι κ η επιτομη της ασφαλειας αλλα προκειται για εκδοσεις που βγαινουν μονο για ειδικες αγορες οπως η Ελληνικη οπου η φορολογια στρεβλωνει την αγορα.

            Σου ξαναλέω ότι δεν είπα πως βάζει φωτιά αλλά κινείται αξιοπρεπέστατα

            Ακόμα περιμένω να μου δείξεις λινκ με 0-100 στα 12.

            Μη κουράζεσαι γιατί δε θα βρεις οπότε άλλη φορά πριν πεις κάτι ψαξτο πρωτα.

            Μερικά πραγματακια έτσι για να σε ενημερώσω:

            Όταν βγήκε το 2016 ήταν πρώτο σε ασφάλεια σε όλο το κόσμο στη κατηγορία του με μερικά συστήματα που οι ανταγωνιστές δε τα είχαν ούτε εξτρα.

            Φρενάρισμα 100-0 στα 36 μέτρα που πετυχαίνουν αυτοκίνητα επιδόσεων και όχι ένα suv.

            Όσον αφορά τις αξιοπρεπείς επιδόσεις που λέμε στα 0-100 από περιοδικό που είχε κάνει τεστ κασκαι 11,8 Κούγκα 12,1 τιγκουαν 10,9

            Έτοιμα στα έδωσα να μη ψαχνεσαι

            Τώρα αν είναι κάποιος ανήσυχος με 400 ευρώ το πολύ ανεβαίνει με πρόγραμμα στα 140 άλογα με 34 ροπή αξιόπιστα όπως γνωριζω

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              costasbab last edited by

              Ως κάτοχος της εν λόγω έκδοσης επιβεβαιώνω τα παραπάνω.

              Δεν βάζω κόντρες,ούτε κοιτάω το 0-100,ροπή έχει για προσπερασματα, 280νμ,οικονομικό είναι με 6λ/100 χλμ μικτά.χωρους έχει ασφάλεια έχει, πρακτικότητα.η εμφάνιση μόνο είναι το μείον του.

              Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.

              Ευχαριστώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • F
                fenderiarhs last edited by

                Ασχημο πραγμα ο παραμορφωτικος φακος της ιδιοκτησιας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Μιλάμε για το 1.6 πετρέλαιο των 115 ίππων; Το έζησα για 1.000+ χιλιόμετρα (Αθήνα-Ουρανούπολη και πίσω) σε χειροκίνητο Passat τού 18 κι ήταν επαρκέστατο για φυσιολογική χρήση.

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisma23 @dimsabas last edited by

                    Μιλάμε για το 1.6 πετρέλαιο των 115 ίππων; Το έζησα για 1.000+ χιλιόμετρα (Αθήνα-Ουρανούπολη και πίσω) σε χειροκίνητο Passat τού 18 κι ήταν επαρκέστατο για φυσιολογική χρήση.

                    Παρόμοια εντύπωση αποκόμισα κι εγώ με το ίδιο αυτοκίνητο σε Θεσσαλονίκη - Καβάλα και πίσω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Το passat γενικως είναι αυτοκινηταρα. Αλλα πλέον εκτός μόδας.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Υπάρχει βέβαια και ο παραμορφωτικός φακός της έπαρσης... Του στυλ 'το δικό μου αυτοκίνητο είναι γ@μάτο και όλα τα άλλα είναι σκουπίδια, οι δε ιδιοκτήτες τους μ@λάκες που δεν έκαναν την ίδια επιλογή με μένα'.

                        Εμένα η αιτιολόγηση του Κώστα μια χαρά μου φαίνεται. Το τι είναι επαρκές ως κινητήρας (εξαιρουμένων ακραίων περιπτώσεων) είναι καθαρά υποκειμενικό και εξαρτάται από πολλούς παράγοντες: Χαρακτήρα, προφίλ χρήσης, τρόπο οδήγησης, εμπειρία, προηγούμενα αυτοκίνητα κτλ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          nikos-golf @fenderiarhs last edited by

                          Ασχημο πραγμα ο παραμορφωτικος φακος της ιδιοκτησιας.

                          Ακόμα ψάχνεις το 0-100 στα 12? Άσε τις φανφάρες και συνέχισε το ψαξιμο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • A
                            anapofasistos last edited by

                            Εγώ με τον 1.6 ΤDI (50.000χλμ) είμαι ευχαριστημένος. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά είναι οικονομικός και αθόρυβος για diesel κινητήρας που κινεί αξιοπρεπώς το αμάξι.  Σε αυτοκινητοδρομους που κινουμαι συνήθως δεν είχα ποτέ κάποιο θέμα με προσπεράσεις κλπ.  Εννοείται δεν θα με χαλούσε μερική ιπποδυναμη παραπάνω αλλά την περίπτωση μου (οικογένεια με 3 παιδιά) την καλύπτει προς το παρόν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • N
                              nikos-golf last edited by

                              Και γω που το έχω 5 χρόνια ικανοποιημένος είμαι.

                              1600tdi advance.

                              Τελικά ήταν vfm τότε.

                              Οικονομία,αξιοπιστία,φρένα άγκυρες,χώρους,ποιότητα,εργονομία απίστευτη....πολύ καλό πακέτο.

                              Είπαμε δε βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά σε μερικούς δεν αρκεί και πετάνε καμιά παπατζα του στυλ 12' μέχρι τα 100.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz last edited by

                                νικ η δικη μου εμπειρια ειναι και με τιγκουαν και με τον κινητηρα σε αυτοματο. αλλα σε αλλο αμαξι... λοιπον το τιγκουαν με τον 130 βενζινη και 19αρες, ναι, σερνεται για τα κριτηρια μου του 2020+.. φυσικα καποτε ειχα ζασταβα 750, το 85, οποτε ανετα ανεχομουν το πραμα. που ηταν εξαιρετικο σε αλλους τομεις, μαλιστα σε κατηφορες στριφτερες επιανα οτιδηποτε γρηγορο κατι που ειχα να κανω απο το αμι που ειχα το 86. τον ντηζελοκινητηρα τον εσυναντησα σε πασατ βαριαντ του 2015. με ντι ες τζι. ηταν απλα οκ για να κινεισαι ραθυμα. και πραγματικα αργος παντου. χειροτερος ο συνδυασμος αυτος απο τον ιδιο κινητηρα σε τιγκ τιγκ. και επειδη επιασε καπου το αυτι μου για θεματα, παρα πολλα θεματα. ευτυχως στη 2ετια ειχαν ηδη βγει ολα πλην του σασμαν που αλλαχτηκε και εντος αλλα και εκτος εγγυησης, να ειναι καλα το ληζινγκ. τωρα το θεμα αργο-γρηγορο εχει αναγνωσεις, στο δικο μου αναγνωστηριο ο τι ντι άι 1.6 σε τετοια αμαξωματα ειναι απελπισια, ισως σε ενα ιμπιθα να ειναι αλλιως. το τιγκουαν με αυτον αδικειται καθως ειναι εξαιρετη, οσο και ανεραστη, κατασκευη κατα τα αλλα. υπαρχουν βεβαια και αλλοι που το βρισκουν μεχρι και σβελτο, καποτε αγοραζαν φορντ κορτινα 1.3 χωρις μαλιστα 8 χρονια εγγυηση....

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • F
                                  fenderiarhs last edited by

                                  O Ελληνας περηφανος ιδιοκτητης του τερατος των 115 αλογων σε 1600 κιλα ειναι απολυτως πεπεισμενος οτι το αμαξι του πεταει στα 0-100 σε 11 δευτερολεπτα οσα ακριβως κανουν κ οι δοκιμαστες της VW οταν συμπληρωνουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Οδηγαει ξεβρακωτος (κ το τελευταιο γραμμαριο μετραει), δεν χανει ουτε δεκατο του δευτερολεπτου οταν παταει το γκαζι, αντανακλαστικα επίπεδου Σουμαχερ, ποια 11 δευτερολεπτα που λεει η VW σε ιδανικες συνθηκες με οδηγο αγωνων στη πιστα της κ με ουριο ανεμο, ο Ελλην περηφανος οδηγος το κανει σε 8,5 (κατι επαγγελματιες δοκιμαςτες αυτοκινητων σε 11.4 τα καταφερανε). Παω στοιχημα οτι οι περηφανοι ιδιοκτητες ουτε τα 12sec δε θα πιασουν. Αν δε ειναι R line με τις 19αρες ουτε τα 13 δε θα πιασουν. Χαχαχαχαχαχαχα α α α Αντε τωρα να εξηγησεις στον περηφανο ιδιοκτητη οτι το αμαξι του ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • I
                                    iceman7 last edited by

                                    Και μόνο η φράση 'δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο' αρκεί. 
                                    I rest my case! 
                                    Είπαμε μας έχει ξεσκίσει το φορολογικό αλλά μην ξεχνάμε και βασικά της αυτοκίνησης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Αυτοκρατορικο πατημα στο δρομο, ποιοτητα εργονομια, χρηστικοτητα, παθητικη ασφαλεια και τεχνολογια μεταλλου. Με τον τι ντι άι των 110 ιππων απλα δεν ειναι για κοντρες. Τοσα χρονια μετα τοσες πωλησεις ας εμπιστευτουμε και λιγο τη γνωμη των κατοχων.

                                      Παντως σαν κατι αλλα γατάκια δεν ειναι. Να λεμε και καμια αληθεια, δεν ειναι κακο... Οποιος θελει μακ ντοναλντ και γκουντις να παει αλλου. Το αμαξι ειναι πριμιουμ.

                                      ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • N
                                        nikos-golf last edited by

                                        fenderiarhs άσε τα προσβλητικά σχόλια γιατί σε μένα δε πιάνουν.

                                        Αν ακόμα ψάχνεις και δε μπορείς να βρεις τα 12' στα 100 που έλεγες κάνε ένα photoshop σε ένα τεστ και βάλε όχι 12 αλλά 15 να ευχαριστηθείς.

                                        Γατε μου όντως δεν είναι γρήγορο αλλά απλά ικανοποιητικό σε ρεπριζ και σίγουρα όχι φωτιά δε βάζει αλλά λίγο  καπνό που αχνοφαινεται!!!χαχα...

                                        Το τίγκ στα 1600 είναι μια φάση ως εξής:ενώ ο κινητήρας είναι απλά οριακός σε όλα τα άλλα πιάνει κορυφή (εργονομία, εκμετάλλευση χώρων,φρένα,ποιότητα,ασφάλεια....)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          wrongstuff last edited by

                                          Επειδή έχω αλεργία να κάνω τα 0-100κμ πάνω από 7*:

                                          Μακρά διάρκεια 4000+κμ : 6.9λ/100 μιξ αυτοκινητόδρομοι και Αθήνα

                                          Μπόνους:

                                          Μαρούσι-Κερατέα-Ανάβυσος-Μαρούσι μέσω παραλιακής, βραδάκι με κίνηση από βάρκιζα και μέσα:

                                          132κμ, 5.9λ/100

                                          Τιγκ 1.5 150hp, DSG7, 9K km κοντέρ.

                                          Παίζοντας με το ACC στην κίνηση, διαπίστωσα ότι επιταχύνω πιό αργά και από το ECO mode.

                                          Ερκοντίσιο ή μη μικρή διαφορά έχει.

                                          *λτ/100κμ

                                          Καλώς ή κακώς 2021 έχουμε, για γκάζια: https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/eyropaikes-poliseis-1-2-ton-ioynio-gia-ta-vw-golf-kai-tesla-model-3/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis81 last edited by antonis81

                                            καλησπερα
                                            Εδω και λίγο καιρό είμαι σε αναζήτηση νεου αυτοκινήτου και ένα από τα μοντέλα που κοιτάω είναι το tiguan r-line 2.0tdi dsg 4motion. Για το λόγο οτι η χρήση του θα είναι 90% σε ταξίδια, με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να είναι ήσυχο σε ταχύτητες130-140χλμ. Θα ήθελα λοιπόν την εμπειρία σας σχετικά με το αν έχει αεροδυναμικούς θορύβους το tiguan στις ταχύτητεσ αυτές, όπως επίσης πωσ τα παει με το θόρυβο κύλισης (ειδικα με τους 19" τροχους). Τέλος οι έχοντες tiguan με τον 2.0 tdi κινητηρα, να μου πουν εντυπώσεις σχετικα με τον κινητηρα πχ αν εχει θόρυβο και αν φερνει κραδασμους στην καμπινα και ειδικα στο πεταλ του γκαζιου. ευχαριστώ εκ των προτερων

                                            S K A 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 208 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr