Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    W
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 40
    • Best 0
    • Groups 0

    wrongstuff

    @wrongstuff

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    40
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    wrongstuff Unfollow Follow

    Latest posts made by wrongstuff

    • RE: Peugeot 3008 2016

      @gatoz

      ξεκάθαρο.... υγρός συμπλέκτης είναι.. οχι?

      Μετατροπέα ροπής δεν έχει σίγουρα πάντως.

      παρανόησα το multi-wet με 'διπλοσύμπλεκτο' λόγω VAG...
      Το 'D' στο 'DSG' είναι για τους 2 συμπλέκτες κ 2 άξονες στο κιβώτιο.
      Ο συμπλέκτης ανάλογα το μοντέλο στα VAG είναι ξηρός ή υγρός

      Το e-EAT8 δλδ έχει υγρό πολύδισκο συμπλέκτη κ ένα άξονα κιβώτιο?

      Για να 'μαι πιο ξεκάθαρος: Κέρδισε πόντους το 3008 Hybrid για μένα με το πολύδισκο, αν έχει 1 ή 2 άξονες irrelevant.

      (για να διαβάζω γάτο έρχομαι, μην αρχίσουμε τα Πέουγκ vs Βαγκ....)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wrongstuff
    • RE: VW Tiguan 2016

      Επειδή έχω αλεργία να κάνω τα 0-100κμ πάνω από 7*:

      Μακρά διάρκεια 4000+κμ : 6.9λ/100 μιξ αυτοκινητόδρομοι και Αθήνα

      Μπόνους:

      Μαρούσι-Κερατέα-Ανάβυσος-Μαρούσι μέσω παραλιακής, βραδάκι με κίνηση από βάρκιζα και μέσα:

      132κμ, 5.9λ/100

      Τιγκ 1.5 150hp, DSG7, 9K km κοντέρ.

      Παίζοντας με το ACC στην κίνηση, διαπίστωσα ότι επιταχύνω πιό αργά και από το ECO mode.

      Ερκοντίσιο ή μη μικρή διαφορά έχει.

      *λτ/100κμ

      Καλώς ή κακώς 2021 έχουμε, για γκάζια: https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/eyropaikes-poliseis-1-2-ton-ioynio-gia-ta-vw-golf-kai-tesla-model-3/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wrongstuff
    • RE: Peugeot 3008 2016

      αυτο ειναι ισως το μονο σοβαρο εναλλακτικο μαζι με το βι 40 https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-volkswagen-tiguan-ehybrid για αυτοκινητο του κεφαλαιου ή της νομεκλατουρας του κομματος.

      βλεπω ομως 19αρες, που απεχθανομουν στο r-line.

      σε σχεση με το 3008 ειναι πιο ευρυχωρο, ισως εχει καλυτερο ινφοτειμεντ, αν εχει 19αρες ειναι χειροτερο σε ανεση, ειναι πολυ πιο αδιαφορο σε φατσα, ειναι δικουνητο, εχει 2 λιγοτερες σχεσεις -καταραμενο διπλοσυμπεχτο- και κυριως ειναι παρα πολυ αργοτερο. φυσικα 12+ κατω.αν και στα ληζ δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα τιμης, ειναι απεναντιας πολυ κοντα. αρα ακομη και με τις σημερινες επιλογες, παλι τριοοχτω θα επαιρνα.

      To 3008 το Hybrid διπλοσύμπλεκτο έχει (e-EAT8) δες λινκς σε προηγούμενα ποστς.. μη-διπλοσύμπλεκτο είν το EAT8 των θερμικών 3008

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wrongstuff
    • RE: γνωμες για αγορα ford mustang ecoboost

      Το εχω οδηγησει 2 σερι καλοκαιρια στην Αμερική (νοικιαρικο) 2018-19 για πανω απο 1Κ χλμ καθε φορα. Mια εκανα τον 101 LA-San Francisco με καποιες παρακαμψεις για στροφιλικια. Την 2η εκανα LA-Palm-Springs-Vegas με διαφορες εκδρομες (Joshua Park, Grand Canyon). και τις 2 φορες ηταν με λιγα χλμ, κατω απο 40Κ. Αν ζουσα εκει θα το παιρνα χωρις σκεψη επειδη μου αρεσει υπερβολικα.  Αρκετα ανετο στην καθημερνοτητα, χωρουσε μεγαλη βαλιτσα στον χωρο αποσκευων , καταναλωση αδιαφορη (δεν ξερω τιμη βενζινης τωρα, τοτε ηταν κατω απο 1 EUR το λιτρο) προοδευτική αποδοση ισχυος (δεν ενιωθα οτι εχει 300+ ιππους)

      Επι της ουσιας εχει θεματα. ειχε μεγαλυτερο ογκο απ οτι θα ηθελα για να το χωνεις, διωχνει το πισω μερος για πλακα (οχι απαραίτητα αρνητικο)  στις αμερικανικες πολεις χωράει ανετοτατα, στην Αθηνα δεν θελω να εχω αμαξι 4.8m, εσωτερικο με οριακα ανεκτη ποιοτητα για το ποσο κοστιζει στην Αμερική, απαραδεκτο για την τιμη στην Ευρωπη, το αυτοματο κιβωτιο μου φανηκε αργο. 9 δεν καίει .Το Ibiza της γυναίκας μου καίει 9. με CC και 65 μίλια είναι στα χαμηλά 1X.

      https://www.bosshunting.com.au/travel/next-time-la-cruise-pacific-coast-highway-mustang-convertible/

      Ωραίος ρε φίλε!!!!!!

      χεχεχεχεχεχεχε

      Η περιγραφή του αυτοκινήτου σε 2 παραγράφους.... Στην ελλάδα είναι γούστο ανώμαλο αυτό το αμάξι. Γιαυτό τα κοιτάω κάτι τέτοια....

      'The mad greek' @ Baker???  χεχεχεχεχεχε....

      😉

      ωραίος...

      Υ.Γ.: αυτό με τις κάρτες είναι λόγο ανάγλυφων γραμμάτων και υπογραφής πίσω? Τότε παλιά κάτι τέτοια παίζανε.... pay with the green!!! hehehhehehehe

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wrongstuff
    • RE: γνωμες για αγορα ford mustang ecoboost

      Μην τρέχετε με κάτι τέτοια αμάξια, γιατί θέλουμε να προλαβαίνουμε και να σκάμε δίπλα να τα μπανίζουμε, σκεφτείτε λίγο και τον συνάνθρωπο... ΕΖcruising λέμε....

      Χρώμα?

      Υ.Γ.1: ΠΑΡΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

      Υ.Γ.2.: Πόσο πάνε αυτά μεταχειρισμένα να βαρέσω ένα midlife crisis?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wrongstuff
    • RE: γνωμες για αγορα ford mustang ecoboost

      Είχα οδηγήσει μοντέλο του 2007-2008 με 4.0L αν θυμάμαι καλά V-κάτι σίγουρα. Ψοφίμη λόγω χαζού κιβωτίου κυρίως νομίζω, αλλά EZdriving και τρελό cruising up and down the PCH and the five!

      Μέσα ford κλασικό. Στα καπάκια είχε περάσει και ford focus sedan 2.2-2.3L, με ινλάιν κινητήρα νομίζω, πολύ σβέλτο και agile σε σχέση με όλα αυτά τα αμερικάνικα V. Σκεφτόμουν τότε οτι ο συνδιασμός θα τα σπάει (ecoboost και μάστανγκ)

      Για look δεν το συζητάμε... ΠΑΡΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

      Από τότε οι ecoboost βελτιώθηκαν δραματικά, απέκτησε και ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω (ελπίζω...) και το σχήμα κατ εμέ βελτιώθηκε.

      ΠΑΡΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

      Επειδή δεν είδα κανέναν να το αναφέρει, το ωραίο στους V δεν είναι τα άλογα, οι ροπές και το λούκ, αλλά το smoothness of operation. Τον καταλαβαίνεις από το ρελαντί τον V, εκτός αν είν κανα high performance που εγώ τουλάχιστον τα περνάω για χαλασμένα.

      ΠΑΡΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wrongstuff
    • RE: VW Tiguan 2016

      wrongstuff wrote:

      แมว και dettol, έχω κάτι ΕΟ βόρεια Ελλάδα, θα βάλω να γράφει το long term door-door και το 'από εκκίνηση' μόνο ΕΟ. Από Αγ.Στέφανο (ή κάτι τέτοιο) προς τα πάνω να τελειώνουμε με την ιστορία με τις καταναλώσεις...

      Μην με παρεξηγεις. Δεν ειναι οτι δεν σε πιστευω, απλα δεν εχω δει τετοια νουμερα εγω. Ισως ειναι θεμα διαδρομης, ισως τροπου οδηγησης, ισως ισως ισως. Δεν εχει σημασια ετσι και αλλιως.

      Τι να παρεξηγώ, με κάτι να ασχολούμαι στον δρόμο θέλω....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wrongstuff
    • RE: Peugeot 3008 2016

      ηλεκτρομοτερια και παντηλικια δεν. ασε που ειναι μονιμα τετρα και δεν κοβει και μολις καταλαβει να γλυστραει πισω βαζει και το μπροστινο ηλεκτρομοτερι αμεσως μπροστα. και βασικα με τοσα κιλα ειναι αγκλυ το θεαμα και η αισθησις.

      οπως αντερσταντ, ναι το δοκιμασα. εχει μια οθονη με ενα αμαξακι και δειχνει ποις ροδες κουνιουνται και απο πιο μοτερι, οταν ειχα καταλάβει τη πισωκουνα ημουνα ολο χαρα. αλλα ειναι ρουφιανοι οι γαλλοι, εμεινα με τη χαρα στο χερι.

      σε αγγλικό μάνιουάλ σελ.123 λέει 4WD μέχρι τα 135κμ/ω, μετά μπροστά μόνο

      https://carmanuals2.com/get/peugeot-3008-2021-owner-s-manual-116316

      σελ. 146 κ σελ 152 έχει τα όρια των lane assist και blind spot, νομίζω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wrongstuff
    • RE: Peugeot 3008 2016

      ουκ αν καταλαβαινω.

      να σου πω ομως τι γινεται.

      οταν εισαι ελεκτρικ και βλεπεις στο σχηματακι να κουνιεται μονο με τον απο πισω, τοτε οι ενδειξεις ειναι πλε και το ντι/μπι δεν εχει διπλα νουμερακι. και τα χερουλια με τα συνπλην στο τιμονι ανενεργα. οταν αρπαξει ο θερμικος τα γραμματα γινονται ασπρα και αποκταει νουμερακια ενα μεχρι οχτω και μπορεις να παιζεις με τα συνπλην. καποιες φορες, ουτε καν ξευρω ακομη, αρπαζει στο σχηματακι εκτος απο τον θερμικο και ο μπροστινος σκουποκινητηρ. ας πουμε απο οτι θυμαμαι στο τεσσερο επι τεσσερο. και ειναι παλι πλε τα γραμματα χωρις νουμερακια.

      βασικα ας βγαλει ακρη μονο του, εγω εχω στη μεσαια την οθονη να δειχνει το αμαξακι με τα μοτερια γιατι στα φαναρια φαινεται γαματο και μπορει να κοιταξει η μιλφατη απο διπλα και να ανοιξω πραθυρο και να με γουσταρει και να σπρωξω. αφου το δοκιμασα χωρις επιτυχια τοσα χρονια με μουσικη, λαμπακια και γκαζιες εχω μια τελευταια ευκαιρια με το αμαξακι.

      Περί κιβωτίων

      το ΕΑΤ8 για τα θερμικά έχει μετατροπέα ροπής

      το e-EAT8 για τα hybrid έχει υγρό συμπλέκτη

      Διορθώστε / σβήστε αν κοιτάω λάθος - VWας είμαι....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wrongstuff
    • RE: Peugeot 3008 2016

      ^.^, περί (e-)ΕΑΤ8, αισιν κτλ:

      https://www.peugeot.co.uk/electric-and-hybrid/drive-peugeot-electric/hybrid-technology.html

      scroll down στο κιβωτιο/εντζιν

      Αντιγράφω γιατί δεν κάνει κοπι πέιστ:

      A COMBINATION OF ELECTRIC AND PETROL ENGINES

      To alternate between the electric and combustion engines, the torque converter of the combustion version gives way to a wet multiplate clutch to offer a 60Nm increase in torque and greater responsivness

      Κοιτάω λάθος πράμα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      wrongstuff
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr