ξεκάθαρο.... υγρός συμπλέκτης είναι.. οχι?
Μετατροπέα ροπής δεν έχει σίγουρα πάντως.
παρανόησα το multi-wet με 'διπλοσύμπλεκτο' λόγω VAG...
Το 'D' στο 'DSG' είναι για τους 2 συμπλέκτες κ 2 άξονες στο κιβώτιο.
Ο συμπλέκτης ανάλογα το μοντέλο στα VAG είναι ξηρός ή υγρός
Το e-EAT8 δλδ έχει υγρό πολύδισκο συμπλέκτη κ ένα άξονα κιβώτιο?
Για να 'μαι πιο ξεκάθαρος: Κέρδισε πόντους το 3008 Hybrid για μένα με το πολύδισκο, αν έχει 1 ή 2 άξονες irrelevant.
(για να διαβάζω γάτο έρχομαι, μην αρχίσουμε τα Πέουγκ vs Βαγκ....)