Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 306
    • 307
    • 308
    • 309
    • 310
    • 439
    • 440
    • 308 / 440
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    125
    8798
    195697
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      αλλά ρε γάτε πήγες Πήλιο από Θήβα ενώ η Εθνική ήταν κλειστή με το φεβ ?  Επρεπε να πάς Γιάννενα - Εγνατία - Τρίκαλα - Λάρισα - Βόλος ή Αγρίνιο - Καρπενήσι .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
      Εμαθα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • yem
        yem @gatoz last edited by

        Αθηνα πορταρια, 5.45, βασικα μεχρι θηβα σχεδον 4 ωρες. Ακινησια ωρων στο δαφνι. Και σουρσιμο πισω απο νταλικες στη παλια μεχρι θηβα. Μετα σισι στα 160-170. 34 λιτρα στο βενζιναδικο. Ειχα γεμισει πρωι, πηγα μια ευγενιδειο το πρωι και ανεβηκα  πετρουπολη. Ρευμα καθολου, μαλλον οχι, ξεκινησα γεματος απο μια μερα πριν και εφτασα  τερμα γεματος, το εβαλα στον αλμυρο να φορτιζει απο τη μηχανη και μεχρι βολο ηταν φουλ γραμμες. Φορτιο 4, καπου 350 κιλα και τιγκα μπαγκαζ. Ταξιδευμα  ονειρο.

        Καλά να περάσετε, πιες και καμιά παγωμένη για εμάς. Εσύ δεν έλεγες ότι σαν γάτα μισείς τα παγωμένα νερά?

        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • gatoz
          gatoz last edited by

          γατος εγυρισεν. νερα ζεστα. και γεματα σαλουφες και πλαγκτον. ειχε και μια τσουχτρα. που ετσιμπησε τρυφερο σημειον γατου...

          το τριοοχτω λοιπον μια χαρα αποδειχτηκε εις πηλιον. βασικα ξεκουραστο με το αυτοματο και χωρις να καταλαβαινει λακουβαι. οκ, ειναι λιγο βαρυ στας στροφας αλλα αμα το μαθεις και το πας στην ανακτηση δεν σε περναει κανεις. αν δεν εχει βιταρα.

          καταναλωσεις δεν ειναι το φορτε γατου, μονο το σεξ ειναι. πρεπει ειδικα στην επιστροφη που επηγα για το αντικειμενο που ποθου στον ραβανη, προβατινα και ψητο κορυφαια, να περασα τα 10 πανω στα βουνα με χιλια γλυστρωντας σε γαρμπιλια και ασφαλτους.

          στο ιδιο αυτο μερος και ιδιες εκδρομας εχω παει με φοκους 1.6 γκια, σιβικ 1.8, ντελτα ντι άι, 508 και βιτ ες. το χειροτεροτερο ηταν με διαφορα το φοκους. ρυζι στο κιβωτιο και οτι και να κανεις υπηρχαν ανηφορες που δεν ανεβαινε, ειδικα σε καποια σημεια στους αγιους σαραντα εβγαινε μονο με οπισθεν, το ειχα αντικατασταση μεχρι να φτιαχτει το σιβικ. και οσο πατημα ειχε, τοσο τραγικα πηγαινε που αμα δεν αψηνες να στεγνωσει η πετσετα στη παραλια το καταλαβαινες. επομενο χαλια το σιβικ. πολυ χαμηλο οσο και αν προσπαθησα να το αψηλωσω ξυνοντας ενα σωρο σαμαρια. εχανες παραλιες γιατι εβρισκε παντου. επομενο χειροτερο το 508. δεν χωραει. τριαξονικο ανοστο. μετα το ντελτα. οχι, καταπληκτικο ηταν, αλλα κουκλαρα. που ποναγα να την ακουμπανε σκοινα. λες και εβλεπα τον αραπη να μου πηδαει τη γκομενα. τραυμα μου εμεινε, παιζει να μην εκανα ουτε 2 μπανια τοτες. μετα το τριοοχτω. οκ, καλουτσικο και αψηλο. αλλα μεγαλο σε σπαστους καρπους, πουστικο ρε παιδι μου, πουστικο. γκαζια πολλα αλλα τεραστιο και γδερνεται ευκολα. δεν χωνεται σε χωμα και γενικα το νοιωθεις σαν ψηλη  ωραια γκομενα: γουσταρεις να πηδας αλλα εχεις την ανασφαλεια οτι θελει καλυτεροτερον. το κορυφαιο τελικα εκειθε ειναι το βιτ. χωσιματα παντου, στριψιματα αψογα, περνας με χιλια απο τον σπασμενο δρομο, χωραει και σε μονοκλινο. οποτε #mono_vitara

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • mastoras78
            mastoras78 last edited by

            Χαχαχα ωραίος και #apolaustikos όπως πάντα !

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα, η 1η του Focus είναι πιο κοντή από την όπισθεν. Βέβαια εκτός δρόμου με χαμηλό είναι κάτι που ποτέ μου δεν κατάλαβα ως concept...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • gatoz
                gatoz @realzeus last edited by

                Όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα, η 1η του Focus είναι πιο κοντή από την όπισθεν. Βέβαια εκτός δρόμου με χαμηλό είναι κάτι που ποτέ μου δεν κατάλαβα ως concept...

                ποιο εκτος δρομου ρε συ δια, στα τσιμεντα λεμε στους αγιους σαραντα πηλιου, το πας με την οπισθεν γιατι δεν βγαινει με μπροστα. αν ειχες ξερεις το λογο, τι να σου εξηγω τωρα για το πτωμα... ευτυχως τα νεα δεν εχουν καμια, μα καμια σχεση με τα ψοφια της εποχης εκεινης. ειδικα το 182 και το πετρελαιο. ειχε ομως γαματη ηλιοροφη και σονυ στερεο. και ηταν ησυχο.

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Γιατί δεν βγαίνει με 1η, η οποία είναι πιο κοντή από την οπισθεν;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    Μήπως είχε πολύ μεγάλη κλίση και σπίναρε;

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • gatoz
                      gatoz @dimsabas last edited by

                      Μήπως είχε πολύ μεγάλη κλίση και σπίναρε;

                      ουχι! για να σπινιαρει ηθελε λιπαντικο για αναλ πανω σε παγο, ψοφιο λεμε.

                      εκει επειδη ειχε καποια αποτομα ανεβασματα, και φετος ειχε αλλα εχουν ριξει λιγο τσιμενταρισμα στις ακρες και μπορεις να ανοιξεις γωνια, τελειωνε η 1η επρεπε να μπαινεις με φορα. οποτε εκανε γκαπ και χτυπαγε με τη μουρη κατω, εβρισκε και στραβωνε ενα γατζακι, ενω με οπισθεν επαιρνες φορα 10 μετρα και ανεβαινε χωρις να χτυπαει μετα το πηδηματακι επειδη εχει  κοντο πισω προβολο - μετα γυριζες και ανεβαινες με σβηστο ερ κοντισιον σγα-σγα με τους επιβατες πεζοπορους μεχρι ενα ισιωμα καπου 500 μετρα μετα. κυριε πιλιε παρακαλω να υπαγετε εις την περιφερειαν αυτη φετος για μπανακι-μανακι να φωτογραφισετε στην ανοδο την αποτομη δεξια μετα το στενεμα στη παραλια. μην τιμωρησετε τις σαλουφες εκει, δεν τσιμπανε αυτες, αλλα κοντα στα βραχια στην ακρη με τα κανο, αναμεσα στις συμπληγαδες που εριξα βουτια ειχε τσουχτρες διαφανεις. το τριοχτω βεβαια αερας ανεβαινει απο εκει μετα απο σταματημα και προσεχτικο ανεβασμα, δυναμη παντου αφου. βασικα σχεδον καθε καινουργιο αμαξι ανετα ανεβαινει, ευτυχως σταματησαν τα τελειως ψοφια. το βιτ ανεβαινε προφανως αερας, ουτε καν κοβεις στις ανωμαλιες-υψωματα αν και εχει πολυ δυναμη και μαλιστα εστριβε και ανετοτατα. βασικα ειναι εντελως πηλιοριτικη επιλογη σε μεγεθος και ικανοτητες.

                      #milf-a-man

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • gatoz
                        gatoz last edited by

                        αυτο ειναι ισως το μονο σοβαρο εναλλακτικο μαζι με το βι 40 https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-volkswagen-tiguan-ehybrid για αυτοκινητο του κεφαλαιου ή της νομεκλατουρας του κομματος.

                        βλεπω ομως 19αρες, που απεχθανομουν στο r-line.

                        σε σχεση με το 3008 ειναι πιο ευρυχωρο, ισως εχει καλυτερο ινφοτειμεντ, αν εχει 19αρες ειναι χειροτερο σε ανεση, ειναι πολυ πιο αδιαφορο σε φατσα, ειναι δικουνητο, εχει 2 λιγοτερες σχεσεις -καταραμενο διπλοσυμπεχτο- και κυριως ειναι παρα πολυ αργοτερο. φυσικα 12+ κατω.αν και στα ληζ δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα τιμης, ειναι απεναντιας πολυ κοντα. αρα ακομη και με τις σημερινες επιλογες, παλι τριοοχτω θα επαιρνα.

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          criuser last edited by

                          Είπαμε κάποιοι που έχουν εμμονές και έλεγαν διάφορα άκυρα , ψάχνουν πάντα τρόπο να το δικαιολογήσουν , αντί να απολαύσουν το Εργο Τέχνης που τυχαία τους έκατσε και κοιτάνε κάτι βούρστ με ξυνό λάχανο , που μόνο για καλό χε...μο κάνουν...

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                          Εμαθα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • gatoz
                            gatoz last edited by

                            για τους καταναλωτες. εφτα κομμα τεσσερο η καταναλωσις. στα 6000 κατι. απο τα οποια τα 5000 σε εο. και οχι 'αγαπη μου παω σιγα να το στρωσω'

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              criuser last edited by

                              Δηλαδή κάποιοι που αγαπάνε τα τρόλει και πάνε με ταχύτητες ΚΤΕΛ , το αντίστροφο , 4,7 δηλαδή θα το έβλεπαν εύκολα...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                              Εμαθα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wrongstuff @gatoz last edited by

                                αυτο ειναι ισως το μονο σοβαρο εναλλακτικο μαζι με το βι 40 https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-volkswagen-tiguan-ehybrid για αυτοκινητο του κεφαλαιου ή της νομεκλατουρας του κομματος.

                                βλεπω ομως 19αρες, που απεχθανομουν στο r-line.

                                σε σχεση με το 3008 ειναι πιο ευρυχωρο, ισως εχει καλυτερο ινφοτειμεντ, αν εχει 19αρες ειναι χειροτερο σε ανεση, ειναι πολυ πιο αδιαφορο σε φατσα, ειναι δικουνητο, εχει 2 λιγοτερες σχεσεις -καταραμενο διπλοσυμπεχτο- και κυριως ειναι παρα πολυ αργοτερο. φυσικα 12+ κατω.αν και στα ληζ δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα τιμης, ειναι απεναντιας πολυ κοντα. αρα ακομη και με τις σημερινες επιλογες, παλι τριοοχτω θα επαιρνα.

                                To 3008 το Hybrid διπλοσύμπλεκτο έχει (e-EAT8) δες λινκς σε προηγούμενα ποστς.. μη-διπλοσύμπλεκτο είν το EAT8 των θερμικών 3008

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits @wrongstuff last edited by

                                  gatoz wrote:

                                  αυτο ειναι ισως το μονο σοβαρο εναλλακτικο μαζι με το βι 40 https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-volkswagen-tiguan-ehybrid για αυτοκινητο του κεφαλαιου ή της νομεκλατουρας του κομματος.

                                  βλεπω ομως 19αρες, που απεχθανομουν στο r-line.

                                  σε σχεση με το 3008 ειναι πιο ευρυχωρο, ισως εχει καλυτερο ινφοτειμεντ, αν εχει 19αρες ειναι χειροτερο σε ανεση, ειναι πολυ πιο αδιαφορο σε φατσα, ειναι δικουνητο, εχει 2 λιγοτερες σχεσεις -καταραμενο διπλοσυμπεχτο- και κυριως ειναι παρα πολυ αργοτερο. φυσικα 12+ κατω.αν και στα ληζ δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα τιμης, ειναι απεναντιας πολυ κοντα. αρα ακομη και με τις σημερινες επιλογες, παλι τριοοχτω θα επαιρνα.

                                  To 3008 το Hybrid διπλοσύμπλεκτο έχει (e-EAT8) δες λινκς σε προηγούμενα ποστς.. μη-διπλοσύμπλεκτο είν το EAT8 των θερμικών 3008

                                  Βρήκα αυτό Groupe PSA begins the development of a new automatic double-clutch gearbox for its hybrids (wheelsjoint.com)

                                  Έχει ολοκληρωθεί το κιβώτιο και μπήκε κιόλας σε αυτοκίνητα;

                                  Γάτε, #Vitara_mono!

                                  (εν τω μεταξύ και τα μετατροπέα ροπής έχουν πλέον ένα συμπλέκτη που κλειδώνει την αντλία με την τουρμπίνα όταν πρέπει για να μην έχουν ολίσθηση, αλλά και τα υβριδικά διπλοσύμπλεκτα γράφεται πως έχουν και τρίτο συμπλέκτη που εμπλέκει-απεμπλέκει τον κινητήρα κατά την αμιγώς ηλεκτροκίνητη φάση... και γενικώς, έχουμε χάσει τη μπάλα...)

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    teo-mak @piliourits last edited by

                                    wrongstuff wrote:

                                    gatoz wrote:

                                    αυτο ειναι ισως το μονο σοβαρο εναλλακτικο μαζι με το βι 40 https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-volkswagen-tiguan-ehybrid για αυτοκινητο του κεφαλαιου ή της νομεκλατουρας του κομματος.

                                    βλεπω ομως 19αρες, που απεχθανομουν στο r-line.

                                    σε σχεση με το 3008 ειναι πιο ευρυχωρο, ισως εχει καλυτερο ινφοτειμεντ, αν εχει 19αρες ειναι χειροτερο σε ανεση, ειναι πολυ πιο αδιαφορο σε φατσα, ειναι δικουνητο, εχει 2 λιγοτερες σχεσεις -καταραμενο διπλοσυμπεχτο- και κυριως ειναι παρα πολυ αργοτερο. φυσικα 12+ κατω.αν και στα ληζ δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα τιμης, ειναι απεναντιας πολυ κοντα. αρα ακομη και με τις σημερινες επιλογες, παλι τριοοχτω θα επαιρνα.

                                    To 3008 το Hybrid διπλοσύμπλεκτο έχει (e-EAT8) δες λινκς σε προηγούμενα ποστς.. μη-διπλοσύμπλεκτο είν το EAT8 των θερμικών 3008

                                    Βρήκα αυτό Groupe PSA begins the development of a new automatic double-clutch gearbox for its hybrids (wheelsjoint.com)

                                    Έχει ολοκληρωθεί το κιβώτιο και μπήκε κιόλας σε αυτοκίνητα;

                                    Γάτε, #Vitara_mono!

                                    (εν τω μεταξύ και τα μετατροπέα ροπής έχουν πλέον ένα συμπλέκτη που κλειδώνει την αντλία με την τουρμπίνα όταν πρέπει για να μην έχουν ολίσθηση, αλλά και τα υβριδικά διπλοσύμπλεκτα γράφεται πως έχουν και τρίτο συμπλέκτη που εμπλέκει-απεμπλέκει τον κινητήρα κατά την αμιγώς ηλεκτροκίνητη φάση... και γενικώς, έχουμε χάσει τη μπάλα...)

                                    Τελικά το 'ατού' των PSA εξανεμίζεται με την υιοθέτηση διπλοσυμπλεκτου κιβωτίου....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      Youtube Video

                                      αυτο ειναι το κιβωτιο που ειναι ενα aisin  πολυδισκο για πολυ μεγαλες ποσοτητες ροπης.

                                      οχι, δεν ειναι διπλοσυμπλεχτο

                                      #milf-a-man

                                      gatoz C W 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz @gatoz last edited by

                                        #mono_vitara
                                        #na_sikothei_to_topic
                                        #ok_den_kratiemai_me_to_vitara_kai_to_vazo_kai_sto_3008

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser @gatoz last edited by

                                          @gatoz mono geika

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                          Εμαθα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            wrongstuff @gatoz last edited by

                                            @gatoz

                                            ξεκάθαρο.... υγρός συμπλέκτης είναι.. οχι?

                                            Μετατροπέα ροπής δεν έχει σίγουρα πάντως.

                                            παρανόησα το multi-wet με 'διπλοσύμπλεκτο' λόγω VAG...
                                            Το 'D' στο 'DSG' είναι για τους 2 συμπλέκτες κ 2 άξονες στο κιβώτιο.
                                            Ο συμπλέκτης ανάλογα το μοντέλο στα VAG είναι ξηρός ή υγρός

                                            Το e-EAT8 δλδ έχει υγρό πολύδισκο συμπλέκτη κ ένα άξονα κιβώτιο?

                                            Για να 'μαι πιο ξεκάθαρος: Κέρδισε πόντους το 3008 Hybrid για μένα με το πολύδισκο, αν έχει 1 ή 2 άξονες irrelevant.

                                            (για να διαβάζω γάτο έρχομαι, μην αρχίσουμε τα Πέουγκ vs Βαγκ....)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 308
                                            • 309
                                            • 310
                                            • 439
                                            • 440
                                            • 308 / 440
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr