-
Θα αγοραζες suzuki από Ινδία ή από Ιαπωνία;
Στα suzuki swift από Ουγγαρία εφριξε ο τοπος από τις βλάβες. Στα Ιαπωνίας πολύ λίγες βλάβες. Πως εξηγείται;
-
Θα αγοραζες suzuki από Ινδία ή από Ιαπωνία;
Στα suzuki swift από Ουγγαρία εφριξε ο τοπος από τις βλάβες. Στα Ιαπωνίας πολύ λίγες βλάβες. Πως εξηγείται;
placebo effect...νομίζεις ότι κουδουνίζουν τα ινδικά! Θέμα σωστού μάρκετινγκ είναι! Ή ακόμα καλύτερα νομίζεις ότι ΔΕΝ κουδουνίζει το γιαπωνέζικο!
-
.SPIROS. wrote:
και ολα αυτα για ενα αυτοκινητο που ΔΕΝ πουλαει & θεωρητικα θα επρεπε να το σπρωξουν με μια ελκυστικη χρηματοδοτηση
Για το Λεόν λέμε ότι δεν πουλάει;
Πουλάει μια χαρά και πέρυσι ήταν πανευρωπαϊκά 4ο κατά σειρά πωλήσεων non-premium C-segment hatchback ,
πίσω από το πρώτο Golf, το δεύτερο Focus και το τρίτο Corolla .
Αν μιλάμε δε με μερίδια αγοράς, το Leon το 2020 πούλησε αυξητικά σε μερίδιο αγοράς (σε αντίθεση πχ με το πρώτο Golf που συρρικνώθηκε το μερίδιό του).Και στη γενικότερη εικόνα της αγοράς, το Λεόν παραδοσιακά πουλάει από λίγο παραπάνω έως πολύ περισσότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα hatchback του C-segment (βλέπε 308, Megane. Astra, Ceed, i30, C4, Civic κοκ).
Στη δε γκάμα της μάρκας, το νο1 σε πωλησεις μοντέλο, σχεδόν διπλάσια από το Ίμπιζα λχ.
Μια χαρά καλοπουλάει το Λεόν .
μιλουσα για Ελλαδα
-
Στην Ελλάδα γενικά η Seat έχει πέσει σε πωλήσεις τα τελευταία χρόνια ενώ παγκοσμίως πάει από το ένα ρεκόρ πωλήσεων στο άλλο.
Δεν έχω καταλάβει που οφείλεται η ελληνική εξαίρεση...
-
Δεν έχω καταλάβει που οφείλεται η ελληνική εξαίρεση...
Όνομα, τιμές, δίκτυο και αδιάφοροι αντιπρόσωποι. Όταν κοίταζα το 2017 για SUV το Ateca το είχα Νο.1 στην λίστα...τραγική εξυπηρέτηση από τους πωλητές και τιμές εκτός ανταγωνισμού. Δίπλα είχε το Kuga (ιδια έκθεση)....εεεε δεν ήθελε πολύ να παρθεί η απόφαση. Για το Ateca με ίδιο εξοπλισμό και κινητήρα τότε ήθελα €7.000 περισσότερα και έφτανε στα χρήματα του Tig (μάντεψε ποιο θα αγοράσει το 99% του κόσμου...Seat or VW?).
-
@Tkin73 εγώ το focus θα προτιμούσα σύμφωνα με τα 3 που αναφέρεις να έχω και τα 8 χρόνια εγγύηση και καλύτερη εργονομία με διακόπτες και δεν ξέρω αν έχει ακόμη ανεξάρτητη το active.
Τώρα διάφορες από XC με FR αν κάνεις ένα κόπο να μπεις στο site στα έντυπα έχει αναλυτικό εξοπλισμό και τα βλέπεις
Σίγουρα εκτός από κινητήρα είναι το body kit, 18αρες, καθίσματα, τιμόνι, λεβιές
Το XC νομίζω έχει KESSY και αισθητήρες μπροστά , δεν θυμάμαι ακριβώς.
Επίσης δεν έρχεται σε DSG , αλλά full LED και ηλιοροφή μπαίνει με παραγγελία
Το ιδανικό αν μπορούσες να παραγγείλεις θα ήταν XC + Πακέτο Plus + DCC + Full Link + Ambient Light , θα ήταν πιο άνετο με την 17αρα και το DCC από το FR
Ωραία πρόταση! Βέβαια το bodykit του FR το ομορφαίνει κι άλλο το αμάξι.
Η αλήθεια είναι η παντελής έλλειψη διακοπτών, βασικά για τον κλιματισμό με προβληματίζει για το θέμα εργονομίας σε σχέση με το Focus πχ.
Στην Ελλάδα γενικά η Seat έχει πέσει σε πωλήσεις τα τελευταία χρόνια ενώ παγκοσμίως πάει από το ένα ρεκόρ πωλήσεων στο άλλο.
Δεν έχω καταλάβει που οφείλεται η ελληνική εξαίρεση...
Κρίνοντας από αυτά που βλέπω τώρα από συζητήσεις με φίλους όταν τους λέω για το Leon και το Formentor οι απαντήσεις είναι:
'Τι μάρκα είναι αυτή?' -> Για το Cupra.
'Είναι ακριβά τα Seat, καλύτερα δώστα για τίποτε αλλο αν είναι να δώσεις 30Κ'
Για τα DSG ας μην τα συζητήσουμε καν, ή που δεν θα τα έχει ακούσει καν κάποιος (κολλητός θέλει να πάρει μεταχειρισμένο Polo DSG και του εξήγησα τι παίζει) ή που θα σου πουν 'μακριά' αν είναι άνθρωποι που ασχολουνται γιατι εχουν βγαλει κακο όνομα.
Μετρια ποιοτητα στα νοικιάρικα. Η γυναικα μου της εδωσαν ενα Ibiza σε ενα επαγγελματικο ταξιδι και μ ειπε 'καλε αυτο ειναι μεσα σαν παιχνιδι, πολυ σκληρα πλαστικα κλπ. Όταν της ειπα λοιπον για το Leon ξινισε εκ πρωτης.
Αν σε αυτα προσθεσεις και αυτά που ανέφερε ο φιλος απο πανω νομίζω παιρνουμε μια εικόνα.
-
Lapin wrote:
Δεν έχω καταλάβει που οφείλεται η ελληνική εξαίρεση...
Όνομα, τιμές, δίκτυο και αδιάφοροι αντιπρόσωποι. Όταν κοίταζα το 2017 για SUV το Ateca το είχα Νο.1 στην λίστα...τραγική εξυπηρέτηση από τους πωλητές και τιμές εκτός ανταγωνισμού. Δίπλα είχε το Kuga (ιδια έκθεση)....εεεε δεν ήθελε πολύ να παρθεί η απόφαση. Για το Ateca με ίδιο εξοπλισμό και κινητήρα τότε ήθελα €7.000 περισσότερα και έφτανε στα χρήματα του Tig (μάντεψε ποιο θα αγοράσει το 99% του κόσμου...Seat or VW?).
Έχεις δίκιο μάλλον. Θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από το όνομα, το οποίο θεωρώ ότι είναι στα ίδια επίπεδα.
Καλά το Ateca το ήθελα και εγώ αλλά οι τιμές του 1,4 και μετά του 1,5 ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Και ακόμα περιμένουμε το Ateca facelift στην Ελλάδα! Φυσικά δεν πρόκειται να έρθει....
-
'Είναι ακριβά τα Seat, καλύτερα δώστα για τίποτε αλλο αν είναι να δώσεις 30Κ'
Για τα DSG ας μην τα συζητήσουμε καν, ή που δεν θα τα έχει ακούσει καν κάποιος (κολλητός θέλει να πάρει μεταχειρισμένο Polo DSG και του εξήγησα τι παίζει) ή που θα σου πουν 'μακριά' αν είναι άνθρωποι που ασχολουνται γιατι εχουν βγαλει κακο όνομα.
Μετρια ποιοτητα στα νοικιάρικα. Η γυναικα μου της εδωσαν ενα Ibiza σε ενα επαγγελματικο ταξιδι και μ ειπε 'καλε αυτο ειναι μεσα σαν παιχνιδι, πολυ σκληρα πλαστικα κλπ. Όταν της ειπα λοιπον για το Leon ξινισε εκ πρωτης.
Αν σε αυτα προσθεσεις και αυτά που ανέφερε ο φιλος απο πανω νομίζω παιρνουμε μια εικόνα.
Κοίτα να δείς εγώ μπήκα στην αναζήτηση αυτοκινήτου πριν 1.5 χρόνο και άλλαξα 3 νέα αυτοκίνητα .
Καταρχήν το 30K για Seat είναι άτοπο . Προφανώς (χωρίς να θέλω να μειώσω κανέναν γιατί και εγώ είχα αυτή την αντιμετώπιση απο φίλους - φορουμς ) όλοι όσοι το λένε αυτό δεν έχουν βγεί στην αγορά αυτοκινήτου.
Όλα τα αμάξια έχουν πάρει τιμές προς τα πάνω , λόγω υποχρεωτικών εξοπλισμών ασφαλείας , λόγω προστίμων για τους ρύπους που έχουν μεταφερθεί στον τελικό αγοραστή κτλ.
Το θέμα είναι ότι αν κοιτάξεις ως σύνολο τι αγοράζεις με 30.000ε το Formentor ας πούμε με αυτόν τον κινητήρα , εξοπλισμό , ποιότητα είναι απο τα πιο VFM Crossover που μπορείς να αγοράσεις.
Το ίδιο ισχύει και για το Leon ακόμη και για το Ibiza .
Ναι το Ibiza έχει σκληρά πλαστικά (έρχεται το καινούριο τώρα που θα έχει το εσωτερικό του Leon) αλλά είναι και απο τα πιο ευρύχωρα στην κατηγορία του και σε πορτ μπαγκαζ και στους πίσω επιβάτες.
Αντίπαλο στα λεφτά του έχει μόνο το Fiesta θεωρώ το οποίο έχει πολύ μικρότερους χώρους
Έχουμε πήξει στα SUV και έχουν εκτοξευτεί οι τιμές , αν θέλεις να αγοράσεις hatchback οι επιλογές είναι λίγες , αν θέλεις τετρακύλινδρο που να μην είναι 1000 κυβικά ακόμη λιγότερες και ο μέσος όρος με εξοπλισμό της προκοπής παίζει στα 25.000ε
Οπότε όποιος έχει να βγεί χρόνια στην αγορά αυτοκινήτου ακούει την τιμή του Leon και το θεωρεί ακριβό , το XCeed ας πούμε που πάει στα 26500 αν το θέλεις με τα 160 άλογα και αυτόματο γιατί είναι φυσιολογική τιμή ?
Τέλος επειδή περνάνω - μιλάω αρκετά συχνά με την αντιπροσωπεία - εισαγωγέα της Seat , εγώ βλέπω ότι γίνεται χαμός.
Πήζουν εδώ και καιρό οι εργαζόμενοι , βλέπω νταλίκες να ξεφορτώνουν συνέχεια , γίνεται χαμός με τα Leon και με το Formentor .
ok δεν έχει γίνει Toyota σε παραγγελίες , αλλά ας δούμε τις πωλήσεις σε λίγο καιρό
Απλά χάνει απο την πίτα προς το παρών λόγω φτηνών SUV που δεν έχει. Πιστεύω όταν έρθει το ανανεωμένο Arona κάτι θα γίνει
-
Έχεις δίκιο μάλλον. Θα συμφωνήσω σε όλα εκτός από το όνομα, το οποίο θεωρώ ότι είναι στα ίδια επίπεδα.
Προσωπικά συμφωνώ για το όνομα, αναφέρομαι όμως στην πελιοψηφία και ειδικά γυναίκες. Όταν κοίταζα το Ateca η σύζυγος μου λέει: 'Σεατ? ξέχασέ το!' μάταια εξηγούσα...στο τέλος η απάντηση ήταν 'εεε ας πάρουμε VW τότε'. Και σε πολλούς γνωστούς που προτείνω Σέατ (γιατί έχει καλά αυτοκίνητα και ορισμένα σε καλές τιμές κατά καιρούς), το απορρίπτουν. Ένας κουμπάρος μου προτίμησε το Crossland από Σεατ/Σκόντα, γιατί η γυναίκα του ήθελε Όπελ....λες και έχει πιο βαρύ σήμα...αχαχαχα!!
-
Ωραίος!
Εμένα που η γυναίκα μου έχει γίνει μεγαλύτερη fan της Seat από εμένα τι να πω;
Θέλω ισπανικό design με γερμανικά μηχανικά μέρη μου λέει και με στέλνει αδιάβαστο!
Να πάρουμε κανένα γαλλικό που μας αγαπάνε οι Γάλλοι της λέω και ούτε για αστείο μου απαντάει, δεν εμπιστεύομαι τα γαλλικά...
Είναι και γερμανόφιλη όσο δεν πάει οπότε καταλαβαίνεις. Δύο Seat στην οικογένεια και βλέπουμε...!
-
Αυτό είναι η μόνιμη απάντησή μου και εμένα: Όλα έχουν ακριβύνει. Ένα clio/yaris με καλό εξοπλισμό έχει 20-22Κ. Πόσο να κάνει ένα C Hatchback? Εμένα δεν μου φαίνεται υψηλή η τιμή σε σχέση με άλλα, ίσα ίσα.
Έχουμε πήξει στα SUV και έχουν εκτοξευτεί οι τιμές , αν θέλεις να αγοράσεις hatchback οι επιλογές είναι λίγες , αν θέλεις τετρακύλινδρο που να μην είναι 1000 κυβικά ακόμη λιγότερες και ο μέσος όρος με εξοπλισμό της προκοπής παίζει στα 25.000ε
Σε αυτό και αν συμφωνώ..! Βασικά πλέον τετρακύλινδρα hatchback > 1200cc μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού είναι μάλλον.
-
Θα αγοραζες suzuki από Ινδία ή από Ιαπωνία;
Στα suzuki swift από Ουγγαρία εφριξε ο τοπος από τις βλάβες. Στα Ιαπωνίας πολύ λίγες βλάβες. Πως εξηγείται;
Δε μας λες κάτι που δεν ξέρουμε.
Το θέμα είναι πόσο το έχεις ψάξει ότι τα Skoda δε φτιάχνονται σε διαφορετικά εργοστάσια.Το Ατέκα και το Καρόκ φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο, και τεχνολογικά είναι ίδια, με ίδια εξαρτήματα που τα συναρμολογούν τα ίδια χέρια.
Θα το επαναλάβω:
Και στην Ισπανία να κατασκευαζόταν,γιατί να υστερεί από την Τσεχία; Η Ισπανία είναι χώρα με πολύ μεγαλύτερη αυτοκινητοπαραγωγή από την Τσεχία, συγκεκριμένα από τις μεγαλύτεςρες παγκοσμίως. Και στην Ισπανία μια χαρά συναρμολογούνται και Άουντι και VW αλλά και άλλες μάρκες, όσο και στην Ουγγαρία, στην Σλοβακία, στο Βέλγιο ή στην Γερμανία. Ψάχνω τη λογική που θα .
Το ισπανικό Σέατ Ταράκο συναρμολογείται στο κεντρικό εργοστάσιο της vW στη Γερμανία,
όταν το ηερμανικό Άουντι Α1 συναρμολογείται στο κεντρικό εργοστάσιο της Σέατ στην Ισπανία.Να έχει γίνει περιώνυμη η Τσεχία για την βιομηχανία της ή μήπως η τεχνογνωσία είναι χωριστή στις μάρκες του ομίλου της VW; Τα στάνταρ και η τεχνογνωσία της συναρμολόγησης είναι κοινά, ο όμιλος της VW έχει σήματα-θυγατρικές και μια τεχνολογία-τεχνογνωσία που τη μοιράζει για οικονομίες κλίμακας σε διάφορα εργοστασια ανά τον κόσμο με εξαρτήματα που κουβαλά από τρίτες χώρες και προμηθευτές.
Για να δεις πόσο μάρκετινκ είναι αυτές οι έρευνες,
ακόμα κι όταν μεταξύ τους μπορεί να μην συμφωνούντο μικρό της Σκόντα Σιτιγκό φτιάχνεται στο ίδιο εργοστάσιο με τα μικρά της VW και της σέατ,
το Καρόκ στο ίδιο εργοστάσιο με το Ατέκα,
οι κινητήρες μεταφέρονται στις γραμμές συνατμολόγησης από τρίτα εργοστάσια που είναι κοινά, τα κιβώτια ταχυτήτων παρομοίως
κοκ.Όπου υπάρχουν μεσάζοντες (βλέπε ειδικός τύπος στην ενημέρωση του κοινού),
υπάρχουν και συμφέροντα.
Καλό είναι να λειτουργεί η κοινή λογική αλλιώς θα καταπίνουμε ό,τι πλασάρουν οι σκοπιμότητες.Ας μου επιτραπεί εδώ να δανειστώ μερικές κουβέντες με τις οποίες συμφωνώ
Πολλές απόψεις διαβάζω που προσπαθούν να εξηγήσουν τις διαφορές σε αξιοπιστία μοντέλων διαφορετικών σημάτων, αλλά ιδίων μηχανικά και του ίδιου ομίλου. Δεν έχετε όμως καταγράψει τον ίσως σημαντικότερο παράγοντα, την υποκειμενικότητα της καταγραφής της αξιοπιστίας.
Μπορεί να νομίζετε ότι η αποτύπωση της αξιοπιστίας ενός μοντέλου βασίζεται σε αποκλειστικά αντικειμενικούς παράγοντες, όπως π.χ. το ποσοστό των βλαβών που καλείται οδική βοήθεια ή τις διελεύσεις από το συνεργείο εκτός προγράμματος, αλλά δεν είναι μόνο αυτά. Ανάλογα με το είδος της έρευνας, μπορεί η καταγραφή να γίνεται ακόμη και με αποκλειστικά υποκειμενικά κριτήρια, αν το θέμα της έρευνας είναι το πόσο ευχαριστημένοι δηλώνουν οι ιδιοκτήτες από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου τους. Ανάλογα δηλαδή με τη μάρκα, το Image της, την προσκόλληση των ιδιοκτητών σε αυτήν, το κόστος της κτλ μπορεί οι ιδιοκτήτες, έκοντες ή άκοντες, να 'προσπερνούν' προβλήματα ή να 'ανακαλύπτουν' προβλήματα που κανονικά θα αδιαφορούσαν.
Δεν ξέρω αν αυτό καταγράφεται στους πίνακες δλδ ο υποκειμενισμός του κατόχου και το ποσό ευχαριστημένοι είναι οι καταχοι αλλά αν καταγράφεται σε κάποιες στατιστικές λογικο είναι να παίζει ρόλο το κόστος απόκτησης , η φήμη ,οι προσδοκίες από ένα μοντέλο.
Άλλο είναι να σου χαλάει το ηλεκτρικό παράθυρο σε ενα αμάξι 50000 και άλλο σε ένα 10000! Άλλο είναι να σου πέφτει ο ουρανός σε αμάξι σε q7 άλλο kia picanto. Στο φθηνό συγχωρείς πολλά στο ακριβό τα θέλεις όλα καλά για καιρό.
Στην πράξη βέβαια ο κάτοχος βιώνει την ίδια βλάβη είτε στο ακριβό είτε στο φθηνό πρόκειται για την ίδια κακοτεχνία. Αλλά λες ρε μπαγασες σας έδωσα μια περιουσία απαιτώ το παράθυρο να δουλεύει για χρόνια! Στο φθηνό θα μονολογησεις ότι πληρώνεις παίρνεις!
Αυτά τα λογικά είναι απολύτως κατανοητά, κατανοητό δεν είναι να μην τα γνωρίζει ο ειδικός τύπος όταν αναφέρεται σε τέτοιες έρευνες.
-
Αυτό είναι η μόνιμη απάντησή μου και εμένα: Όλα έχουν ακριβύνει. Ένα clio/yaris με καλό εξοπλισμό έχει 20-22Κ. Πόσο να κάνει ένα C Hatchback? Εμένα δεν μου φαίνεται υψηλή η τιμή σε σχέση με άλλα, ίσα ίσα.
Για αυτό λέω ότι στα €21-22Κ η Corolla με πολύ καλό εξοπλισμό είναι ίσως και ευκαιρία!
-
BabisStinson wrote:
Αυτό είναι η μόνιμη απάντησή μου και εμένα: Όλα έχουν ακριβύνει. Ένα clio/yaris με καλό εξοπλισμό έχει 20-22Κ. Πόσο να κάνει ένα C Hatchback? Εμένα δεν μου φαίνεται υψηλή η τιμή σε σχέση με άλλα, ίσα ίσα.
Για αυτό λέω ότι στα €21-22Κ η Corolla με πολύ καλό εξοπλισμό είναι ίσως και ευκαιρία!
Θα ήταν ευκαιρία αν είχε πιο καλούς χώρους πίσω και ένα πιο σοβαρό χώρο αποσκευών για κοντά στα 4.40μ που είναι. Την σώζει το καλό όνομα της και ο κινητήρας που είναι ότι πρέπει για τα μποτιλιαρίσματα των μεγάλων πόλεων και φυσικά η αυτοματουμπα που μάλλον είναι αξιόπιστη για την δουλειά που καλείται να κάνει.
-
Θα ήταν ευκαιρία αν είχε πιο καλούς χώρους πίσω και ένα πιο σοβαρό χώρο αποσκευών για κοντά στα 4.40μ που είναι.
-
Δεν γίνεται σε μια κατηγορία και με τόσα λίγα χρήματα να τα έχουμε όλα (και χώρους, και πολλαπλών, και εξοπλισμό, και οικονομία και αυτόματο και εγγύηση και και και). Προφανώς κάπου γίνονται συμβιβασμοί.
-
Δεν ενδιαφέρονται όλοι για χώρους και δεν κάνουν όλοι μετακόμιση σε κάθε εκδρομή! Οι χώροι είναι σούπερ άνετοι για 3μελή οικογένεια και ΟΚ για 4μελή (εκτός εαν είναι ομάδα μπάσκετ σε ύψος). Εδώ ο Στέφανος κάνει άνετα διακοπές (4 μέλη) με το Γιάρις. Καθαρά ψυχολογικό είναι το θέμα.
-
-
Το να κάνεις καλυτερη μελέτη χωρου ωστε να εξοικονομεις καλύτερα το μήκος σου δεν κοστίζει τόσο πολυ ή κοστιζει όσο κοστιζει και στους άλλους που το διαθέτουν στο ίδιο μήκος.
Δλδ η τογιοτα επειδη εβγαλε οικονομικο κινητητα και είναι αξιοπιστο μας τιμωρει και μας στριμώχνει πισω ?
δλδ δεν μπορεί να συμβιβαστουν κάπως αυτά ? το φοκους και το λεον πως καταφερνουν να εχουν καλυτερους χωρους πισω με ιδιο μηκος και χωρο αποσκευών?
για να μην πουμε για το σκαλα που εχει στο μηκος του κορολα +100 λτ αποσκευες και καλυτερο χωρο για ποδια!
ας πουμε ότι δεν ασχολουνται στην τογιοτα με την εργονομια και την ευρυχωρια του κατοχου ή έχουν μη ευρωπαικους σωματότυπους για προτυπα και ρίχνουν το βάρος αλλου ( κινητηρα , οικονομια , αξιοπιστια)
-
Μη ξεχνάς ότι το Corolla έχει πολλαπλούς πίσω που πιάνουν περισσότερο χώρο...
-
BabisStinson wrote:
Αυτό είναι η μόνιμη απάντησή μου και εμένα: Όλα έχουν ακριβύνει. Ένα clio/yaris με καλό εξοπλισμό έχει 20-22Κ. Πόσο να κάνει ένα C Hatchback? Εμένα δεν μου φαίνεται υψηλή η τιμή σε σχέση με άλλα, ίσα ίσα.
Για αυτό λέω ότι στα €21-22Κ η Corolla με πολύ καλό εξοπλισμό είναι ίσως και ευκαιρία!
Δεν την έχω δει ακόμα από κοντά, είναι στα to do, απλά θα θέλει την 2λιτρη για να κινείται και σβέλτα. Οι χώροι αποσκευών και για τους πίσω από τα βίντεο φαίνονται κάπως περιορισμένοι.
-
Μη ξεχνάς ότι το Corolla έχει πολλαπλούς πίσω που πιάνουν περισσότερο χώρο...
Διπλά ψαλίδια για την ακρίβεια, όχι πολλαπλούς.
Στα της αξιοπιστίας συμφωνώ με τον petermeter. Περισσότερο θέμα έκδοσης του κάθε εξαρτήματος και χρήσης του κάθε οχήματος είναι, παρά διαφοράς στην ποιότητα του κάθε εργοστασίου, δεδομένου ότι κινητήρες και κιβώτια φτιάχνονται σε άλλα εργοστάσια και διαμοιράζονται μετά στα εργοστάσια συναρμογής.
-
dimitriscsd wrote:
Μη ξεχνάς ότι το Corolla έχει πολλαπλούς πίσω που πιάνουν περισσότερο χώρο...
Διπλά ψαλίδια για την ακρίβεια, όχι πολλαπλούς.
[...]
Σωστά, αλλά σωστά σωστά γραφεί και ο Δημήτρης πως καταλαμβάνει περισσότερο χώρο απ' ό,τι ο ημιάκαμπτος.
Seat Leon Mk4 (2020)