Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Καινούργια vs παλιά αυτοκίνητα. Που είναι η βελτίωση;
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 22
    • 23
    • 14 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    39
    455
    5877
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taxidiaris @Guest last edited by

      Δείτε κάτι πράγματα πτωματολαγνοι, παρκαρα ανάμεσα σε δύο προαποσυρσιακες κορολες!

      [Χιος_mode=ON]Ρε οξω ρεε!!![Χιος_mode=OFF]

      [Γαϊτανος_mode=ON]Αυτό μάλιστα...[Γαϊτάνος_mode=OFF]

      Η αλήθεια είναι ότι αν και δεν είμαι νεκρόφιλος, ψήνομαι για την 3θυρη τη hatchback!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • monman2
        monman2 last edited by

        https://forum.4troxoi.gr/comment/reply/39082/2105819070?quote=1#comment-form

        Σχόλιο πάσα από τον Storm άλλη μια κατηγορία που καταργήθηκε τα τρίθυρα εκτός δρόμου βόλευαν πάρα πολύ και στην πόλη και στο βουνό και στα στενά ορεινών αλλά και νησιώτικων κοσμοπολίτικων παραθεριστικών προορισμών .

        Ούτε ενα καινούργιο δεν υπάρχει πια στην κατηγορία αυτή!

        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus @monman2 last edited by

          https://forum.4troxoi.gr/comment/reply/39082/2105819070?quote=1#comment-form

          Σχόλιο πάσα από τον Storm άλλη μια κατηγορία που καταργήθηκε τα τρίθυρα εκτός δρόμου βόλευαν πάρα πολύ και στην πόλη και στο βουνό και στα στενά ορεινών αλλά και νησιώτικων κοσμοπολίτικων παραθεριστικών προορισμών .

          Ούτε ενα καινούργιο δεν υπάρχει πια στην κατηγορία αυτή!

          Land Rover Defender 90
          Jeep Wrangler 3d
          Suzuki Jimny (επαγγελματικό μόνο)

          Ναι, ξέρω, ακριβά. Αλλά όποιος θέλει τέτοια εργαλεία, θα πληρώσει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 22
          • O
            orestis82 last edited by

            Όποτε έρχομαι Ελλάδα οδηγώ ένα Seat Leon του 2000, 1.4 75 άλογα. Το είχα φοιτητής και το ξαναβλέπω τώρα.

            Τι να πω, το αμάξι όντως σε πάει από το Α στο Β και είναι και αξιόπιστο. Βασικά που μου λείπουν:

            1. Φίλτρο καμπίνας. Μεσημέρι στην Καβάλας κόλαση, βήχαμε.

            2. Ηρεμία. Όλα τρίζουν πλέον, λακούβες χοροπήδημα. Ίσως αν άλλαζαν τα αμορτισέρ κάτι να γινόταν. Το κλιματιστικό ζορίζεται.

            3. Μυστήριοι ήχοι και βλάβες: μύριζε βενζίνη, τα χρειαστήκαμε, ενα σωληνάκι κάπου είχε αλλαχτεί αλλά πάλι μύριζε. Δεν το έβρισκε ο μάσταρας.

            4. Ασφάλεια/αερόσακοι: οδηγού/συνοδηγού, τίποτα άλλο. Όσο να'ναι θέλεις κάτι καλύτερο.

            Μάλλον θα το οδηγήσω κανα δυο μήνες ακόμα όταν γυρίσω αλλά είναι λύση ανάγκης και μόνο - βιώσιμη στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάντως!

            1 Reply Last reply Reply Quote 26
            • D
              dimsabas last edited by

              Τι οδηγάς στα ξένα; Πόσα χιλιόμετρα έχει ο Λέοντας;

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 25
              • O
                orestis82 @dimsabas last edited by

                Στα ξένα... ποδήλατο! Έχω οδηγήσει όμως κάμποσες BMW (το μικρό ηλεκτρικό καθώς και ένα suv), Toyota Corolla hybrid SW, ένα Toyota mini (ίσως Aygo?), μια Mercedes hatchback, ένα Toyota φορτηγάκι, Hyundai i20, i30, ένα Qashqai... συμπαθάτε με που δε θυμάμαι τις λεπτομέρειες καθώς τα νοικιάζω με το... λεπτό και δεν ασχολούμαι με μοντέλα και εκδόσεις. Μέχρι πριν από τρία χρόνια είχα το Λεον 2, 1.4 tsi του 2011.

                Δε θυμάμαι χιλιόμετρα του λέοντα του ορίτζιναλ αλλά δε νομίζω να έχει περάσει τα 200.000...

                Το μόνο που κρατάω από όλα αυτά είναι ότι ένα καλο αυτόματο κιβώτιο προσφέρει τρομερή άνεση, ποτέ ξανά μηχανικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 24
                • D
                  dimsabas last edited by

                  https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/to-peugeot-405-poylaei-perissotero-apo-nea-montela

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 18
                  • D
                    dimsabas last edited by

                    https://www.autogreeknews.gr/nea/dokimes-euro-ncap-crash-tests/posi-asfaleia-prosferei-ena-soypermini-toy-2003

                    https://cartalk.gr/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 17
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Αν συνοψίσουμε θα έλεγα πως τα αυτοκίνητα έγιναν πολύ πιο εργονομικά κι ευρύχωρα στις καμπινες για την καθημερινή χρήση, το downsizing & turbo ήταν φωτογραφική παραγγελία για την ελληνική φορολογία και μεσογειακό ανάγλυφο, τα κοινός τόπος esp και όλη η παθητική ασφάλεια κάνουν όλη τη διαφορά, οι οθόνες που τις κατηγοράμε πλέον είναι λειτουργικά συστήματα που βοηθάνε τον οδηγό (πλήρης Bluetooth ανοιχτή συνομιλία και σοβαρό navigation, κάμερα), πολύ χαμηλότερη κατανάλωση.

                      Αυτά απ τις βελτιώσεις που μπορούμε ν αντιληφθούμε άμεσα (γιατι υπάρχουν και τα engineering, e.g. ακαμψία, overLAP κ.α. που τα εξηγεί ωραία ο συνώνυμος)

                      Σαν κυρία αρνητικά βλέπω την παντοκρατορία του ημιάκαμπτου άξονα, τα πολύπλοκα χειριστήρια και την μεγάλη αύξηση τιμής. Το 2001 χρειαζόμουν 'επειγόντως' φθηνο καινούριο αμάξι, βρήκα καινούριο'κατηγορία Golf' με 10 χιλιάρικα! (Fiat Bravo 1.2) Σήμερα ξεκινάνε 50% ακριβότερα, δεν είναι όμως 50% 'περισσότερο αυτοκίνητα'.

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 14
                      • P
                        peta last edited by

                        Άμα πάρεις ένα τιπο του 87 και ένα του 21(τυχαία παραδείγματα) το πρώτο παίζει να έχει δέκα πόντους φαρδύτερο εσωτερικό.Ακομη και ένα πουντο του 93 πιο ευαερο είναι μέσα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 15
                        • mastoras78
                          mastoras78 last edited by

                          Αν όμως πάρεις ένα Tipo του '87 και στουκάρεις με καροτσάκι λαικής παίζει να πάς άκλαυτος..

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 18
                          • piliourits
                            piliourits @peta last edited by

                            Άμα πάρεις ένα τιπο του 87 και ένα του 21(τυχαία παραδείγματα) το πρώτο παίζει να έχει δέκα πόντους φαρδύτερο εσωτερικό.Ακομη και ένα πουντο του 93 πιο ευαερο είναι μέσα.

                            Αυτό που λες από τη μία δεν ισχύει, πάρε μεζούρα και μέτρησε και μιλάμε γενικά όχι για κάποια εξαίρεση. Δες ένα Polo του τότε και ένα του τώρα... Κι από την άλλη, άλλο να συγκρίνεις τα εμφανή μέταλλα παντού που τα ακουμπαγες κατά λάθος και σου άφηναν σημάδι το καλοκαίρι κι είχαν λίγο καπλαμά στο κέντρο της πόρτας, κι άλλο τώρα που μέταλλο θα δεις μόνο στα μαρσπιε και έχει 30 πόντους μόνωση παντού και στο χειρότερο μιλάς χαμηλόφωνα, ενώ τότε ήθελες ωτοασπίδες και τον χειμώνα (γιατι το καλοκαίρι τα παράθυρα ήταν κάτω έτσι κι αλλιώς)

                            Youtube Video

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 13
                            • P
                              peta last edited by

                              μοντέλο(όχι αυτό που πουλιέται τώρα με τα ανύπαρκτα κρύσταλλα) αποκλείεται να ήταν πιο φαρδύ από το μοντέλο του '80.

                              Πλήρως καλυμμένες με ταπετσαρία πορτες και αξιοπρεπή ηχομόνωση είχαν σουπερμινι από τα τέλη της δεκαετίας του 80.(δεν είχε καλή ηχομόνωση ένα φιέστα τρίτης γενιάς Ghia;)

                              Aν  έχει κάποιος σοβαρό τρακάρισμα κάθε μέρα που παει στη δουλειά του,σίγουρα ένα αυτοκίνητο των τελευταίων 20 ετών είναι πιο στιβαρό,έχει αερόσακους,ταμπούρα υψηλής απόδοσης,κ.α., και θα του είναι πιο χρησιμο ,συμφωνώ σε αυτό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • L
                                lap last edited by

                                To vw up αντικατεστησε το παλιο polo και το σημερινό polo έχει ίδιες διαστάσεις με το golf 4.

                                Μαλλον δεν έχεις οδηγησει νέα αυτοκινητα. Όχι μόνο έχουν καλύτερη ηχομονωση αλλά και η αίσθηση στιβαρότητας είναι κορυφαία συγκριτικά με τα πάλβαυτοκινητα του 90. Ένα θα σου πω η στατική στρεπτικη ακαμψια ενος vw up, η οποία δίνει καλά χαρακτηριστικά και στην ηχομονωση και στην καλή λειτουργία της αναρτησης κτλ, είναι διπλάσια από μια BMW 316 του 90 κάτι.

                                Το οτι εσύ οδηγούσες κάποιο αυτοκινητο ως νέο παλαιοτερα δεν σημαίνει πως από τότε η εξέλιξη της αυτοκίνησης σταμάτησε επειδή εσυ μεγάλωσες ηλικιακά. Ούτε σημαίνει πως οι άνθρωποι που δουλεύουν σήμερα στις αυτοκινητοβιομηχανιες δεν εχουν πάθος, γνώσεις, εργαλεία για να φτιάξουν κάτι καλό και συνάμα όσο γίνεται προσιτό οικονομικά. Μπορεί να μην έχεις κάποιες ευκολίες σχεδιασμού όπως υπήρχαν στο παρελθόν , εκεί συμφωνώ μαζί σου, αλλά γενικότερα οι πλατφόρμες και η ποιότητα σε σημεία που δνε βλέπεις με το μάτι, έχει ανέβει.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                • 106s16
                                  106s16 last edited by

                                  Πόσο είπαμε ότι καίνε οι καινούργιοι, υπερτιμημένοι, στραβοχυμένοι λουκουμάδες σας;

                                  Το πολύ παλιό....

                                  106S16 wrote:

                                  mercedes sport coupe 230 1.800 cc 192ps αυτόματο 9ος/2002 μέση κατανάλωση, συγκετρωτική ενός έτους
                                  Διαδρομές των 40Κ πρωί 07.00 και 40Κ μεσημέρι 13.30 Καλικράτεια Θεσσαλονίκη και το ανάποδο, 80% εθνική Μουδανιών Θεσσαλονίκη, 15% επαρχιακή (Βεργιά έξοδος εθνικής και το ανάποδο) 5% περιξ Κηφισιας-Βοτση-Χαριλάου.
                                  Ταχύτητες στην εθνική μ.ο 90 Κ/Ω, επαρχιακή μ.ο 40Κ/Ω, πόλη μ.ο 30Κ/Ω, λάστιχα 225/45/17 μπρος πίσω, βενζίνη ότι νάναι,όπου νάναι, φτηνή μόνο νάναι.
                                  Πραγματική κατανάλωση βάση αντλίας:15,214 ΚΜ, 7,07 λίτρα ανα 100ΚΜ, ένδειξη τριπ 6.6 λίτρα/100ΚΜ
                                  Τον χειμώνα είμαι στα 7,2 περίπου, το καλοκαίρι στα 6,8 περίπου σε πραγματική κατανάλωση, όχι άσχημα για όχημα 15 ετών,

                                  Το παλιό....

                                  Κάνω ένα update κατανάλωσης, κοινά στοιχεία ο κινητήρας Μ271,η πίσω κίνηση το βάρος, οι διαδρομές- ώρες κίνησης. Διαφορές, αυτοκίνητο SLK 200 163 ίπποι, χειροκίνητο κιβώτιο, καύσιμο υγραέριο BRC p&d σαν κύριο -βενζίνη εκκινήσεις και μια μικρή απόσταση 200κμ (είναι αλήθεια ότι ο ''πουσαρισμένος' Μ271 με τα 193 καίει ελάχιστα λιγότερο και πάει αρκετά καλύτερα, επίσης το αυτόματο σε κατάσταση κρούσινγκ καίει επίσης ελάχιστα λιγότερο από το πολύ κακό σε αίσθηση μηχανικό, το slk έχει καλύτερο τιμόνι, πάτημα, αίσθηση, είναι πιο οδοκεντρικό και απείρως πιο ποιοτικό )

                                  mercedes slk 1.800 cc 163ps 6ταχυτο μηχανικό 3ος/2005 μόλις έπιασα τα 100.000ΚΜ (πραγματικά),

                                  Μέση κατανάλωση, συγκεντρωτική ενός έτους(λόγο τηλε παρωδίας 10ΚΚΜ αντι των 15ΚΚΜ)

                                  Διαδρομές των 40Κ πρωί 07.00 και 40Κ μεσημέρι 13.30 Καλικράτεια Θεσσαλονίκη και το ανάποδο, 80% εθνική Μουδανιών Θεσσαλονίκη, 15% επαρχιακή (Βεργιά έξοδος εθνικής και το ανάποδο) 5% περιξ Κηφισιας-Βοτση-Χαριλάου.
                                  Ταχύτητες στην εθνική μ.ο 90 Κ/Ω, επαρχιακή μ.ο 40Κ/Ω, πόλη μ.ο 30Κ/Ω, λάστιχα 205/55/16 μπρος 225/50/16 πίσω, υγραέριο -βενζίνη ότι νάναι,όπου νάναι, φτηνή μόνο νάναι.
                                  Πραγματική κατανάλωση βάση αντλίας:10.000 ΚΜ, 7,3 λίτρα υγραέριο ανα 100ΚΜ, ένδειξη τριπ 6.8 λίτρα/100ΚΜ
                                  Τον χειμώνα είμαι στα 7,5 λίτρα υγραέριο/100ΚΜ  περίπου, το καλοκαίρι στα 7,2 λίτρα υγραέριο/100ΚΜ περίπου σε πραγματική κατανάλωση,

                                  ΣΥΝΟΛΙΚΑ έδωσα 510 Ε για υγραέριο και 80Ε για βενζίνη δηλαδή 590 Ε για 10.000ΚΜ, 5,9 λεπτά το ΚΜ, αν ήμουν  Λεκανοπέδιο που το υγραέριο είναι ως 10 λεπτα φτηνότερο από ότι Θεσσαλονίκη θα ήμουν στα 5 λεπτά το ΚΜ

                                  Όχι άσχημα για όχημα 15 ετών,

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • monman2
                                    monman2 last edited by

                                    Σωστός,  πεστα  χρυσόστομε !!!  και είναι ακριβώς αυτά τα ' παλιά ' που η πλειοψηφία εδώ μέσα γουστάρει με τα κλιματιστικά τους ,τους πολλούς αερόσακους και τα  esp τους .

                                    Το διευκρινίζω και πάλι γιατί αρχαιολαγνους μας λένε αλλά  μια sports coupe η μία slk ιδίως τα facelift μόνο αρχαία δεν είναι ...

                                    Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                    Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 last edited by

                                      Ξέρει κανείς τι ισχύει όταν μια παλιατζούρα με υγραέριο πάει πρεσσα? Πρέπει να αφαιρούνται οι μπουκάλες πρίν την πολτοποιηση για λόγους ασφαλείας ή δε παίζει ρόλο? Ευχαριστώ 

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                      • T
                                        tgd last edited by

                                        Αυτό θα έπρεπε να απασχολεί την εταιρία ανακύκλωσης. Δική τους δουλειά είναι!

                                        Υποθέτω ότι πρέπει να είναι άδειες για λόγους ασφαλείας 8-)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                        • H
                                          harisma23 @peta last edited by

                                          Επειδή μίλησες για πόλο ,το προηγουμενο μοντέλο(όχι αυτό που πουλιέται τώρα με τα ανύπαρκτα κρύσταλλα) αποκλείεται να ήταν πιο φαρδύ από το μοντέλο του '80.

                                          Πλήρως καλυμμένες με ταπετσαρία πορτες και αξιοπρεπή ηχομόνωση είχαν σουπερμινι από τα τέλη της δεκαετίας του 80.(δεν είχε καλή ηχομόνωση ένα φιέστα τρίτης γενιάς Ghia;)

                                          Ρε συ Πέτα, καταλαβαίνω την αδυναμία που έχεις στα παλαιότερα αυτοκίνητα, αλλά ας κρατήσουμε και μια σοβαρότητα στα επιχειρήματα μας... Το προηγούμενο Polo είναι ΠΟΛΥ πιο φαρδύ από το Polo του '80, όπως και όλα τα αυτοκίνητα που μεγάλωσαν κατά πολύ τις τελευταίες δεκαετίες. Επίσης είναι αστείο να συγκρίνεις ηχομόνωση και φινίρισμα προ 30-40 ετών με τώρα. Ξέρεις, είχαμε κι εμείς αυτοκίνητα τη δεκαετία του 80 και θυμόμαστε...

                                          Εν τέλει δεν είναι πολύ πιο απλό να πεις ότι 'εμένα μου αρέσουν πολύ περισσότερο τα παλαιότερα αυτοκίνητα, γιατί μου βγάζουν ένα άλλο συναίσθημα ή μου αρέσει περισσότερο η οδηγική τους αίσθηση ή ότι όλα γίνονται πιο δύσκολα - αντρικά', αντί μας παραθέτεις τελείως αβάσιμα επιχειρήματα για την ανωτερότητα τους;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                          • P
                                            peta last edited by

                                            πριν από μερικά χρόνια(ξέρετε,αυτό που θα ερχόταν με πολλαπλούς;θα ερχόταν με ημιακαμπτο και ταμπούρα;μόνο η Πυθία ήξερε),έτυχε και είδα ένα μπροστά μου με πέντε άτομα μέσα.

                                            Εεέ,το καζανάκι τη εξάτμισης πέντε πόντους από την άσφαλτο,αυτό κι αν είναι εξέλιξη.

                                            Ένα άλλο δε καινοτόμο στοιχείο 'ανώτερου σχεδιασμού' που μοιράζονται πολλά σύγχρονα μοντέλα είναι ότι δεν έχουν...μπροστινό προφυλακτήρα.

                                            Παρκάρεις, πας για καφέ ,ξεπαρκαρει ο άλλος διαγώνια ,πας για γρίλια.

                                            (Έχει κανείς πόλο του 1980 να μας πει τι απόσταση έχει μπροστά , ταπετσαρία-ταπετσαρια;)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 14 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr