Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 171
    • 172
    • 173
    • 174
    • 175
    • 1029
    • 1030
    • 173 / 1030
    Περί αυτοκίνησης
    171
    20591
    669032
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagnar last edited by

      Τα 19000 € σε πόσα ρεπό αντιστοιχούν το 2026;

      BTW Η Νορβηγία το 2020 έβγαλε 30 δις € από το πετρέλαιο, η Ελλάδα τι βγάζει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @vagnar last edited by

        BTW Η Νορβηγία το 2020 έβγαλε 30 δις € από το πετρέλαιο, η Ελλάδα τι βγάζει;

        Από τις πιο τυχερές χώρες. Εδάφη της Δανίας που ουσιαστικά τους τα χάρισε και μετά από χρόνια βρέθηκε το πετρέλαιο!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by

          Πολύ ωραία τα εξήγησε ο dstou άλλωστε ειδικός είναι αν δεν κάνω λάθος επί γετοιω θεμάτων.

          Περα απο όσα αμς διαφωτίζει για το δίκτυο και τις εγκαταστάσεις του ξανά τονίζω. Το συνεχές ρεύμα σε τόσους εκατοντάδες αν οχι χιλιάδες ταχύφορτιστές απαιτεί σε μονάδα του χρόνου (ανά ημέρα ας πούμε) τεραστίων διαστασων παραγωγή ενέργειας. Οι χώρες που έχουν καπως περισσότερους ταχύ φορτιστές, για σκεφτείτε πως παράγουν ενέργεια. Οι μισοι που είστε οικολογικά ευαίσθητοι δεν θέλετε αυτόν τον τρόπο παραγωγής ενέργειας.

          Ειμαστε ακόμα μακρυά ιδιαίτερα σε χώρες σαν εμας. Είναι πιο εύκολο να γίνουν πολιτικές δύο ταχυτήτων για την υιοθέτηση της ηλεκτροκινησης και πληρωμή τέλους co2 προς στις χώρες που το καταφέρνουν λόγω (μεγάλης) ενεργειακής ανεξαρτησίας, παρεμπιπτόντως ορίστε ένας τρόπος οι μεγάλες χώρες να συνεχίσουν να έχουν εισροή κεφαλαίων στα ταμεία τους καθώς δεν μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους σε χώρες με νομίσματα σε χαμηλότερη συναλλαγμστικη αξια, πάρα να παραχθει τόσο τεράστια ποσότητα ενέργειας από φτωχές χώρες.

          Δεν το κατακρίνω και εγω το ιδιό θα έκανα και χίλια μπράβο τους που τα καταφέρνουν. Αλλα μη φανταζόμαστε ότι εμείς εδώ θα γίνουμε σαν αυτούς εκεί. Η ηλεκτροκινηση ίσως θα είναι η αφορμή να καταλαβουμε τις διαφορές μας με τα υπόλοιπα ανεπτυγμένα κράτη και να τις δούμε πιο ευδιάκριτα.

          Μακαρι να κάνω λάθος. Θα σημαινειβειτε πως η χώρα μας αναπτύσσεται ραγδαία είτε πως η τεχνολογία των μπαταριων έχει τρομερά γρήγορη ωρίμανση και εξέλιξη.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • gatoz
            gatoz last edited by

            το παραπανω ποστ να γινει μπουκμαρκ παρακαλω. για τη πρωτη παραγραφο.

            #milf-a-man

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • piliourits
              piliourits @vagnar last edited by

              Τα 19000 € σε πόσα ρεπό αντιστοιχούν το 2026;

              BTW Η Νορβηγία το 2020 έβγαλε 30 δις € από το πετρέλαιο, η Ελλάδα τι βγάζει;

              Oil αυτοί,

              Olive Oil εμείς!

              Θα μαζεύεις κουπόνια ρεπό από καθημερινά 14ωρα, να τα εξαργυρώσεις σε 12 χρόνια που θα είναι η σειρά σου για iD4, δεν θα πεθάνει ποτέ το πνεύμα της Σοβιετίας σε αυτόν τον τόπο...

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Κανεις δε συγκρινε τη Νορβηγια με την Ελλαδα.-

                Αυτο που συνεβαινε πριν 5 χρονια εκει, γινεται τωρα σε Ιταλια, Γαλλια, Ισπανια, Γερμανια. Ε θα γινει και εδω, δεν γινεται αλλιως. Θα γινει πιο μετα; Ναι θα γινει πιο μετα. Θα μας κοστιζει παραπανω; Ναι πιθανοτατα. Θα γινει ομως.

                Πριν 5 χρονια στη Νορβηγια μονο με Τεσλα μπορουσες να ταξιδεψεις και παλι απαιτουσε προγραμματισμο για τις στασεις, ποσο γρηγορα κινεισαι κτλ. Πλεον απλα μπαινεις στο αμαξι και οδηγεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • S
                  spiros last edited by

                  Πριν λιγο ανακοινωθηκε πως διπλασιαζεται η επιδοτηση για τα ταξι, στις 22.000€

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • I
                    insanedriver last edited by

                    Το προβλημα στην ολη συζητηση ειναι οτι καλοπροαιρετοι συνομιλητες προσπαθουν να απαντησουν με λογικα επιχειρηματα σε χρηστες που βλεπουν την ηλεκτροκινηση ταξικα. Δλδ ως το παιχνιδι του εχοντα, μιας και δεν ειναι ακομα προσιτη στην μεγαλη μαζα, αρα εχθρικα.

                    Και αυτο ειναι προφανες τοσο σε αυτο το νημα οσο και στο νημα των πολιτικων συζητησεων.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • P
                      panormus772 @spiros last edited by

                      Πριν λιγο ανακοινωθηκε πως διπλασιαζεται η επιδοτηση για τα ταξι, στις 22.000€

                      Η επιδότηση είναι από τις μεγαλύτερες κοροϊδίες του ελλ.κράτους.Το 'χω ξαναγράψει. Εσύ προπληρώνεις την κανονική τιμή +6000,10.000,22.000 και μετά θα παρεις πίσω τα λεφτά της επιδότησης εφ'όσον μπορείς να βγάλεις φορολ.+ασφαλ.ενημερότητα. Δηλ. δεν πρέπει να οφείλεις (ακόμη κι αν πληρώνεις τις δόσεις κανονικά,πρέπει να ξοφλήσεις πλήρως) ΕΝΦΙΑ,ΕΦΚΑ ,Εφορία κ.τ.λ. Εχω αγοράσει ηλ.ποδήλατο 9/2020,προέγκριση 11/2020 και τελική έγκριση 3/2021 κι ακόμη στο περίμενε.. κι όλα αυτά για κάτι λιγότερο από 800 ευρώ.. Σκέφτομαι αυτούς που περιμένουν 5 κι 6.000 ευρώ... (κι εδώ κάνει κάποιος τη σκέψη ότι όποιοι τα έδώσαν,μάλλον δεν περίμεναν την επιδότηση για να κάνουν κίνηση)

                      Υ.Γ. dimsabas τελικά πληρώθηκες ή κι εσένα σου απαντάνε στα email το κλασσικό 'οι επιδοτήσεις έχουν ξεκινήσει με βάση σειρά προτεραιότητας των αιτήσεων.Δεν μπορούμε να σας πούμε κάτι περισσότερο.' Στο τέλος θα βγει ο νέος ΕΝΦΙΑ κι ο φόρος εισοδήματος και θα ζητάνε παλι να τα ξοφλήσεις όλα για να πληρωθείς.. Τραγέλαφος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • D
                        dstou last edited by

                        Kαι μπας και κλείσουμε το θέμα της Νορβηγίας και των παραλλήλων 5ετίας που θέλουμε να τραβήξουμε, αλλά τελικά μας βγήκαν τεμνόμενες, ας δούμε τι έχει αυτή τη στιγμή η χώρα αυτή σε φορτιστές δ.χ. :

                        Στάνταρντ φορτιστές  το 2011 : 3.105 (!), σήμερα 11.450

                        Ταχυφορτιστές Chademo 50kw 2011 : 58 , σήμερα 1.757 (σημειωτέον ο τύπος αυτός 'έχασε' την κούρσα από άλλους, όχι απαραίτητα ανώτερους, αλλά καλύτερα δικτυωμένους στα λόμπια και στην παραγωγή)

                        Ταχυφορτιστές CCS 50kw 2013 : 4 , σήμερα 2.021

                        Ταχυφορτιστές Τέζλα σούπερτσάρτζερ  διάφορων kw 2013 : 44 , σήμερα 848

                        https://www.statista.com/statistics/696548/number-of-electric-car-charging-stations-in-norway-by-type/

                        Εμείς τι αντιπαρατάσσουμε σε αυτά εν έτει 2021? μια συστοιχία 6(?) ταχυφορτιστών αποκλειστικής συμβατότητας Τέζλα στη Χρυσή Τρύπα και 2 ταχυφορτιστές εσωτερικά στο συνεργείο της Πόρσε. Το σύνολο των ιχ που μπορούν να εξυπηρετήσουν αυτή τη στιγμή είναι με τη βία 200.

                        Πρακτικά δηλαδή, και με την καθολική έννοια του όρου, η χώρα μας δεν έχει ταχυφορτιστές δ.χ. εν έτει 2021, αφού το ελάχιστο δείγμα που υπάρχει εξυπηρετεί συγκεκριμένα μοντέλα και πελάτες και μόνο αυτά, οι υπόλοιποι τομπούλογλου!

                        Όσον αφορά δε τη χρέωση των 0,79 ευρώ /kwh σε ταχυφορτιστές που αναφέρθηκε, σημαίνει ότι ένα π.χ. ηλεκτρικό Γκολφ φορτίζοντας εκεί 'καίει'  0,16 ευρώ ανά χλμ. (20kwh/100km), όταν το 'ξαδερφάκι' του το πετρελαιοκίνητο Γκόλφ 1,6tdi με 5 λίτρα/100 σε εθνική και με 1,3 το το λίτρο το πετρέλαιο καίει 0,065 (!) ευρώ ανά χλμ. , ήτοι 2,5 φορές λιγότερα από το ηλεκτρικό όταν αυτό έχει χρέωση ταχυφορτιστή. ΝΑΙ ΡΕ, 2,5 φορές κάτω το πετρέλαιο, το οποίο έχει αγοράσει και πολύ φθηνότερα, και πάει και οπουδήποτε. Και είμαστε μόνο την αρχή του έργου, έχει και πιο ζόρικες σκηνές στη συνέχεια!  Και χωρίς να περιμένει να φορτίσει μέσα στο λιοπύρι, ή στο αγιάζι, ή στο ψοφόκρυο ή στην ουρά τον καθένα πριν από αυτόν.

                        Όποιος δεν είδε ΟΎΤΕ ΤΩΡΑ  την άλλη πλευρά των ταχυφορτιστών και γενικότερα τη φάκα των ηλεκτρικών που περιμένουν να φορτίσουν από φορτιστές δ.χ.  που θα στηθούν στις ιδιωτικές (πλέον) εθνικές οδούς, να πάει να δει οφθαλμίατρο, έχουμε έναν και εδώ μέσα αν θυμάμαι καλά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • piliourits
                          piliourits last edited by

                          Μη γράφετε τέτοια ταξικά εναντίον της μπαταριοκίνησης, σαν τον dstou, ψηφιακός κομμουνιστής θα καταντήσει, που κάθεται και μετράει Kwh και φορτιστές, αντί να σταυρώσει τα χέρια πίσω απ την πλάτη και να κοιτάζει έξω απ το παράθυρο οραματιζόμενος ένα μέλλον γεμάτο Τέζλα κι ανεμογενητριες σε κάθε γωνιά της Psorokostenas μέσα σε 5, αντε το πολύ 7-8 χρόνια...

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • D
                            dublin @piliourits last edited by

                            Μη γράφετε τέτοια ταξικά εναντίον της μπαταριοκίνησης, σαν τον dstou, ψηφιακός κομμουνιστής θα καταντήσει, που κάθεται και μετράει Kwh και φορτιστές, αντί να σταυρώσει τα χέρια πίσω απ την πλάτη και να κοιτάζει έξω απ το παράθυρο οραματιζόμενος ένα μέλλον γεμάτο Τέζλα κι ανεμογενητριες σε κάθε γωνιά της Psorokostenas μέσα σε 5, αντε το πολύ 7-8 χρόνια...

                            Tι 5;; Το 2025 δεν είχε πει ο άλλος ο φίλος μας εδώ μέσα; 42 μήνες λοιπόν!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Ο Dstou είναι που μετράει τους φορτιστές; Χμμμ, ενώ αναφέρει τους 50άρηδες στη Νορβηγία και αναδεικνύει την πρόοδό τους (και μπράβο τους), εδώ τους κάνει γαργάρα και λέει ότι ΔΕΝ έχουμε καθόλου ταχυφορτιστές. Τη στιγμή που εδώ και ενάμιση χρόνο είναι γεμάτη η διαδρομή μέχρι Πάτρα κι από εκεί μέχρι Γιάννενα, τη στιγμή που το Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει πλέον δύο, τη στιγμή που βλέπουμε να γίνονται τόσα πολλά έργα γύρω μας. Στην παρούσα φάση, υπάρχουν πολλά σημεία όπου οι δημόσιοι φορτιστές είναι πολύ περισσότεροι από τις ανάγκες. Στον Δήμο μου, για παράδειγμα, όπου είναι άδειοι στο 99% τού χρόνου. Δε λέω ότι είναι όλα τέλεια ή ότι αυτό συμβαίνει παντού, αλλά υπάρχει μια μεγάλη εξάπλωση που πριν ένα χρόνο, θα μας φαινόταν αδιανόητη. Αν συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό, θα είναι θαυμάσιο.

                              Από εκεί και πέρα, στα 79 λεπτά τής Ionity υπάρχουν τα 35 τής Tesla. Πού θα κάτσει η μπίλια όταν εξαπλωθούν όλοι αυτοί στην Ελλάδα; Δεν το γνωρίζω. Ίσως παραμείνουν οι 50άρηδες με χαμηλή χρέωση (ας πούμε τη μισή από σήμερα) κι οι ζόρικοι (350άρηδες ας πούμε) να βαράνε στο κεφάλι; Θες Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 140 σταθερά και μόλις 10 λεπτά στάση; Ρίχτου!

                              Θες να τη βγάλεις με ψωμοτύρι; Ορίστε, οι 50άρηδες. Τι θα κάνουμε; Θα τους πετάξουμε;

                              Δε λέω ότι ξέρω τι θα γίνει μελλοντικά αλλά θα μου φαινόταν μια λογική προσέγγιση.

                              ΥΓ. Όχι, δεν έχω πάρει ακόμα τα χρήματα. Κι η πλάκα είναι ότι έχω πουλήσει το ποδήλατο εδώ και τέσσερις μήνες.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • A
                                azmo last edited by

                                Eγω πάντως δεν είπα ότι θα γίνουμε Νορβηγία το 25 αλλά ότι θα υπάρχουν προσιτες επιλογές ηλεκτρικού κοντά στα 20 χιλιάρικα και ένα βασικό δίκτυο φορτιστων. Και ανεξάρτητα από το ποτε θα μπει σε εφαρμογή η κατάργηση της παραγωγής αυτοκίνητων με θερμικό κινητηρα, γιατι να μην προτιμήσεις ηλεκτρικό όταν θα κοστίζει περίπου το ιδιο  η αγορά και θα εχεις σημαντικά πιο οικονομικη μετακινηση και συντήρηση;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Για να καταλάβετε καλύτερα το ΧΑΟΣ που μας χωρίζει με την Νορβηγία :

                                  Electromobility status in Norway  by Erik Figenbaum

                                  6.1Home charging on own propertyNorway is probably one of the countries in Europe with the least challenges with establishing a basic charging infrastructure for BEVs. **75% of all the households in Norway can park a vehicle directly on own land (τα νοικοκυριά με δικό τους πάρκινγκ δεν πρέπει να είναι πάνω από το 30% στα μέρη μας) **

                                  Most BEV owners can and will therefore be able to charge at home on their own property, and as shown in section 5.7, **94% charge at home **and about 80% do it at least three times per week. Most households in Norway rely on electricity for space heating and have sufficient power installed to handle a 2-3 kW BEV charger.

                                  **Workplace charging is utilized on a daily basis by 28% of the BEV owners and a further 10% on a weekly basis ** (χαχαχα, φόρτιση στο πάρκινγκ της δουλειάς στο ελλήνικος)

                                  Φοβερή μελέτη από μία πολύ προηγμένη χώρα, τη Νορβηγία. Κατεβάστε τη. Εστιάζει αρκετά στον παράγοντα home charging.Και δικαίως, ο κοζμάκης, ακόμα και οριζμένοι αφισιονάντος των ηλεκτρικών, δεν έχουν καταλάβει ακόμη τι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΓΓΟΥΡΙ είναι σε μόνιμη βάση, ακόμη και σε προηγμένες χώρες με πολλούς φορτιστές διαθέσιμους, το να ψάχνεις κάθε 3 και λίγο για δημόσιο φορτιστή για να ρουφήξεις ηλεκτρόνια. Μερικοί μερικοί θα πουν το πετρέλαιο πετρελαιάκι. Ότι γράφω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @dstou last edited by

                                    Εστιάζει αρκετά στον παράγοντα home charging.Και δικαίως, ο κοζμάκης, ακόμα και οριζμένοι αφισιονάντος των ηλεκτρικών, δεν έχουν καταλάβει ακόμη τι ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΓΓΟΥΡΙ είναι σε μόνιμη βάση, ακόμη και σε προηγμένες χώρες με πολλούς φορτιστές διαθέσιμους, το να ψάχνεις κάθε 3 και λίγο για δημόσιο φορτιστή για να ρουφήξεις ηλεκτρόνια. Και κάποιοι θα το καταλάβουν μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, όταν θα έχουν αγοράσει ήδη ηλεκτρικό παρασυρμένοι από την μόδα, και θα χάσουν για πάντα τον ύπνο τους. Μερικοί μερικοί θα πουν το πετρέλαιο πετρελαιάκι.

                                    Σίγουρα το θέμα της φόρτισης ειναι αρκετά σημαντικό κ είναι σύνθετος παράγοντας. Σε βρίσκω όμως λίγο υπερβολικό, εχω 1 χρόνο ηλεκτρικό κ δεν έχω μετανιώσει καθόλου, τα προβλήματα της φόρτισης ήταν γνωστα  από την αρχή, έμαθα να ζω με αυτά, ήταν μία συνειδητή αγορά που με εχει δικαιώσει στο 100% (εφόσον είχα γνώση των μειονεκτημάτων). Επίσης, λόγω του ότι έχω χώρο φόρτισης (απλή μπρίζα) στην εργασία μου, κινούμαι αρκετά χιλιόμετρα δωρεάν. Κοινώς να το πω πιο απλά, μην είσαι απόλυτος, υπάρχει κ οι περιπτώσεις (αν κ ναι με παρα πολλές προυποθέσεις οπως σωστά αναφέρεις) όπως εγώ, που από άποψη φιλοσοφίας, εμπειρίας, ικανονοποίησης από τα χαρακτηριστικά αυτοκινήτου καθώς κ κόστους μετακίνησης, δεν θέλουν να δουν ξανά βενζινάδικο....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Σίγουρα υπάρχουν οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Στο δικό μας σύνολο ανθρώπων, την παρέα που συζητάμε, υπάρχει ένας που έχει και χρησιμοποιεί ηλεκτρικό με ικανοποίηση κι ακόμη ένας που αρθρογραφεί σχετικά (συγνώμη αν ξεχνάω κάποιον). Σίγουρα και στη Νορβηγία θα υπάρχουν κάνα δυο που προτιμούν τα ντιζελάκια, σε πείσμα των καιρών. Ίσως και να είναι Έλληνες (τουλάχιστον με ελληνικό διαβατήριο) μετανάστες...

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • bekiaris
                                        bekiaris @piliourits last edited by

                                        υπάρχει ένας που έχει και χρησιμοποιεί ηλεκτρικό με ικανοποίηση κι ακόμη ένας που αρθρογραφεί σχετικά (συγνώμη αν ξεχνάω κάποιον). Σίγουρα και στη Νορβηγία θα υπάρχουν κάνα δυο που προτιμούν τα ντιζελάκια, σε πείσμα των καιρών. Ίσως και να είναι Έλληνες (τουλάχιστον με ελληνικό διαβατήριο) μετανάστες...

                                        Βασικά όμως, αυτό που δεν αναφέρεις, ειναι πόσοι εδώ μέσα έχουν εμπειρία (κ δεν εννοώ test drive) με ηλεκτρικό ώστε να το κρίνουν αντικειμενικά?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • yem
                                          yem last edited by

                                          στο auto triti τα εξηγεί ωραία γιατί είμαστε η ποιο κατάλληλη πόλη για εξηλεκτρισμό :

                                          Η Αθήνα είναι στην πρώτη θέση της λίστας με τις καλύτερες πόλεις σε όλο τον κόσμο για να έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

                                          *Δεν είναι μυστικό πως η μεγάλη πλειοψηφία των εταιρειών κατασκευής αυτοκινήτων έχουν ρίξει το βάρος στην ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και σχεδιάζουν το μέλλον τους μακριά από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης βενζίνης και diesel, ώστε να αποφύγουν τα βαριά πρόστιμα που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τα αυτοκίνητα που παράγουν περισσότερους ρύπους από το επιτρεπόμενο όριο. Στην Ευρώπη, ο τομέας των Μεταφορών είναι υπεύθυνος για το ένα πέμπτο των συνολικών εκπομπών ρύπων, με τα επιβατικά αυτοκίνητα να αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι.

                                          Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μπορεί σύμφωνα με τις περισσότερες έρευνες να είναι πιο «πράσινα» από αυτά που κινούνται με θερμικούς κινητήρες, ωστόσο δεν είναι λίγοι αυτοί που τα αμφισβητούν λόγω της περιορισμένης αυτονομίας που προσφέρουν σε σχέση με τα συμβατικά. Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών επίσης επηρεάζονται έντονα από το περιβάλλον με αποτέλεσμα να μειώνεται η αυτονομία τους, εάν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο ή κινείται υπό μη ευνοϊκές συνθήκες όπως είναι οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Σε έρευνα που έκανε μάλιστα το Ιdaho National Laboratory, ο καιρός μπορεί να επηρεάζει τα επαναφορτιζόμενα με πρίζα αυτοκίνητα έως και 25%.

                                          Η ιστοσελίδα carinsurance.ae που ειδικεύεται στην ασφάλιση αυτοκινήτων πήρε ένα Tesla Model 3 και εξέτασε ποια είναι τα μέρη του κόσμου στα οποία τα ηλεκτρικά μπορούν να λειτουργούν καλύτερα. Το συμπέρασμα ήταν αυτό: Όλα είναι καλύτερα όταν βρίσκονται σε χώρες με υψηλές θερμοκρασίες.

                                          Στην πρώτη θέση της κατάταξης βρέθηκαν τρεις πόλεις: η Αθήνα, το Λος Αντζελες και το Σίδνεϋ. Για την Αθήνα μάλιστα οι ειδικοί ανέφεραν πως έχει εντυπωσιακή μέση θερμοκρασία 17,5 βαθμών Κελσίου που είναι ιδανική για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενώ τονίζουν πως σε 351 χιλιόμετρα, ο οδηγός μπορεί να φτάσει στα περισσότερη τουριστικά μέρη της χώρας. Οι άλλες δύο πόλεις που μπήκαν στο Τοp 5 ήταν η Λισαβόνα και η Πόλη του Μεξικό.*

                                          Με λίγα λόγια δεν χρειάζεσαι ταχυφορτηστές στις εθνικές αφού η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι η σωστή και οι αποστάσεις κοντινές... απλά τα πράγματα .

                                          https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ereyna-H-Athhna-einai-to-kalytero-meros-gia-na-exeis-hlektriko1_217904.asp

                                          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • piliourits
                                            piliourits @bekiaris last edited by

                                            piliourits wrote:

                                            υπάρχει ένας που έχει και χρησιμοποιεί ηλεκτρικό με ικανοποίηση κι ακόμη ένας που αρθρογραφεί σχετικά (συγνώμη αν ξεχνάω κάποιον). Σίγουρα και στη Νορβηγία θα υπάρχουν κάνα δυο που προτιμούν τα ντιζελάκια, σε πείσμα των καιρών. Ίσως και να είναι Έλληνες (τουλάχιστον με ελληνικό διαβατήριο) μετανάστες...

                                            Βασικά όμως, αυτό που δεν αναφέρεις, ειναι πόσοι εδώ μέσα έχουν εμπειρία (κ δεν εννοώ test drive) με ηλεκτρικό ώστε να το κρίνουν αντικειμενικά?

                                            Αν και το έχω επαναλάβει πολλές φορές, είναι προφανές πως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΑ εκτός απ' την αυτονομία και την πλήρη ανυπαρξία δυνατότητας φόρτισης για πολλούς από εμάς. Όπως και τη σχεδόν διπλάσια στη παρούσα φάση τιμή αγοράς. Δεν αμφισβητώ πόσο καλύτερο είναι ένα ηλεκτροκίνητο, πως είναι στη πράξη ασύμβατο με τις κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες λέω κι εγώ, όπως και άλλοι. Αναφέρθηκε και ο όρος 'ταξικό' πριν, αν και άλλα πράγματα σημαίνει ο ταξικός διαχωρισμός (λίγο αδόκιμος όρος εδώ) προφανέστατα άλλη η δυνατότητα εξηλεκτρισμού για τον πληθυσμό της Δροσιάς στην Αττική, άλλη (πιο δυσχερής) για τον πληθυσμό του Ψυχικού κι άλλη (σχεδόν αδύνατη να συμβεί) για τον πληθυσμό του Κέντρου. Ομοίως, θα υπάρξουν και σε ένα Πηλιορείτικο χωριό 50 σπίτια που είναι δυνατόν να εξηλεκτριστούν ως προς τη φόρτιση, αλλά το πολύ με 20-30Α κατανάλωση (και να μπουν και 10 δημόσιοι φορτιστές χαμηλής κατανάλωσης όπου υπάρχει δημόσιο πάρκινγκ π.χ. Μακρινίτσα, όμως για την πλειοψηφία με δυσκολία μπορεί να φτάσει αμάξι μέχρι τη πόρτα του σπιτιού. Και ούτω καθ εξής για όλη την Επικράτεια...

                                            Κι εφόσον βάζουμε προσωπικές εμπειρίες στη συζήτηση, γνωστό πως είναι η πόλη μου ο Βόλος (Αθήνα-Σαλλονίκη-Πάτρα ο μισός πληθυσμός και μετά Ηράκλειο-Λάρισα-Βόλος οι μεγαλύτερες πόλεις πάνω από 100.000 κατοίκους στις απογραφές, στην πράξη διπλάσιος αριθμός για κάθε νομό), που γνωρίζω ΜΟΝΟ 1 φορτιστή διαθέσιμο στο πάρκινγκ του Domotel στην Παραλία (σχεδόν πάντα τον βλέπω άδειο, μία φορά σε όλα τα χρόνια είδα αμάξι πάνω, αλλά δεν περνάω και κάθε μέρα). Επίσης μέσα στην πόλη, το ποσοστό διαμονής σε πολυκατοικίες 3-4ων ορόφων σε στενούς δρόμους μπορεί να είναι και 90%, άντε ας πούμε πως το 15% αυτών έχουν κάποιες υποτυπώδεις θέσεις στάθμευσης στις πιλοτές που θεωρητικά θα μπορούσαν να δεχθούν κάποιου είδους εξηλεκτρισμό για φόρτιση.

                                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 1029
                                            • 1030
                                            • 173 / 1030
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr