Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 134
    • 135
    • 36 / 135
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    123
    2698
    98358
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dgrgtc @amik last edited by

      @dgrgtc

      Το καλωδιο του φορτιστη χρησιμοποιω και τοτε μου βγαζει το μηνυμα.

      samsung A20e  ειναι το κινητο μου

      Είναι Android 10?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        que2 last edited by

        Φρόντισε το κινητό να είναι ξεκλείδωτο, όταν το συνδέεις με το ηχοσύστημα.Ακόμα δοκίμασε κάποιο άλλο καλώδιο.Πάντως στο συγκεκριμένο infotainment, S8,P9 lite, iPhone 10 και 11, όλα συνδέονται απροβλημάτιστα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol last edited by

          Για ποδηλατα εχεις 3 επιλογες. Ραγες οροφες, βαση που πιανει στο πισω τζαμι και βαση που πιανει σε κοτσαδορο. Μακραν η καλυτερη και ευκολοτερη στην χρηση επιλογη ειναι αυτη του κοτσαδορου, αλλα θα πρεπει να εχεις κοτσαδορο. Μπαινει κοτσαδορος aftermarket και το εχω και εγω στα πλανα μου, αλλα φοβαμαι να βαλω επειδη ειμαι ακομα εντος εγγυησης και δεν θα ηθελα να το χρησιμοποιησουν ως αφορμη για να μην με καλυψουν σε ενδεχομενο προβλημα.

          Αν εχεις μεχρι δυο ποδηλατα παντως, και με ραγες οροφης κανεις μια χαρα τη δουλεια σου. Στα 4 γινεται επισης, αλλα ειναι λιγο πιο ζορικη η τοποθετηση. Αυτο που προσωπικα βαριεμαι ειναι το βαλε βγαλε των βασεων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dublin last edited by

            Η ποιό απλή και λιγότερο κοστοβορα είναι που μπαίνει πίσω και ακουμπάει στο τζαμι και το κάτω μέρος του πορτ μπαγκαζ. Καλό είναι να μην την υπερφορτωνεις (π.χ 2 ενήλικα και 2 μικρά ποδήλατα, ανάλογα και τη βάση) και πρέπει να μπει πολύ καλά ώστε να μην έχει αναπηδησεις ή χαλαρώσεις. Επίσης δένουμε και τις ρόδες.

            Αν το κάνεις 1-2 φορές το μαθαίνεις, τις πρώτες κάνε 1 στοπ στο ενδιάμεσο να ελέγξεις ιμάντες.

            Σκέφτομαι και εγώ κοτσαδορο βεβαια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lap last edited by

              Offtopic

              'Πιο' οχι 'ποιο'.

              Μεχρι και εγώ το ξέρω .....

              Νομιζω στο ξαναείπα και πιο παλιά. Χτυπάει στο μάτι...

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vagkirk last edited by

                Συνεχίζοντας λίγο ακόμη τα περί ποιότητας των τελευταίων VAG δείτε το παρακάτω βίντεο που κάποιος προσπαθεί να κάνει μια σύγκριση ανάμεσα στο Golf 7 και το 8 με κάποιες πολύ εύστοχες διαπιστώσεις περί cost cutting. Επίσης αναφέρεται και στο infotainment το οποίο τελικά είναι πλέον αποδεδειγμένα επικίνδυνο λόγω του μέγεθους απόσπασης της προσοχής που απαιτεί , κατά την άποψη μου deal breaker για την αγορά του αυτοκινήτου! Και χαντακωνει αντίστοιχα Leon και Octavia που το χρησιμοποιούν επίσης ! Ίσως η Skoda να το έχει βελτιώσει λιγάκι στο Octavia.

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • piliourits
                  piliourits @lap last edited by

                  Offtopic

                  'Πιο' οχι 'ποιο'.

                  Μεχρι και εγώ το ξέρω .....

                  Νομιζω στο ξαναείπα και πιο παλιά. Χτυπάει στο μάτι...

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dublin last edited by

                    χαχα! εσύ και η γυναίκα μου @Lap !! you can't teach an old dog new tricks φίλε μου! για κάποιο λόγο μου έχει κολλήσει για πάντα. Επειδή έμεινα κάποια χρόνια έξω, όταν γύρισα γενικά είχα φάει τρελό σκάλωμα με τα Ελληνικά μου, έκανα πολλά χρόνια να επανέλθω!

                    @VAGKIRK σε κάποια reviews γνωστών σάιτ που εκθειάζουν οτιδήποτε VAG μέχρι που λένε κολακευτικά λόγια για την έλλειψη κουμπιών και της εργονομίας! Νομίζω όλοι οι σοβαροί reviewers αναφέρουν τα τεράστια εργονομικά λάθη στα τελευταία VAG, μέχρι και στο ID3.

                    Δεν είναι αστείο, είναι σαν το αυτοκίνητο και το Infotainment system να το έχουν σχεδιάσει 19χρονοι computer-άδες κ όχι μηχανικοί και designers αυτοκινήτων. Πιστεύω θα αλλάξουν σύντομα, γιατί το κράξιμο είναι μεγάλο και μέσα από τον όμιλο, αλλά οι πωλήσεις συνεχίζονται ακάθεκτες!

                    Slider σε αυτοκίνητο; καλά, τι σκέφτονταν;;

                    Πολύ καλό βίντεο, αλλά είμαστε στο 2020, ας μάθει λίγo μοντάζ, θα ήταν 5λεπτο το βίντεο!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • V
                      vagkirk last edited by

                      Ναι όντως δείχνει να μπαίνει από το ένα στο άλλο για να δείξει τις διαφορές , προφανώς δεν έχει εμπειρία είναι πολύ ερασιτεχνικό , γι'αυτό ίσως είναι όμως και ο μοναδικός που λέει τέτοιες αλήθειες. Όλοι οι φτασμένοι reviewers δεν μπορούν να κάνουν κάτι αντίστοιχο λόγω δημοσίων σχέσεων - δεν τους κατηγορώ πρέπει να κρατάνε κάποιες ισορροπίες για να μην έχουν θέμα με τη δουλειά τους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by

                        Ακριβώς βαρέθηκα να το δω όλο λογω απουσίας μονταζ

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dublin last edited by

                          Όλοι οι σοβαροί reviewers αναφέρουν (ήδη ανέφερα πριν μέρες τον Thomas του Autogefuhl) πόσο σοβαρά είναι τα εργονομικά παραπτώματα στο σχεδιασμό, δεν είναι θέμα ομορφιάς ή λειτουργικότητας, sliders/touch buttons και infotainment system που φαντάζει εντυπωσιακό στην έκθεση, αλλά στο δρόμο πρέπει να σταματήσεις για να το χειριστείς.

                          Το μοντάζ σε λίγα χρόνια θα διδάσκεται στα δημοτικά, έτσι όπως εξελίσσεται η κοινωνία μας!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            Το είδα από κοντά, τα slidersει αι εύκολα.....δηλαδή ακόμα και αν παίζει το Ραδιόφωνο μουσική με του περάσεις το δάχτυλο αυξομιωνεις άμεσα τη θερμοκρασία,  νομίζω ήταν πιο δυσξολο για τον ανεμιστήρα.

                            Πάντως μ αρέσει πιο πολύ το πολο. Είναι πιο ωραιο

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              amik last edited by

                              καλησπερα...να ρωτησω κατι, το οτι τα πρωινα,μετα απο την παγωνια, το ρολοι στο composition media, εχει μεινει πισω για καμια 10ρια ωρες, τι μπορει να σημαινει??? μπορει να εχει σχεση μπαταρια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • nickthetrib
                                nickthetrib @amik last edited by

                                καλησπερα...να ρωτησω κατι, το οτι τα πρωινα,μετα απο την παγωνια, το ρολοι στο composition media, εχει μεινει πισω για καμια 10ρια ωρες, τι μπορει να σημαινει??? μπορει να εχει σχεση μπαταρια?

                                Καλημέρα, Δεν είναι σίγουρο.

                                Μετά στρώνει μόνο του? Έχει σύστημα επικοινωνίας μέσω sim? Συνδέεις κινητό με bluetooth, car play, google auto και έρχεται στη σωστή ώρα? Aν ναι, συγχρονίζει με άλλες συσκευές την ώρα και δεν έχεις θέμα. Αν πάλι όχι, καλύτερα να κοιτάξεις την μπαταρία σου.

                                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • V
                                  vastil last edited by

                                  Από λάδι καίει τίποτα το εν λόγω μοτερ των 1.000 κυβικών; Δεν του πίνω το αίμα είμαι καινούργιος. Επίσης σέρβις πότε; Με έπρηξε ο Πωλητης στα 30.000 εγώ σκέφτομαι στα 10000 να πάω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    andya3 last edited by

                                    Δεν έχει ακουστεί να καίει λάδια το 1.000άρι το μοτέρ. Και το φοράνε πολλά μοντέλα του γκρουπ. Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια, η άποψή μου είναι να ακολουθείς την 'παραδοσιακή' μέθοδο, δηλαδή 1 μικρό service το χρόνο και ένα μεγάλο τη διετία. Εδικά αν κυκλοφορείς κυρίως μέσα στην πόλη, αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο. Βέβαια κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά και τεκμηριωμένα ότι αυτή η προσέγγιση είναι η ενδεδειγμένη, αλλά μάλλον σου παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια για τη διατήρηση του αυτοκινήτου σε καλή κατάσταση μακροπρόθεσμα. Τη VW και όλες τις εταιρείες, τους ενδιαφέρει να μην πάθει τίποτα το αυτοκίνητο όσο  είναι στην εγγύηση και να εμφανίσουν χαμηλά κόστη συντήρησης στον αγοραστή . Το θέμα της μακροζωίας του αυτοκινήτου, μάλλον είναι στα χέρια των ιδιοκτητών...

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • D
                                      dublin @andya3 last edited by

                                      Δεν έχει ακουστεί να καίει λάδια το 1.000άρι το μοτέρ. Και το φοράνε πολλά μοντέλα του γκρουπ. Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια, η άποψή μου είναι να ακολουθείς την 'παραδοσιακή' μέθοδο, δηλαδή 1 μικρό service το χρόνο και ένα μεγάλο τη διετία. Εδικά αν κυκλοφορείς κυρίως μέσα στην πόλη, αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο. Βέβαια κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά και τεκμηριωμένα ότι αυτή η προσέγγιση είναι η ενδεδειγμένη, αλλά μάλλον σου παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια για τη διατήρηση του αυτοκινήτου σε καλή κατάσταση μακροπρόθεσμα. Τη VW και όλες τις εταιρείες, τους ενδιαφέρει να μην πάθει τίποτα το αυτοκίνητο όσο  είναι στην εγγύηση και να εμφανίσουν χαμηλά κόστη συντήρησης στον αγοραστή . Το θέμα της μακροζωίας του αυτοκινήτου, μάλλον είναι στα χέρια των ιδιοκτητών...

                                      +1

                                      Ε, ναι, τι 30;!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vastil @andya3 last edited by

                                        Δεν έχει ακουστεί να καίει λάδια το 1.000άρι το μοτέρ. Και το φοράνε πολλά μοντέλα του γκρουπ. Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια, η άποψή μου είναι να ακολουθείς την 'παραδοσιακή' μέθοδο, δηλαδή 1 μικρό service το χρόνο και ένα μεγάλο τη διετία. Εδικά αν κυκλοφορείς κυρίως μέσα στην πόλη, αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο. Βέβαια κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά και τεκμηριωμένα ότι αυτή η προσέγγιση είναι η ενδεδειγμένη, αλλά μάλλον σου παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια για τη διατήρηση του αυτοκινήτου σε καλή κατάσταση μακροπρόθεσμα. Τη VW και όλες τις εταιρείες, τους ενδιαφέρει να μην πάθει τίποτα το αυτοκίνητο όσο  είναι στην εγγύηση και να εμφανίσουν χαμηλά κόστη συντήρησης στον αγοραστή . Το θέμα της μακροζωίας του αυτοκινήτου, μάλλον είναι στα χέρια των ιδιοκτητών...

                                        Επειδή έχω σκοπό να το κρατήσω μια 7ετια σίγουρα το πλάνο είναι κάθε χρόνο 15.000 να αλλάζω λάδια και ότι άλλο χρειάζεται στην αντιπροσωπεία. Πλέον δεν τρέχω μέχρι 100 πάω και το απολαμβάνω.
                                        Έτσι έκανα και με το vw up και μου έβγαλε τίμια μια 9ετια χωρίς να μου βγάλει πρόβλημα πέρα από δίσκους τακάκια.
                                        Στα σέρβις είμαι απόλυτα τυπικός κάθε χρόνο η χιλιόμετρα ότι έρθει πρώτο.
                                        Σε ευχαριστώ πολύ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vastil last edited by

                                          Μετά από 3700 km  και ένα ταξίδι στη Λευκάδα έχω πιο πλήρη εικόνα σχετικά με τον κινητήρα 1.0 tsi. Θεωρώ τα αμορτισέρ του αρκετά μαλακά και ήταν αυτό που ζητούσα καθώς μου θύμιζαν εποχές peugeot 406. Άνετα για ένα ταξίδι ήρεμο. Λογικά σε 1500 κυβικά θα είναι πιο σφιχτά αφού έχει πολύ περισσότερα γκάζια. Συγκριτικά με το troc 1.6 tdi του πατέρα μου όντως το 1.0 έχει μαλακά αμορτισερ.

                                          Δεν έτρεχα διότι πλέον φοβάμαι την ταχύτητα. Πήγαινα με 130km/h και στο ανέβασμα και στο κατέβασμα από Θεσσαλονίκη. Μόνο μελανό σημείο το αυτοκίνητο πάσχει στους πλευρικούς ανέμους το διαπίστωσα κατεβαίνοντας από Μέτσοβο στα τούνελ. Οπότε θέλει προσοχή. Το τούρμπο συνεχίζω να το αφήνω 4 λεπτά να ζεσταθεί και άλλα 4 μετά να κρυώσει και να κάτσουν τα λάδια. Πόσο θα το κάνω αυτό? Όσο χρειαστεί.

                                          Από κατανάλωση δηλώνω εντυπωσιασμένος. Καταναλώνει σχεδόν όσο το vw up! Ροπή απίστευτη καθώς κατάφερα να ανεβώ τις ανηφόρες της Κοζάνης με 6 δίχως να κατεβάσω σχέση. Κάτι το οποίο φάνταζε με όνειρο θερινής νυκτός. Το κλίμα σταθερό στους 23 βαθμούς και νομίζω πως οι μεμβράνες τελικά ήταν σωτήριες για να κρατάει θερμοκρασία το αυτοκίνητο στην καυτή ζέστη του μεσημεριού. Μαζί με το ew@y που έβγαλα και κόλλησα στο παρμπρίζ κατάφερα να κάνω ένα άνετο ταξίδι και να φτάσω πολύ γρήγορα στον προορισμό μου χωρίς να κολλήσω στα διόδια.

                                          H 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            gianniss07 last edited by

                                            Για τους κατόχους του t roc... Ποια η γνώμη σας για το αυτοκίνητο? Advanced 1000αρης,βενζινη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 36 / 135
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr