-
Το καλωδιο του φορτιστη χρησιμοποιω και τοτε μου βγαζει το μηνυμα.
samsung A20e ειναι το κινητο μου
Είναι Android 10?
-
Φρόντισε το κινητό να είναι ξεκλείδωτο, όταν το συνδέεις με το ηχοσύστημα.Ακόμα δοκίμασε κάποιο άλλο καλώδιο.Πάντως στο συγκεκριμένο infotainment, S8,P9 lite, iPhone 10 και 11, όλα συνδέονται απροβλημάτιστα.
-
Για ποδηλατα εχεις 3 επιλογες. Ραγες οροφες, βαση που πιανει στο πισω τζαμι και βαση που πιανει σε κοτσαδορο. Μακραν η καλυτερη και ευκολοτερη στην χρηση επιλογη ειναι αυτη του κοτσαδορου, αλλα θα πρεπει να εχεις κοτσαδορο. Μπαινει κοτσαδορος aftermarket και το εχω και εγω στα πλανα μου, αλλα φοβαμαι να βαλω επειδη ειμαι ακομα εντος εγγυησης και δεν θα ηθελα να το χρησιμοποιησουν ως αφορμη για να μην με καλυψουν σε ενδεχομενο προβλημα.
Αν εχεις μεχρι δυο ποδηλατα παντως, και με ραγες οροφης κανεις μια χαρα τη δουλεια σου. Στα 4 γινεται επισης, αλλα ειναι λιγο πιο ζορικη η τοποθετηση. Αυτο που προσωπικα βαριεμαι ειναι το βαλε βγαλε των βασεων.
-
Η ποιό απλή και λιγότερο κοστοβορα είναι που μπαίνει πίσω και ακουμπάει στο τζαμι και το κάτω μέρος του πορτ μπαγκαζ. Καλό είναι να μην την υπερφορτωνεις (π.χ 2 ενήλικα και 2 μικρά ποδήλατα, ανάλογα και τη βάση) και πρέπει να μπει πολύ καλά ώστε να μην έχει αναπηδησεις ή χαλαρώσεις. Επίσης δένουμε και τις ρόδες.
Αν το κάνεις 1-2 φορές το μαθαίνεις, τις πρώτες κάνε 1 στοπ στο ενδιάμεσο να ελέγξεις ιμάντες.
Σκέφτομαι και εγώ κοτσαδορο βεβαια.
-
Offtopic
'Πιο' οχι 'ποιο'.
Μεχρι και εγώ το ξέρω .....
Νομιζω στο ξαναείπα και πιο παλιά. Χτυπάει στο μάτι...
-
Συνεχίζοντας λίγο ακόμη τα περί ποιότητας των τελευταίων VAG δείτε το παρακάτω βίντεο που κάποιος προσπαθεί να κάνει μια σύγκριση ανάμεσα στο Golf 7 και το 8 με κάποιες πολύ εύστοχες διαπιστώσεις περί cost cutting. Επίσης αναφέρεται και στο infotainment το οποίο τελικά είναι πλέον αποδεδειγμένα επικίνδυνο λόγω του μέγεθους απόσπασης της προσοχής που απαιτεί , κατά την άποψη μου deal breaker για την αγορά του αυτοκινήτου! Και χαντακωνει αντίστοιχα Leon και Octavia που το χρησιμοποιούν επίσης ! Ίσως η Skoda να το έχει βελτιώσει λιγάκι στο Octavia.
-
Offtopic
'Πιο' οχι 'ποιο'.
Μεχρι και εγώ το ξέρω .....
Νομιζω στο ξαναείπα και πιο παλιά. Χτυπάει στο μάτι...
-
χαχα! εσύ και η γυναίκα μου @Lap !! you can't teach an old dog new tricks φίλε μου! για κάποιο λόγο μου έχει κολλήσει για πάντα. Επειδή έμεινα κάποια χρόνια έξω, όταν γύρισα γενικά είχα φάει τρελό σκάλωμα με τα Ελληνικά μου, έκανα πολλά χρόνια να επανέλθω!
@VAGKIRK σε κάποια reviews γνωστών σάιτ που εκθειάζουν οτιδήποτε VAG μέχρι που λένε κολακευτικά λόγια για την έλλειψη κουμπιών και της εργονομίας! Νομίζω όλοι οι σοβαροί reviewers αναφέρουν τα τεράστια εργονομικά λάθη στα τελευταία VAG, μέχρι και στο ID3.
Δεν είναι αστείο, είναι σαν το αυτοκίνητο και το Infotainment system να το έχουν σχεδιάσει 19χρονοι computer-άδες κ όχι μηχανικοί και designers αυτοκινήτων. Πιστεύω θα αλλάξουν σύντομα, γιατί το κράξιμο είναι μεγάλο και μέσα από τον όμιλο, αλλά οι πωλήσεις συνεχίζονται ακάθεκτες!
Slider σε αυτοκίνητο; καλά, τι σκέφτονταν;;
Πολύ καλό βίντεο, αλλά είμαστε στο 2020, ας μάθει λίγo μοντάζ, θα ήταν 5λεπτο το βίντεο!!
-
Ναι όντως δείχνει να μπαίνει από το ένα στο άλλο για να δείξει τις διαφορές , προφανώς δεν έχει εμπειρία είναι πολύ ερασιτεχνικό , γι'αυτό ίσως είναι όμως και ο μοναδικός που λέει τέτοιες αλήθειες. Όλοι οι φτασμένοι reviewers δεν μπορούν να κάνουν κάτι αντίστοιχο λόγω δημοσίων σχέσεων - δεν τους κατηγορώ πρέπει να κρατάνε κάποιες ισορροπίες για να μην έχουν θέμα με τη δουλειά τους.
-
Ακριβώς βαρέθηκα να το δω όλο λογω απουσίας μονταζ
-
Όλοι οι σοβαροί reviewers αναφέρουν (ήδη ανέφερα πριν μέρες τον Thomas του Autogefuhl) πόσο σοβαρά είναι τα εργονομικά παραπτώματα στο σχεδιασμό, δεν είναι θέμα ομορφιάς ή λειτουργικότητας, sliders/touch buttons και infotainment system που φαντάζει εντυπωσιακό στην έκθεση, αλλά στο δρόμο πρέπει να σταματήσεις για να το χειριστείς.
Το μοντάζ σε λίγα χρόνια θα διδάσκεται στα δημοτικά, έτσι όπως εξελίσσεται η κοινωνία μας!
-
Το είδα από κοντά, τα slidersει αι εύκολα.....δηλαδή ακόμα και αν παίζει το Ραδιόφωνο μουσική με του περάσεις το δάχτυλο αυξομιωνεις άμεσα τη θερμοκρασία, νομίζω ήταν πιο δυσξολο για τον ανεμιστήρα.
Πάντως μ αρέσει πιο πολύ το πολο. Είναι πιο ωραιο
-
καλησπερα...να ρωτησω κατι, το οτι τα πρωινα,μετα απο την παγωνια, το ρολοι στο composition media, εχει μεινει πισω για καμια 10ρια ωρες, τι μπορει να σημαινει??? μπορει να εχει σχεση μπαταρια?
-
καλησπερα...να ρωτησω κατι, το οτι τα πρωινα,μετα απο την παγωνια, το ρολοι στο composition media, εχει μεινει πισω για καμια 10ρια ωρες, τι μπορει να σημαινει??? μπορει να εχει σχεση μπαταρια?
Καλημέρα, Δεν είναι σίγουρο.
Μετά στρώνει μόνο του? Έχει σύστημα επικοινωνίας μέσω sim? Συνδέεις κινητό με bluetooth, car play, google auto και έρχεται στη σωστή ώρα? Aν ναι, συγχρονίζει με άλλες συσκευές την ώρα και δεν έχεις θέμα. Αν πάλι όχι, καλύτερα να κοιτάξεις την μπαταρία σου.
-
Από λάδι καίει τίποτα το εν λόγω μοτερ των 1.000 κυβικών; Δεν του πίνω το αίμα είμαι καινούργιος. Επίσης σέρβις πότε; Με έπρηξε ο Πωλητης στα 30.000 εγώ σκέφτομαι στα 10000 να πάω.
-
Δεν έχει ακουστεί να καίει λάδια το 1.000άρι το μοτέρ. Και το φοράνε πολλά μοντέλα του γκρουπ. Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια, η άποψή μου είναι να ακολουθείς την 'παραδοσιακή' μέθοδο, δηλαδή 1 μικρό service το χρόνο και ένα μεγάλο τη διετία. Εδικά αν κυκλοφορείς κυρίως μέσα στην πόλη, αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο. Βέβαια κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά και τεκμηριωμένα ότι αυτή η προσέγγιση είναι η ενδεδειγμένη, αλλά μάλλον σου παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια για τη διατήρηση του αυτοκινήτου σε καλή κατάσταση μακροπρόθεσμα. Τη VW και όλες τις εταιρείες, τους ενδιαφέρει να μην πάθει τίποτα το αυτοκίνητο όσο είναι στην εγγύηση και να εμφανίσουν χαμηλά κόστη συντήρησης στον αγοραστή . Το θέμα της μακροζωίας του αυτοκινήτου, μάλλον είναι στα χέρια των ιδιοκτητών...
-
Δεν έχει ακουστεί να καίει λάδια το 1.000άρι το μοτέρ. Και το φοράνε πολλά μοντέλα του γκρουπ. Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια, η άποψή μου είναι να ακολουθείς την 'παραδοσιακή' μέθοδο, δηλαδή 1 μικρό service το χρόνο και ένα μεγάλο τη διετία. Εδικά αν κυκλοφορείς κυρίως μέσα στην πόλη, αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο. Βέβαια κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά και τεκμηριωμένα ότι αυτή η προσέγγιση είναι η ενδεδειγμένη, αλλά μάλλον σου παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια για τη διατήρηση του αυτοκινήτου σε καλή κατάσταση μακροπρόθεσμα. Τη VW και όλες τις εταιρείες, τους ενδιαφέρει να μην πάθει τίποτα το αυτοκίνητο όσο είναι στην εγγύηση και να εμφανίσουν χαμηλά κόστη συντήρησης στον αγοραστή . Το θέμα της μακροζωίας του αυτοκινήτου, μάλλον είναι στα χέρια των ιδιοκτητών...
+1
Ε, ναι, τι 30;!
-
Δεν έχει ακουστεί να καίει λάδια το 1.000άρι το μοτέρ. Και το φοράνε πολλά μοντέλα του γκρουπ. Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια, η άποψή μου είναι να ακολουθείς την 'παραδοσιακή' μέθοδο, δηλαδή 1 μικρό service το χρόνο και ένα μεγάλο τη διετία. Εδικά αν κυκλοφορείς κυρίως μέσα στην πόλη, αλλαγή λαδιών κάθε χρόνο. Βέβαια κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά και τεκμηριωμένα ότι αυτή η προσέγγιση είναι η ενδεδειγμένη, αλλά μάλλον σου παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια για τη διατήρηση του αυτοκινήτου σε καλή κατάσταση μακροπρόθεσμα. Τη VW και όλες τις εταιρείες, τους ενδιαφέρει να μην πάθει τίποτα το αυτοκίνητο όσο είναι στην εγγύηση και να εμφανίσουν χαμηλά κόστη συντήρησης στον αγοραστή . Το θέμα της μακροζωίας του αυτοκινήτου, μάλλον είναι στα χέρια των ιδιοκτητών...
Επειδή έχω σκοπό να το κρατήσω μια 7ετια σίγουρα το πλάνο είναι κάθε χρόνο 15.000 να αλλάζω λάδια και ότι άλλο χρειάζεται στην αντιπροσωπεία. Πλέον δεν τρέχω μέχρι 100 πάω και το απολαμβάνω.
Έτσι έκανα και με το vw up και μου έβγαλε τίμια μια 9ετια χωρίς να μου βγάλει πρόβλημα πέρα από δίσκους τακάκια.
Στα σέρβις είμαι απόλυτα τυπικός κάθε χρόνο η χιλιόμετρα ότι έρθει πρώτο.
Σε ευχαριστώ πολύ. -
Μετά από 3700 km και ένα ταξίδι στη Λευκάδα έχω πιο πλήρη εικόνα σχετικά με τον κινητήρα 1.0 tsi. Θεωρώ τα αμορτισέρ του αρκετά μαλακά και ήταν αυτό που ζητούσα καθώς μου θύμιζαν εποχές peugeot 406. Άνετα για ένα ταξίδι ήρεμο. Λογικά σε 1500 κυβικά θα είναι πιο σφιχτά αφού έχει πολύ περισσότερα γκάζια. Συγκριτικά με το troc 1.6 tdi του πατέρα μου όντως το 1.0 έχει μαλακά αμορτισερ.
Δεν έτρεχα διότι πλέον φοβάμαι την ταχύτητα. Πήγαινα με 130km/h και στο ανέβασμα και στο κατέβασμα από Θεσσαλονίκη. Μόνο μελανό σημείο το αυτοκίνητο πάσχει στους πλευρικούς ανέμους το διαπίστωσα κατεβαίνοντας από Μέτσοβο στα τούνελ. Οπότε θέλει προσοχή. Το τούρμπο συνεχίζω να το αφήνω 4 λεπτά να ζεσταθεί και άλλα 4 μετά να κρυώσει και να κάτσουν τα λάδια. Πόσο θα το κάνω αυτό? Όσο χρειαστεί.
Από κατανάλωση δηλώνω εντυπωσιασμένος. Καταναλώνει σχεδόν όσο το vw up! Ροπή απίστευτη καθώς κατάφερα να ανεβώ τις ανηφόρες της Κοζάνης με 6 δίχως να κατεβάσω σχέση. Κάτι το οποίο φάνταζε με όνειρο θερινής νυκτός. Το κλίμα σταθερό στους 23 βαθμούς και νομίζω πως οι μεμβράνες τελικά ήταν σωτήριες για να κρατάει θερμοκρασία το αυτοκίνητο στην καυτή ζέστη του μεσημεριού. Μαζί με το ew@y που έβγαλα και κόλλησα στο παρμπρίζ κατάφερα να κάνω ένα άνετο ταξίδι και να φτάσω πολύ γρήγορα στον προορισμό μου χωρίς να κολλήσω στα διόδια.
-
Για τους κατόχους του t roc... Ποια η γνώμη σας για το αυτοκίνητο? Advanced 1000αρης,βενζινη.
VW T-Roc