-
Καλημέρα στο φόρουμ!
Θέλω τη βοήθεια σας για επιλογή μεσαίας κατηγορίας αυτοκινήτου με αυτόματο κιβώτιο για τη σύζυγο. Είναι νέα οδηγός κι οι συγκεκριμένες προδιαγραφές έχουν να κάνουν σχέση με την ασφάλεια: μεσαίο αυτοκίνητο για καλύτερη παθητική ασφάλεια σε τρακάρισμα και αυτόματο κιβώτιο για να απλοποιηθεί σημαντικά η οδήγηση.
Συνεπώς προέχει η ευκολία χρήσης κι η αξιοπιστία του κιβωτίου και φυσικά το κοστος καθώς το αμάξι θα χρησιμοποιηθεί σε πόλη και χωρίς ιδιαίτερες οδηγίκες απαιτήσεις, όπως πχ ανεβοκατεβασματα βουνών, σπορ οδήγηση κτλ.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
-
Καλημέρα στο φόρουμ!
Θέλω τη βοήθεια σας για επιλογή μεσαίας κατηγορίας αυτοκινήτου με αυτόματο κιβώτιο για τη σύζυγο. Είναι νέα οδηγός κι οι συγκεκριμένες προδιαγραφές έχουν να κάνουν σχέση με την ασφάλεια: μεσαίο αυτοκίνητο για καλύτερη παθητική ασφάλεια σε τρακάρισμα και αυτόματο κιβώτιο για να απλοποιηθεί σημαντικά η οδήγηση.
Συνεπώς προέχει η ευκολία χρήσης κι η αξιοπιστία του κιβωτίου και φυσικά το κοστος καθώς το αμάξι θα χρησιμοποιηθεί σε πόλη και χωρίς ιδιαίτερες οδηγίκες απαιτήσεις, όπως πχ ανεβοκατεβασματα βουνών, σπορ οδήγηση κτλ.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
-
Δεν μας λες ομως πόσα χρήματα θες να δώσεις και εαν κοιτάς μεταχειρισμένο ή καινούργιο. Παντως σαφως για χρήση πόλης η καλύτερη λύση σε αξιοπιστία και οικονομία ειναι υβριδικό τογιότα.
-
Δεν μας λες ομως πόσα χρήματα θες να δώσεις και εαν κοιτάς μεταχειρισμένο ή καινούργιο. Παντως σαφως για χρήση πόλης η καλύτερη λύση σε αξιοπιστία και οικονομία ειναι υβριδικό τογιότα.
Σκέφτομαι για καινούργιο αυτοκίνητο, κάτω από 20,000 κι όχι υβριδικό. Έπεσα πάνω στον Scotty Kilmer στο youtube που έλεγε λίγο-πολύ ότι τα καλύτερα κιβώτια τα φτιάχνει η Aisin (50% ιδιοκτησίας Toyota), για όποιους θέλουν να κρατήσουν το αμάξι για κάποια χρόνια κι όχι ν αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια. Οπότε θα ήθελα και τη γνώμη των φίλων των 4τροχων γιατί κακά τα ψέματα, όλα μου τα αυτοκίνητα τα έχω πάρει από συστάσεις φίλων εδώ μέσα και δεν το μετάνιωσα!
-
Σκέφτομαι για καινούργιο αυτοκίνητο, κάτω από 20,000 κι όχι υβριδικό. Έπεσα πάνω στον Scotty Kilmer στο youtube που έλεγε λίγο-πολύ ότι τα καλύτερα κιβώτια τα φτιάχνει η Aisin (50% ιδιοκτησίας Toyota), για όποιους θέλουν να κρατήσουν το αμάξι για κάποια χρόνια κι όχι ν αλλάζουν κάθε 2-3 χρόνια. Οπότε θα ήθελα και τη γνώμη των φίλων των 4τροχων γιατί κακά τα ψέματα, όλα μου τα αυτοκίνητα τα έχω πάρει από συστάσεις φίλων εδώ μέσα και δεν το μετάνιωσα!
-
Θα συμφωνήσω για τα Aisin (και γενικά για κιβώτιο πλανητικό με μετατροπέα ροπής), ειδικά εαν το θές για κίνηση μέσα στην πόλη.
-
Δεν ξέρω γιατί δεν θες υβριδικό, αλλά ειναι ό,τι καλύτερο μπορείς να πάρεις για κίνηση μέσα στην πόλη. Άσπαστο και υπερ-οικονομικό. Ξανασκέψου το!
-
Εαν επιμένεις σε μη υβριδικό, ουσιαστικά μια επιλογή έχεις: PSA (Stelantis τώρα) και να διαλέξεις μεταξύ των 3 μικρών αυτοκινήτων που έχει. Peugeot 208, Ople Corsa & Citrone C3. Προσωπικά θα αγόραζα το C3 (γιατί μου αρέσει και είναι σε καλή τιμή), αλλά ουσιαστικά είναι σχεδόν τα ίδια. Ίδιος κινητήρας, κιβώτιο Aisin 8αρι ή 6αρι κλπ. Μεταξύ 208 & Corsa (που είναι το ίδιοα ακριβώς αυτοκίνητο), θα έπαιρνα το Corsa, καθαρά για οικονομικό λόγο, αν και το 208 είναι πιο όμορφο.
-
Outsider είναι και το Suzuki Swift με αυτόματο CVT, αλλά πολύ ομαλό, αξιόπιστο και ιδανικό για πόλη.
-
Με τα κριτήρια που θέτεις, δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο άλλο αυτοκίνητο.
-
-
Το C3 ΔΕΝ φοράει το 8αρι με μετατροπέα ροπής, αλλα την προηγούμενη γενια η οποια είναι 6αρι ρομποτιζέ.
Να το αποφύγεις.
-
Το C3 ΔΕΝ φοράει το 8αρι με μετατροπέα ροπής, αλλα την προηγούμενη γενια η οποια είναι 6αρι ρομποτιζέ.
Να το αποφύγεις.
Είσαι σίγουρος γι αυτό που γράφεις;
Το ΕΑΤ6 δεν είναι 'ρομποτιζέ' είναι το 6τάχυτο Aisin με μετατροπέα ροπής. Εαν γράφει ΕΑΤ6 δεν είναι ρομποτιζέ.
-
Το C3 φοράει το παλιότερο 6αρι που δεν έχουν ακουστεί προβλήματα και κυκλοφορεί πολλά χρόνια. Το νέο EAT8 είναι ένα εξελικτικό βήμα μπροστά και το έχουν με την καινούργια πλατφόρμα 208/Corsa. Aisin και τα 2 φυσικά.
-
Το C3 ΔΕΝ φοράει το 8αρι με μετατροπέα ροπής, αλλα την προηγούμενη γενια η οποια είναι 6αρι ρομποτιζέ.
ΔΕΝ ισχύει αυτό, εκτός εαν μιλάς για την προηγούμενη γενιά του C3 (μοντέλο μέχρι και το 2016). To C3 που κυκλοφορεί τώρα (3η γενιά) φοράει 6αρι παλνητικό με μετατροπέα της Aisin και τα πιο νέα μοντέλα του γκρούπο φοράνε το ίδιο σε 8αρι.
-
Το C3 φοράει το παλιότερο 6αρι που δεν έχουν ακουστεί προβλήματα και κυκλοφορεί πολλά χρόνια. Το νέο EAT8 είναι ένα εξελικτικό βήμα μπροστά και το έχουν με την καινούργια πλατφόρμα 208/Corsa. Aisin και τα 2 φυσικά.
Το ΕΑΤ8 θεωρείται καλή επιλογή? Επίσης έχει βγάλει καθόλου προβλήματα?
-
Dublin wrote:
Το C3 φοράει το παλιότερο 6αρι που δεν έχουν ακουστεί προβλήματα και κυκλοφορεί πολλά χρόνια. Το νέο EAT8 είναι ένα εξελικτικό βήμα μπροστά και το έχουν με την καινούργια πλατφόρμα 208/Corsa. Aisin και τα 2 φυσικά.
Το ΕΑΤ8 θεωρείται καλή επιλογή? Επίσης έχει βγάλει καθόλου προβλήματα?
Ναι, θεωρείται πολύ καλή και στάνταρντ επιλογή. Δεν έχει ακουστεί κάτι σε θέμα αξιοπιστίας, μάλλον είναι από τα πλεονεκτήματά του.
Θα σου πουν και τα παιδιά που το έχουν ψάξει καλύτερα (και ο Φάνης) όπου το έχω οδηγήσει μου φαίνεται αρκετά καλό.
-
Το ΕΑΤ8 θεωρείται καλή επιλογή? Επίσης έχει βγάλει καθόλου προβλήματα?
Εξαιρετικη επιλογή, από τα καλύτερα αυτόματα που κυκλοφορούν. Για τα προβλήματα κανείς δεν ξέρει, είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα. Προς το παρόν δεν έχει βγάλει κάτι, αλλά είναι φρέσκο στην αγορά. Όμως, εαν κρίνουμε από την αξιοπιστία της Aisin γενικότερα, δεν προβλέπεται να βγάλει κάτι σοβαρό.
-
Ο άνθρωπος βέβαια λέει για μεσαία κατηγορία. Τι εννοεί άραγε; Τα σουπερμινι που του προτείνετε ή τα c hatch. Βέβαια μεσαία κατηγορία παραδοσιακά θυμάμαι να εννοούμε τα λίγο μεγαλύτερα ( c σενταν όπως BMW 3, MB c class κτλ.).
Από την άλλη βέβαια με 20.000 σε καινούργιο αυτόματο δεν ξέρω τι παίρνει εκτός από σουπερμινι.
Φίλε ts, τα ψηλότερα αυτοκίνητα σας ενδιαφέρουν;
-
Ο άνθρωπος βέβαια λέει για μεσαία κατηγορία. Τι εννοεί άραγε; Τα σουπερμινι που του προτείνετε ή τα c hatch. Βέβαια μεσαία κατηγορία παραδοσιακά θυμάμαι να εννοούμε τα λίγο μεγαλύτερα ( c σενταν όπως BMW 3, MB c class κτλ.).
Από την άλλη βέβαια με 20.000 σε καινούργιο αυτόματο δεν ξέρω τι παίρνει εκτός από σουπερμινι.
Φίλε ts, τα ψηλότερα αυτοκίνητα σας ενδιαφέρουν;
Σωστή η παρατήρηση, το σκέφτηκα και εγώ, απλά νομίζω έκανε λάθος διατύπωση κατηγορίας (που ανήκει το Kuga άραγε;!!).
Για πόλη και αυτοκινήτου συζύγου χωρίς τρομερές απαιτήσεις κατ' ευθείαν θα πήγαινα σε κάνα C3 ή 208 που αρέσει πολύ και πουλάει πολύ.
-
Να δώσω κι εγώ ψήφο εμπιστοσύνης για υβριδικά Toyota. Οδήγησε λίγο η σύζυγος την κορολλα, και αυτή με παρόμοια εμπειρία οδήγησης και της φάνηκε παιχνιδάκι. Πολύ πιο ομαλή εκκίνηση και πορεία, και τρομερή όπισθεν ηλεκτρική. Ξανασκέψου το για ένα Yaris!
-
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Θα κοιτάξω κάτι ανάμεσα σε 208, Yaris και Jazz (το είχα παλιότερα με μηχανικό κιβώτιο όμως, πάλι από συσταση φίλων εδω στο φόρουμ και δε νομιζω να υπαρχει καλύτερο του σε χώρους στην κατηγορια του).
-
Ξεκάθαρα yaris hybrid active plus. Για την δουλειά που το θέλετε είναι μονοδρομος. Κάντε τη σωτηρία επιλογη στον εαυτό σας και πάτε σε yaris.
-
Απλά μια σημειολογική παρατήρηση, επειδή γράφτηκε ο όρος 'μεσαίο αυτοκίνητο'. Μεσαία είναι οι Alfa Giulia, BMW 3 Series, Mercedes C Class κλπ.
-
διακρινω καποιες λαικες επιλογες στα 'μεσαια αυτοκινητα'. χαχαχ
-
Για την χρήση που θες (να το δίνουμε στην γυναίκα και piece of mind) δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο.
Hybrid Yaris με κλειστά μάτια ή corolla εαν χρειάζεσαι μεγαλύτερους χώρους.
Ο μόνος λόγος να μην στο συστήσω είναι εαν το αυτοκίνητο ήθελες για εσένα. Σε αυτήν την περίπτωση έμπλεξες καθώς αρέσει πολύ στις γυναίκες η ευκολία και το χάνεις . (Ίδια ευχαρίστηση με το να βάζει πλυντήριο , στεγνωτήριο
Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για οδήγηση στην πόλη