-
Αλλωστε επιβίωσε και με βοήθεια βέβαια στα δύσκολα χρόνια και πλέον αγόρασε την alfa romeo
Ναι, αλλά όχι! Η συγχώνευση είναι 50-50 και ο μεγαλύτερος όμιλος ήταν η FCA.
-
Προσωπικά δεν έχω εμπιστοσύνη στο μέλλον του ομίλου FCA και στην ποιότητα κατασκευής των αυτοκινήτων του / κάποιος φίλος είναι θεμιτό να έχει άλλη άποψη.
Σημειωνω ότι δε μιλάμε για μικρά ποσά αλλά σίγουρα κοντά στις 30.000€ και πάνω, με ο, τι αυτό συνεπάγεται για τις τιμές μεταπωλησης εταιριών με χαμηλή εκτίμηση στην αγορά και μέτρια αξιοπιστία στη χρήση.
Το μέλλον κανείς δεν το γνωρίζεις, αλλά στα περί ποιότητας και αξιοπιστίας κάνεις λάθος. Είναι σαφώς πιο αξιόπιστα από τα αντίστοιχα VAG για παράδειγμα.
-
Σωστά, αλλά αν δεν κάνω λάθος η psa έχει ένα άτυπο πάνω χέρι στο Δ.Σ διοτι έχει ίσα μέλη με την FCA και επίσης τον πρώην ceo της psa ως +1μελος και πλέον νέο ceo του νέου ομίλου
-
https://www.newsauto.gr/news/o-laos-apofasise-to-onoma-tou-neou-crossover-tis-fiat/amp/
Τις Fiat Crysler Alfa Romeo Jeep κλπ. μην τις κλαίτε, εμάς να κλαίτε που δεν μας φέρνουν εδώ τα μοντέλα Ινδίας και Λατινικής Αμερικής, επειδή είμαστε Ευρωπέη...
-
Αυτοκινηταρα.
Αυτη μάλιστα.
Μύθος η 164 ...αλλά χρέπι ήταν, κάπου το '94 είχα μπει σε καπετάνιου 14.000 1,5 έτους, δεν δούλευαν κλιματισμός κεντρικό κλείδωμα και το κουφό μια πίσω πόρτα δεν άνοιγε ούτε από μέσα ούτε από έξω μόνιμα κλειστή ! Ακόμη και μια carina e ήταν πολύ καλλίτερο αυτοκίνητο αλλά δεν το είχε σχεδιάσει ο Πινφαρίνα και δεν είχε 'ψυχή' ... έτσι έλεγαν οι δημοσιογράφοι του 'ειδικού' τύπου ... γιαυτό τώρα η alfa είναι ανύπαρκτη ...
-
Εγώ λέω 'να είναι όμορφο από μέσα, γιατί το απ' έξω το βλέπουν οι άλλοι'.
Αλλά κατά τα άλλα, που χρόνος για τέτοιες βόλτες. Στα 30 με την Ε46 πήγα ημερήσια εκδρομή (δηλαδή οδήγηση) από την Αθήνα στη Βόρεια Εύβοια και πίσω για τα στροφιλίκια. Στα 50 με την F46 δεν πρόκειται να το κάνω. Δεν έχω χρόνο (άσε που δεν στρίβει). Και το γκάζι της, δυο χρόνια μετά το βαρέθηκα, αντέ κανά 0-140 (μια φορά και 0-200) από τα διόδια.
-
-
Lap wrote:
Η λεγομενη 'αισθητική' στους ανθρώπους είναι κάτι πολύ γενικο και διευρυμένο και επηρεάζεται ανα καιρούς και εμπειρίες και σκοπό ακόμα και απο το περιβάλλον γύρω μας. Οπότε το όμορφο είναι κάτι γενικό. Όμορφο ως προς τι. Όμορφο ως suv. Όμορφο ως supercar, ως city car, ως pick up;;
Η χρηστικοτητα βάζει τα όρια στα προιοντα, και μετά έρχεται η αισθητική.
Απλα μη το κάνουμε και εδω Offtopic.
δεν υπάρχει ορισμός σε καθε άνθρωπο είναι διαφορετική η άποψη για την αισθητική. Είναι πολύ ωραίο και φανταστικό να διαφωνούμε σε αυτό και κάτι που εσενα σου φαινεται ομορφο εμενα να μου φαίνεται χαλια ότι και να είναι αυτό.
δικιο έχουμε και οι δύο απλά λιγο περισσοτερο δίκιο έχω εγω
Στα προϊόντα δεν ισχυει ακριβώς αυτό που γράφεις. Η μεγάλη μάζα κοιτα πρώτα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και τη χρηστικοτητα και αμέσως μετά την γενικότερη εικόνα του που μέσα σε αυτό μπαίνει και η αισθητική.
Δηλαδη επιθυμεί ένα suv. Επιλέγει την χρηστικοτητα των suv ως βάση και έπειτα ψάχνει κάτι που να τους καλύπτει και αισθητικά . Δεν επιλέγει suv επειδή απλά είδε ένα όμορφο suv.
Ή αντίστοιχα δεν αγοράζει ένα smart επειδή είδε ένα όμορφο smart. Πρώτα κοίτα την χρηστικοτητα του.
Το γεγονός ότι εσύ λειτουργείς διαφορετικά από την πλατιά μάζα και πρώτα με την εικόνα, δεν σε καθιστά λιγότερο ισάξιο. Απλά διαφορετικό από την μεγάλη μάζα.
-
Εξαρτάται το προιόν. Σε ένα παντελόνι εξόδου κοιτάς πρωτίστως 'αν σου πάει'. Σε ένα παντελόνι εργοταξίου κοιτάς πρωτίστως να κάνει για τη δουλειά. Το ιχ είναι ακόμη περισσότερο πολύπλοκο, έχει πολλές πτυχές η αγορά του, οπότε ο καθείς κοιτάει γι' αυτό που τον βολεύει περισσότερο με βάση το δικό του αξιακό σύστημα που έχει καταρτίσει.
Πάντως και εγώ θέλω να μου αρέσει το αμάξι μου, αλλά σε πεπερασμένα επίπεδα, δεν το βάζω πολύ ψηλά στα θέλω μου, αλλά υπάρχει και αυτό. Και, όπως έγραψε και άλλος, συνήθως λειτουργώ αντίθετα από τη μάζα, πρώτα θέλω να μου αρέσει η καμπίνα του, και μετά το εξωτερικό του.
Υπάχουν και αυτοί που πάντα δίνουν τεράστια σημασία στο απ' έξω, μερικοί μερικοί μόνο σ' αυτό. Τι να κάνουμε, ο καθένας κάνει ότι θέλει τα λεφτά του.
Κάπου είχα βρει τα κριτήρια των αγοραστών στις ΗΠΑ, και δεν μπορώ να το ξαναβρώ να το ποστάρω πάλι. Εκεί, στα πρίμιουμ, η εμφάνιση ήταν το Νο2 μετά το σήμα, με τρίτο τα φιούτσουρς, 4ο τις επιδόσεις, 5ο τις ...εγγυήσεις, 6ο την τιμή και μετά δεν θυμάμαι.
Στα μετάχειρα π.χ. πρώτο κριτήριο ήτο η τιμή με δεύτερο την αξιοπιστία. Και είναι προφανές το γιατί και για τις δύο περιπτώσεις. Μιλάμε πάντα για μέσους όρους και όχι για περιπτωσιολογία.
-
Στα προϊόντα δεν ισχυει ακριβώς αυτό που γράφεις. Η μεγάλη μάζα κοιτα πρώτα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και τη χρηστικοτητα και αμέσως μετά την γενικότερη εικόνα του που μέσα σε αυτό μπαίνει και η αισθητική.
Δηλαδη επιθυμεί ένα suv. Επιλέγει την χρηστικοτητα των suv ως βάση και έπειτα ψάχνει κάτι που να τους καλύπτει και αισθητικά . Δεν επιλέγει suv επειδή απλά είδε ένα όμορφο suv.
Ή αντίστοιχα δεν αγοράζει ένα smart επειδή είδε ένα όμορφο smart. Πρώτα κοίτα την χρηστικοτητα του.
Διαφωνώ και να εξηγήσω:
-
Καταρχάς δεν είναι όλα τα προϊόντα ίδια. Ένα τηγάνι, μια κατσαρόλα ή ένα πλυντήριο το αγοράζουμε πρωτίστως με χρηστικά κριτήρια. Δεν μας ενδιαφέρει να έχει ωραίο design ένα τηγάνι. Αν και ακόμα και εκεί βλέπουμε είδιη οικιακής χρήσης από συγκεκριμένους σχεδιαστές (π.χ. Starck). Ομως ένα ρούχο ή ένα έπιπλο μας ενδιαφέρει να είναι και όμορφο (σύμφωνα με την δικιά μας αισθητική) γιατί προβάλει και τον εαυτό μας. Κανείς δεν θα αγοράσει ένα άσχημο ρούχο επειδή είναι καλό το ύφασμα ή παπούτσια χάλια επειδή είναι ανατομικά. Το ίδιο και έναν καναπέ. Οπότε το κριτήριο χρηστικότητας ή ομορφιάς έχει να κάνει κυρίως με το αγαθό και την χρήση του.
-
Τα SUV πουλάνε κυρίως λόγω σχεδίασης και όχι χρηστικότητας! Εαν ο κόσμος επέλεγε με βάση την χρηστικότητα, θα αγόραζαν SW, τα οποία συνήθως σχεδιαστικά είναι αδιάφορα, οπότε προτιμούν τα SUV (ειδικά το ωραίο φύλλο). Σχεδόν κανείς (γάτος εξαιρείται) δεν αγοράζει SUV επειδή είναι πρακτικό αλλά επειδή είναι όμορφο, της μόδας κλπ. Ο 1ος και κύριος λόγος που πουλάνε τα SUV είναι η εμφάνισή τους, μας αρέσει ή όχι.
-
Για το Σμαρτ το δέχομαι γιατί είναι ένα πολύ ειδικό προϊόν. Και αυτό όμως προσπάθησαν να το κάνουν fashion item με χρώματα, brabus, κλπ. Το λάνσαραν και ως lifetyle.
-
-
Πάντα η χρηστικοτητα ως βασική ανάγκη βάζει τα ορια που θα αναπτυχθεί η αισθητική προσέγγιση του προϊόντος. Πάντα.
Σε προσωπικό επίπεδο δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Δεν πήρα την Giulia αυστηρά και μόνο γιατί η απόσταση της από το έδαφος θα μου έκανε τη ζωή δύσκολη καθημερινά. Σε όλα τα άλλα μου άρεσε περισσότερο από τη Stelvio.
-
Ψηφίζω Λαπ, πιο σωστά τα λέει παραπάνω. Ειδικά τα σουβ/κροσόβερ έχουν σαν πρώτο κριτήριο την πρακτικότητα για την οποία 'θυσιάζουν' λίγο οδηγοκεντρισμό, λίγη 'λουσάτη' εμφάνιση. Κι εξαρτάται πάνω απ' όλα ΠΟΣΟ κοστίζει το κάθε ΠΑΚΕΤΟ προϊόντος με τα υπέρ και τα κατά του. Αλλιώς θα είχαμε όλοι σπόρ κουπέ και κατά προτίμηση Άλφα Ρομέο...
-
Στα ρούχα ο όρος χρηστικοτητα είναι στο αν σου κάνει σε μέγεθος. Δεν θα πάρεις xs σακάκι και ας εχει ωραίο ύφασμα όταν φοράς xl.
Στον καναπέ η χρηστικοτητα έγκειται στο αν για παράδειγμα σε βολεύει σε διάσταση, αν είναι κατάλληλο το μαξιλάρι, αν είναι μικρό ή κοντό το έδρανο. Δεν αγοράζεις καναπέ σύμφωνα με το χρώμα και τα κοψίματα του χωρίς να κάτσεις πάνω του. Πρώτα τον δοκιμάζεις και έπειτα επιλέγεις το καλύτερο δυνατό σε αισθητική σύμφωνα με τα κριτήρια σου.
Στα suv τα αγοραζουν γιατί είναι ψηλά και οικογενειακά . Αυτό τους δίνει την ευχέρεια να μπαινοβγαινουν εύκολα και να καβαλουν πεζοδρομια
Ειδάλλως αν έψαχναν το ωραιο προτιστως θα έψαχναν να αγοράσουν όλοι μεταχειρησμενα brera alfa romeo ή bmw couple κλτ. Δεν το κάνουν διότι έχουν οικογένεια αρα η χρηστικοτητα πρωτίστως τους οδήγησε στα suv και έπειτα μετά την ανάγκη των suv με τα χαρακτηριστικά τους, οντως ψάχνουν και την εμφάνιση τους.
Πάντα η χρηστικοτητα ως βασική ανάγκη βάζει τα ορια που θα αναπτυχθεί η αισθητική προσέγγιση του προϊόντος. Πάντα.
Μετα αναλόγως τον καταναλωτή έρχεται είτε η αισθητική είτε το σήμα ως δευτερεύουσα ανάγκη ή ότι άλλο θέλετε. Αλλωστε για αυτό και οι premium εταιρίες προσφέρουν αυτοκινητα σε διάφορες κατηγορίες. Προσαρμόσουν τα προϊόντα τους στην χρηστικότητα κάθε κατηγορίας και αναγκών.
Φυσικά υπάρχουν και οι καταναλωτές που επιλέγουν μόνο με την εικόνα, είναι όμως η εξαίρεση. Και δεν υπολογίζονται στον σχεδιασμό marketing ως target groups και ιδιαιτερα σε προϊόντα που χαρακτηριζονται από συγκεκριμένες ελαστικότητες ως προς την ζήτηση και κυριως τιμή. Υπάρχουν και προϊόντα επίδειξης πλούτου και επενδυσεων. Αλλα δεν μιλούμε για αυτα. Είναι εξαίρεση και απευθύνονται σε άλλους ανθρώπους.
-
Κοίτα, εγώ θα τους δώσω την ευχέρεια να μπαινοβγαίνουν. Έχω μπει πολλές φορές σε suv και οδηγησει c suv της stellantis πάρα μα πάρα παπάρα πολλές φορες. Οκ όσα λες.... Μέτρια πράγματα οδηγικα. Αλλα αυτο το μπες βγες οντως δεν παίζεται.
Αφου για να καταλάβεις θέλω να σταματήσω στην ακρη του δρόμου και να μπαινοβγαινω στο αυτοκίνητο.
-
σουβ αγοραζει ο αλλος γιατι θελει να νοιωσει περιπετειωδης τυπος οταν παει στη λαϊκη να αγορασει ντοματες. ειναι ενα καποιο ματσο που βγαζουν τα σουβια, οπως το πουμα σε σχεση με το φοκους, που συνειρμικα καλυπτει μια καποια διαφορα αναμεσα στον μπι-μπι-σι του εξχαμστερ και το μικρο σου γαριδακι. τουλαχιστον στην απεναντι.
ειναι αδιανοητο να εχει γεμισει η πολη αψηλα και στο βουνο ερημια, ειναι αδιανοητο να εχει ο αλλος αψηλο και να του κανει γυαλιζμα λεει και περιποιηση....
-
σουβ αγοραζει ο αλλος γιατι θελει να νοιωσει περιπετειωδης τυπος οταν παει στη λαϊκη να αγορασει ντοματες. ειναι ενα καποιο ματσο που βγαζουν τα σουβια, οπως το πουμα σε σχεση με το φοκους, που συνειρμικα καλυπτει μια καποια διαφορα αναμεσα στον μπι-μπι-σι του εξχαμστερ και το μικρο σου γαριδακι. τουλαχιστον στην απεναντι.
ειναι αδιανοητο να εχει γεμισει η πολη αψηλα και στο βουνο ερημια, ειναι αδιανοητο να εχει ο αλλος αψηλο και να του κανει γυαλιζμα λεει και περιποιηση....
Βασικό είναι το λουμπάγκο και η μπάκα, που στο χαμηλό σεντάν/κουπε/γουορμ χατσ, δημιουργούν feedback loop που σπάει κόκαλα. Επίσης το σουβοκροσόβερ θα χει και λίγο πάντινγκ για να μη ξύνουν τα καρότσια το μεταλλικό χρώμα, δεν θα ξύνονται οι μαρσπιεδες στα κράσπεδα, με λίγο σπρώξιμο θα βγαίνει η γιαγιά απ το πισω κάθισμα και θα μπαίνει/βγαίνει το καθισματάκι του παιδιού χωρίς ζετε & αρασέ. Ενώ αν βρεις καλές ντομάτες στη λαϊκή, βάζεις κι ένα καφάσι στο πορτμπαγκάζ... δεν ζούμε όλοι τόσο καυλι@ρικες ζωές να κάνουμε κάμελ τρόφυ με τη κουκ-Λαρα Κροφτ συνοδηγό, ούτε μοιάζει ακόμη τόσο πολύ ο Βόλος με το Μονακό, παρά τις προσπάθειες του Μπέου...
-
https://www.capital.gr/diethni/3551994/dioxi-sti-gallia-kata-peugeot-citroen-gia-apati-me-tous-kinitires-diesel
Μετά τους Γερμανούς έχουμε και Γάλλους πονηρούς! -
Ε ρε lap χαλί που σου έστρωσα....
-
Duuuuubliiiiin. Oh! Duuubliiiiiin!!!!!!
Μήπως θυμάσαι κάποια ποστς πριν λίγο καιρό που προσπαθούσες να μας πείσεις για το αντίθετο όταν είχα ποσταρει πως από τότε είχαν εντοπιστεί και η υπόθεση δεν τελείωσε;
Και πως πέρα από τους Βαγγέλιδες είχαν πιάσει και είχαν δημοσιεύσει ειδικές ερευνητικές ομάδες και άλλους να εχουνν βουτήξει το χέρι στο μελι της παραπλάνησης;
Μα που ειναι αυτά τα ποστς;
Εσυ και ένας ακόμα φανατικός δεν εισασταν;
Αφου σου λέω σχεδόν όλους τους είχαν πιάσει. Αλλα έψαχνες να βρεις δικαιολογίες για την αγαπημένη σου εταιρία!!!! Είδες ο φανατισμος τι κάνει;
-
Πραγματικά!!!
Σέντρα από το κέντρο και δεν βγήκα offside!!!!!
Το πειραζω..... Αφου του αρέσει!!!
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!