-
Κι επειδή τα αυτοκίνητα είναι αναλώσιμα, όπως έχουμε επαναξαναματαπεί, πόσο πάει η μικτή ασφάλεια και τί κεφάλαιο ασφαλίζουν οι ασφαλιστικές; Απλή 'αστική ευθύνη' έχετε στο ηλεκτρικό; Μετά την εγγύηση υπάρχει κάποιο κοστολογιο πιθανών επισκευών;
-
Τα ηλεκτρικά έχουν γράψει πολλά πολλά χιλιόμετρα. Το ότι είναι φρέσκο φρούτο στην Ελλάδα, δε σημαίνει ότι δεν ξέρουμε τι καπνό φουμάρουν. Το λέω αυτό για τις μπαταρίες. Με τα σημερινά δεδομένα, οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού έχουν διάρκεια ζωής όσο το αυτοκίνητο. ΔΕ θα χρειαστούν αντικατάσταση.
-
αλλά οπως κ να το κάνεις το ηλεκτρικό ειναι ανώτερο προιόν από ενα αντιστοιχο θερμικό (εκτός αν κάνεις ταξίδια) για αστική μετακίνηση.
Συμφωνώ 100% κια αυτός είναι ο κύριος λόγος αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου! Όχι η -υποτιθέμενη- οικονομία. Είναι παράδοξο να δίνει κάποιος τόσα λεφτά για να κάνει οικονομία. Κάποιος αγοράζει Rolex γιατί είναι ανώτερο προϊόν από το Casio (και τα 2 την ώρα λένε)...οχι για οικονομία.
-
Γιατί; Ένας ιδιώτης που θα το κρατήσει για 10 χρόνια και 180.000 χλμ, δε θα έχει διαφορά; Δε λέω αν έχει να φορτίζει καθημερινά ή αν θα πρέπει να προγραμματίζει το ταξίδι του και να περιμένει κατά τη διάρκεια της φόρτισης, εδώ μιλάμε καθαρά με οικονομικούς όρους.
Στα εταιρικά, είναι σχεδόν χάρισμα τα ηλεκτρικά.
-
Είδαν ότι δε χρησιμοποιεί κανείς τα car-sharing ηλεκτρικά οχήματα και τώρα το έριξαν στο τσάμπα. Ομολογώ ότι είναι κομματάκι δύσκολο να πιάσει ένα car-sharing στα 3Β. Ίσως κάνας τουρίστας μόνο...
Δωρεάν από το Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης η πρώτη σας βόλτα
*Αγαπητοί Φίλοι,
Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας στην εφαρμογή του πρώτου συστήματος κοινοχρήστων ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης. Μέσω του συστήματος, δίνεται σε όλους η ευκαιρία, να κινούμαστε ελεύθερα και ηλεκτρικά, απολαμβάνοντας μια βόλτα, κάνοντας τις δουλειές μας, ή απλώς βιώνοντας την εμπειρία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Όσοι έχετε ήδη εγγραφεί στο σύστημα, θα δείτε στο υπόλοιπο του λογαριασμού σας πίστωση 9€, ποσό που ισοδυναμεί με 1 ώρα χρήσης για τους περιστασιακούς χρήστες και 1,5 ώρα για του συνδρομητές του συστήματος για να κάνετε εντελώς δωρεάν την πρώτη σας βόλτα.
Για να έχετε πρόσβαση στη πίστωση, το μόνο που έχετε να κάνετε (όσοι δεν το έχετε κάνει ήδη) είναι να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας ανεβάζοντας φωτογραφίες της άδειας οδήγησής και της ταυτότητας σας και να δηλώσετε πιστωτική κάρτα για τυχόν επιπλέον χρεώσεις.
Στη συνέχει είστε έτοιμοι και μένει μόνο να ακολουθήσετε τις σχετικές οδηγίες για το ξεκλείδωμα και τη χρήση του αυτοκινήτου. Απολαύστε τη βόλτα σας και μην ξεχνάτε να ανεβάσετε πολλές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με #vvvecarsharingΑναλυτικές Πληροφορίες για χρεώσεις και όρους χρήσης: vvv.ecarsharing.gr*
-
Τα καθαρίζουν καθόλου; εγώ τώρα και με κωρονοιο σιγά μην έμπαινα σε ένα sharing οχημα....μπλιαχ.
-
Γιατί; Ένας ιδιώτης που θα το κρατήσει για 10 χρόνια και 180.000 χλμ, δε θα έχει διαφορά; Δε λέω αν έχει να φορτίζει καθημερινά ή αν θα πρέπει να προγραμματίζει το ταξίδι του και να περιμένει κατά τη διάρκεια της φόρτισης, εδώ μιλάμε καθαρά με οικονομικούς όρους.
Μπορεί να έχει μπορεί και όχι. Είναι πολυπαραγοντικό και κανείς δεν ξέρει εκ των προτέρων. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει προπληρώσει μεγάλο μέρος του όποιο κέρδους (εαν έχει τελικά). Στα υπόλοιπα ειπαμε, καλύτερο το ηλεκτρικό. Και εγώ εαν είχα τα χρήματα σήμερα ηλεκτρικό (Τέσλα ή Mustang) θα αγόραζα, ούτε που θα κοίταζα θερμικό! Αλλά δεν τα έχω και φυσικά δεν θα το αγόραζα για την οικονομία αλλά για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
-
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει προπληρώσει μεγάλο μέρος του όποιο κέρδους (εαν έχει τελικά). ... Αλλά δεν τα έχω και φυσικά δεν θα το αγόραζα για την οικονομία αλλά για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
ενας παράγοντας όμως που δνε έχει αναφερθεί ειναι κ η εκτίναξη του κόστους ρεύματος τελευταία λόγω ρύπων. Κ δεν φαίνεται αυτό να διορθώνεται. Κοινώς αν δεν το συνδυάσεις με αυτο-παραγωγή φωτοβολταικά (εκτός κουβέντας βέβαια, αλλά μιλάμε για μεγάλα κόστη σε επένδυση) ενδέχεται στο μέλλον λόγω τιμών ρεύματος το όφελος να ειναι μικρότερο οπότε μαζί με τον αστάθμητο παράγοντα της μπαταρίας, να ειναι κ αρκετά πιο ακριβό συνολικά-πέρα από τα οφέλη σαν καλύτερο προίον.
-
Γουσταρωωωω
-
Σήμερα είχα την πρώτη 'επί της ουσίας' συνάντηση με Tesla 'στην έδρα μου' (Παλια ΕΟ Χαλκίδα-Αθηνα). Στην ευθεία του Terra Vibe ανοίγει τέρμα (το βασικό ήταν) και εξαφανίζεται. Μετά στο στροφιλικι άλλη υπόθεση, αλλά ΟΚ, είμαι ειδική περίπτωση. Προφανώς και δεν πέρασα, αλλά...ξαναβρεθηκαμε από εκεί που είχαμε χαθεί. Μετά στο ανηφορικό κομμάτι ειχα ενα τηλεφώνημα και δεν συνεχισαμε.
Η επιτάχυνση είναι τρομερή πραγματικά γιατί είναι ακαριαία και κόβει τα πόδια σε όποιον νομίζει ότι μπορεί να ακολουθήσει. Μπορεί να ξέρεις το δρόμο, να έχεις το στήσιμο, να κάνεις μπουκες αλλά όλα αυτά 8/10 φορές είναι εις μάτην απέναντι στο Tesla (με ένα καλό οδηγό πάντα) αφού θα εκμεταλλεύεται το άμεσο ανάπτυγμα της ισχύος του και θα είναι ξεκούραστος σε σχέση με σένα.
-
...και έρχεται η πράξη να επιβεβαιώσει όσα λέμε οι 'πολέμιοι'. Από την ώρα που μιλάμε για ένα ακριβό σπορ, διόλου τυχαίο το 40% των πωλήσεων να πάει στο 'τα πάντα όλα' model 3.
-
Kαι στα πλαγκ ιν χάιμπριντ η εικόνα είναι ελιτίστικη.
-
Τo νέο Toyota Mirai κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης με ένα γέμισμα των δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου διανύοντας πάνω 1.000 χλμ.. Αφού κατέρριψε το ρεκόρ, το Mirai ανεφοδιάστηκε μέσα σε 5 λεπτά και συνέχισε το ταξίδι.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-ydrogonokinito-toyota-mirai-spaei-to-rekor-aytonomias/
-
-
Τo νέο Toyota Mirai κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης με ένα γέμισμα των δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου διανύοντας πάνω 1.000 χλμ.. Αφού κατέρριψε το ρεκόρ, το Mirai ανεφοδιάστηκε μέσα σε 5 λεπτά και συνέχισε το ταξίδι.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-ydrogonokinito-toyota-mirai-spaei-to-rekor-aytonomias/
ξεχασαν να μας πουν ποσο κοστισε το γεμισμα.
-
Ξέχασαν να μας πουν πού θα ξαναγεμίσει! Στη μία περίπτωση έχεις πρίζες ΠΑΝΤΟΥ και στην άλλη θες τις υπερ-υποδομές.
-
https://www.newsauto.gr/news/poso-kostizi-to-id-4-pou-dorise-i-vw-sto-astinomiko-tmima-astipaleas/
Πολύ ενδιαφέρον αυτό, μάλλον τα περισσότερα Ελληνικά νησιά θα πρέπει να σπονσοραριστουν από κάποιον!
Εκπτώσεις 20.000€ για αγορά ηλεκτρικού! This is something..
-
Τo νέο Toyota Mirai κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης με ένα γέμισμα των δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου διανύοντας πάνω 1.000 χλμ.. Αφού κατέρριψε το ρεκόρ, το Mirai ανεφοδιάστηκε μέσα σε 5 λεπτά και συνέχισε το ταξίδι.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-ydrogonokinito-toyota-mirai-spaei-to-rekor-aytonomias/
Μηδενικές εκπομπές και 1003 χλμ. Ίσως υπάρχει όντως και άλλος δρόμος πέραν των κοστοβόρων και 'βρώμικων' μπαταριών. Όσο για το που θα γεμίζει, όπου θα γέμιζε και ένα ηλεκτρικό πριν από15 χρόνια. Ίδωμεν...
-
piliourits wrote:
Τo νέο Toyota Mirai κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης με ένα γέμισμα των δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου διανύοντας πάνω 1.000 χλμ.. Αφού κατέρριψε το ρεκόρ, το Mirai ανεφοδιάστηκε μέσα σε 5 λεπτά και συνέχισε το ταξίδι.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-ydrogonokinito-toyota-mirai-spaei-to-rekor-aytonomias/
Μηδενικές εκπομπές και 1003 χλμ. Ίσως υπάρχει όντως και άλλος δρόμος πέραν των κοστοβόρων και 'βρώμικων' μπαταριών. Όσο για το που θα γεμίζει, όπου θα γέμιζε και ένα ηλεκτρικό πριν από15 χρόνια. Ίδωμεν...
Μα αυτό ακριβώς. Όλο το δίκτυο πρατηρίων, έστω τα μισά ή ένα τέταρτο από αυτά να μετατραπούν, θα καλύψουν όλες τις ανάγκες για γέμισμα σε 5 λεπτά, όπως γίνεται για πάνω από 100 χρόνια.
Και το ζήτημα είναι πως λύνεται και το πρόβλημα ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ηλεκτρικής ενέργειας που παράγουν οι ΑΠΕ και δεν ρυπαίνει όλο τον πλανήτη η παραγωγή μπαταριών, τεχνολογία 150 ετών.
Κάθε τεχνολογία έχει προβλήματα, κι όταν είχαμε μουλάρια έπρεπε να ταΐζονται, ποτίζονται, πεταλώνονται και παρήγαγαν κοπριές που επιβάρυναν το αστικό περιβάλλον...
-
Εγω φοβάμαι τις δεξαμενές. Για δειτε τα bar τους. Επίσης πότε δεν είχαμε αυτοκινητα με τοσα bar να κυκλοφορούν και να συντηρούνται όπως τα δικά μας toyota που ειναι ερείπια.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης