-
Δεν ξέρω αν θα είναι συμφέρουσα αγορά για ιδιώτη σε σχέση με ένα golf tdi πχ.
Πιστεύω δεν θα είναι.
-
Τα ηλεκτρικά δεν τα αγοράζεις μόνο για την οικονομία αλλά γιατί είναι πολύ ανώτερα προϊόντα. Όμως, ότι δεν κάνεις και οικονομία, από τη στιγμή που φαίνεται από τα νούμερα, δεν το δέχομαι. Μετρημένα κουκιά.
Δεν κάνεις οικονομία, διότι την έχεις προπληρώσει. Αυτό λέω, ναι κάνεις οικονομία αλλά τα χρήματα που κερδίζεις τα έχει προκαταβάλει κατά την αγορά. Άρα τελικά net δεν έχει διαφορά, δεν κάνεις οικονομία επί της ουσίας.
Υπό συνθήκες το παίρνεις κ για οικονομία.
Εγώ πήρα το id3 με τιμή 37.500 με την εταιρική έκπτωση,
Ναι για εταιρικό συμφέρει κάργα! Μιλάω για ιδιώτη καθαρά που θα το αγοράσει. Και εγώ θέλω ηλεκτρικό, αλλά όχι για την οικονομία γιατι δεν κάνω!
Γιατί; Ένας ιδιώτης που θα το κρατήσει για 10 χρόνια και 180.000 χλμ, δε θα έχει διαφορά;
Δεν θα έχει όπως είπα παραπάνω, την οικονομία την έχει προπληρώσει.
-
Κάνει απόσβεση σε 5-6-7 χρόνια. Αν το κρατήσει παραπάνω, κάνει οικονομία. Αν το πουλήσει, θα πιάσει περισσότερα άρα πάλι έχει κέρδος.
-
Κάνει απόσβεση σε 5-6-7 χρόνια. Αν το κρατήσει παραπάνω, κάνει οικονομία. Αν το πουλήσει, θα πιάσει περισσότερα άρα πάλι έχει κέρδος.
Συμφωνούμε, αλλά θεωρητικά. Γιατί πρακτικά δεν έχουμε ιδέα τι μπορεί να βγάλει ένα ηλεκτρικό σε 7 χρόνια ή εαν θα θέλει κάποια ακριβή συντήρηση. ή π.χ εαν στα 10-11 χρόνια θέλει μπαταρία και όλη η οικονομία πάει περιπατο.
-
Συμφωνούμε, αλλά θεωρητικά. Γιατί πρακτικά δεν έχουμε ιδέα τι μπορεί να βγάλει ένα ηλεκτρικό σε 7 χρόνια ή εαν θα θέλει κάποια ακριβή συντήρηση. ή π.χ εαν στα 10-11 χρόνια θέλει μπαταρία και όλη η οικονομία πάει περιπατο.
Φάνη, τα έχουμε πει χιλιάδες φορές, η απόσβεση με την επιδότηση μπορεί να έρθει κ πριν από τα 6 χρόνια, εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που κάνει κάποιος. Η συντήρηση σίγουρα βγαίνει πιο φθηνά, αυτό που αναφέρει όμως με την μπαταρία είναι ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα...κ εδώ κολλάει η τιμή μεταπώλησης, τα χρήματα που θα έχεις γλιτώσει στο ενδιάμεσο (αν αποσβένουν δηλαδή το κόστος της μπαταρίας), καθώς κ το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας σε 10 κ βάλε χρόνια, το οποίο σίγουρα θα ειναι αρκετά μικρότερο από σημερα, αλλά ουδείς μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια. Συνολικά, δέχομαι οτι ειναι μία ριψοκίνδυνη αγορά που με καθαρά οικονομικούς όρους δεν μπορεί να εκτιμηθεί (κ φυσικά εξαρτάται από τα καθημερινά χιλιόμετρα κ υποδομές του καθενός) αλλά οπως κ να το κάνεις το ηλεκτρικό ειναι ανώτερο προιόν από ενα αντιστοιχο θερμικό (εκτός αν κάνεις ταξίδια) για αστική μετακίνηση.
-
Κι επειδή τα αυτοκίνητα είναι αναλώσιμα, όπως έχουμε επαναξαναματαπεί, πόσο πάει η μικτή ασφάλεια και τί κεφάλαιο ασφαλίζουν οι ασφαλιστικές; Απλή 'αστική ευθύνη' έχετε στο ηλεκτρικό; Μετά την εγγύηση υπάρχει κάποιο κοστολογιο πιθανών επισκευών;
-
Τα ηλεκτρικά έχουν γράψει πολλά πολλά χιλιόμετρα. Το ότι είναι φρέσκο φρούτο στην Ελλάδα, δε σημαίνει ότι δεν ξέρουμε τι καπνό φουμάρουν. Το λέω αυτό για τις μπαταρίες. Με τα σημερινά δεδομένα, οι μπαταρίες ενός ηλεκτρικού έχουν διάρκεια ζωής όσο το αυτοκίνητο. ΔΕ θα χρειαστούν αντικατάσταση.
-
αλλά οπως κ να το κάνεις το ηλεκτρικό ειναι ανώτερο προιόν από ενα αντιστοιχο θερμικό (εκτός αν κάνεις ταξίδια) για αστική μετακίνηση.
Συμφωνώ 100% κια αυτός είναι ο κύριος λόγος αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου! Όχι η -υποτιθέμενη- οικονομία. Είναι παράδοξο να δίνει κάποιος τόσα λεφτά για να κάνει οικονομία. Κάποιος αγοράζει Rolex γιατί είναι ανώτερο προϊόν από το Casio (και τα 2 την ώρα λένε)...οχι για οικονομία.
-
Γιατί; Ένας ιδιώτης που θα το κρατήσει για 10 χρόνια και 180.000 χλμ, δε θα έχει διαφορά; Δε λέω αν έχει να φορτίζει καθημερινά ή αν θα πρέπει να προγραμματίζει το ταξίδι του και να περιμένει κατά τη διάρκεια της φόρτισης, εδώ μιλάμε καθαρά με οικονομικούς όρους.
Στα εταιρικά, είναι σχεδόν χάρισμα τα ηλεκτρικά.
-
Είδαν ότι δε χρησιμοποιεί κανείς τα car-sharing ηλεκτρικά οχήματα και τώρα το έριξαν στο τσάμπα. Ομολογώ ότι είναι κομματάκι δύσκολο να πιάσει ένα car-sharing στα 3Β. Ίσως κάνας τουρίστας μόνο...
Δωρεάν από το Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης η πρώτη σας βόλτα
*Αγαπητοί Φίλοι,
Σας ευχαριστούμε για την εγγραφή σας στην εφαρμογή του πρώτου συστήματος κοινοχρήστων ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Δήμου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης. Μέσω του συστήματος, δίνεται σε όλους η ευκαιρία, να κινούμαστε ελεύθερα και ηλεκτρικά, απολαμβάνοντας μια βόλτα, κάνοντας τις δουλειές μας, ή απλώς βιώνοντας την εμπειρία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Όσοι έχετε ήδη εγγραφεί στο σύστημα, θα δείτε στο υπόλοιπο του λογαριασμού σας πίστωση 9€, ποσό που ισοδυναμεί με 1 ώρα χρήσης για τους περιστασιακούς χρήστες και 1,5 ώρα για του συνδρομητές του συστήματος για να κάνετε εντελώς δωρεάν την πρώτη σας βόλτα.
Για να έχετε πρόσβαση στη πίστωση, το μόνο που έχετε να κάνετε (όσοι δεν το έχετε κάνει ήδη) είναι να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας ανεβάζοντας φωτογραφίες της άδειας οδήγησής και της ταυτότητας σας και να δηλώσετε πιστωτική κάρτα για τυχόν επιπλέον χρεώσεις.
Στη συνέχει είστε έτοιμοι και μένει μόνο να ακολουθήσετε τις σχετικές οδηγίες για το ξεκλείδωμα και τη χρήση του αυτοκινήτου. Απολαύστε τη βόλτα σας και μην ξεχνάτε να ανεβάσετε πολλές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με #vvvecarsharingΑναλυτικές Πληροφορίες για χρεώσεις και όρους χρήσης: vvv.ecarsharing.gr*
-
Τα καθαρίζουν καθόλου; εγώ τώρα και με κωρονοιο σιγά μην έμπαινα σε ένα sharing οχημα....μπλιαχ.
-
Γιατί; Ένας ιδιώτης που θα το κρατήσει για 10 χρόνια και 180.000 χλμ, δε θα έχει διαφορά; Δε λέω αν έχει να φορτίζει καθημερινά ή αν θα πρέπει να προγραμματίζει το ταξίδι του και να περιμένει κατά τη διάρκεια της φόρτισης, εδώ μιλάμε καθαρά με οικονομικούς όρους.
Μπορεί να έχει μπορεί και όχι. Είναι πολυπαραγοντικό και κανείς δεν ξέρει εκ των προτέρων. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει προπληρώσει μεγάλο μέρος του όποιο κέρδους (εαν έχει τελικά). Στα υπόλοιπα ειπαμε, καλύτερο το ηλεκτρικό. Και εγώ εαν είχα τα χρήματα σήμερα ηλεκτρικό (Τέσλα ή Mustang) θα αγόραζα, ούτε που θα κοίταζα θερμικό! Αλλά δεν τα έχω και φυσικά δεν θα το αγόραζα για την οικονομία αλλά για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
-
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει προπληρώσει μεγάλο μέρος του όποιο κέρδους (εαν έχει τελικά). ... Αλλά δεν τα έχω και φυσικά δεν θα το αγόραζα για την οικονομία αλλά για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος.
ενας παράγοντας όμως που δνε έχει αναφερθεί ειναι κ η εκτίναξη του κόστους ρεύματος τελευταία λόγω ρύπων. Κ δεν φαίνεται αυτό να διορθώνεται. Κοινώς αν δεν το συνδυάσεις με αυτο-παραγωγή φωτοβολταικά (εκτός κουβέντας βέβαια, αλλά μιλάμε για μεγάλα κόστη σε επένδυση) ενδέχεται στο μέλλον λόγω τιμών ρεύματος το όφελος να ειναι μικρότερο οπότε μαζί με τον αστάθμητο παράγοντα της μπαταρίας, να ειναι κ αρκετά πιο ακριβό συνολικά-πέρα από τα οφέλη σαν καλύτερο προίον.
-
Γουσταρωωωω
-
Kαι στα πλαγκ ιν χάιμπριντ η εικόνα είναι ελιτίστικη.
-
Τo νέο Toyota Mirai κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης με ένα γέμισμα των δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου διανύοντας πάνω 1.000 χλμ.. Αφού κατέρριψε το ρεκόρ, το Mirai ανεφοδιάστηκε μέσα σε 5 λεπτά και συνέχισε το ταξίδι.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-ydrogonokinito-toyota-mirai-spaei-to-rekor-aytonomias/
-
-
Τo νέο Toyota Mirai κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης με ένα γέμισμα των δεξαμενών αποθήκευσης του υδρογόνου διανύοντας πάνω 1.000 χλμ.. Αφού κατέρριψε το ρεκόρ, το Mirai ανεφοδιάστηκε μέσα σε 5 λεπτά και συνέχισε το ταξίδι.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-ydrogonokinito-toyota-mirai-spaei-to-rekor-aytonomias/
ξεχασαν να μας πουν ποσο κοστισε το γεμισμα.
-
Ξέχασαν να μας πουν πού θα ξαναγεμίσει! Στη μία περίπτωση έχεις πρίζες ΠΑΝΤΟΥ και στην άλλη θες τις υπερ-υποδομές.
-
https://www.newsauto.gr/news/poso-kostizi-to-id-4-pou-dorise-i-vw-sto-astinomiko-tmima-astipaleas/
Πολύ ενδιαφέρον αυτό, μάλλον τα περισσότερα Ελληνικά νησιά θα πρέπει να σπονσοραριστουν από κάποιον!
Εκπτώσεις 20.000€ για αγορά ηλεκτρικού! This is something..
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης