Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 159
    • 160
    • 161
    • 162
    • 163
    • 1049
    • 1050
    • 161 / 1050
    Περί αυτοκίνησης
    172
    20993
    685779
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      16 χιλιάρικα θα λάβουν, δεν είναι οικονομία αυτή; Φαντάσου κιόλας να αφορά μοντέλα που έχουν δωρεάν ταχυφόρτιση εφ' όρου ζωής...

      Χωρίς πλάκα, πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι οι αγοραστές Tesla θα κινούνταν για κάτι ήδη ακριβό. Όχι για Corsa πετρέλαιο. Ο γείτονάς μου αγοράζει μια λιμουζίνα των 60 χιλιάδων κάθε δέκα χρόνια. Οι δύο προηγούμενες ήταν E-class 1.8. Τώρα, με τα ίδια χρήματα, βρέθηκε από τα 163-184 άλογα στα 500. Από το 8' 0-100 στα 3,2'. Από έναν συμβατικό εξοπλισμό στα απίστευτα gadgets του Model 3. Από τα 15+ ευρώ στα 100 στα λιγότερα από 2. Από τα 300 ευρώ τέλη κυκλοφορίας στα 0. Δε θα αγόραζε ποτέ μεταχειρισμένο 12 ετών για να του βάλει υγραέριο, όπως έκανα εγώ.

      Από εκεί και πέρα, βλέποντας παράλογες τιμές στα θερμικά, (3008 1.2 αυτόματο με 130 ίππους στα 35 χιλιάρικα), ένα Tesla στα 41 χιλιάρικα έχει και οικονομικό όφελος σε βάθος χρόνου.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 16
      • P
        panormus772 last edited by

        Παραμένοντας στο θέμα της -light- ηλεκτροκίνησης

        @dimsabas, πήρες τελικά τη ρημάδα την επιδότηση από το ηλεκτρ. ποδήλατο; Εγώ ακόμη περιμένω...

        Υ.Γ. 8 μήνες πριν η αγορά, 6μησι μήνες πριν η 1η έγκριση και 2μησι μήνες μετά την τελική έγκριση.Κι όλα αυτά για λιγότερο από 800 ευρώ... Και μετά περιμένουν να δώσει ο άλλος χρήματα μπροστά 5-6000 επιπλέον, όχι για Tesla, αλλά για ένα π.χ. e208, e-corsa, eC4 (όπου στα 25-35.000 τα 5-6000 χιλιάρικα είναι ένα σημαντικό ποσό). Αν αυτό είναι κίνητρο,τότε χ@σ@ μέσα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 11
        • D
          dimsabas last edited by

          Όχι, την περιμένω ακόμα. Την πήρε όμως κολλητός, που είχε κάνει αίτηση 2,5 μήνες πριν από μένα. Οπότε η ελπίδα συνεχίζει να υπάρχει.

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • piliourits
            piliourits last edited by

            Επιτέλους συμφωνήσαμε πως το Τεσλα (και τα υπόλοιπα αντίστοιχα ηλεκτρικά τώρα που μιλάμε) είναι για να κάνουν οικονομία αυτοί που αγοράζουν αυτοκίνητα των 60 χιλιάδων ευρώ. Όχι αυτοί που αγοράζουν μεταχειρισμένο ή καινούριο των 20 χιλιάδων με χρηματοδότηση και ζουν σε διαμέρισμα, ενίοτε και στο νοίκι.

            Για οικονομικό Road trip στας ευρωπας είναι ταμάμ. Και θα έχει και πιο πολύ σασπένς απ το να πας με το Όριεντ Εξπρές και τον Ηρακλή συνεπιβάτη...

            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 12
            • D
              dimsabas last edited by

              Όχι, μόνος σου συμφώνησες. Εγώ έγραψα ότι το Tesla των 41 χιλιάδων βγαίνει φθηνότερο από το 3008 των 35. Όπως φθηνότερο βγαίνει το ID.3 των 25 χιλιάδων από το Kia Rio 1.0 auto των 18 (19 στην έκδοση GT) χιλιάδων. Επίσης, ότι το Tesla δε θα κάνει οικονομία σε σχέση με καινούριο Corsa πετρέλαιο και 12ετίας με υγραέριο.

              Εσύ γενίκευσες, εγώ στηρίζομαι σε σαφή νούμερα.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • D
                dimsabas last edited by

                Κανένα σασπένς δεν έχει το roadtrip στην Ευρώπη, εκτός κι αν εννοείς Κόσοβο, Αλβανία και Μαυροβούνιο. Αν εννοείς Αυστρία, Γερμανία, Ολλανδία, είναι όσο ξένοιαστο είναι και με βενζίνη, απλώς πιο χρονοβόρο. Δες τον χάρτη με τους ταχυφορτιστές της Tesla και μη δημιουργείς εντυπώσεις.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • piliourits
                  piliourits @dimsabas last edited by

                  Όχι, μόνος σου συμφώνησες. Εγώ έγραψα ότι το Tesla των 41 χιλιάδων βγαίνει φθηνότερο από το 3008 των 35. Όπως φθηνότερο βγαίνει το ID.3 των 25 χιλιάδων από το Kia Rio 1.0 auto των 18 (19 στην έκδοση GT) χιλιάδων. Επίσης, ότι το Tesla δε θα κάνει οικονομία σε σχέση με καινούριο Corsa πετρέλαιο και 12ετίας με υγραέριο.

                  Εσύ γενίκευσες, εγώ στηρίζομαι σε σαφή νούμερα.

                  Εγώ μπήκα να πω καλημέρα και να μην νομίζεις πως δεν γουστάρω τα ηλεκτρικά ή έχω κάτι μαζί σου όταν γράφω λίγο πιο γλαφυρά. Τα ηλεκτροκίνητα επανεφευρίσκουν το 'αυτοκίνητο'. Αλλά ακόμη δεν έχουν καμία σχέση, ούτε με την οικονομία μετακίνησης ούτε με την οικολογία.

                  Βλέπω όμως πως 'πέρασες στην αντεπίθεση' με 'απτά γεγονότα' όπως ένας άλλος γνωστός μου... έψαξες δηλαδή τους τιμοκαταλόγους για άκυρες περιπτώσεις τιμολόγησης συμβατικών που ζήτημα είναι να χουν πουληθει κανα δυο, για να συγκρίνεις με προϊόντα πολυτελείας όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

                  Τα 12-14-15 χιλιάρικα που αγοράζει όλος ο κόσμος τα μικρά, τα 22 των Κορολα κλπ. δεν υπάρχουν...

                  Εγώ τα γουστάρω τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως τεχνολογικά επιτεύγματα περισσότερο απ όσους τα βλέπετε ως lifestyle & Californication, το ότι παραμένουν προϊόντα πολυτελείας και αδύνατο να χρησιμοποιεί ο μεσος Έλλην είναι το απτό γεγονός.

                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • C
                    civil357 last edited by

                    Στο βασίλειο του diesel , τα roadtrip , δε χωράει πάντως κανένα ηλεκτροκίνητο ακόμα, όσο και αν είναι εφικτό το ταξίδι με αυτό , όπως  σωστά μας αποδεικνύεις. Επιμένω λίγο ότι το θέμα είναι ηλεκτροκίνηση και οχι μόνο tesloκίνηση και κάποιος ο οποίος κατάφερε να αγοράσει c3 aircross diesel, θα φτάσει, ατσαλάκωτος,  πιθανόν με μία μόνο στάση πετρελαίου με τη μηχανή να γυρνάει γύρω στις 2.000 στροφές χωρίς να αγχώνεται για το που θα βρει ταχυφορτιστή, για το αν τον φτάνει το 'ζουμί' να κάνει μια παράκαμψη για να δεί ένα αξιοθέατο γιατί κάτι του 'γυάλισε' στιγμιαία (αυτή η φαντασίωση ότι θα καταφέρεις να δεις τα πάντα στο ταξίδι είναι και η ουσία του roadtrip, αλλιώς πάρε αεροπλάνο καλύτερα), για τον αν θα κάνουν έργα και θα αναγκαστεί να κάνει παράκαμψη, για το αν θα βάλει κλιματισμό, για τον αν ανεβαίνει τις ανηφόρες με σωστή ταχύτητα και πολλά άλλα αν.

                    Αυτός λοιπόν, ο κάτοχος αν έπαιρνε tesla στην τριπλάσια τιμή θα μπορούσε να γλυτώσει 50 ευρώ μέχρι το Παρίσι και έχεις δίκιο θα έχει ταξιδέψει first class.  Όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως αυτός που έχει δυνατότητα να πάρει tesla δε τον νοιάζει τα 100 ευρώ που θα γλυτώσει ( ναι έχεις δίκιο θα κάνει το ταξίδι με αμαξάρα , αλλά σε αυτά τα χρήματα και τα μεκ μια χαρά αυτοκίνητα έχουν) και όπως περιέγραψα στο δικό μου παράδειγμα , αυτόν τον οποίο τον νοιάζει η οικονομία , τα ηλεκτρικά που μπορεί να αγοράσει καταργούν την όποια έννοια roadtrip.

                    Υποθέτω ότι η όλη αναφορά στα περί μη πραγματοποίησης του συγκεκριμένου ταξιδιού με τη συμβία, στηρίζεται στο γεγονός ότι το ευχάριστο κλίμα των roadtrip μπορεί να μετατραπεί σε επεισόδιο του κόκκινου κύκλου και τούμπαλιν, για ασήμαντη αφορμή σε κλάσματα δευτερολέπτων λόγω της κούρασης των χλμ, άντε τώρα να μείνεις και από ζουμί Κυριακή μεσημέρι με 38 βαθμούς και να περιμένεις το Luigi με τη γεννήτρια, θρίλερ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Με τη συμβία πριν παντρευτείς τέτοια ταξίδια είναι γαμ@τα, μετά από κάποια χρόνια γάμου, να δεν καταστούν Ε.Φ. μπορεί να είναι και γ@ματα... και όχι δεν ομιλώ ως παθών, μεγαλοπαντρεύτηκα εγώ 🙂

                      Μπαίνω όμως πανεύκολα στη θέση του μέσου έλληνος, στη πράξη είμαι, αντίθετα με άλλους ανθρώπους που είτε δυσκολεύονται είτε απέχουν πολύ...

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Με τη συμβία πριν παντρευτείς τέτοια ταξίδια είναι γαμ@τα, μετά από κάποια χρόνια γάμου, να δεν καταστούν Ε.Φ. μπορεί να είναι και γ@ματα... και όχι δεν ομιλώ ως παθών, μεγαλοπαντρεύτηκα εγώ 🙂

                        Μπαίνω όμως πανεύκολα στη θέση του μέσου έλληνος, στη πράξη είμαι, αντίθετα με άλλους ανθρώπους που είτε δυσκολεύονται είτε απέχουν πολύ...

                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap last edited by

                          Για αυτό σας λέω αν είναι να πάρεις tesla πάρε το σούπερ γρήγορο. Να ευχαριστιεσαι ωμή επιτάχυνση και να ρεζιλευεις καγκουρια πριν πας για καφεδάκι κάτω προς Γλυφάδα η πάνω στα ΒΠ. Βασικά εκεί θα μένεις αν έχεις tesla οπότε, τζάμπα τα λεφτά.....Οποτε πάρτε ένα sandero lpg βασική έκδοση και τα υπόλοιπα κάντε τα επενδύσεις.

                          Και για ταξιδια πάρτε κάτι άλλο όπως για παράδειγμα θαλάσσιο ποδήλατο.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • piliourits
                            piliourits @lap last edited by

                            Για αυτό σας λέω αν είναι να πάρεις tesla πάρε το σούπερ γρήγορο. Να ευχαριστιεσαι ωμή επιτάχυνση και να ρεζιλευεις καγκουρια πριν πας για καφεδάκι κάτω προς Γλυφάδα η πάνω στα ΒΠ. Βασικά εκεί θα μένεις αν έχεις tesla οπότε, τζάμπα τα λεφτά.....Οποτε πάρτε ένα sandero lpg βασική έκδοση και τα υπόλοιπα κάντε τα επενδύσεις.

                            Και για ταξιδια πάρτε κάτι άλλο όπως για παράδειγμα θαλάσσιο ποδήλατο.

                            Άϊ απρούβ δις μέσατζ.

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • bekiaris
                              bekiaris @piliourits last edited by

                              Φαγωθήκατε, 18 δις σε ΑΠΕ (Bloomberg: Η Ελλάδα κάνει τη μετάβαση στην πράσινη ενέργεια με projects 18 δισ.) σημαίνει ταυτόχρονα κ αναβάθμιση δικτύου...από πράσινη ενέργεια θα γεμίσουμε, από ηλεκτρικά δεν ξέρω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wantone last edited by

                                Kαθημερινα βλεπω ολο και περισσοτερα ηλεκτρικα, Τεσλα ειναι παντου πια. Ειμαι πολυ υπερ των ηλεκτρικων, το προβλημα που εχω ειναι οι αποψεις του τυπου δινω 60 χιλ ευρω για να κανω οικονομια στην βενζινη.

                                Οταν θα μπορεις να παρεις ενα 208 ηλεκτρικο στην ιδια τιμη με ενα 208 βενζινης με παρομοιες επιδοσεις τοτε θα ειναι καλες οι συγκρισεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Youtube Video

                                  Για να κατανοήσουμε, όσο γίνεται, τα μεγέθη και την κλίμακα κατασκευής και των εργασιών που λαμβάνουν χώρα (άνοιγμα δρόμων, περιφράξεις κ.α.), καθώς έχουν αδειοδοτηθεί ήδη εκατοντάδες τέτοιες κατασκευές σε κορυφογραμμές ελληνικών βουνών, πολλά νησιά, προστατευόμενες περιοχές, 'αναδασωταίες' καμμένες εκτάσεις...

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @wantone last edited by

                                    το προβλημα που εχω ειναι οι αποψεις του τυπου δινω 60 χιλ ευρω για να κανω οικονομια στην βενζινη.

                                    Οταν θα μπορεις να παρεις ενα 208 ηλεκτρικο στην ιδια τιμη με ενα 208 βενζινης με παρομοιες επιδοσεις τοτε θα ειναι καλες οι συγκρισεις.

                                    Συμφωνώ 100% και στα 2!! Το έχω γράψει πολλές φορές, σήμερα ΔΕΝ παίρνεις ηλεκτρικό για να κάνεις οικονομία. Άλλοι είναι οι λόγοι, εξίσου (ή και περισσότερο) σημαντικοί.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Ναι, ένα ηλεκτρικό 208 είναι πολύ ταχύτερο, πολύ πιο αγχολυτικό κι ήσυχο και ξεκούραστο, δε μολύνει τον αέρα γύρω σου, το κάνεις απόσβεση σε 5-6-7 χρόνια (ανάλογα με τον αριθμό ετήσιων χιλιομέτρων) αλλά πρέπει ΚΑΙ να κοστίζει τα ίδια σε αρχική τιμή. Είναι σα να λέμε ότι καλή η Μ4 αλλά όταν κοστίζει όσο η 420d, τότε θα είναι η ώρα της.

                                      Τα ηλεκτρικά δεν τα αγοράζεις μόνο για την οικονομία αλλά γιατί είναι πολύ ανώτερα προϊόντα. Όμως, ότι δεν κάνεις και οικονομία, από τη στιγμή που φαίνεται από τα νούμερα, δεν το δέχομαι. Μετρημένα κουκιά.

                                      Συμφωνώ με τον Πήλιου ότι υπάρχει ένα κενό στα μικρά φθηνά αυτοκίνητα, οπότε αυτός που θέλει το φθηνότερο δυνατό γιατί τον νοιάζει μόνο η οικονομία, δε θα καλυφθεί ακόμα με ηλεκτρικό. Το κενό αυτό δε θα υφίσταται σε λίγα χρόνια, αρχής γενομένης από το Dacia Spring. Γιατί υπάρχει αυτό το κενό; Δύο εξηγήσεις μπορώ να φανταστώ:

                                      Πρώτον, η τεχνολογία είναι καινούρια, άρα ακριβή, άρα απευθύνεται σε πιο χοντρά πορτοφόλια. Πιο εύκολα φουσκώνεις ένα χιλιάρικο την τιμή σε ένα μοντέλο των 30Κ παρά σε ένα των 12Κ.

                                      Δεύτερον, αφού δεν υπάρχει ακόμα φόρτιση των 5 λεπτών, σε ποιον απευθύνονται τα ηλεκτρικά; Σε αυτούς που μπορούν να τα φορτίζουν κάθε βράδυ στο σπίτι τους. Και ποιοι είναι αυτοί; Η μεσαία τάξη και πάνω, η οποία αγοράζει πιο ακριβά μοντέλα. Άρα τέτοια θα βγάλουμε.

                                      Από εκεί και πέρα, το σενάριο με το να φύγω από την Αθήνα με την μπαταρία σε ό,τι κατάσταση να ναι, να οδηγήσω χωρίς περιορισμό στην ταχύτητα και να πάω στο Παρίσι, δεν έγινε για να μου πεις ότι ένα πετρέλαιο πάει καλύτερα. Χαίρω πολύ, κανείς δε λέει ότι υπάρχει καύσιμο που μπορεί να χτυπήσει το πετρέλαιο στα πάρα πολλά χιλιόμετρα. Έγινε για να δείξω ότι ακόμα κι ένα σενάριο που δεν αντανακλά ούτε στο 1% των αγοραστών (ποιος ξυπνάει ένα πρωί και πετάγεται στο Παρίσι, 1.500 χιλιόμετρα παραδίπλα?) μπορεί να βγει με λιγότερες από δύο ώρες στάσης. Που έτσι κι αλλιώς θα γίνονταν για φαγητό, φουλάρισμα, ξεμούδιασμα. Δηλαδή στην πράξη, η συνολική χρονική επιβάρυνση δεν είναι ούτε μισάωρο! Δε λέω ότι η Ελλάδα έχει ακόμα τις υποδομές για να υποστηρίξει ένα τέτοιο σενάριο. Η Δύση όμως το κάνει ήδη. Δείτε λίγο πόσοι ταχυφορτιστές βρίσκονται στας Ευρώπας για να καταλάβετε ότι όλα τα επιχειρήματα περί άγχους για την μπαταρία (που φαίνονται λογικά στην πατρίδα μας), είναι απλώς αστεία εκεί:

                                      Για να δούμε τι λένε οι ίδιοι οι κάτοχοι:

                                      https://www.tesla.com/el_GR/customer-stories/big-family-big-adventure-driving-our-first-ev-across-europe

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Αν και νόμιζα πως θα διαβάσω ένα αντβετόριαλ-προωθητική ενέργεια, τελικά ήταν μια ιστορία βγαλμένη απ τη ζωή, που με δικά του λόγια περιγράφει τον καθημερινό του κάματο ένας ευρωπαίος πολύτεκνος.

                                        Αλήθεια πόσο κάνει αυτό;

                                        Έχει βγάλει κι η Φεράρι 7θεσια για πολύτεκνους;

                                        Κάντε ρε παιδιά ένα VIP thread να τρώμε πόρτα εμείς οι πλεμπαίοι γιατί θα τα βγάλουμε κρεμαστάρια τα Τεσλα και καλύτερες τις φεραρι, αν και δεν κυκλοφορούν πολύ...

                                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Γιατί; Ένας ιδιώτης που θα το κρατήσει για 10 χρόνια και 180.000 χλμ, δε θα έχει διαφορά; Δε λέω αν έχει να φορτίζει καθημερινά ή αν θα πρέπει να προγραμματίζει το ταξίδι του και να περιμένει κατά τη διάρκεια της φόρτισης, εδώ μιλάμε καθαρά με οικονομικούς όρους.

                                          Στα εταιρικά, είναι σχεδόν χάρισμα τα ηλεκτρικά.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            insanedriver @fanis75 last edited by

                                            , σήμερα ΔΕΝ παίρνεις ηλεκτρικό για να κάνεις οικονομία.

                                            Υπό συνθήκες το παίρνεις κ για οικονομία.

                                            Εγώ πήρα το id3 με τιμή 37.500 με την εταιρική έκπτωση,

                                            Στα 4 έτη με επιδότηση, υπεραποσβέσεις κτλπ θα μου έχει κοστίζει 25 χιλιάρικα και έχω συμπεριλάβει ασφάλεια, λάστιχα. σέρβις κτλπ. Δεν έχω υπολογίσει κανένα όφελος από την διαφορά στο κόστος κίνησης(ρεύμα), στο μηδενικό σχεδόν κόστος συντήρησης, την δωρεάν στάθμευση για 2 έτη σε όλες τις θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης κτλπ κτλπ.

                                            Ένα γκολφ τόσο κοστίζει και θα έβγαζε και τεκμαρτό εισόδημα, θα πλήρωνε τέλη κυκλοφορίας κτλπ.

                                            Άρα αν έχεις εταιρεία, αξίζει, αν είναι ιδιώτης, προφανώς και δεν υπάρχει ουσιατικό όφελος πέρα από την χαρά της τεχνολογίας...

                                            Υ.Γ: Μετά από 1000 χιλ με το id3 έχω να αναφέρω τα εξής: Υπερευχαριστήμένος από χώρους(σαν passat είναι στην καμπίνα), εντός αστικού ιστού και με ταχύτητες μέχρι 90 βγάζει παραπάνω από τα 420 χιλ που δίνει ο κατασκευαστής. 450-480 βγάζεις. Το ac τρώει περίπου 7% της μπαταρίας. Αν κινείσαι με 120-130 εθνική βγάζεις κάπου 320 με ac. Υποθέτω κάτι αντίστοιχο θα συμβαίνει με όλα τα ηλεκτρικά. Γενικά όλα καλά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 1049
                                            • 1050
                                            • 161 / 1050
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr