-
Είναι όχημα με ουσία, δεν είναι 'μπάνικο' αυτοκίνητο για να εντυπωσιάζει τους άλλους, αλλά αυτοκίνητο με βάθος, που θα σε κερδίσει με την καθημερινή του χρήση. Έχει ποιότητα σέ σημεία που δεν φαίνονται, στην πρόσκαιρη επαφή μαζί του. Το σχετικά απλό και μη εντυπωσιακό εσωτερικό του, θά είναι ίδιο από την πρώτη μέρα, έως και μετά από 5 ή 10 χρόνια.
-
Ωραίο...το s cross πήγε οδοντίατρο.
-
Είναι όχημα με ουσία, δεν είναι 'μπάνικο' αυτοκίνητο για να εντυπωσιάζει τους άλλους, αλλά αυτοκίνητο με βάθος, που θα σε κερδίσει με την καθημερινή του χρήση. Έχει ποιότητα σέ σημεία που δεν φαίνονται, στην πρόσκαιρη επαφή μαζί του. Το σχετικά απλό και μη εντυπωσιακό εσωτερικό του, θά είναι ίδιο από την πρώτη μέρα, έως και μετά από 5 ή 10 χρόνια.
Επειδή κοίταξα κάποια μεταχειρισμένα, πριν προβώ σε αγορά αλλού καινούργιου, μέσα ήταν πολύ χάλια στα μεταχειρισμένα που είχα δει (υποτίθεται 'ελαφρώς', αφού κοίταγα σχετικά πρόσφατα μοντέλα).
Τιμόνι/μοχλός είχαν λιώσει, τα πλαστικά έδειχναν πολύ ταλαιπωρημένα/χαμηλής ποιότητας (κυριολεκτικά θύμιζαν παλιά Suzuki φίλων μου 20ετιας), γενικά κακογερασμενα..
Μου έκανε πολύ κακή εντύπωση. Καθόλου ευχάριστο εσωτερικό και ενώ τα είχα πολύ ψηλά στη λίστα μου σαν μεταχειρισμένα (βασικά ήταν τα τελευταία μεταχειρισμένα που είχα, ολα τα άλλα τα είχα αποκλείσει), τελικά με απογοήτευσαν εσωτερικά, για αυτοκίνητο που ήθελε τουλάχιστον 15.000€ μεταχειρισμένο.
Εργαλείο φυσικά, αλλά μέσα αυτοκίνητα 3-5 ετών έδειχναν δεκαετίας από ταλαιπωρία, και 15ετιας σε σχεδιασμό.
-
ΕΚΤΩΡΑΣ wrote:
Είναι όχημα με ουσία, δεν είναι 'μπάνικο' αυτοκίνητο για να εντυπωσιάζει τους άλλους, αλλά αυτοκίνητο με βάθος, που θα σε κερδίσει με την καθημερινή του χρήση. Έχει ποιότητα σέ σημεία που δεν φαίνονται, στην πρόσκαιρη επαφή μαζί του. Το σχετικά απλό και μη εντυπωσιακό εσωτερικό του, θά είναι ίδιο από την πρώτη μέρα, έως και μετά από 5 ή 10 χρόνια.
Επειδή κοίταξα κάποια μεταχειρισμένα, πριν προβώ σε αγορά αλλού καινούργιου, μέσα ήταν πολύ χάλια στα μεταχειρισμένα που είχα δει (υποτίθεται 'ελαφρώς', αφού κοίταγα σχετικά πρόσφατα μοντέλα).
Τιμόνι/μοχλός είχαν λιώσει, τα πλαστικά έδειχναν πολύ ταλαιπωρημένα/χαμηλής ποιότητας (κυριολεκτικά θύμιζαν παλιά Suzuki φίλων μου 20ετιας), γενικά κακογερασμενα..
Μου έκανε πολύ κακή εντύπωση. Καθόλου ευχάριστο εσωτερικό και ενώ τα είχα πολύ ψηλά στη λίστα μου σαν μεταχειρισμένα (βασικά ήταν τα τελευταία μεταχειρισμένα που είχα, ολα τα άλλα τα είχα αποκλείσει), τελικά με απογοήτευσαν εσωτερικά, για αυτοκίνητο που ήθελε τουλάχιστον 15.000€ μεταχειρισμένο.
Εργαλείο φυσικά, αλλά μέσα αυτοκίνητα 3-5 ετών έδειχναν δεκαετίας από ταλαιπωρία, και 15ετιας σε σχεδιασμό.
Επειδή η κατάσταση ενός αυτοκινήτου εξαρτάται και απο τη χρήση του, πόσα χιλιόμετρα είχε; (αν θυμάσαι)
-
Που ειδικα μεσα ειναι σα να το πηρα χθες εχει καλυτερη ποιοτητα? Στα μεταχειρισμενα οι οποιες φθορες δε δειχνουν απαραιτητα την ποιοτητα του αυτοκινητου αλλα τι περασε στα χερια καποιων. Μη λεμε οτι θεμε. Αν ειχα μεταξυ μας να διαλεξω αναμεσα στο 2008 και το scross καινουργια, προσωπικα θα πηγαινα στο δευτερο. Ο λογος? Το αμαξι δε θελω απλα να δειχνει αλλα και να μπορει. Το scross ειναι ηρεμη δυναμη.
-
Επειδή κοίταξα κάποια μεταχειρισμένα, πριν προβώ σε αγορά αλλού καινούργιου, μέσα ήταν πολύ χάλια στα μεταχειρισμένα που είχα δει (υποτίθεται 'ελαφρώς', αφού κοίταγα σχετικά πρόσφατα μοντέλα).
Τιμόνι/μοχλός είχαν λιώσει, τα πλαστικά έδειχναν πολύ ταλαιπωρημένα/χαμηλής ποιότητας (κυριολεκτικά θύμιζαν παλιά Suzuki φίλων μου 20ετιας), γενικά κακογερασμενα..
Μήπως ήταν εισαγωγής με 250.000+ χλμ (άσχετα εαν έλεγαν 60.000χλμ) και τα είχαν λιώσει?
-
Εγω φαντάζομαι τι παίχτηκε. Στα suzuki δρν πρέπει να βάλεις γυαλιστικο ταμπλο. Τα πλαστικα του μοιάζουν φθηνα με γυαλιστικο. Αν βάλεις ματ γαλάκτωμα είναι πάρα πολύ καλά.
Λογικα όλα που είδε είχαν αυτό το γυαλιστικο που τα κάνει να μοιάζουν φθηνα
Πάνε σε μια έκθεση και μπες στο εσωτερικό και δες χωρίς γυαλιστικο πόσο ωραίο είναι το εσωτερικό. Δεν διαφέρει σε ποιότητα από τα γαλλικα σε b seg
-
Το είδα και καινούργιο, από τα χειρότερα εσωτερικά της κατηγορίας για C suv.
Αυτό που λες Lap ισχύει, τα περισσότερα είχαν γυαλισμένα πλαστικά που έδειχναν πολύ φθηνιαρικα,. πολύ σωστή παρατήρηση.
ΚΑΙ αυτό που λες Φάνη ισχύει, είδα με '80.000' Ιταλικής εισαγωγής και πρέπει να είχε κάνα μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα σε 4 χρόνια κάνει ο τύπος. ΜΟΝΟ στην προνομιακή τιμή των 16.000€ με έκπτωση, μου κάναν και χάρη.. είχαν λιώσει τα πάντα από την χρήση, αλλά και πάλι, επειδή έχω πολλά αυτοκίνητα, όση χρήση και να είχε σε 4 χρόνια, θα περίμενα καλύτερο εσωτερικό. Στο συγκεκριμένο είχαν λιώσει κυριολεκτικά τα πάντα. Είχα σοκαριστεί ότι ήθελε αρχική τιμή 17 και 16 με 'χαριστική' έκπτωση!
Να σημειώσω ότι κοίταγα μόνο diesel, και δεν υπήρχε καινούργιο, οπότε δεν υπήρχαν φθηνά, άρα έχαναν και τον value for money χαρακτήρα τους.
Κατά τα άλλα πολύ καλό και τίμιο αυτοκίνητο, δεν το συζητώ, αλλά δεν είναι και το Άγιο Δισκοπότηρο..
-
Εγω πριν πάρω το μικρό, είδα ένα στον δρομο. Λέω για να πάω να το δω και μέσα και σκύβω να το δω και είχε φουλ γυαλισμένο πλαστικα. Μιλάμε ήταν χάλια.... Έμοιαζε τελείως ψεύτικο. Οπότε το παράτησα δεν ασχολήθηκα. Μετά πήγα για την Κουλα και το ξανα είδα στην έκθεση ματ όπως έρχεται από το εργοστάσιο, Αλλο αυτοκινητο.
Οτα το οηρα το δοκίμασα την πρώτη μέρα κιόλας μέρα. Με γυαλιστερό δείχνει άθλιο. Με ματ πολύ ωραίο.
Δεν ξερω έχουν κάτι πλαστικα που στο γυαλιστερό είναι πολύ άσχημα στο ματι. Σε ματ όπως το έχω ή ένα ειδικό της maguires που βαζω στην όψη μοιάζουν σαν μαλακά πλαστικα. Τόσο μεγάλη διαφορά κάνει.
Το θεμα ειναι να μην τριζουν, εμένα όμως έτριξαν από την πρώτη μέρα, εκεί γύρω απο τον πίνακα οργάνων. Στα suzuki ο πίνακας οργανων είναι κουμπουτλς στο ταμπλο!!! αλλά με το σπρευ γύρω του στις ραφες δεν έχει κάνει κιχ ποτέ του, ούτε σε ζεστές ούτε σε κρύα, πλέον κοντεύει τόσος καιρός και δεν κάνει τίποτα.
Οποτε και το s cross με ένα καλό mat φινίρισμα και λίγο σπρυ όπου χρειαστεί είναι ωραίοτατο. Μετά ασχολείσαι με το πλαίσιο και την τετρακίνηση του που ειναι το ουσιώδες του αυτοκινήτου.
Ισως βάλω κάποια φωτογραφία να σας δείξω.
-
Το είδα και καινούργιο, από τα χειρότερα εσωτερικά της κατηγορίας για C suv.
Αυτό που λες Lap ισχύει, τα περισσότερα είχαν γυαλισμένα πλαστικά που έδειχναν πολύ φθηνιαρικα,. πολύ σωστή παρατήρηση.
ΚΑΙ αυτό που λες Φάνη ισχύει, είδα με '80.000' Ιταλικής εισαγωγής και πρέπει να είχε κάνα μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα σε 4 χρόνια κάνει ο τύπος. ΜΟΝΟ στην προνομιακή τιμή των 16.000€ με έκπτωση, μου κάναν και χάρη.. είχαν λιώσει τα πάντα από την χρήση, αλλά και πάλι, επειδή έχω πολλά αυτοκίνητα, όση χρήση και να είχε σε 4 χρόνια, θα περίμενα καλύτερο εσωτερικό. Στο συγκεκριμένο είχαν λιώσει κυριολεκτικά τα πάντα. Είχα σοκαριστεί ότι ήθελε αρχική τιμή 17 και 16 με 'χαριστική' έκπτωση!
Να σημειώσω ότι κοίταγα μόνο diesel, και δεν υπήρχε καινούργιο, οπότε δεν υπήρχαν φθηνά, άρα έχαναν και τον value for money χαρακτήρα τους.
Κατά τα άλλα πολύ καλό και τίμιο αυτοκίνητο, δεν το συζητώ, αλλά δεν είναι και το Άγιο Δισκοπότηρο..
Κανένα από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά δεν μπορεί να είναι το άγιο δισκοπότηρο (μια Alfa Romeo GT Junior 1965 λέω εγώ τώρα...αυτό μάλιστα).
Μετράς τα ψιλά στις τσέπες σου, καθορίζεις τις ανάγκες σου και τη χρήση που θέλεις να κάνεις, βάζεις κάπου στην εξίσωση και τα γούστα σου, προτεραιοποιείς και προχωράς. Εάν είναι προτεραιότητα τα μαλακά πλαστικά και το ποιοτικό ή και high tech περιβάλλον οδήγησης -που εννοείται ότι μπορεί να είναι όπως μπορεί να είναι και το απλούστατο 'δεν μου αρέσει βρε παιδί μου' ή το 'δεν αρέσει στη γυναίκα μου' όπως και εκατομμύρια άλλοι λόγοι απόρριψης οποιουδήποτε αυτοκινήτου- τότε πράγματι το s cross δεν μπορεί να βρίσκεται σε μια shortlist επιλογής αυτοκινήτου.
Πάντως δεν έχω ακούσει και πολλά παράπονα για την ποιότητα συναρμογής και την αντοχή στο χρόνο των υλικών κατασκευής της καμπίνας του s cross.
-
Εγω πριν πάρω το μικρό, είδα ένα στον δρομο. Λέω για να πάω να το δω και μέσα και σκύβω να το δω και είχε φουλ γυαλισμένο πλαστικα. Μιλάμε ήταν χάλια.... Έμοιαζε τελείως ψεύτικο. Οπότε το παράτησα δεν ασχολήθηκα. Μετά πήγα για την Κουλα και το ξανα είδα στην έκθεση ματ όπως έρχεται από το εργοστάσιο, Αλλο αυτοκινητο.
Οτα το οηρα το δοκίμασα την πρώτη μέρα κιόλας μέρα. Με γυαλιστερό δείχνει άθλιο. Με ματ πολύ ωραίο.
Δεν ξερω έχουν κάτι πλαστικα που στο γυαλιστερό είναι πολύ άσχημα στο ματι. Σε ματ όπως το έχω ή ένα ειδικό της maguires που βαζω στην όψη μοιάζουν σαν μαλακά πλαστικα. Τόσο μεγάλη διαφορά κάνει.
Το θεμα ειναι να μην τριζουν, εμένα όμως έτριξαν από την πρώτη μέρα, εκεί γύρω απο τον πίνακα οργάνων. Στα suzuki ο πίνακας οργανων είναι κουμπουτλς στο ταμπλο!!! αλλά με το σπρευ γύρω του στις ραφες δεν έχει κάνει κιχ ποτέ του, ούτε σε ζεστές ούτε σε κρύα, πλέον κοντεύει τόσος καιρός και δεν κάνει τίποτα.
Οποτε και το s cross με ένα καλό mat φινίρισμα και λίγο σπρυ όπου χρειαστεί είναι ωραίοτατο. Μετά ασχολείσαι με το πλαίσιο και την τετρακίνηση του που ειναι το ουσιώδες του αυτοκινήτου.
Ισως βάλω κάποια φωτογραφία να σας δείξω.
ποιο ειναι ακριβώς το σπρεη που βαζεις για τριγμους
-
ΕΚΤΩΡΑΣ wrote:
Είναι όχημα με ουσία, δεν είναι 'μπάνικο' αυτοκίνητο για να εντυπωσιάζει τους άλλους, αλλά αυτοκίνητο με βάθος, που θα σε κερδίσει με την καθημερινή του χρήση. Έχει ποιότητα σέ σημεία που δεν φαίνονται, στην πρόσκαιρη επαφή μαζί του. Το σχετικά απλό και μη εντυπωσιακό εσωτερικό του, θά είναι ίδιο από την πρώτη μέρα, έως και μετά από 5 ή 10 χρόνια.
Επειδή κοίταξα κάποια μεταχειρισμένα, πριν προβώ σε αγορά αλλού καινούργιου, μέσα ήταν πολύ χάλια στα μεταχειρισμένα που είχα δει (υποτίθεται 'ελαφρώς', αφού κοίταγα σχετικά πρόσφατα μοντέλα).
Τιμόνι/μοχλός είχαν λιώσει, τα πλαστικά έδειχναν πολύ ταλαιπωρημένα/χαμηλής ποιότητας (κυριολεκτικά θύμιζαν παλιά Suzuki φίλων μου 20ετιας), γενικά κακογερασμενα..
Μου έκανε πολύ κακή εντύπωση. Καθόλου ευχάριστο εσωτερικό και ενώ τα είχα πολύ ψηλά στη λίστα μου σαν μεταχειρισμένα (βασικά ήταν τα τελευταία μεταχειρισμένα που είχα, ολα τα άλλα τα είχα αποκλείσει), τελικά με απογοήτευσαν εσωτερικά, για αυτοκίνητο που ήθελε τουλάχιστον 15.000€ μεταχειρισμένο.
Εργαλείο φυσικά, αλλά μέσα αυτοκίνητα 3-5 ετών έδειχναν δεκαετίας από ταλαιπωρία, και 15ετιας σε σχεδιασμό.
Δεν ξέρω τι είδες το δικό μου πάντως μετά από 7 χρόνια χρήσης η κονσόλα σε υλικά κουμπιά τιμόνια μοχλούς λεβιεδες δεν δείχνουν με τπτ την χρήση τους.
Δεν έχει ξεθωριάσει καμιά ένδειξη πλήκτρου δεν έχει αλλάξει η αίσθηση επαφής σε κανένα κουμπί.
Το Μάζντα cx7 που είχα αντίστοιχο διάστημα και είχε και αυτό καλογερασει το δερμάτινο τιμόνι είχε ξεθωριάσει ενώ στο Σουζούκι όχι.
-
Επειδή σχολιασαμε και το Euro Ncap του Sandero. Η βαθμολογία έπεσε στο 2 απο το ήδη χαμηλό 3.
-
4 είχε, οχι 3
Με τελείως αλλά πρότυπα. Να σας τα εξηγήσω πιο απλά καθώς συγκρίνετε διαφορετικές εποχές μεταξύ τους. Είναι σαν να βαζεις σε ένα παιδί της πρώτης γυμνασίου να εξεταστεί σε ύλη της δευτέρας ή ακόμα και τρίτης και μετά να σχολιάζεις τα αποτελέσματα.
Δεν φταίει όμως κανένας άλλος περ ααπο τον οργανισμό που δεν βρήκε τρόπο να προσαρμόσει όλα τα αποτελέσματα τουλάχιστον των αυτοκινητων που πωλούνται την ίδια χρονική περίοδο.
-
Τα DACIA χάνουν αστέρια ΟΧΙ γιατι ειναι ανασφαλή για τους μεσα.
Εχουν χαμηλή βαθμολογία στην προστασία πεζών
απλά το λέω γιατι βλεπει κάποιος χαμηλές βαθμολογίες και νομίζει ότι δεν είναι ασφαλή οχηματα. καμία σχεση, εξάλου στηριζονται σε πλατφορμες της renault που πέρνουν 5 αστερια. απλα δεν δίνουν προσοχή στην ασφαλεια πεζων και αυτο τελευταία το βαθμολογουν πολύ αυστηρα στα crash test
-
Κυρίως τα συστήματα ασφαλείας (αυτόματο φρενάρισμα κλπ) χάνουν πόντους.
-
Το θέμα της βαθμολογίας ασφαλείας το έχει χειριστεί πολύ άσχημα η NCAP. Θα έπρεπε αντί να κρατάει σταθερή την κλίμακα από 1 ως 5 αστέρια, να αναπροσαρμόσει με την εισαγωγή νέων συστημάτων ασφαλείας το μέγιστο, στα 7, 8 ή και 10 αστέρια. Και ας πάει σε 10 χρόνια και στα 15 αστέρια το άριστα.
Κατ' αυτό τον τρόπο θα είχε διαχρονική συνάφεια η βαθμολογία και θα μπορούσε ο καθένας καταναλωτής να δει που τοποθετείται π.χ. το παλιό του αυτοκίνητο που πήρε 5 αστέρια πριν 10 χρόνια σε σχέση με το βέλτιστο τωρινό, το οποίο μπορεί να παίρνει 8 αστέρια.
-
Είναι προφανές όμως πως αντιμετωπίζει το ζήτημα πλέον, λες και τεστάρει κάμερες κινητών, και μόλις βγει το καινούριο μοντέλο ας παν στην ευχή τα παλιά... οπότε ανάλογη αξιοπιστία θα αποκτήσει σιγά σιγά, κι ας μην υπάρχει εναλλακτική.
Προφανές επίσης πως αν σε 15 χρόνια δεν οδηγιέται μόνο του ως στάνταρ, θα παίρνει 0 αστέρια.
-
#Lap
Πολύ ωραίο φαίνεται στη φωτο με τη βαμμένη γριλια. Τώρα από κοντά δεν ξερω. Θα με έψηνε μια δοκιμή αλλά όχι και 100 ευρώ αυτό το κομμάτι. Πολλά είναι.
-
Κοίτα ενα 50αρι τα θέλεις για βυνιλιο ιμιτασιον, δευτερατζα στις πόρτες ανάμεσα στα παράθυρα και από τις δύο πλευρές . Σε αυτό που είναι gloss και εχει πολυ δουλειά να μην θέλει αν όχι 100 καμία 70αρια;
SUZUKI SX4 SCROSS