Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληματικό αυτοκίνητο από την 1η εβδομάδα -- τι μπορεί να γίνει;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Προβληματικό αυτοκίνητο από την 1η εβδομάδα -- τι μπορεί να γίνει;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    21
    30
    2049
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvard last edited by

      Καλησπέρα,

      Θα ήθελα την άποψη σας για ένα θέμα που αντιμετωπίζει φίλος μου με ένα καινούριο αυτοκίνητο που από την πρώτη εβδομάδα του παρουσιάζει προβλήματα. Παραθέτω το e-mail της Καταγγελίας που έκανε στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Μπορείτε να το διαβάσετε και να μου πείτε αν είχατε κάποια παρόμοια περίπτωση που έχριζε αντικατάστασης αυτοκινήτου και πως κινηθήκατε;


      Στις 16 Οκτωβρίου 2020 παρέλαβα από τον Φιλοσίδη, ένα νέο αυτοκίνητο που είχα παραγγείλει στις 28  Αυγούστου 2020. Το αυτοκίνητο είναι ένα Volkswagen Golf 1,5 StyleBT110 TSID7F με αριθμό πλαισίου XXXXXXXXXX και αριθμό κυκλοφορίας XXXXXXX.

      Στις 30 Οκτωβρίου, ξεκινώντας για ταξίδι εκτός Αθηνών, μόλις βγήκα στην Αττική Οδό, εμφάνισε στο ταμπλό πολλαπλές βλάβες στις υποβοηθήσεις. Οι βλάβες εμφανίστηκαν η μία μετά την άλλη σε διάστημα 10 δευτερολέπτων και ήταν οι παρακάτω:

      1. Βλάβη Συστήματος Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας
      2. Βλάβη Συστήματος Αυτόματης Ρύθμισης Ταχύτητας (ACC)
      3. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Πέδησης Ανάγκης (Front Assist)
      4. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Assist)
      5. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Οδηγού (Travel Assist)
      6. Βλάβη Συστήματος Ελέγχου Οχήματος σε περίπτωση ιατρικής ανάγκης (Emergency Assist)

      Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουριο και δεν γνώριζα ακόμα όλα τα συστήματα τους και τι ακριβώς σημαίνουν αυτές οι ενδείξεις, έκανα δεξιά, το έσβησα και το ξαναέβαλα μπρος και έφυγαν όλες.

      Επιστρέφοντας στην Αθήνα, τη Δευτέρα 2/11/2020 επικοινώνησε το service του Φιλοσίδη μαζί μου, καθώς το αυτοκίνητο επικοινωνεί αυτόματα με την Volkswagen σε περίπτωση προβλήματος και αυτή με τη σειρά της με το εξουσιοδοτημένο service που έχω δηλωμένο.
      Μου είπαν ότι έλαβαν αίτημα για βλάβη και τους περιέγραψα το περιστατικό και πως έφυγαν οι ενδείξεις μετά από επανεκκίνηση και μου είπαν πως αν εμφανιστούν πάλι να κανονίσουμε ραντεβού.

      Οι ενδείξεις βλαβών εμφανίστηκαν και άλλες φορές σε τυχαίες χρονικές στιγμές και ξεκίνησαν και νέα προβλήματα όπως η επανεκκίνηση του Infotainment εν κινήσει, η κάμερα οπισθοπορείας είτε δεν άναβε καθόλου, είτε αναβόσβηνε, το ράδιο δεν ξεκινάει πάντα μετά από εκκίνηση του αυτοκινήτου, πρόβλημα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κλπ.

      Όλα τα προβλήματα είναι παροδικά και εμφανίζονται πάντα σε τυχαίες στιγμές χωρίς να υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ενέργεια ή σειρά ενεργειών που να τα προκαλεί.

      Δεδομένου πως το service του Φιλοσίδη λειτουργεί μόνο μέχρι τις 16:00 καθημερινές, και λόγω αυξημένης εργασίας εν μέσω COVID, δεν μπόρεσα να κανονίσω άμεσα ραντεβού.

      Στις 5/1/2021, το service του Φιλοσίδη με κάλεσε εκ νέου καθώς έλαβαν πάλι αίτημα για βλάβη μέσω της Volkswagen και κανονίσαμε ραντεβού για να μπει το αυτοκίνητο στο συνεργείο για τις 11/1/2021.
      Κατά την παράδοση του αυτοκινήτου ανέφερα τα παραπάνω προβλήματα, τα οποία έχουν καταγραφεί και στο έντυπο που μου δώσανε όταν τους το άφησα.

      Στις 12/1/2021 με κάλεσε ο κος. Π.Α. από τον Φιλοσίδη να με ενημερώσει για την εξέλιξη του θέματος. Μου είπε πως δεν γνωρίζει ακριβώς τι πρόβλημα υπάρχει και πως είναι σε επικοινωνία με την Volkswagen.
      Στις 15/1/2021 επικοινώνησε εκ νέου μαζί μου και με ενημέρωσε ότι αντικατέστησαν το radar που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, έπειτα από προτροπή της Volkswagen και πως αυτό έχει λύσει τα όσα προβλήματα εμφανίστηκαν.

      Το ίδιο απόγευμα που παρέλαβα το αυτοκίνητο, εμφανίστηκαν πάλι όλες οι ίδιες βλάβες, χωρίς καμία βελτίωση.

      Λόγω lock-down και ωραρίου λειτουργίας του service δεν μπόρεσα να το ξαναπάω άμεσα στο συνεργείο.

      Στο μεταξύ, από τον Φεβρουάριο και έπειτα, επειδή οι βλάβες εμφανίζονται παροδικά και δεν έχω άλλο τρόπο να τις δείξω στο service, ξεκίνησα να τραβάω φωτογραφίες και βίντεο κάθε φορά που εμφανιζόντουσαν, θέτοντας παράλληλα σε κίνδυνο τη ζωή μου και των γύρω μου αφού 9 στις 10 φορές εμφανίζονται εν κινήσει και οι ενδείξεις διαρκούν μόνο για μερικά δευτερόλεπτα.

      Η συνολική λίστα των βλαβών που είχα καταγράψει μέχρι αυτή τη χρονική στιγμή είναι οι παρακάτω:

      1. Βλάβη Συστήματος Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας
      2. Βλάβη Συστήματος Αυτόματης Ρύθμισης Ταχύτητας (ACC)
      3. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Πέδησης Ανάγκης (Front Assist)
      4. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Assist)
      5. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Οδηγού (Travel Assist)
      6. Βλάβη Συστήματος Ελέγχου Οχήματος σε περίπτωση ιατρικής ανάγκης (Emergency Assist)
      7. Βλάβη Start-Stop
      8. Βλάβη Κάμερας Οπισθοπορείας. Είτε αναβοσβήνει, είτε δεν ανάβει καν
      9. Επανεκκίνηση οθόνης Infotainment εν κινήσει
      10. Ταμπλό - «Γίνεται εκκίνηση του ήχου…» επ'αόριστον
      11. Ράδιο - Δεν ξεκινάει ο ήχος αν δεν πάω στα MP3 και μετά πάλι πίσω στο ράδιο
      12. Βλάβη αισθητήρων απόστασης
      13. Κατά την εκκίνηση εμφανίζεται μήνυμα επιλογής χρήστη και πάει στον επισκέπτη χωρίς να έχει γίνει τέτοια επιλογή
      14. Λήψη E-Mails από Volkswagen για απενεργοποίηση online υπηρεσιών του οχήματος, χωρίς να έχει γίνει καμία ενέργεια από εμένα
      15. Παροδικό πρόβλημα αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Ενώ είναι σε θέση D ή R αφήνοντας το φρένο δεν ξεκινάει μόνο του παρά μόνο αν πατήσω γκάζι. Όταν είμαι σε κατηφόρα ή ανηφόρα και αφήσω το γκάζι συμπεριφέρεται σαν να είναι σε N (Νεκρά) και κινείται ελεύθερα (πχ στην κατηφόρα ενώ έχω βάλει όπισθεν, φεύγει μπροστά, ενώ στην ανηφόρα ενώ το έχω στη θέση Drive, φεύγει πίσω – τα αυτόματα κιβώτια δεν λειτουργούν έτσι).

      Στις 16/3/2021 επικοινώνησα με email με τον πωλητή του Φιλοσίδη που  έκανα την αγορά, κο. I.B. και τον ενημέρωσα για όλα τα προβλήματα, ώστε να μεσολαβήσει για να δοθεί περισσότερο προσοχή στο πρόβλημα μου.

      Στις 29/3/2021 ο κος. I.B. επικοινώνησε μαζί μου και με παρέπεμψε στο service του Φιλοσίδη χωρίς κάποια βοήθεια ή μεσολάβηση.

      Στις 5/4/2021 έγινε επικοινωνία με τον Φιλοσίδη και κανονίστηκε ραντεβού για τις 19/4/2021 όπου και τους παρέδωσα το αυτοκίνητο. Το ραντεβού κανονίστηκε τόσο μακριά λόγω έλλειψης οχήματος εξυπηρέτησης από την μεριά τους.

      Στις 19/4/2021 πήγα στο προγραμματισμένο ραντεβού και αυτή τη φορά ήμουν προετοιμασμένος με τυπωμένες φωτογραφίες που έδειχναν τις βλάβες, καθώς και αναλυτικό doc με όλες τις βλάβες μία προς μία. Επίσης έστειλα με mail στον κο. Π.Α. και με videos που απεικόνιζαν τις βλάβες. Επίσης παρέλαβα έντυπο παραλαβής που αναγράφει τις βλάβες που δήλωσα

      Στις 23/4/2021 ο κος. Π.Α. επικοινώνησε μαζί μου και με ενημέρωσε πως θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση του εγκεφάλου.

      Στις 28/4/2021 επικοινώνησε εκ νέου μαζί μου και με ενημέρωσε πως έγινε η αντικατάσταση του εγκεφάλου και θα χρειαστεί να γίνουν τουλάχιστον 100 χιλιόμετρα για να επιβεβαιωθεί πως λύθηκαν τα προβλήματα. Να σημειωθεί πως μέχρι στιγμής, οι βλάβες εμφανίζονται ανεξαρτήτως χιλιομέτρων και είναι σε τελείως τυχαίες στιγμές. Οπότε μπορεί να έχω κάνει 1000 χιλιόμετρα και να μην κάνει τίποτα και αργότερα μέσα σε μία βδομάδα να εμφανίσει τις βλάβες πολλαπλές φορές.
      Του ζήτησα αν μπορώ να τα κάνω εγώ τα χιλιόμετρα και μου απάντησε πως θα ρωτήσει τους τεχνικούς και θα επικοινωνήσει μαζί μου.

      Στις 29/4/2021 με κάλεσε εκ νέου και με ενημέρωσε πως μπορώ να το παραλάβω για να κάνω εγώ τα χιλιόμετρα.
      Κατά την παραλαβή μου είπε να το επιστρέψω στις 5/5/2021 ώστε να το συνδέσει στον υπολογιστή για να επιβεβαιώσει πως δεν έχει καταγραφεί κάποιο πρόβλημα.

      Όταν το παρέλαβα και προσπάθησα να χρησιμοποιήσω το Infotainment, είχε κολλήσει τελείως και δεν ανταποκρινόταν σχεδόν σε καμία λειτουργία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορώ να ανοίξω καν το κλιματιστικό μιας και ο χειρισμός του είναι αποκλειστικά μέσω του Infotainment. Αυτό δεν είχε ξανασυμβεί ποτέ.
      Στο μεταξύ έκανα αρκετά χιλιόμετρα εκείνες τις μέρες και διαπίστωσα πως δεν είχαν επιλυθεί όλες οι βλάβες που είχα αναφέρει στην επίσκεψη της 19/4.

      Στις 5/5/2021 επέστρεψα το αυτοκίνητο και ανέφερα τα προβλήματα που εξακολουθούσαν.
      Έστειλα αναλυτικό mail με τα θέματα, τα οποία αφορούσαν το Infotainment, την κάμερα οπισθοπορείας και για το ότι δεν έλαβα καμία ενημέρωση σχετικά με το θέμα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
      Το mail εστάλη στον κο. Γ.Β., καθώς ο κος. Π.Α. βρισκόταν σε άδεια. Το mail το κοινοποίησα επίσης στον κο. Π.Α. τον κο. Ι.Β. και στο totalcare@filosidis.gr

      Στις 11/5/2021 έλαβα κλήση από τον κο. Π.Α. ενημερώνοντας με πως θα προβούν σε αντικατάσταση του Infotainment και αντικατάσταση της κάμερας οπισθοπορείας.
      Στις 12/5/2021 με κάλεσε και με ενημέρωσε πως έχει γίνει η αντικατάσταση και πως μπορώ να το παραλάβω.

      Στην επίσκεψη μου στις 12/5/2021 μίλησα με τον κο. Μ.Φ., Διευθυντή After Sales του Φιλοσίδη, παρουσία του κου. Π.Α. και ήμουν πλέον κατηγορηματικός πως θέλω να είναι σίγουροι πως έχουν επιλυθεί όλες οι βλάβες. Με διαβεβαίωσαν και προφορικά και εγγράφως πως έχουν λυθεί τα θέματα.
      Σε αυτό το σημείο ξεκαθάρισα πως αν εξακολουθήσουν οι ίδιες βλάβες, δεν το ξαναβάζουμε συνεργείο και θα πάμε για αντικατάσταση καθώς προφανώς πρόκειται για ελλαττωματικό αυτοκίνητο.
      Ο κος. Μ.Φ. μου είπε χαρακτηριστικά πως είναι «αναφαίρετο δικαίωμα μου» και πως σε αυτή τη περίπτωση θα με βοηθήσουν σε όλη τη διαδικασία για να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση και να μην ανησυχώ για τίποτα.

      Το ίδιο απόγευμα, τα προβλήματα με το Infotainment εξακολουθούσαν με 2 επανεκκινήσεις εν κινήσει.
      Το επόμενο πρωί, 13/5/2021 επισκέφθηκα και πάλι το service για να αναφέρω το θέμα.
      Ο κος. Π.Α. έβαλε το αυτοκίνητο στο συνεργείο για να το συνδέσει με τον υπολογιστή για να δει τι έχει καταγραφεί. Σε αυτό το σημείο τον ενημέρωσα πως βάσει της συζήτησης με τον κο. Μ.Φ. την προηγούμενη μέρα, εφόσον τα προβλήματα δεν έχουν λυθεί, θέλω να προβούμε σε αντικατάσταση.
      Παράλληλα στον υπολογιστή δεν εμφάνισε να έχει καταγραφεί τίποτα στο αυτοκίνητο.

      Ο κος. Π.Α. με παρέπεμψε στην Kosmocar, η οποία είναι ο εισαγωγέας.
      Πέρα από ένα e-mail για να στείλω το αίτημα μου στην Kosmocar, το οποίο δεν είχαν καν μία κάρτα να μου δώσουν και χρειάστηκε να το τραβήξω φωτογραφία σε ένα stand, δεν έλαβα καμία άλλη βοήθεια από την πλευρά τους για την όλη διαδικασία.

      Στο μεταξύ το ίδιο μεσημέρι, παρατήρησα πως το Infotainment δεν έχει αντικατασταθεί σωστά (δεν το έχουν κουμπώσει καλά) και στο έγγραφο παράδοσης που μου δώσανε στις 12/5 αναφέρει πως έγινε αντικατάσταση «Αεροθυρίδα χώρου ποδιών εμπρός» και «Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού» για τα οποία δεν είχα καμία ενημέρωση πως αλλάχτηκαν και για ποιο λόγο. Επίσης δεν αναγράφεται καθόλου η αντικατάσταση της κάμερας οπισθοπορείας για την οποία με ενημέρωσαν προφορικά πως έχει γίνει.

      Την ίδια μέρα έστειλα σχετικό αίτημα στην Kosmocar αναφέροντας τα προβλήματα αλλά και την κακή αντικατάσταση του Infotainment.

      Την επόμενη μέρα (12/5/2021) παρατήρησα επίσης πως στην πόρτα του χώρου αποσκευών, όπου βρίσκεται η κάμερα οπισθοπορείας, έχει ξεκουμπώσει εσωτερικά κάποιο εξάρτημα και όταν σηκώνω/κατεβάζω την πόρτα, ακούγεται να χτυπάει κάτι εσωτερικά. Αυτό ξεκίνησε μετά την αντικατάσταση της κάμερας (αν όντως πραγματοποιήθηκε).

      Επίσης με την αλλαγή της πεταλούδας γκαζιού έχει αλλάξει η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και σε κάθε αλλαγή ταχύτητας του αυτόματου κιβωτίου ή σε φρενάρισμα το αυτοκίνητο «κλωτσάει» ή συμπεριφέρεται σαν να έχει «λόξιγκα».

      Επομένως, το service όχι μόνο δεν έλυσε τα προβλήματα για τα οποία έχω πάει ήδη 3 φορές συνεργείο σε αυτοκίνητο 6 μηνών, αλλά δημιουργήσανε και νέα.

      Στο μεταξύ, σε δική μου έρευνα στο Internet, βρήκα και άλλους οι οποίοι αντιμετωπίζουν θέματα με επανεκκινήσεις στο Infotainment καθώς και άρθρα που αναφέρουν πρόβλημα με το Infotainment και την κάμερα οπισθοπορείας, για το οποίο μάλιστα η Volkswagen έχει ανακαλέσει 56000 οχήματα.
      Σχετικό άρθρο: https://www.motor1.com/news/465863/vw-golf-8-new-recall/
      Μερικούς μήνες πριν είχε και άλλο θέμα με το Emergency Call με ανάκληση >15000 οχημάτων.
      Σχετικό άρθρο εδώ:
      https://www.motor1.com/news/427164/vw-golf-8-deliveries-resumed/
      Επομένως η Volkswagen είναι ενήμερη για τουλάχιστον μερικές από τις βλάβες που έχω αναφέρει. Το service ουδέποτε μου ανέφερε τίποτα για αυτές τις ανακλήσεις.

      Σχετικό βίντεο άλλου χρήστη που δείχνει το θέμα με την επανεκκίνηση του Infotainment:
      Youtube Video

      Επίσης μετά την αντικατάσταση του εγκεφάλου εμφανίστηκε για πρώτη φορά και νέο πρόβλημα με τους αισθητήρες που βρίσκονται στο τιμόνι, νομίζοντας έτσι, εσφαλμένα, το όχημα ότι δεν κρατάω το τιμόνι. Αυτό το έχει κάνει 2 φορές μέχρι στιγμής ενώ κρατούσα κανονικά το τιμόνι. Δεν πρόλαβα να το τραβήξω φωτογραφία.
      Σχετικό βίντεο από άλλο χρήστη με το ίδιο θέμα εδώ:
      Youtube Video

      Έπειτα από τα παραπάνω ευρήματα μου βρήκα και σχετική σελίδα της Volkswagen όπου δίνεις τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου και σε ενημερώνει αν έχει γίνει ανάκληση σε αυτό.
      https://www.vw.com/en/recalls.html

      Βάζοντας τον αριθμό πλαισίου μου, εμφανίζει ότι δεν είναι καν έγκυρος αριθμός VW.
      Ο αριθμός πλαισίου είναι 100% σωστός αφού τον επιβεβαίωσα από το παρμπρίζ του αυτοκινήτου, το ταμπελάκι στην πόρτα, την άδεια κυκλοφορίας, καθώς και από το ίδιο το portal της Volkswagen όπου υπάρχει το αυτοκίνητο μου καταχωρημένο στον λογαριασμό μου.

      Έστειλα ερώτημα στο service του Φιλοσίδη[29] σχετικά με αυτό αλλά δεν μου απάντησαν ποτέ επί τούτου.

      Στις 14/5/2021 έλαβα mail από τον κο. Μ.Φ. και με ενημέρωνε πως η Kosmocar έχει ζητήσει να την ενημερώσουν για την υπόθεση μου και θα με ενημέρωναν μόλις είχαν νέα.

      Στις 17/5/2021 έλαβα κλήση από τον κο. Μ.Φ. και με ενημέρωσε πως η Kosmocar ζήτησε να πάω στον Φιλοσίδη το αυτοκίνητο για να το ξαναβάλουν στο συνεργείο. Επίσης για όλη αυτή τη ταλαιπωρία ανέφερε πως θα μου κάνουν κάποια service δώρο.
      Σε αυτή τη φάση αρνήθηκα και εξήγησα πως δεν τους εμπιστεύομαι πλέον να το πειράξουν περαιτέρω καθώς όχι μόνο δεν έχουν λύσει τις υπάρχουσες βλάβες, αλλά έχουν δημιουργήσει και νέες.
      Με ενημέρωσε πως επειδή είναι καινούριο το μοντέλο και έχει αρκετές νέες τεχνολογίες πάνω, δεν γνωρίζουν πώς να επιλύσουν τις βλάβες (ενώ είναι εξουσιοδοτημένο service της VW) και πως θα μετέφερε την απάντηση μου στην Kosmocar και θα επικοινωνήσει πλέον αυτή (Kosmocar) μαζί μου.

      Στις 20/5/2021 έλαβα κλήση από την Kosmocar και με ενημέρωσε πως δεν δέχονται το αίτημα μου για αντικατάσταση και πως η μόνη επιλογή μου είναι να το πάω στο δικό τους συνεργείο εφόσον δεν θέλω να το πάω στον Φιλοσίδη. Όταν ρώτησα πόσα εξαρτήματα θα πρέπει να αντικατασταθούν προτού θεωρηθεί ελαττωματικό όλο το αυτοκίνητο, μου είπε πως δεν μπορεί να το απαντήσει αυτό και πως αν δεν συμφωνώ να το πάω στο συνεργείο θα πρέπει να κινηθώ δικαστικά εναντίον τους για να διεκδικήσω την αντικατάσταση του αυτοκινήτου.

      Επομένως έχω πάρει ένα αυτοκίνητο αξίας 28.254€ (32.177€ με τους τόκους), έχω πληρώσει προκαταβολή 10.000€ +100€ για συναγερμό και έχω άλλες 41 δόσεις μπροστά μου, και από τις πρώτες βδομάδες έχει πληθώρα, ανεξάρτητων μεταξύ τους, βλαβών, έχουν αντικατασταθεί ήδη ο εγκέφαλος, το infotainment, η κάμερα, το radar, η αεροθυρίδα και η πεταλούδα γκαζιού, αλλά κατά την Kosmocar αυτό δεν θεωρείται ελαττωματικό και θα πρέπει να το πάω για άλλη μία φορά στο συνεργείο.

      Διερωτώμαι λοιπόν, πως αν στους πρώτους 6 μήνες θέλει τόσες φορές συνεργείο, τόσες αλλαγές εξαρτημάτων και πρόκληση νέων βλαβών κάθε φορά που βάζουν χέρι μέχρι να βρουν τι πρόβλημα έχει, τι θα θέλει σε 2 χρόνια; Και τι θα θέλει μετά από 4 χρόνια όταν το ξεχρεώσω στην τράπεζα και λήξει η εγγύηση;

      Να σημειωθεί επίσης πως για το Infotainment και την κάμερα οπισθοπορείας πλήρωσα εξτρά χρήματα καθώς ήταν προαιρετικά πάνω στο μοντέλο αυτό, όπως επίσης η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου (Style) κοστίζει αρκετά παραπάνω λόγω των εξτρά υποβοηθήσεων/αυτοματισμών.
      Εξτρά επιλογές δηλαδή οι οποίες έχουν χρεωθεί αλλά δεν λειτουργούν όπως τις διαφημίζει ο κατασκευαστής. Παρόλαυτα καλούμαι να το πάω πάλι συνεργείο για να κάνουν πειράματα πάνω στο δικό μου όχημα, καθώς κατά δική τους ομολογία «είναι καινούριο και δεν ξέρουν».

      Και το γεγονός ότι υπάρχουν αναφορές στον διεθνή τύπο για τα ίδια προβλήματα, υπάρχουν άλλοι χρήστες που αντιμετωπίζουν τις ίδιες βλάβες και το κυριότερο η Volkswagen έχει ανακαλέσει δεκάδες χιλιάδες οχήματα λόγω αυτών των βλαβών, σημαίνει ότι η σειρά/μοντέλο είναι ελαττωματική και αυτό το γνωρίζει η κατασκευάστρια εταιρεία.

      Τέλος βλέπω πως υπάρχουν ήδη αντίστοιχες υποθέσεις όπου οι πελάτες έχουν δικαιωθεί στα δικαστήρια και άρα δεν ζητάω κάτι παράλογο ή πρωτόγνωρο από την Kosmocar.
      https://tinyurl.com/2swrznr2
      https://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html
      Και υπάρχει ακόμα και στη σελίδα του Συνήγοροου του Καταναλωτή έκθεση σχετικά με τέτοια θέματα: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/studies/2010-12-03.Autobild.pdf

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gvard last edited by

        Καλησπέρα,

        Θα ήθελα την άποψη σας για ένα θέμα που αντιμετωπίζει φίλος μου με ένα καινούριο αυτοκίνητο που από την πρώτη εβδομάδα του παρουσιάζει προβλήματα. Παραθέτω το e-mail της Καταγγελίας που έκανε στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Μπορείτε να το διαβάσετε και να μου πείτε αν είχατε κάποια παρόμοια περίπτωση που έχριζε αντικατάστασης αυτοκινήτου και πως κινηθήκατε;


        Στις 16 Οκτωβρίου 2020 παρέλαβα από τον Φιλοσίδη, ένα νέο αυτοκίνητο που είχα παραγγείλει στις 28  Αυγούστου 2020. Το αυτοκίνητο είναι ένα Volkswagen Golf 1,5 StyleBT110 TSID7F με αριθμό πλαισίου XXXXXXXXXX και αριθμό κυκλοφορίας XXXXXXX.

        Στις 30 Οκτωβρίου, ξεκινώντας για ταξίδι εκτός Αθηνών, μόλις βγήκα στην Αττική Οδό, εμφάνισε στο ταμπλό πολλαπλές βλάβες στις υποβοηθήσεις. Οι βλάβες εμφανίστηκαν η μία μετά την άλλη σε διάστημα 10 δευτερολέπτων και ήταν οι παρακάτω:

        1. Βλάβη Συστήματος Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας
        2. Βλάβη Συστήματος Αυτόματης Ρύθμισης Ταχύτητας (ACC)
        3. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Πέδησης Ανάγκης (Front Assist)
        4. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Assist)
        5. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Οδηγού (Travel Assist)
        6. Βλάβη Συστήματος Ελέγχου Οχήματος σε περίπτωση ιατρικής ανάγκης (Emergency Assist)

        Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουριο και δεν γνώριζα ακόμα όλα τα συστήματα τους και τι ακριβώς σημαίνουν αυτές οι ενδείξεις, έκανα δεξιά, το έσβησα και το ξαναέβαλα μπρος και έφυγαν όλες.

        Επιστρέφοντας στην Αθήνα, τη Δευτέρα 2/11/2020 επικοινώνησε το service του Φιλοσίδη μαζί μου, καθώς το αυτοκίνητο επικοινωνεί αυτόματα με την Volkswagen σε περίπτωση προβλήματος και αυτή με τη σειρά της με το εξουσιοδοτημένο service που έχω δηλωμένο.
        Μου είπαν ότι έλαβαν αίτημα για βλάβη και τους περιέγραψα το περιστατικό και πως έφυγαν οι ενδείξεις μετά από επανεκκίνηση και μου είπαν πως αν εμφανιστούν πάλι να κανονίσουμε ραντεβού.

        Οι ενδείξεις βλαβών εμφανίστηκαν και άλλες φορές σε τυχαίες χρονικές στιγμές και ξεκίνησαν και νέα προβλήματα όπως η επανεκκίνηση του Infotainment εν κινήσει, η κάμερα οπισθοπορείας είτε δεν άναβε καθόλου, είτε αναβόσβηνε, το ράδιο δεν ξεκινάει πάντα μετά από εκκίνηση του αυτοκινήτου, πρόβλημα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων κλπ.

        Όλα τα προβλήματα είναι παροδικά και εμφανίζονται πάντα σε τυχαίες στιγμές χωρίς να υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ενέργεια ή σειρά ενεργειών που να τα προκαλεί.

        Δεδομένου πως το service του Φιλοσίδη λειτουργεί μόνο μέχρι τις 16:00 καθημερινές, και λόγω αυξημένης εργασίας εν μέσω COVID, δεν μπόρεσα να κανονίσω άμεσα ραντεβού.

        Στις 5/1/2021, το service του Φιλοσίδη με κάλεσε εκ νέου καθώς έλαβαν πάλι αίτημα για βλάβη μέσω της Volkswagen και κανονίσαμε ραντεβού για να μπει το αυτοκίνητο στο συνεργείο για τις 11/1/2021.
        Κατά την παράδοση του αυτοκινήτου ανέφερα τα παραπάνω προβλήματα, τα οποία έχουν καταγραφεί και στο έντυπο που μου δώσανε όταν τους το άφησα.

        Στις 12/1/2021 με κάλεσε ο κος. Π.Α. από τον Φιλοσίδη να με ενημερώσει για την εξέλιξη του θέματος. Μου είπε πως δεν γνωρίζει ακριβώς τι πρόβλημα υπάρχει και πως είναι σε επικοινωνία με την Volkswagen.
        Στις 15/1/2021 επικοινώνησε εκ νέου μαζί μου και με ενημέρωσε ότι αντικατέστησαν το radar που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, έπειτα από προτροπή της Volkswagen και πως αυτό έχει λύσει τα όσα προβλήματα εμφανίστηκαν.

        Το ίδιο απόγευμα που παρέλαβα το αυτοκίνητο, εμφανίστηκαν πάλι όλες οι ίδιες βλάβες, χωρίς καμία βελτίωση.

        Λόγω lock-down και ωραρίου λειτουργίας του service δεν μπόρεσα να το ξαναπάω άμεσα στο συνεργείο.

        Στο μεταξύ, από τον Φεβρουάριο και έπειτα, επειδή οι βλάβες εμφανίζονται παροδικά και δεν έχω άλλο τρόπο να τις δείξω στο service, ξεκίνησα να τραβάω φωτογραφίες και βίντεο κάθε φορά που εμφανιζόντουσαν, θέτοντας παράλληλα σε κίνδυνο τη ζωή μου και των γύρω μου αφού 9 στις 10 φορές εμφανίζονται εν κινήσει και οι ενδείξεις διαρκούν μόνο για μερικά δευτερόλεπτα.

        Η συνολική λίστα των βλαβών που είχα καταγράψει μέχρι αυτή τη χρονική στιγμή είναι οι παρακάτω:

        1. Βλάβη Συστήματος Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας
        2. Βλάβη Συστήματος Αυτόματης Ρύθμισης Ταχύτητας (ACC)
        3. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Πέδησης Ανάγκης (Front Assist)
        4. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Assist)
        5. Βλάβη Συστήματος Υποβοήθησης Οδηγού (Travel Assist)
        6. Βλάβη Συστήματος Ελέγχου Οχήματος σε περίπτωση ιατρικής ανάγκης (Emergency Assist)
        7. Βλάβη Start-Stop
        8. Βλάβη Κάμερας Οπισθοπορείας. Είτε αναβοσβήνει, είτε δεν ανάβει καν
        9. Επανεκκίνηση οθόνης Infotainment εν κινήσει
        10. Ταμπλό - «Γίνεται εκκίνηση του ήχου…» επ'αόριστον
        11. Ράδιο - Δεν ξεκινάει ο ήχος αν δεν πάω στα MP3 και μετά πάλι πίσω στο ράδιο
        12. Βλάβη αισθητήρων απόστασης
        13. Κατά την εκκίνηση εμφανίζεται μήνυμα επιλογής χρήστη και πάει στον επισκέπτη χωρίς να έχει γίνει τέτοια επιλογή
        14. Λήψη E-Mails από Volkswagen για απενεργοποίηση online υπηρεσιών του οχήματος, χωρίς να έχει γίνει καμία ενέργεια από εμένα
        15. Παροδικό πρόβλημα αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Ενώ είναι σε θέση D ή R αφήνοντας το φρένο δεν ξεκινάει μόνο του παρά μόνο αν πατήσω γκάζι. Όταν είμαι σε κατηφόρα ή ανηφόρα και αφήσω το γκάζι συμπεριφέρεται σαν να είναι σε N (Νεκρά) και κινείται ελεύθερα (πχ στην κατηφόρα ενώ έχω βάλει όπισθεν, φεύγει μπροστά, ενώ στην ανηφόρα ενώ το έχω στη θέση Drive, φεύγει πίσω – τα αυτόματα κιβώτια δεν λειτουργούν έτσι).

        Στις 16/3/2021 επικοινώνησα με email με τον πωλητή του Φιλοσίδη που  έκανα την αγορά, κο. I.B. και τον ενημέρωσα για όλα τα προβλήματα, ώστε να μεσολαβήσει για να δοθεί περισσότερο προσοχή στο πρόβλημα μου.

        Στις 29/3/2021 ο κος. I.B. επικοινώνησε μαζί μου και με παρέπεμψε στο service του Φιλοσίδη χωρίς κάποια βοήθεια ή μεσολάβηση.

        Στις 5/4/2021 έγινε επικοινωνία με τον Φιλοσίδη και κανονίστηκε ραντεβού για τις 19/4/2021 όπου και τους παρέδωσα το αυτοκίνητο. Το ραντεβού κανονίστηκε τόσο μακριά λόγω έλλειψης οχήματος εξυπηρέτησης από την μεριά τους.

        Στις 19/4/2021 πήγα στο προγραμματισμένο ραντεβού και αυτή τη φορά ήμουν προετοιμασμένος με τυπωμένες φωτογραφίες που έδειχναν τις βλάβες, καθώς και αναλυτικό doc με όλες τις βλάβες μία προς μία. Επίσης έστειλα με mail στον κο. Π.Α. και με videos που απεικόνιζαν τις βλάβες. Επίσης παρέλαβα έντυπο παραλαβής που αναγράφει τις βλάβες που δήλωσα

        Στις 23/4/2021 ο κος. Π.Α. επικοινώνησε μαζί μου και με ενημέρωσε πως θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση του εγκεφάλου.

        Στις 28/4/2021 επικοινώνησε εκ νέου μαζί μου και με ενημέρωσε πως έγινε η αντικατάσταση του εγκεφάλου και θα χρειαστεί να γίνουν τουλάχιστον 100 χιλιόμετρα για να επιβεβαιωθεί πως λύθηκαν τα προβλήματα. Να σημειωθεί πως μέχρι στιγμής, οι βλάβες εμφανίζονται ανεξαρτήτως χιλιομέτρων και είναι σε τελείως τυχαίες στιγμές. Οπότε μπορεί να έχω κάνει 1000 χιλιόμετρα και να μην κάνει τίποτα και αργότερα μέσα σε μία βδομάδα να εμφανίσει τις βλάβες πολλαπλές φορές.
        Του ζήτησα αν μπορώ να τα κάνω εγώ τα χιλιόμετρα και μου απάντησε πως θα ρωτήσει τους τεχνικούς και θα επικοινωνήσει μαζί μου.

        Στις 29/4/2021 με κάλεσε εκ νέου και με ενημέρωσε πως μπορώ να το παραλάβω για να κάνω εγώ τα χιλιόμετρα.
        Κατά την παραλαβή μου είπε να το επιστρέψω στις 5/5/2021 ώστε να το συνδέσει στον υπολογιστή για να επιβεβαιώσει πως δεν έχει καταγραφεί κάποιο πρόβλημα.

        Όταν το παρέλαβα και προσπάθησα να χρησιμοποιήσω το Infotainment, είχε κολλήσει τελείως και δεν ανταποκρινόταν σχεδόν σε καμία λειτουργία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην μπορώ να ανοίξω καν το κλιματιστικό μιας και ο χειρισμός του είναι αποκλειστικά μέσω του Infotainment. Αυτό δεν είχε ξανασυμβεί ποτέ.
        Στο μεταξύ έκανα αρκετά χιλιόμετρα εκείνες τις μέρες και διαπίστωσα πως δεν είχαν επιλυθεί όλες οι βλάβες που είχα αναφέρει στην επίσκεψη της 19/4.

        Στις 5/5/2021 επέστρεψα το αυτοκίνητο και ανέφερα τα προβλήματα που εξακολουθούσαν.
        Έστειλα αναλυτικό mail με τα θέματα, τα οποία αφορούσαν το Infotainment, την κάμερα οπισθοπορείας και για το ότι δεν έλαβα καμία ενημέρωση σχετικά με το θέμα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
        Το mail εστάλη στον κο. Γ.Β., καθώς ο κος. Π.Α. βρισκόταν σε άδεια. Το mail το κοινοποίησα επίσης στον κο. Π.Α. τον κο. Ι.Β. και στο totalcare@filosidis.gr

        Στις 11/5/2021 έλαβα κλήση από τον κο. Π.Α. ενημερώνοντας με πως θα προβούν σε αντικατάσταση του Infotainment και αντικατάσταση της κάμερας οπισθοπορείας.
        Στις 12/5/2021 με κάλεσε και με ενημέρωσε πως έχει γίνει η αντικατάσταση και πως μπορώ να το παραλάβω.

        Στην επίσκεψη μου στις 12/5/2021 μίλησα με τον κο. Μ.Φ., Διευθυντή After Sales του Φιλοσίδη, παρουσία του κου. Π.Α. και ήμουν πλέον κατηγορηματικός πως θέλω να είναι σίγουροι πως έχουν επιλυθεί όλες οι βλάβες. Με διαβεβαίωσαν και προφορικά και εγγράφως πως έχουν λυθεί τα θέματα.
        Σε αυτό το σημείο ξεκαθάρισα πως αν εξακολουθήσουν οι ίδιες βλάβες, δεν το ξαναβάζουμε συνεργείο και θα πάμε για αντικατάσταση καθώς προφανώς πρόκειται για ελλαττωματικό αυτοκίνητο.
        Ο κος. Μ.Φ. μου είπε χαρακτηριστικά πως είναι «αναφαίρετο δικαίωμα μου» και πως σε αυτή τη περίπτωση θα με βοηθήσουν σε όλη τη διαδικασία για να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση και να μην ανησυχώ για τίποτα.

        Το ίδιο απόγευμα, τα προβλήματα με το Infotainment εξακολουθούσαν με 2 επανεκκινήσεις εν κινήσει.
        Το επόμενο πρωί, 13/5/2021 επισκέφθηκα και πάλι το service για να αναφέρω το θέμα.
        Ο κος. Π.Α. έβαλε το αυτοκίνητο στο συνεργείο για να το συνδέσει με τον υπολογιστή για να δει τι έχει καταγραφεί. Σε αυτό το σημείο τον ενημέρωσα πως βάσει της συζήτησης με τον κο. Μ.Φ. την προηγούμενη μέρα, εφόσον τα προβλήματα δεν έχουν λυθεί, θέλω να προβούμε σε αντικατάσταση.
        Παράλληλα στον υπολογιστή δεν εμφάνισε να έχει καταγραφεί τίποτα στο αυτοκίνητο.

        Ο κος. Π.Α. με παρέπεμψε στην Kosmocar, η οποία είναι ο εισαγωγέας.
        Πέρα από ένα e-mail για να στείλω το αίτημα μου στην Kosmocar, το οποίο δεν είχαν καν μία κάρτα να μου δώσουν και χρειάστηκε να το τραβήξω φωτογραφία σε ένα stand, δεν έλαβα καμία άλλη βοήθεια από την πλευρά τους για την όλη διαδικασία.

        Στο μεταξύ το ίδιο μεσημέρι, παρατήρησα πως το Infotainment δεν έχει αντικατασταθεί σωστά (δεν το έχουν κουμπώσει καλά) και στο έγγραφο παράδοσης που μου δώσανε στις 12/5 αναφέρει πως έγινε αντικατάσταση «Αεροθυρίδα χώρου ποδιών εμπρός» και «Μονάδα ελέγχου πεταλούδας γκαζιού» για τα οποία δεν είχα καμία ενημέρωση πως αλλάχτηκαν και για ποιο λόγο. Επίσης δεν αναγράφεται καθόλου η αντικατάσταση της κάμερας οπισθοπορείας για την οποία με ενημέρωσαν προφορικά πως έχει γίνει.

        Την ίδια μέρα έστειλα σχετικό αίτημα στην Kosmocar αναφέροντας τα προβλήματα αλλά και την κακή αντικατάσταση του Infotainment.

        Την επόμενη μέρα (12/5/2021) παρατήρησα επίσης πως στην πόρτα του χώρου αποσκευών, όπου βρίσκεται η κάμερα οπισθοπορείας, έχει ξεκουμπώσει εσωτερικά κάποιο εξάρτημα και όταν σηκώνω/κατεβάζω την πόρτα, ακούγεται να χτυπάει κάτι εσωτερικά. Αυτό ξεκίνησε μετά την αντικατάσταση της κάμερας (αν όντως πραγματοποιήθηκε).

        Επίσης με την αλλαγή της πεταλούδας γκαζιού έχει αλλάξει η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και σε κάθε αλλαγή ταχύτητας του αυτόματου κιβωτίου ή σε φρενάρισμα το αυτοκίνητο «κλωτσάει» ή συμπεριφέρεται σαν να έχει «λόξιγκα».

        Επομένως, το service όχι μόνο δεν έλυσε τα προβλήματα για τα οποία έχω πάει ήδη 3 φορές συνεργείο σε αυτοκίνητο 6 μηνών, αλλά δημιουργήσανε και νέα.

        Στο μεταξύ, σε δική μου έρευνα στο Internet, βρήκα και άλλους οι οποίοι αντιμετωπίζουν θέματα με επανεκκινήσεις στο Infotainment καθώς και άρθρα που αναφέρουν πρόβλημα με το Infotainment και την κάμερα οπισθοπορείας, για το οποίο μάλιστα η Volkswagen έχει ανακαλέσει 56000 οχήματα.
        Σχετικό άρθρο: https://www.motor1.com/news/465863/vw-golf-8-new-recall/
        Μερικούς μήνες πριν είχε και άλλο θέμα με το Emergency Call με ανάκληση >15000 οχημάτων.
        Σχετικό άρθρο εδώ:
        https://www.motor1.com/news/427164/vw-golf-8-deliveries-resumed/
        Επομένως η Volkswagen είναι ενήμερη για τουλάχιστον μερικές από τις βλάβες που έχω αναφέρει. Το service ουδέποτε μου ανέφερε τίποτα για αυτές τις ανακλήσεις.

        Σχετικό βίντεο άλλου χρήστη που δείχνει το θέμα με την επανεκκίνηση του Infotainment:
        Youtube Video

        Επίσης μετά την αντικατάσταση του εγκεφάλου εμφανίστηκε για πρώτη φορά και νέο πρόβλημα με τους αισθητήρες που βρίσκονται στο τιμόνι, νομίζοντας έτσι, εσφαλμένα, το όχημα ότι δεν κρατάω το τιμόνι. Αυτό το έχει κάνει 2 φορές μέχρι στιγμής ενώ κρατούσα κανονικά το τιμόνι. Δεν πρόλαβα να το τραβήξω φωτογραφία.
        Σχετικό βίντεο από άλλο χρήστη με το ίδιο θέμα εδώ:
        Youtube Video

        Έπειτα από τα παραπάνω ευρήματα μου βρήκα και σχετική σελίδα της Volkswagen όπου δίνεις τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου και σε ενημερώνει αν έχει γίνει ανάκληση σε αυτό.
        https://www.vw.com/en/recalls.html

        Βάζοντας τον αριθμό πλαισίου μου, εμφανίζει ότι δεν είναι καν έγκυρος αριθμός VW.
        Ο αριθμός πλαισίου είναι 100% σωστός αφού τον επιβεβαίωσα από το παρμπρίζ του αυτοκινήτου, το ταμπελάκι στην πόρτα, την άδεια κυκλοφορίας, καθώς και από το ίδιο το portal της Volkswagen όπου υπάρχει το αυτοκίνητο μου καταχωρημένο στον λογαριασμό μου.

        Έστειλα ερώτημα στο service του Φιλοσίδη[29] σχετικά με αυτό αλλά δεν μου απάντησαν ποτέ επί τούτου.

        Στις 14/5/2021 έλαβα mail από τον κο. Μ.Φ. και με ενημέρωνε πως η Kosmocar έχει ζητήσει να την ενημερώσουν για την υπόθεση μου και θα με ενημέρωναν μόλις είχαν νέα.

        Στις 17/5/2021 έλαβα κλήση από τον κο. Μ.Φ. και με ενημέρωσε πως η Kosmocar ζήτησε να πάω στον Φιλοσίδη το αυτοκίνητο για να το ξαναβάλουν στο συνεργείο. Επίσης για όλη αυτή τη ταλαιπωρία ανέφερε πως θα μου κάνουν κάποια service δώρο.
        Σε αυτή τη φάση αρνήθηκα και εξήγησα πως δεν τους εμπιστεύομαι πλέον να το πειράξουν περαιτέρω καθώς όχι μόνο δεν έχουν λύσει τις υπάρχουσες βλάβες, αλλά έχουν δημιουργήσει και νέες.
        Με ενημέρωσε πως επειδή είναι καινούριο το μοντέλο και έχει αρκετές νέες τεχνολογίες πάνω, δεν γνωρίζουν πώς να επιλύσουν τις βλάβες (ενώ είναι εξουσιοδοτημένο service της VW) και πως θα μετέφερε την απάντηση μου στην Kosmocar και θα επικοινωνήσει πλέον αυτή (Kosmocar) μαζί μου.

        Στις 20/5/2021 έλαβα κλήση από την Kosmocar και με ενημέρωσε πως δεν δέχονται το αίτημα μου για αντικατάσταση και πως η μόνη επιλογή μου είναι να το πάω στο δικό τους συνεργείο εφόσον δεν θέλω να το πάω στον Φιλοσίδη. Όταν ρώτησα πόσα εξαρτήματα θα πρέπει να αντικατασταθούν προτού θεωρηθεί ελαττωματικό όλο το αυτοκίνητο, μου είπε πως δεν μπορεί να το απαντήσει αυτό και πως αν δεν συμφωνώ να το πάω στο συνεργείο θα πρέπει να κινηθώ δικαστικά εναντίον τους για να διεκδικήσω την αντικατάσταση του αυτοκινήτου.

        Επομένως έχω πάρει ένα αυτοκίνητο αξίας 28.254€ (32.177€ με τους τόκους), έχω πληρώσει προκαταβολή 10.000€ +100€ για συναγερμό και έχω άλλες 41 δόσεις μπροστά μου, και από τις πρώτες βδομάδες έχει πληθώρα, ανεξάρτητων μεταξύ τους, βλαβών, έχουν αντικατασταθεί ήδη ο εγκέφαλος, το infotainment, η κάμερα, το radar, η αεροθυρίδα και η πεταλούδα γκαζιού, αλλά κατά την Kosmocar αυτό δεν θεωρείται ελαττωματικό και θα πρέπει να το πάω για άλλη μία φορά στο συνεργείο.

        Διερωτώμαι λοιπόν, πως αν στους πρώτους 6 μήνες θέλει τόσες φορές συνεργείο, τόσες αλλαγές εξαρτημάτων και πρόκληση νέων βλαβών κάθε φορά που βάζουν χέρι μέχρι να βρουν τι πρόβλημα έχει, τι θα θέλει σε 2 χρόνια; Και τι θα θέλει μετά από 4 χρόνια όταν το ξεχρεώσω στην τράπεζα και λήξει η εγγύηση;

        Να σημειωθεί επίσης πως για το Infotainment και την κάμερα οπισθοπορείας πλήρωσα εξτρά χρήματα καθώς ήταν προαιρετικά πάνω στο μοντέλο αυτό, όπως επίσης η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου (Style) κοστίζει αρκετά παραπάνω λόγω των εξτρά υποβοηθήσεων/αυτοματισμών.
        Εξτρά επιλογές δηλαδή οι οποίες έχουν χρεωθεί αλλά δεν λειτουργούν όπως τις διαφημίζει ο κατασκευαστής. Παρόλαυτα καλούμαι να το πάω πάλι συνεργείο για να κάνουν πειράματα πάνω στο δικό μου όχημα, καθώς κατά δική τους ομολογία «είναι καινούριο και δεν ξέρουν».

        Και το γεγονός ότι υπάρχουν αναφορές στον διεθνή τύπο για τα ίδια προβλήματα, υπάρχουν άλλοι χρήστες που αντιμετωπίζουν τις ίδιες βλάβες και το κυριότερο η Volkswagen έχει ανακαλέσει δεκάδες χιλιάδες οχήματα λόγω αυτών των βλαβών, σημαίνει ότι η σειρά/μοντέλο είναι ελαττωματική και αυτό το γνωρίζει η κατασκευάστρια εταιρεία.

        Τέλος βλέπω πως υπάρχουν ήδη αντίστοιχες υποθέσεις όπου οι πελάτες έχουν δικαιωθεί στα δικαστήρια και άρα δεν ζητάω κάτι παράλογο ή πρωτόγνωρο από την Kosmocar.
        https://tinyurl.com/2swrznr2
        https://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html
        Και υπάρχει ακόμα και στη σελίδα του Συνήγοροου του Καταναλωτή έκθεση σχετικά με τέτοια θέματα: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/studies/2010-12-03.Autobild.pdf

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin last edited by

          Το διάβασα με μεγάλη προσοχή και μου φάνηκε ότι όλα αυτά είναι στις προδιαγραφές ενός VW Golf.

          Το ερώτημα για τα 4 χρόνια έχει απαντηθεί, ή το πουλάς ή το πετάς.

          Πέρα από την πλάκα, αν αρνηθεί η εταιρεία να γίνει αντικατάσταση φοβάμαι ότι το νομικό τους τμήμα ξέρει τι κάνει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 16
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Μόνο ένας δικηγόρος (καλός) μπορεί να τον συμβουλέψει πως να κινηθείς. Δυστυχώς δεν μου κάνουν καμία εντύπωση για VW, ειδικά για νέο μοντέλο με αδοκίμαστη τεχνολογία. Κρίμα για τον άνθρωπο και την ταλαιπωρία του.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 15
            • johanndelta
              johanndelta last edited by

              Παλιός φίλος είχε επιστρέψει στην kosmocar golf IV το 2001, μετά από δικαστικό αγώνα βέβαια...

              Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • alexandros-k
                alexandros-k last edited by

                Δηλαδη????  Δεν το ηθελαν ουτε αυτοι ? 

                1 Reply Last reply Reply Quote 14
                • W
                  wantone last edited by

                  Καλο να το διαβασει καθε υποψηφιος αγοραστης του νεου Γκολφ (και εγω ψηνομαι να παρω ενα, δεν το κρυβω). Εχει νεα συστηματα πανω και προφανως εχουν θεματακια. Πιστευω ομως οτι θα λυθουν αυτα τα θεματα σε 1-2 χρονια.

                  Ειναι επισης αληθεια οτι αν πηγαινει συνεχως σε συνεργειο κατι θα φτιαξουν και κατι θα χαλασουν γιατι δεν κανουν καλη δουλεια γενικα (ειναι απροσεχτοι στην Ελλαδα). Ολα τα προβληματα διορθωνονται με επανατοποθετηση αρκει καποιος να ειναι προσεκτικος.

                  Και να αλλαχθει το αμαξι παλι το ιδιο θεμα μπορεις να εχεις. Μονο αν παρεις ενα μετα απο 2-3 χρονια θα εχουν λυσει τα προβληματα. Εγω θα προσπαθουσα να παρω καποιες εκπτωσεις σε σερβις και βασικα εγγυηση για οσα χρονια σκοπευω να κρατησω το αμαξι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                  • D
                    dublin last edited by

                    Τι λογική είναι αυτή;! Από τη στιγμή που πουλάνε το αυτοκίνητο, θα έπρεπε να δουλεύουν όλα όσο καλύτερα γίνεται, αν όχι τέλεια.

                    Πάντα υπάρχει περιθώριο για λάθη και προβλήματα, αλλά για αυτό παίρνουμε τις εγγυήσεις σε ΚΑΘΕ προϊόν που αγοράζουμε εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

                    Επίσης το 'κάτι θα φτιάξουν, κάτι θα χαλάσουν' τι φάση;!

                    Αν είσαι πολιτικός μηχανικός, κάποιες γέφυρες θα μείνουν, κάποιες θα πέσουν; Αν είσαι γιατρός; Κάποιους θα τους γιατρέψεις κάποιους όχι! Δάσκαλος, κάποια παιδιά θα τα διδάξεις, κάποια όχι;! Στη δουλειά μου περιμένουν πάντα το 120% από εμένα, και όταν πέφτεις από το 100% αρχίζει γκρίνια..

                    Δεν δέχομαι τίποτα από όλα αυτά, και επίσης από τα κεντρικά δίνονται οδηγίες και τεχνογνωσία, γι' αυτό πηγαίνεις στις αντιπροσωπείες για να έχεις ουσιαστικά πρόσβαση στα επίσημα info.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 18
                    • W
                      wantone last edited by

                      Tι δουλεια κανεις;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                      • D
                        dublin last edited by

                        Ελεύθερος επαγγελματίας είμαι σε καλλιτεχνικά/τεχνικά επαγγέλματα, αλλά δουλεύω σε μεγάλες εταιρείες οπότε ουσιαστικά έχω και πολύ μεγάλα αφεντικά. Η πίεση που ασκηται είναι απίστευτη, και φυσικά οι υπερωρίες απλήρωτες και πολλές και συνήθως απαιτείται και έξτρα δουλειά το Σαββατοκύριακο από το σπίτι.

                        Γενικά δεν συγχωρείται κανενους είδους λάθος/ολιγωρία/μειωμένη απόδοση, αλλιώς δεν ανανεώνεται το συμβόλαιο. Επειδή είναι πολύ συγκεκριμένος και κλειστός χώρος επίσης, κάνει ζημιά γενικότερα στη 'καριέρα' σου αν ακουστεί κάτι αρνητικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 13
                        • P
                          peta last edited by

                          ακόμη χειρότερη και από τα Ευρωπαϊκά μπαζοαυτοκίνητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                          • I
                            infidel last edited by

                            Πολλά και διαφορετικά προβλήματα διαβάζω. Είναι σχεδόν απίθανο να είναι τόσα πολλά ανταλλακτικά χαλασμένα. Είναι πολύ πιθανό η αιτία του προβλήματος να είναι κοινή.

                            Πχ. το adaptive crouse control χρησιμοποιεί ραντάρ στη μάσκα. Η αναγνώριση σημάτων και υποβοήθηση λωρίδας χρησιμοποιεί άλλη κάμερα πίσω από τον καθρέπτη. Το ηχοσύστημα και η κάμερα οπισθοπορίας έχουν δικο΄τους εγκέφαλο. Το αυτόματο κιβώτιο έχει δικό του.

                            Πιο πιθανό είναι κάτι να μπλοκάρει την επικοινωνία των εγκεφάλων (δλδ το δίκτυο canbus ή κάποιο άλλο πχ linbus)

                            Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κάποιο βραχυκύκλωμα, (κάποιο καλώδιο που έχει φθαρεί σε κάποιο σημείο λόγω αστοχίας τοποθέτησης) ή κάποια γείωση που δεν κάνει σωστή επαφή.

                            Διάβασα ότι έχεις βάλει συναγερμό. Αυτό είναι ο νο1 ύποπτος. Ακόμα και να έχει τοποθετηθεί σωστά, μπορεί ο εγκέφαλός του να έχει πρόβλημα και να δημιουργεί το θέμα ή μέχρι και κάποιο panel που ξεκούμπωσαν να τσάκισε κάποιο καλώδιο κατά την τοποθέτηση). Μιλάμε για πολύ ευαίσθητα συστήματα που δεν πρέπει ούτε να τα κοιτάς, πόσο μάλλον να κόψεις καμιά πλεξούδα για να πάρεις ρεύμα ΄ή σήμα για κάτι.

                            Δυστυχώς το πρόβλημα θα βρεθεί μόνο από γατώνι ηλεκτρονικό που ξέρει να χρησιμοποιεί κάτι παραπάνω από πολύμετρο.

                            Δεν υπάρχει περίπτωση να λυθούν τα προβλήματα αλλάζοντας εγκεφάλους και ανταλλακτικά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 15
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Πολύ σωστό αυτό για τον συναγερμό (δεν το πρόσεξα)...πολύ συχνά δημιουργούν προβλήματα στα σύγχρονα αυτοκίνητα και για αυτό τους αποφεύγω.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 12
                              • A
                                azmo last edited by

                                Λυπάμαι για τον φίλο σου αλλά απο παρόμοια περίπτωση συναδέλφου με Tiguan με προβλήματα στα ηλεκτρονικά και το αυτόματο κιβώτιο, ξέρω οτι είναι πολυ δύσκολη υπόθεση στην VW η ολική αντικατάσταση αυτοκινήτου. Ηταν καθημερινός επισκέπτης στο service του Γρατσία, εβαλε και δικηγόρο ζητώντας ολικη αντικατάσταση αλλά απελπίστηκε και τελικά το πούλησε αρκετά κατω απο την αξία του για να το ξεφορτωθεί. Ισως πρέπει και αυτός να κάνει τό ιδιο για να γλιτωσει την ταλάιπωρια και τα νομικά έξοδα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Αν κάποιος αποφασίσει να είναι υποχωρητικός με τις εταιρείες και να δώσει χρήματα, ίσως η ανταλλαγή με καινούριο με όχι μεγάλη επιβάρυνση να είναι μια λύση... αν είναι μαχητικός, πάλι λεφτά θα δώσει αλλά δικηγόρος κι ο Γιαραμπής βοηθός.

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                  • N
                                    nontaskatsaras last edited by

                                    Ω ρε φίλε κέντα...Με τα κεντρικά της VW μίλησε μήπως βγάλει καμία άκρη;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • K
                                      kapelis last edited by

                                      Όταν καινούργιο αυτοκίνητο βγάζει αυτά που περιγράφεις από αρχή γιατί το παει συνεργείο μετά από 3 μήνες και γράφει χιλιόμετρα?

                                      Το κάνει το ίδιο απόγευμα 15/01.... το παίρνει και ξαναπάει πάλι μετά από τρεις μήνες.

                                      Το αμάξι είναι εντός εγγύησης και αντί να το αφήσει να τα αλλάξουν όλα, το πήρε και βάζει χιλιόμετρα?

                                      Πόσα χλμ έχει τώρα?

                                      Εννοείται aftermarket συναγερμοί = μπλέξιμο.

                                      Αν έκανες εξώδικο 15/01 κάτι μπορούσε να πετύχει.....

                                      Αλλά και πάλι ο ισχυρισμός να μην το πειράξει εξουσιοδοτημενος κλπ αδυνατίζουν τα οποία επιχειρήματα.

                                      Αυτοί θεωρητικά αλλαζουν ότι οδηγίες πάρουν.

                                      Το αμάξι εφόσον δεν έχει δομικό θέμα. Το αφήνεις Καρεντα, τους βάζεις να αλλάζουν πραγματάκια μέχρι να το πετύχουν. Οπότε στο κάνει.... πάλι πίσω επιτόπου όχι μετά από 3 μηνες

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Δύο πράγματα  .

                                        Διάβασα και για βλάβες στο κιβώτιο και άλλα θέματα που μπορεί να οδηγήσουν σε ατύχημα .

                                        Αυτό και μόνο σημαίνει δικηγόρο ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ και προχωράς σε αντικατάσταση του αυτοκινήτου .

                                        Δεν παίζουμε με τις ζωές μας .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 14
                                        • K
                                          kapelis @criuser last edited by

                                          Δύο πράγματα  .

                                          Διάβασα και για βλάβες στο κιβώτιο και άλλα θέματα που μπορεί να οδηγήσουν σε ατύχημα .

                                          Αυτό και μόνο σημαίνει δικηγόρο ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ και προχωράς σε αντικατάσταση του αυτοκινήτου .

                                          Δεν παίζουμε με τις ζωές μας .

                                          Σιγά μην κερδίσεις δική έχοντας βάλει 5,000χλμ και λες δεν εμπιστεύομαι τον εξουσιοδοτημενος και την εισαγωγική για επισκευή.

                                          Σε σπίτια που μένει ο άλλος ένα χρόνο μέσα έχεις δει να το παίρνει ο κατασκευαστής πίσω συνέπεια δίκης?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • A
                                            alexandros90 last edited by

                                            Όλο αυτό μου θύμισε  την περίπτωση  ενός κατόχου yaris που είχε αστοχίες στην βαφή και δικαιώθηκε στο τέλος με αντικατάσταση καινούριο αυτοκινήτου.

                                            https://www.insomnia.gr/forums/topic/748816-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%B1%CF%86%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%85-yaris/

                                            Ρίξε μια ματιά να δείς πάνω κάτω τι έγινε, αν και η δικιά σου περίπτωση είναι πιο τρανταχτή από την στιγμή που σου έχει βγάλει τόσα προβλήματα από την αρχή. Μακάρι να βρεις άκρη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr